Caballet Central
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Caballet Central
[quote user="Joavel" post="220787"]Xavier, com ja t'han dit més amunt, posa un cargol de "qualitat", d'els de maquinaria pesada, i llestos. Jo no hi crec massa ni en les bruixes :nonocat ni en que "unes marques" s'espatllen més que altres, el que sí crec és que determinades peces de les nostres máquines no porten el material amb la qualitat adecuada, per l'ús que en fem...
Els ingeniers i sobre tot els "quality-controllers", s'ho aurien de fer mirar, sobre tot perquè estem parlant de máquines per les que paguem molts euros.
:birracat[/quote]
Gracies Joan, aixó es el que faré ara, buscar ho amb temps per quan torni a passar :birracat
Els ingeniers i sobre tot els "quality-controllers", s'ho aurien de fer mirar, sobre tot perquè estem parlant de máquines per les que paguem molts euros.
:birracat[/quote]
Gracies Joan, aixó es el que faré ara, buscar ho amb temps per quan torni a passar :birracat
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1849
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Caballet Central
Quasibé 35€ per un trist cargol??? Galbanitzat no sé di deu ser'ho, però com a mínim recobert d'or segur que si...
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Caballet Central
[quote user="Trencaferro" post="220796"]Quasibé 35€ per un trist cargol??? Galbanitzat no sé di deu ser'ho, però com a mínim recobert d'or segur que si...[/quote]
No es pas cert aixó !!!!!!!!!! El cargol val 1,15€ :foracat
No es pas cert aixó !!!!!!!!!! El cargol val 1,15€ :foracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Caballet Central
Aquest es l´escandall.
Desmontar/montar o sustituir 4 X 4,92 = 19,68
Anillo obt. 2 X 0,84 = 1,68
Casquillo caballete R1100S 1 X 6,10 = 6,10
Tornillo 1 X 1,15 = 1,15
----------------------
Total 28,61
IVA 21% 6,01
----------------
34,62€
Desmontar/montar o sustituir 4 X 4,92 = 19,68
Anillo obt. 2 X 0,84 = 1,68
Casquillo caballete R1100S 1 X 6,10 = 6,10
Tornillo 1 X 1,15 = 1,15
----------------------
Total 28,61
IVA 21% 6,01
----------------
34,62€
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 30, 2012 12:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Caballet Central
[quote user="STELVIO 00" post="220798"]Aquest es l´escandall.
Desmontar/montar o sustituir 4 X 4,92 = 19,68
Anillo obt. 2 X 0,84 = 1,68
Casquillo caballete R1100S 1 X 6,10 = 6,10
Tornillo 1 X 1,15 = 1,15
----------------------
Total 28,61
IVA 21% 6,01
----------------
34,62€[/quote]
Ara entenc els 34 € i perquè es trenca..., és d'una R1100S! :holacat
Desmontar/montar o sustituir 4 X 4,92 = 19,68
Anillo obt. 2 X 0,84 = 1,68
Casquillo caballete R1100S 1 X 6,10 = 6,10
Tornillo 1 X 1,15 = 1,15
----------------------
Total 28,61
IVA 21% 6,01
----------------
34,62€[/quote]
Ara entenc els 34 € i perquè es trenca..., és d'una R1100S! :holacat
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Re: Caballet Central
La actitud de BMW en aquest cas, no es massa profesional. Si saben que és un problèma recorrent, aurien de fer alguna cosa més que cobrar.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Caballet Central
es que es trenca cada cosa que es per :sado :sado :sado aquest cargol es trenca en els moments mes inesperats i a vegades no hi han ''casquillos'' :chair :chair :chair ,pero amb ganas els fan a ma i endevant,aixi no es perden vaixells :birracat :birracat
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Caballet Central
Una pregunta. El cargol s'ha trencat o s'ha afluixat fins caure? Son conceptes diferents. L'altre dia comentava amb en Vman que s'ha de tenir cura de aplicar lubricant a moltes mes parts de la moto de les que es veuen a simple vista (Un dia faré una explicació).
Si el cargol en concret te absència de lubricant es pot arribar a gripar al seu allotjament i partir-se o be anar afluixant-se a mida que s'utilitza el caballet.
També es pot trencar per un mal diseny de la geometria del moviment i els punts d'oscilació. Has pensat en la enorme carrega que l'efecte palanca es capaç d'aplicar en aquest punt quan el caballet està posat?
Tal com s'indica, el galvanitzat es un simple tractament químic superficial per protegir-lo front les condicions ambientals adverses.
Canvia el cargol i posa-hi una goteta d'oli desprès de netejar la moto (I a alguns altres punts on hi ha ferro contra ferro).
Jordi "Prony"
Si el cargol en concret te absència de lubricant es pot arribar a gripar al seu allotjament i partir-se o be anar afluixant-se a mida que s'utilitza el caballet.
També es pot trencar per un mal diseny de la geometria del moviment i els punts d'oscilació. Has pensat en la enorme carrega que l'efecte palanca es capaç d'aplicar en aquest punt quan el caballet està posat?
Tal com s'indica, el galvanitzat es un simple tractament químic superficial per protegir-lo front les condicions ambientals adverses.
Canvia el cargol i posa-hi una goteta d'oli desprès de netejar la moto (I a alguns altres punts on hi ha ferro contra ferro).
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Caballet Central
[quote user="Prony" post="220827"]Una pregunta. El cargol s'ha trencat o s'ha afluixat fins caure? Son conceptes diferents. L'altre dia comentava amb en Vman que s'ha de tenir cura de aplicar lubricant a moltes mes parts de la moto de les que es veuen a simple vista (Un dia faré una explicació).
Si el cargol en concret te absència de lubricant es pot arribar a gripar al seu allotjament i partir-se o be anar afluixant-se a mida que s'utilitza el caballet.
També es pot trencar per un mal diseny de la geometria del moviment i els punts d'oscilació. Has pensat en la enorme carrega que l'efecte palanca es capaç d'aplicar en aquest punt quan el caballet està posat?
Tal com s'indica, el galvanitzat es un simple tractament químic superficial per protegir-lo front les condicions ambientals adverses.
Canvia el cargol i posa-hi una goteta d'oli desprès de netejar la moto (I a alguns altres punts on hi ha ferro contra ferro).
Jordi "Prony"[/quote]
Aixis ho faré, a veure si aixis no pateix tant :okcat
Si el cargol en concret te absència de lubricant es pot arribar a gripar al seu allotjament i partir-se o be anar afluixant-se a mida que s'utilitza el caballet.
També es pot trencar per un mal diseny de la geometria del moviment i els punts d'oscilació. Has pensat en la enorme carrega que l'efecte palanca es capaç d'aplicar en aquest punt quan el caballet està posat?
Tal com s'indica, el galvanitzat es un simple tractament químic superficial per protegir-lo front les condicions ambientals adverses.
Canvia el cargol i posa-hi una goteta d'oli desprès de netejar la moto (I a alguns altres punts on hi ha ferro contra ferro).
Jordi "Prony"[/quote]
Aixis ho faré, a veure si aixis no pateix tant :okcat