Abrillantador Tubs D'escapament

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 25, 2012 8:24 am

Remenant per la xarxa, m´he trobat aquest producte i els comentaris que es fan son immillorables ;)

Imatge

Jo aniré avui mateix a veure si ho trobo, segons diuen al ECI segur que hi es, pero imagino que a grans cadenas de bricolatge o ferreterias importants també ens donaran resposta.

Els resultats per el que es veu a les fotos es espectacular, quan ho faci no reconeixere la meva moto :mrgreen: :mrgreen:

Imatge Imatge
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 25, 2012 9:15 am

es spray o pasta ? saps que val ? el resultat es veu molt bo :eyes
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 25, 2012 9:26 am

[quote user="Kpeps" post="216482"]es spray o pasta ? saps que val ? el resultat es veu molt bo :eyes[/quote]

Josep, estic com tu, avui mateix m´hi posaré, a veure si ho trobo. Estic en un "vivo sin vivir, en mí," :mrgreen: :mrgreen:

El cert es que ho he vist a dos llocs diferents i els dos en parlan molt bé.
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 25, 2012 9:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 25, 2012 9:39 am

No perdis el temps. Els escapaments porten un tractament químic quan surten de fàbrica. Amb el temps, les altíssimes temperatures i el xoc tèrmic al trepitjar un bassal, aquest tractament es va degenerant fins que es perd. Qualsevol cosa que hi facis a posteriori no et durarà ni dos dies. Pensa que hi ha gent que ho ha intentat tot (busca per la xarxa). La millor manera de "intentar" tornar, d'una forma senzilla el seu aspecte original es posant un accessori polidor a una radial i anar fent però com que quedarà desprotegit, acabarà lleig a la primera sortida.

La millor solució es anar amb la moto a un taller de tractaments superficials per bany químic i que et digui que s'hi pot fer.

Per cert, si cliqueu a la imatge, accedireu a una plana en la qual, just sota d'aquest producte hi apareix en Minino amb un mocador al coll.

Hi han motos que porten doble paret (o protectors) per evitar que el tub que queda a la vista perdi la brillantor.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 25, 2012 9:48 am

Jordi amb aixo que dius tens tota la rao,en el cas de las BMW hi han dos tipus d'acavat en l'escapament,ni ha un que els diuen cromats i s'aplica una pasta que despres ja posare la foto que amb paciencia et queden nous,l'altre acavat no es cromat i amb el temps es posen marrons com els d'aquests de la foto,amb aquesta pasta queden bastant pulits i no tenen aquell aspecte de brut,ni que sigui per deixar-los millor ja esta be ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 25, 2012 10:09 am

[quote user="Prony" post="216488"]No perdis el temps. Els escapaments porten un tractament químic quan surten de fàbrica. Amb el temps, les altíssimes temperatures i el xoc tèrmic al trepitjar un bassal, aquest tractament es va degenerant fins que es perd. Qualsevol cosa que hi facis a posteriori no et durarà ni dos dies. Pensa que hi ha gent que ho ha intentat tot (busca per la xarxa). La millor manera de "intentar" tornar, d'una forma senzilla el seu aspecte original es posant un accessori polidor a una radial i anar fent però com que quedarà desprotegit, acabarà lleig a la primera sortida.

La millor solució es anar amb la moto a un taller de tractaments superficials per bany químic i que et digui que s'hi pot fer.

Per cert, si cliqueu a la imatge, accedireu a una plana en la qual, just sota d'aquest producte hi apareix en Minino amb un mocador al coll.

Hi han motos que porten doble paret (o protectors) per evitar que el tub que queda a la vista perdi la brillantor.[/quote]


Es clar, son fotos pujades amb Imageshack per mi, per aixó surt en Minino ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 25, 2012 11:02 am

De moment ja tinc orientació de preu, entre 7 i 8 €, ara vaig a veure qui ho ven ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Joavel » dj. oct. 25, 2012 1:12 pm

[quote user="STELVIO 00" post="216508"]De moment ja tinc orientació de preu, entre 7 i 8 €, ara vaig a veure qui ho ven ;)[/quote]


Ja explicaras...jo ho he provat (quasi tot) per els tubs de la "Bonnie" i no hi ha res a fer, al marge de tenir-los ben nets. Els col-lectors com molt bé diu en Prony amb els canvis de temperatura, perden el tractament...i no hi ha soluciò...

