Equimanet de Triumph: Model Adventure

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Equimanet de Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Steelman » dg. ago. 26, 2012 11:46 am

Imatge

Imatge

Preus a partir del 1 de Setembre, amb el 21 d´IVA ja inclós

Chaqueta Kalahari: 320 €
Pantalones Kalahari: 260 €
Chaqueta Adventure Mesh: 199.95 €
Pantalones Adventure Mesh: 180 €
Botas Adventure: 265.50 €
Guantes Adventure Tour: 92 €
Guantes Adventure Mesh: 65 €

http://www.motorpasionmoto.com/accesori ... y-kalahari
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dg. ago. 26, 2012 8:07 pm

Mira que penjar aquest post en època de crisi i just després de les vacances i a l'entrada de "la cuesta de setiembre".
Est una mica.... Jejeje,com ho diria, jejejeje...🐑🐑🐑????😉😉😉😘
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dt. oct. 02, 2012 1:55 am

Sr. Steelman, ja que està tant posat a tocar el què no sona i a "picar" al personal", ;) avui baixant la collada de Toses se m'ha fet de nit i estavem a menys de 9 graus. Evidentment i tot i que els punys calefactats van a la perfecció, començo a veure la necessitat imperiosa de comprar-me uns guants d'hibern, i unes botes noves, ja que les Alpinestars que tinc, la del peu esquerre se m'ha trencat per la costura degut a a fricció amb la palanca de cambi, provocant-me un forat el qual pot arrivar a ser un colador el primer dia que ensopegui pluja :enfadat

Per lo tant, i com que l'armilla reflectant ja és de la marca, estic buscant la col.lecció de roba i accesòris Triumph d'hivern però no els trobo. no saps pas tu que ets un expert en posar la mel als llavis algun lloc on pugui trobar això i bé de preu???

Moltes gràçies :cerv

P.D. Si m'ho troves potser dijous et faig una visita a la feina, jajajaja ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Sergi3 » dt. oct. 02, 2012 7:38 am

crec que be de preu tot el que sigui roba d'una marca concreta..........
serà dificil de trobar

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. oct. 02, 2012 9:15 am

[quote user="Trencaferro" post="213963"]Sr. Steelman, ja que està tant posat a tocar el què no sona i a "picar" al personal", ;) avui baixant la collada de Toses se m'ha fet de nit i estavem a menys de 9 graus. Evidentment i tot i que els punys calefactats van a la perfecció, començo a veure la necessitat imperiosa de comprar-me uns guants d'hibern, i unes botes noves, ja que les Alpinestars que tinc, la del peu esquerre se m'ha trencat per la costura degut a a fricció amb la palanca de cambi, provocant-me un forat el qual pot arrivar a ser un colador el primer dia que ensopegui pluja :enfadat

Per lo tant, i com que l'armilla reflectant ja és de la marca, estic buscant la col.lecció de roba i accesòris Triumph d'hivern però no els trobo. no saps pas tu que ets un expert en posar la mel als llavis algun lloc on pugui trobar això i bé de preu???

Moltes gràçies :cerv

P.D. Si m'ho troves potser dijous et faig una visita a la feina, jajajaja ;)[/quote]


Es necesari que TOT sigui Triumph ??? Oseaaaaa :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dt. oct. 02, 2012 11:39 am

[quote user="STELVIO 00" post="213973"][quote user="Trencaferro" post="213963"]Sr. Steelman, ja que està tant posat a tocar el què no sona i a "picar" al personal", ;) avui baixant la collada de Toses se m'ha fet de nit i estavem a menys de 9 graus. Evidentment i tot i que els punys calefactats van a la perfecció, començo a veure la necessitat imperiosa de comprar-me uns guants d'hibern, i unes botes noves, ja que les Alpinestars que tinc, la del peu esquerre se m'ha trencat per la costura degut a a fricció amb la palanca de cambi, provocant-me un forat el qual pot arrivar a ser un colador el primer dia que ensopegui pluja :enfadat

Per lo tant, i com que l'armilla reflectant ja és de la marca, estic buscant la col.lecció de roba i accesòris Triumph d'hivern però no els trobo. no saps pas tu que ets un expert en posar la mel als llavis algun lloc on pugui trobar això i bé de preu???

