CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Trencaferro » dv. ago. 10, 2012 7:52 pm

Al final m'he quedat l'original de Triumph, m'ha arribat avui per missatgeria. La veritat és que és la qualitat és excel.lent, evidentment queda perfectament integrada i no toca en cap moment amb el manillar i també venia amb un munt d'extres.

Avui ja no tinc pas temps de penjar fotos, quan torni de la sortida als pirineus ja les posaré.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 11, 2012 12:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 10, 2012 8:00 pm

amb el que t´ha costat possar-la, com per fer fotos. JAJAJAJAJA
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Ra-mon » dv. ago. 10, 2012 8:11 pm

[quote user="Steelman" post="209468"]amb el que t´ha costat possar-la, com per fer fotos. JAJAJAJAJA[/quote]

Doncs hagués estat bé fer un manual i enviar-lo a la casa Triumph: com muntar-desmuntar mitja moto per posar una magnífica bossa sobre-dipòsit.
Segur que el tradueixen a 24 idiomes i ho integren en les properes remeses :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Trencaferro » ds. ago. 11, 2012 12:13 am

Mira que sou dolents eh!!!

He tingut de desmontar un tros de moto, perquè l'arnés que aguanta la bossa no va amb imans, i va anclada directament al xassís.

Si és que no se us pot explicar res eh!!! ;)

EDITO: Els accessoris de Triumph no venen mai amb instruccions, a l'etiqueta porten un codi, que et dona accés a la pagina web on hi ha tots els manuals amb els idiomes que vulguis.
Anem millorant, així es gasta menys paper innecessariament. :D
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 11, 2012 12:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 11, 2012 12:37 am

[quote user="Trencaferro" post="209491"]
EDITO: Els accessoris de Triumph no venen mai amb instruccions, a l'etiqueta porten un codi, que et dona accés a la pagina web on hi ha tots els manuals amb els idiomes que vulguis.
Anem millorant, així es gasta menys paper innecessariament. :D[/quote]
Amb el que Vulguis????? M´hi jugo el que vulguis que el nostre... NO :enfaduu

Per cert, aixo del codi, pels manuals esta molt bé i es molt "ecologic",pero i el/la pobre motorista que no te internet..... a buscar-se la vida. JAJAJAJJA
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 17, 2012 7:33 am

[quote user="Sergi3" post="209124"]Jo tinc una shad, i avui probare com va, ja que amba aquest diposit tan, tan.... vaja no se com dir-ho, "raro"? no que si caura o si s'aguantara be. ja hi fare unes fotillos

L'original queda molt xulo, pero el seu preu tambe es molt xulo :enfadat[/quote]

Un cop vista la prova..................................... no hagse falgta desig nada más :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 17, 2012 7:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 17, 2012 7:37 am

[quote user="Trencaferro" post="209467"]Al final m'he quedat l'original de Triumph, m'ha arribat avui per missatgeria. La veritat és que és la qualitat és excel.lent, evidentment queda perfectament integrada i no toca en cap moment amb el manillar i també venia amb un munt d'extres.

Avui ja no tinc pas temps de penjar fotos, quan torni de la sortida als pirineus ja les posaré.[/quote]

La veritat es que queda molt maca, integrada a la moto, fa joc amb el color :mrgreen: ......................... però la capacitat :tremolant :tremolant
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”