Per le cues d'escape (silenciosos) que en la "Bonnie", van cromats, si que els poleixo de tant en tant amb pasta de polir Titan de tota la vida i queden molt bé.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: PEPI600 » dj. oct. 25, 2012 3:50 pm

[quote user="STELVIO 00" post="216508"]De moment ja tinc orientació de preu, entre 7 i 8 €, ara vaig a veure qui ho ven ;)[/quote]

Fa un parell d´anys ho venien a les ferreteries Cifec, jo ho vaig fer servir per alguns cromats del 124.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 25, 2012 4:00 pm

[quote user="PEPI600" post="216536"][quote user="STELVIO 00" post="216508"]De moment ja tinc orientació de preu, entre 7 i 8 €, ara vaig a veure qui ho ven ;)[/quote]

Fa un parell d´anys ho venien a les ferreteries Cifec, jo ho vaig fer servir per alguns cromats del 124.[/quote]

I estas satisfet del resultat ?? No val gaire, però comprar per que no serveixi :tremolant
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Javihospitalet » dj. oct. 25, 2012 4:21 pm

Xavier, solo hay 2 productos buenos para eso, Autosol o Glanzol, este ultimo mejor, yo he probado varios i estos 2 los mejores

Mira.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. oct. 25, 2012 4:24 pm

[quote user="Javihospitalet" post="216545"]Xavier, solo hay 2 productos buenos para eso, Autosol o Glanzol, este ultimo mejor, yo he probado varios i estos 2 los mejores

Mira.[/quote]


Gracias Javi !!!!! El resultado es espectacular !! Ya veo que me va tocar frotar un buen rato ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Ricmel » dj. oct. 25, 2012 5:30 pm

Jo faig servir l'Autosol i el resultat és força bo. Com diu en Kpeps, no sembla nou, però queda net i polit. Crec que les coses usades han d'estar netes i polides, però és normal i bonic que es noti el pas del temps.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Llagasta » dv. oct. 26, 2012 8:03 am

l´Autosol a base de pasta i molt de colze, deixa els colectors macos i lluents, però al cap de pocs quilometres ja tornen a estar com abans.... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2012 12:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Bernat » dg. oct. 28, 2012 12:43 pm

[quote user="STELVIO 00" post="216480"]Remenant per la xarxa, m´he trobat aquest producte i els comentaris que es fan son immillorables ;)

Imatge

Jo aniré avui mateix a veure si ho trobo, segons diuen al ECI segur que hi es, pero imagino que a grans cadenas de bricolatge o ferreterias importants també ens donaran resposta.

Els resultats per el que es veu a les fotos es espectacular, quan ho faci no reconeixere la meva moto :mrgreen: :mrgreen:

Imatge Imatge[/quote]

Hola Xavier,
Aquest producte no el cònec,jo faig servir Autosol i el resultat és prou bo,ara bé, és veritat que li faig el manteniment tot sovint amb paciència ja que porta el seu temps deixar-los brillants.Recordo (a la sortida on vàrem coincidir) que els col.lectors de la teva moto estaven llexots...agafat-ho sense présses. Un cop polits i amb el seu manteniment no et costara gaire mantindre'ls amb bona presència. :okcat

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 28, 2012 3:06 pm

Jo a la Bandy els netejo amb aquells fregalls de ferro que porten com un sabó, especials per cuina. I lo curiós és que no es ratllen i queden com nous. Ara no puc mirar quina marca són que estic fent la migdiada. :callo
També s'ha de dir que últimament molts tubs d'escapament, sobretot els models nous, no són d'acer inoxidable com abans, més fàcils de netejar, si no que són cromats o niquelats.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. oct. 28, 2012 3:32 pm

[quote user="Randy-650" post="216960"]Jo a la Bandy els netejo amb aquells fregalls de ferro que porten com un sabó, especials per cuina. I lo curiós és que no es ratllen i queden com nous. Ara no puc mirar quina marca són que estic fent la migdiada. :callo
També s'ha de dir que últimament molts tubs d'escapament, sobretot els models nous, no són d'acer inoxidable com abans, més fàcils de netejar, si no que són cromats o niquelats.[/quote]

Fas la migdiada veient Mototurisme? :sonat :sonat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 28, 2012 5:42 pm

[quote user="Randy-650" post="216960"] Ara no puc mirar quina marca són que estic fent la migdiada. :callo
[/quote]
Hi ha gent que parla mentres dorm....
Altres escriuren el fòrum!
:b9 :b9 :b9 :b9 :computer
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Pedroguzzi » dg. oct. 28, 2012 8:30 pm

Un de molt bo es el Pierre Verte qque tenen al ECI y a Servicio Estacion . Molt recomenable i tambe e escoltat que el netegador de les cuines vitroceramicas van de conya per deixar el escapes com nous
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Abrillantador Tubs D'escapament

Entrada Autor: Joan XT » dg. oct. 28, 2012 11:54 pm

[quote user="Randy-650" post="216960"]Jo a la Bandy els netejo amb aquells fregalls de ferro que porten com un sabó, especials per cuina. I lo curiós és que no es ratllen i queden com nous. Ara no puc mirar quina marca són que estic fent la migdiada. :callo
[/quote]
Aixo ho vaig probar amb l'altra XT amb les llantes i van quedar de luxe, la marca no m'han recordo i ara no puc mirar que m'han vaig a dormir. :cool:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”