Fotos Escapada Als Alps

Moderadors: Airald, Kinder

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: Fotos Escapada Als Alps

Entrada Autor: Pep1200GS » dv. nov. 09, 2012 9:23 pm

[quote user="CMB" post="218446"]Carai Jesús

Quines imatges!

Si que sembla com a Mont Ventoux!

i jo pregunto: Calia anar-hi? :burrucat[/quote]

Ens va a gafar desprevinguts del tot, jo que anava a cua, per que era qui feia les fotos pel camí i arrancava l'últim, vaig veure el sidral des de lluny i no feia gens de gràcia veure alló..!! :nonocat :nonocat :nonocat

Pep

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Fotos Escapada Als Alps

Entrada Autor: Jutge » dl. nov. 12, 2012 9:06 pm

[quote user="Steelman" post="218177"]Ho he mogut al seu "lloc"

M'encanta aquesta
Imatge[/quoteSaps perquè t'agrada ?? És una foto afortunada!!.Dia esplèndid, LUZ !! il·luminació lateral que allarga l'ombra de les motos, cúmuls en el cel !! l'orografia de les muntanyes, ajuda a la perspectiva aconseguint la profunditat, el senyal de tràfic remata el fons ,fi de foto, els avets i les crestes de la muntanya es fonen amb les crestalleres i la línia discontínua de la carretera et convida a recórrer-la amb la mirada,..., com si fossis amb moto..... És una fletxa ...I per descomptat !!!, la primera i la segona moto són impressionants !! però si no és per la vermella.. no sé jo.... Gràcies a tots. Celebro que us agradin :jajacat :jajacat :jajacat !! Salut !! :holacat

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Fotos Escapada Als Alps

Entrada Autor: Jutge » dl. nov. 12, 2012 9:22 pm

[quote user="STELVIO 00" post="218203"]Bonas fotos !!!! Quin objectiu fas servir ???

Hi ha fotos amb més motos a terra que de peus :jajacat :jajacat[/quote] tot el que veus gran angular, és compacta Panasonic. El retrat, amb 18-200, sempre per sobre de 105mm. :birracat

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Fotos Escapada Als Alps

Entrada Autor: Ricmel » dl. nov. 12, 2012 10:36 pm

[quote user="Jutge" post="218754"][quote user="Steelman" post="218177"]Ho he mogut al seu "lloc"

M'encanta aquesta
Imatge[/quoteSaps perquè t'agrada ?? És una foto afortunada!!.Dia esplèndid, LUZ !! il·luminació lateral que allarga l'ombra de les motos, cúmuls en el cel !! l'orografia de les muntanyes, ajuda a la perspectiva aconseguint la profunditat, el senyal de tràfic remata el fons ,fi de foto, els avets i les crestes de la muntanya es fonen amb les crestalleres i la línia discontínua de la carretera et convida a recórrer-la amb la mirada,..., com si fossis amb moto..... És una fletxa ...I per descomptat !!!, la primera i la segona moto són impressionants !! però si no és per la vermella.. no sé jo.... Gràcies a tots. Celebro que us agradin :jajacat :jajacat :jajacat !! Salut !! :holacat[/quote]

La vermella, la vermella! Així m'agrada, que valoris la vermella. :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Respon

Torna a “Alps 2012”