Coixí Airhawk

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Coixí Airhawk

Entrada Autor: Llebra » dc. des. 12, 2012 7:21 pm

Algú ha provat aquests coixins inflables en una trail ??

M'explico: Quan fem més de 40 kms amb la XT 600, tant a mí, com sobretot, a la meva dona, se'ns adorm la part baixa, i he vist que alguns porteu aquest invent...

Per posar i treure quan vaig sol o pel monte, s'adaptaria bé a la meva moto ? O això només va bé
per les touring ??


Thanx !
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Coixí Airhawk

Entrada Autor: Jordivili » dc. des. 12, 2012 8:56 pm

El company Tiramilles,en porta un a la TT600 i està encantat,suposo que ja entrarà a fer-te´n cinc centims..

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Coixí Airhawk

Entrada Autor: Ra-mon » dc. des. 12, 2012 9:34 pm

[quote user="Jordivili" post="221687"]El company Tiramilles,en porta un a la TT600 i està encantat,suposo que ja entrarà a fer-te´n cinc centims..[/quote]

Exactament, a la revolta ho vaig veure i la veritat és que és força curiós.
En sembla que en Pasqual també porta/portava alguna cosa similar.
... a mi, com que sóc un culdeferro, no em cal :viscat

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Coixí Airhawk

Entrada Autor: Llebra » dj. des. 13, 2012 8:37 am

[quote user="Ramon" post="221688"]... a mi, com que sóc un culdeferro, no em cal :viscat[/quote]


:b9 :b9 Ja ho dic jo, que hi ha HOMES, homenets, i pedres de metxero, com un servidor....
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Coixí Airhawk

Entrada Autor: Llebra » dj. des. 13, 2012 8:43 am

[quote user="Jordivili" post="221687"]El company Tiramilles,en porta un a la TT600 i està encantat,suposo que ja entrarà a fer-te´n cinc centims..[/quote]

Doncs moltes gràcies, crec que si li va bé a una TT600, també ho podria adaptar a la meva.

I amb això, una pantalla i unes maletetes, a competir amb en Ramon Culdeferro I, comte d'Osona :mrgreen:

O millor canvio la moto ? (Això és conya, si ho dic en veu alta em fan fora de casa...)
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Coixí Airhawk

Entrada Autor: Tiramilles » dj. des. 13, 2012 9:03 am

Hola.

Efectivament, jo en porto un a la TT 600 per fer les rutes llargues per carretera i la veritat es que a mi em va moolt bé.
Abans amb només 1,5 o 2 hores ja em fotia un mal al cul que deu ni do, ara amb el coixi puc fer bastantes hores més, home, si portes moltes hores ja et fa mal tot...

Per mi es una bona compra.

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Coixí Airhawk

Entrada Autor: Llebra » dj. des. 13, 2012 2:49 pm

[quote user="Tiramilles" post="221711"]Hola.

Efectivament, jo en porto un a la TT 600 per fer les rutes llargues per carretera i la veritat es que a mi em va moolt bé.
Abans amb només 1,5 o 2 hores ja em fotia un mal al cul que deu ni do, ara amb el coixi puc fer bastantes hores més, home, si portes moltes hores ja et fa mal tot...

Per mi es una bona compra.[/quote]

Doncs em sembla que ja m'he decidit a buscar-lo. Abusant de la teva ajuda :sorry , he vist que hi ha dues talles pel de davant i una pel de darrere, que és més quadradet.
Quin/s fas servir ? D'on l'has tret ? Jo ho he mirat per l'ebay o a la casa Airhawk i els he vist per uns 100 leurus, més amunt o avall segons l'oferta, i alguns altres més baratets si els compres tots dos...

Moltes gràcies per endavant !!
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”