Moltes gràçies :cerv

P.D. Si m'ho troves potser dijous et faig una visita a la feina, jajajaja ;)[/quote]


Es necesari que TOT sigui Triumph ??? Oseaaaaa :mrgreen:[/quote]

Nooooo, jajajajaja.

Simplement ahir vaig anar a Andorra i vaig estar mirant els Alpinestars, i com que crec que els de la marca anglesa els hi fabriquen ells, simplement volia comparar preus i disseny, i aprofitar que la setmana vinent tinc d'anar a Barcelona i donar una ullada a la boiga a veure què m'ofereixen.

Ara vaig amb uns guants sense marca de 19€ d'Andorra, però aquests dies quan he plegat pel mati a la feina hi ha hagut matins que no hem superat els 3 graus. Pel tros que tinc de la feina a casa no tinc emps d'escalfar els punys, però si per quedar amb les mans congelades. Ara vull uns bons guants d'hibern, potser així m'estalvio de posar manoples, però que si s'hi han de posar s'hi posen, ja ho veurem.

EDITO: si tens alguna sugerència de qualsevol altre marca, t'ho agraïré.

Salutacions.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 11:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 02, 2012 11:42 am

compra be que son peçes que duran molts anys i val la pena anar ben equipat ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dt. oct. 02, 2012 11:46 am

[quote user="Kpeps" post="214003"]compra be que son peçes que duran molts anys i val la pena anar ben equipat ;) ;)[/quote]

Ja tens raó ja. Tu no tens pas res amagat allà darrera una vitrina que sigui semblant al què busco? ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. oct. 02, 2012 12:04 pm

Guifré, si baixas , fes un toc i et podré acompanyar a algún lloc a veure que trobem ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 02, 2012 2:40 pm

Trencaferro, mira aquí aviam si veus alguna cosa interesant. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. oct. 02, 2012 3:21 pm

[quote user="Randy-650" post="214028"]Trencaferro, mira aquí aviam si veus alguna cosa interesant. :D[/quote]

Randy, jo TOT ho trobo interesant :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Pasqual » dt. oct. 02, 2012 5:03 pm

[quote user="Trencaferro" post="214000"]
.......Pel tros que tinc de la feina a casa no tinc emps d'escalfar els punys, però si per quedar amb les mans congelades. Ara vull uns bons guants d'hibern, potser així m'estalvio de posar manoples, però que si s'hi han de posar s'hi posen, ja ho veurem.
[/quote]

Unes bones manoples i els punys i podràs anar amb guants de 19€. :D :D
En serio, uns bons guants d'hivern son imprecindibles, però porten feina de posar i treure, son incòmodes i treuen tacte. Unes manoples, tot i ser horribles de lletjas, et poden ser molt útils

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dt. oct. 02, 2012 5:23 pm

[quote user="Randy-650" post="214028"]Trencaferro, mira aquí aviam si veus alguna cosa interesant. :D[/quote]

Si, al igual que l'Stelvio, en tots aquest "accesoris" hi fotaria el "guante", i potser alguna cosa més! :mrgreen: :sado
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dt. oct. 02, 2012 5:25 pm

[quote user="Pasqual" post="214040"][quote user="Trencaferro" post="214000"]
.......Pel tros que tinc de la feina a casa no tinc emps d'escalfar els punys, però si per quedar amb les mans congelades. Ara vull uns bons guants d'hibern, potser així m'estalvio de posar manoples, però que si s'hi han de posar s'hi posen, ja ho veurem.
[/quote]

Unes bones manoples i els punys i podràs anar amb guants de 19€. :D :D
En serio, uns bons guants d'hivern son imprecindibles, però porten feina de posar i treure, son incòmodes i treuen tacte. Unes manoples, tot i ser horribles de lletjas, et poden ser molt útils[/quote]

Si tens tota la raó Pasqual, i segu que les manoples son lo seguent que acabo comprant, el què passa és ara à la tardaor i a la primavera, que no és època de dur posades les manoples, i lo què marxa el sol el fred passa factura. Per això vull uns guants d'hibern, que a dia d'avui no en tinc caps.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 02, 2012 6:05 pm

Se que el que vaig fer i el que diré no es el mes adequat no recomanable.

