09-Sortida Número de Sort #82

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Eva » ds. set. 15, 2012 6:04 am

Falta 1 día....

reviseu la pressio de les rodes, recordeu-vos de repostar al arribar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vinga que ja tinc ganes de tornar-vos a veure. :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss

Avatar de l’usuari
Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Mixsanjuan » ds. set. 15, 2012 8:48 pm

Que os ho paseu bé, a veure si la propera puc venir (tinc lio familiar i no puc marxar)

Salut
Jordi (mixsanjuan)

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Trencaferro » dg. set. 16, 2012 7:35 pm

Bé, per fi i per primera vegada, avui soc el primer que puc dir JA HE ARRIBAAAAT!!! :mrgreen: :mrgreen:

Una ruta estupenda, un dinar fantàstic i una companyia immillorable com sempre.
Content de veure de nou a molta gent coneguda, i haver conegut i posat cara a d'altres que no haviem tingut la sort de coincidir.
Agraïr al Prony, el haver-me acompanyat fins a Salardú, pels altres que us ha fet mandra de venir, que sapigueu que el tram de Llavorsí a Esterri hem trovat corbes ràpides, enllaçades, amb bon asfalt i sense trànsit, per no dir la Bonaigua que hem "xalat" com dos nens! ;)
També agraïr especialment als organitzadors, per tota la feina feta que de normal ja és molta i en aquesta sortida sempre hi ha el "plus" de cobrar i haver d'anar a buscar els números uns dies abans, etc, etc.... La veritat que sou collonuts!

Res més, espero que tothom tingui una bona tornada, ja que aquest cop el lloc del dinar quedava lluny de tot arreu.

P.D. Eva, no tornis a faltar més un tram de sortida que quasibé ens oblidem de la foto de grup!!! :tremolant
P.D. 2 Els "senyors de la DGT tenen un eslògan que diu " no podemos conducir por tí" suposo que deu anar pel tram de carretera que hi havia a la sortida de Solsona, que o bé la diputació o bé foment, per l'estat en què es trobava, és deuen pensar que és un camp de patates. Evidentment, no poden conduir per nosaltres perquè tenen unes carreteres inconduibles. Son una colla de xoriços i impresentables!!!! :enfadat apa, ja m'he quedat a gust! ;)
P.D.3 si algú s'ha trovat un bitllet de 50€, tot i que no posava el meu nom, que sàpiga que era meu. :crys :crys
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 16, 2012 7:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Xavier » dg. set. 16, 2012 7:41 pm

Nosaltres també hem arribat. Un dia collonut, gràcies als organitzadors i a tots els companys.

Als companys d'osona, disculpeu que haguem marxat una mica a la francesa però haviem de ser a casa abans de les 8:00 sí o sí i ho hem aconseguit.

Hem fet el port del cantó diguemne, lleugerets.

Fins aviat !

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Sharky » dg. set. 16, 2012 7:43 pm

Nosaltres també ja som a casa, com sempre encara que es faci repetitiu tot perfecte.

Fins la propera salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: VMan » dg. set. 16, 2012 8:25 pm

Nosaltres també som a casa des de fa una estona, una ruta tant d'anada com de tornada de primera, moltes gracies a tots els organitzadors :bow :bow :bow

Avatar de l’usuari
Jaumeusart
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Jaumeusart » dg. set. 16, 2012 8:26 pm

Un altre a casa
Una gran sortida com sempre, ben organitzada,

Xavier, discupat, l'obligacio mana

Avatar de l’usuari
Ricard_biker
Presentats
Entrades: 428
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
Ubicació: Viladecans

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Ricard_biker » dg. set. 16, 2012 8:34 pm

Un altre a casa, ja dutxadet...

