Jaqueta Nova (I Van......)

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Jaqueta Nova (I Van......)

Entrada Autor: Kpeps » dj. ago. 16, 2012 11:11 am

es molt maca la jaqueta,fa temps que penso en comprar-ne una d'estiu (ara ja estic fora pressupost anual i tinc la CNMV pendent de les meves contas :mrgreen: ) i sigui que l'any que be..... aquesta sembla molt de 3/4 ,oi ? protegeix be de l'aire las lumbars ?
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 16, 2012 11:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Jaqueta Nova (I Van......)

Entrada Autor: Jordi » dj. ago. 16, 2012 7:44 pm

[quote user="Kpeps" post="209700"]..... aquesta sembla molt de 3/4 ,oi ? protegeix be de l'aire las lumbars ?[/quote] Perfectament, algunes jaquetes son molt xules però t'entra tot l'aire pel d'arrere, en aquest cas no, ja que del darrera "tira cap avall".

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Jaqueta Nova (I Van......)

Entrada Autor: Nuria Vs » dj. ago. 16, 2012 9:48 pm

[quote user="Prony" post="209628"]Eva, ja no em fa falta el guá fosforito, estic castigat a fer d'escombra per haver-me queixat de que no em deixàven avançar
Minino, la veritat es que si serveix per ajudar a veure'ns millor, em sembla OK. El que m'ha semblat veure es que les que no porten fosforito estàven moooooolt rebaixades de preu.
Randy, el "sinco"?? Em sembla que ja n'hi han bastantes mes de cinc.
Netejar-la?? Li preguntarem a la Nuria VS per saber com neteja la seva :mrgreen: :mrgreen: Suposo que amb un producte de roba delicada tipus norit i que la rita li foti una llepadeta.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

La meva té pedigrí, netejar-la seria un sacrilegi... a aquestes alçades potser sem desintegraria :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

El que potser tocaria és canviar-la ;) Veurem com ha quedat la butxaca després de l'estiu :roll:
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Jaqueta Nova (I Van......)

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. ago. 17, 2012 9:06 am

Enhorabona per la compra Jordi !!!

Tots plegats ens fareu portar sempre les ulleres de Sol posades :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”