Metzeler Z6 O Z8

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 364
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Metzeler Z6 O Z8

Entrada Autor: Heavy1987 » dv. ago. 31, 2012 9:07 am

Molt bones company:

Ja feia mol de temps que no apareixia per aquesta pagina, he estat una mica desconectat del mon de las motos...
La cuestio es que ha arribat la hora de cambiar el neumatic a la yamaha fz1 y no se quin neumatic montarme.
Me han parlat molt be dels metzeler z8 pero conec gent que diu que no tenen tanta diferencia amb els z6 y son mes economics y com van les cosas la pela es la pela.
Em podriau donar un cop de ma sobre quins agafa.

Merci
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Metzeler Z6 O Z8

Entrada Autor: Albert » dv. ago. 31, 2012 12:18 pm

Bon dia,

Sembla que si que t’has perdut una temporada, oi?

Pel que dius sembla que portaves els Z6, si t’han anat be i no tens necessitat de mes prestacions, penso que no cal que els canviïs.

Tot depèn del tipus de conducció que tinguis... si no has de cargolar massa el puny del gas suposo que en tens prou amb els Z6.


:smile: :cool:
Sort,

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Metzeler Z6 O Z8

Entrada Autor: Dodo » dv. ago. 31, 2012 2:49 pm

Hola Heavy 1987!!!
Jo a la RT els he portat tots dos, hi haig de dir que a mi personalment m'agraden més els Z6 i després de montar els Z8 he tornat als Z6. :martell
Pel tipus de conducció que faig jo (carretera normal i camins asfaltats) el pneumatic és més polivalent. :form
El Z8 el recomano per gent amb més traça i que l'hi agradi més passar per carreteres més normals (sensa grava, comarcals......) en definitiva és una mica més esportiu.
Espero haver ajudat.
PDT: Ara parlen molt bé dels Pilot Road 3 que seran els següents que munti.
Salut i no tardis tant a conectar

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”