Una molt bona ruta. Finalment m'han sortit 580 kms., justament els que ha aguantat la meva ADV sense repostar... (el ordinador em marcava que podia fer només 20 kms. més... :tremolant )

M'ho he passat molt i molt bé, encara que...., es clar..., el que ajuda es la companyia... ;)

Salutacions a tots i totes, i fins la propera.... :lol:

Avatar de l’usuari
Su GSR
Presentats
Entrades: 8
Membre des de: ds. oct. 29, 2011 6:46 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Su GSR » dg. set. 16, 2012 8:51 pm

Apa, jo també a caseta, gràcies a tots per aquest dia tan maco, i en especial a la Núria i al Ricard que m'han anat esperant durant la baixada perquè no tornés soleta. :smile:

Ens veiem a la kedada!!!

Susana
P.D. Albert, els quartos tots correctes?? per una vegada que col.laboro no voldria que faltessin! Si al final sobren per mi! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Dodo » dg. set. 16, 2012 8:58 pm

Jo també a casa, amb unes quantes curves de més passant per la Collada :lol:
Un dia formidable, gràcies a tots plegats. ;)

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: CMB » dg. set. 16, 2012 8:59 pm

[quote user="Trencaferro" post="212582"]Bé, per fi i per primera vegada, avui soc el primer que puc dir JA HE ARRIBAAAAT!!! :mrgreen: :mrgreen:

Una ruta estupenda, un dinar fantàstic i una companyia immillorable com sempre.
Content de veure de nou a molta gent coneguda, i haver conegut i posat cara a d'altres que no haviem tingut la sort de coincidir.
Agraïr al Prony, el haver-me acompanyat fins a Salardú, pels altres que us ha fet mandra de venir, que sapigueu que el tram de Llavorsí a Esterri hem trovat corbes ràpides, enllaçades, amb bon asfalt i sense trànsit, per no dir la Bonaigua que hem "xalat" com dos nens! ;)
També agraïr especialment als organitzadors, per tota la feina feta que de normal ja és molta i en aquesta sortida sempre hi ha el "plus" de cobrar i haver d'anar a buscar els números uns dies abans, etc, etc.... La veritat que sou collonuts!

Res més, espero que tothom tingui una bona tornada, ja que aquest cop el lloc del dinar quedava lluny de tot arreu.

P.D. Eva, no tornis a faltar més un tram de sortida que quasibé ens oblidem de la foto de grup!!! :tremolant
P.D. 2 Els "senyors de la DGT tenen un eslògan que diu " no podemos conducir por tí" suposo que deu anar pel tram de carretera que hi havia a la sortida de Solsona, que o bé la diputació o bé foment, per l'estat en què es trobava, és deuen pensar que és un camp de patates. Evidentment, no poden conduir per nosaltres perquè tenen unes carreteres inconduibles. Son una colla de xoriços i impresentables!!!! :enfadat apa, ja m'he quedat a gust! ;)
P.D.3 si algú s'ha trovat un bitllet de 50€, tot i que no posava el meu nom, que sàpiga que era meu. :crys :crys[/quote]

Ero com aquest?

Imatge

Imprimeix-lo i ja està.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Trencaferro » dg. set. 16, 2012 9:08 pm

[quote user="CMB" post="212593"][quote user="Trencaferro" post="212582"]Bé, per fi i per primera vegada, avui soc el primer que puc dir JA HE ARRIBAAAAT!!! :mrgreen: :mrgreen:

Una ruta estupenda, un dinar fantàstic i una companyia immillorable com sempre.
Content de veure de nou a molta gent coneguda, i haver conegut i posat cara a d'altres que no haviem tingut la sort de coincidir.
Agraïr al Prony, el haver-me acompanyat fins a Salardú, pels altres que us ha fet mandra de venir, que sapigueu que el tram de Llavorsí a Esterri hem trovat corbes ràpides, enllaçades, amb bon asfalt i sense trànsit, per no dir la Bonaigua que hem "xalat" com dos nens! ;)
També agraïr especialment als organitzadors, per tota la feina feta que de normal ja és molta i en aquesta sortida sempre hi ha el "plus" de cobrar i haver d'anar a buscar els números uns dies abans, etc, etc.... La veritat que sou collonuts!

Res més, espero que tothom tingui una bona tornada, ja que aquest cop el lloc del dinar quedava lluny de tot arreu.