Jo no passo fred a les mans, (Porto sotoguants calefactats) però sempre patia per si se'm mullessin els guants. Un dia abans d'una sortida que apuntava pluja vaig comprar-me uns guants d'esquiar NORT-FACE que em van costar prop de 80 Euros i, sense necessitat dels sotoguants elèctrics, no he tornat a tenir fred a la punta del dit gros i estic segur que els puc portar hores i hores sota la pluja mantenint la ma eixuta.

El que vaig veure dissabte a la Re-Volta, es que tots diuen els guants completament molls i no se si a l'hivern pot ser una bona idea.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 03, 2012 6:22 pm

[quote user="Prony" post="214049"]Se que el que vaig fer i el que diré no es el mes adequat no recomanable.

Jo no passo fred a les mans, (Porto sotoguants calefactats) però sempre patia per si se'm mullessin els guants. Un dia abans d'una sortida que apuntava pluja vaig comprar-me uns guants d'esquiar NORT-FACE que em van costar prop de 80 Euros i, sense necessitat dels sotoguants elèctrics, no he tornat a tenir fred a la punta del dit gros i estic segur que els puc portar hores i hores sota la pluja mantenint la ma eixuta.

El que vaig veure dissabte a la Re-Volta, es que tots diuen els guants completament molls i no se si a l'hivern pot ser una bona idea.

Jordi "Prony"[/quote]

Si Jordi, els guants d'esquiar era lo que feia servir fins ara, i la veritat és que de calents ho son molt.
El tema de la pluja, si plou molt tot s'acava mullant, però lo què més em fa patir, és que a la mes petita caiguda o apoiada al terra, els guants d'esqui s'estripen i no tenen cap funció protectora. És per això que em vull miar uns bons guants d'hivern.

Salutacions
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 03, 2012 6:34 pm

Ull a l'anar amb guants d'esquiar!! :tremolant

Fa temps vaig auxiliar a una noia amb una escúter, que va caure, i portava guants d'esquiar. Com li van quedar les mans????? No us ho vulgueu imaginar. :???:

Cada activitat té la seva roba especifica, se suposa que tothom ho sap aixó. :|
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Trencaferro » dc. oct. 03, 2012 7:15 pm

[quote user="Randy-650" post="214164"]

Cada activitat té la seva roba especifica, se suposa que tothom ho sap aixó. :|[/quote]

Doncs la roba especifica Triumph que vas posar tu l'altre dia, se'n poden fer moltes "d'activitats" diferents, tampoc no cal que siguis llepafils home!!! :mrgreen: :mrgreen: ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. oct. 03, 2012 8:02 pm

[quote user="Trencaferro" post="214168"][quote user="Randy-650" post="214164"]

Cada activitat té la seva roba especifica, se suposa que tothom ho sap aixó. :|[/quote]

Doncs la roba especifica Triumph que vas posar tu l'altre dia, se'n poden fer moltes "d'activitats" diferents, tampoc no cal que siguis llepafils home!!! :mrgreen: :mrgreen: ;)[/quote]


Aquesta es una "roba" molt tecnica i s´ha de tenir molta cura per manipular :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Equimanet De Triumph: Model Adventure

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 03, 2012 10:14 pm

[quote user="Randy-650" post="214164"]Ull a l'anar amb guants d'esquiar!! :tremolant

Fa temps vaig auxiliar a una noia amb una escúter, que va caure, i portava guants d'esquiar. Com li van quedar les mans????? No us ho vulgueu imaginar. :???:

Cada activitat té la seva roba especifica, se suposa que tothom ho sap aixó. :|[/quote]

s'ha d'anar en conte amb aquets guants d'esqui,ni han alguns de cuir que encara,pero els tipics de material tipus lycra ,com dius en una fragada per l'asfalt 's'han d'enganxar be al palmell de la ma :tremolant :tremolant :tremolant ,ara Trencaferro,mirat aquest reportatge que et pot fer servei

http://www.masmoto.net/accesorios-vestu ... s-triumph/
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 03, 2012 10:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”