P.D. Eva, no tornis a faltar més un tram de sortida que quasibé ens oblidem de la foto de grup!!! :tremolant
P.D. 2 Els "senyors de la DGT tenen un eslògan que diu " no podemos conducir por tí" suposo que deu anar pel tram de carretera que hi havia a la sortida de Solsona, que o bé la diputació o bé foment, per l'estat en què es trobava, és deuen pensar que és un camp de patates. Evidentment, no poden conduir per nosaltres perquè tenen unes carreteres inconduibles. Son una colla de xoriços i impresentables!!!! :enfadat apa, ja m'he quedat a gust! ;)
P.D.3 si algú s'ha trovat un bitllet de 50€, tot i que no posava el meu nom, que sàpiga que era meu. :crys :crys[/quote]

Ero com aquest?

Imatge

Imprimeix-lo i ja està.[/quote]

Mira com no hi havia pensat! :roll: ara ja només em falta l'altre cara.... ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Vini » dg. set. 16, 2012 9:58 pm

Tambè ja som a casa.
Salut.
Tensi & Vini
.

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Cabirol » dg. set. 16, 2012 9:58 pm

un dia fantastic , bons companys-es, de tornada tambe he disfrutat molt al fer el cantò i la collada derrera la roda den james bon, a ritme, agrair tambe als organitzadors, , fins la propera

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Nuria Vs » dg. set. 16, 2012 9:59 pm

Més que arribar, ja estic dutxadeta i apunt d'anar a dormir ;)

M'ho he passat com sempre molt i molt bé. La ruta, l'àpat... i la vostra companyia immillorable.
Gràcies un cop més a l'organització que feu una feina impecable.

I com diu la Susana, que està feta tota una motera i avui ha batut el seu rècord de Kms en un dia, ens veiem a la KDD.
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Jordi » dg. set. 16, 2012 10:14 pm

Hola,

Doncs fa cinc minuts que ja soc a casa. Bonaigua-Viella-Pont de Montañana-Coll de Montllobar (Un dels millors que hi ha al nostre país)-Tremp-Comiols-Baronia de Rialb-Ponts-Cervera i Terrassa.

Com diu en Trencaferro, hem xalat com criatures fins a Salardú. Si observo el total de ruta d'avui, feia molt de temps que no en treia tan profit als meus pneumàtics.

Moltes gràcies a tots i en especial als que sempre s'hi trenquen les banyes per proporcionar-nos jornades tan agradables. Gràcies.

Una abraçada,

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Eva » dg. set. 16, 2012 10:19 pm

Hem arribat a casa després d´un cap de setmana amb quasi 900 km.

Una ruta molt agradable i amb els millors companys.

Ara a descansar.

Un petó i bona nit :kiss

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Kinder » dg. set. 16, 2012 11:34 pm

També a casa !!!!!

Reventada, esgotada, però .... amb moltes ganes de tornar-hi !!!!! Una altre prova superada !!!! 611 kms. amb encreuament de cables inclòs !!!

Gràcies a tots per aquest dia i sobretot i en especial a tots els que heu tingut paciència amb mi, fins i tot quant sortia fum del meu cap !!!!


Gràcies per tot i a tots !!!!! :-)

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. set. 16, 2012 11:45 pm

Ja sóc al llitet....
Avui m'han castigat sense fer cruïlles, però m'ho he passat molt bé.
Sou tots collonuts!!!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: 09-Sortida Número De Sort

Entrada Autor: Albert » dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Holaaa,

[quote user="Su GSR" post="212590"]

P.D. Albert, els quartos tots correctes?? per una vegada que col.laboro no voldria que faltessin! Si al final sobren per mi! :mrgreen:[/quote]


Tot correcte i moltes gràcies par la col•laboració. A la llista havia oblidat de treure-hi a una persona que no va venir i per això no acabava de quadrar, però avui amb tranquil•litat ho he repassat tot i he vist l'error.

Merci
Sort,

Respon

Torna a “2012”