Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Randy-650 » dc. des. 05, 2012 12:34 am

Si algú encara no els porta, aquí estan d'oferta amb el 40% de descompte:

http://www.autoserviciomotorista.com/pr ... 18/model/2
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Deivid » dc. des. 05, 2012 11:11 pm

Joé, no hi ha manera que s'els possi la meva dona a la seva scooter.....i desprès diu que té fred a les mans...sembla que ni encara que li regalin :foracat

Gràcies per a la informació Randy :okcat

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Perebi » dl. des. 10, 2012 11:35 am

Doncs van de conya, jo els he fet instal•lar a la T i estic sorprès de la efectivitat.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Steelman » dj. des. 13, 2012 10:39 am

Encarregats ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Trencaferro » dj. des. 13, 2012 5:02 pm

Aneu en compte al montar els punys d'aquesta marca, que ja he vist i llegit un bon grapat de casos d'accidents per no fer una correcte instal.lació, i la gent es queden al mig dels revolts amb el gas donat i se'ls queda enganxat amb el risc que això comporta.
I lo extrany es que a tothom qui li ha passat havien instal.lat ells mateixos els punys d'aquesta marca....
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Perebi » dj. des. 13, 2012 5:24 pm

[quote user="Trencaferro" post="221752"]Aneu en compte al montar els punys d'aquesta marca, que ja he vist i llegit un bon grapat de casos d'accidents per no fer una correcte instal.lació, i la gent es queden al mig dels revolts amb el gas donat i se'ls queda enganxat amb el risc que això comporta.
I lo extrany es que a tothom qui li ha passat havien instal.lat ells mateixos els punys d'aquesta marca....[/quote]

:shock: A mi me'ls va instal•lar el mecànic on vaig comprar la moto, suposo que ho tindrà en compte això. Avui haig d'anar a muntar la alarma i li comentaré.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 13, 2012 5:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Jordi » dj. des. 13, 2012 8:02 pm

El problema en aquest cas es que el puny en si rellisca sobre la canya del comandament del gas per culpa de no enganxar-lo correctament. Llavors encara dones mes gas "en realitat gires el puny i prou" i alhora de deixar el gas, la part semirígida del puny per on surt el cable topa amb alguna cosa (Maneta de fre, etc...) i el gas es queda donat.

Jo n'he instal·lat alguns i la solució definitiva es deixar-se de adhesius, pegamentos i Loctites. Agafes un tros de cinta americana de la llargada de la canya, la talles longitudinalment per la meitat i la enganxes a lo llarg sobre la canya. Amb això incrementes el diàmetre de la canya lo suficient per tal que el puny li costi suficient d'entrar com per assegurar-nos que no girarà una vegada posat.

Atenció: Si ja costa molt d'entrar els primers centímetres, millor que no seguiu, us serà molt complicat treure'l. Si veieu que costa, trèieu la cinta americana i poseu un altre tros que sigui menys ample que la meitat. Aneu provant fins que ho aconseguiu. En cas contrari, si veieu que ha entrat amb facilitat......... intenteu treure'l (sempre costa molt mes de treure que de posar). Si veieu que surt, torneu a treure la cinta americana i poseu un tros mes ample que la meitat. Al final heu d'aconseguir que entri sense matar-se de fer força i que un cop dins, no el pugueu treure estirant.

Notes:

* Abans de instal·lar-lo, vigileu que la part semirígida per on surt el cable no faci de tope per prémer la maneta de fre. Si es així, cerqueu un altre posició angular.
* No brideu el cable massa tens, heu de deixar prou marge perquè puguis donar gas fins a tope.
* Vigileu que quan deixeu el gas, a tope de cada canto de la direcció, el gas retorni còmodament, per si mateix, fins a la seva posició de repòs. (Ara, amb molt bon criteri, ho controlen a les ITV's)

Altres notes:

Aparell molt eficaç, el millor en quant a rendiment/qualitat/preu. Però te tres coses que no m'agraden i que heu de tenir en compte:

La posta en marxa i la regulació es fa amb polsadors massa petits i massa plans . MOLT COMPLICAT UTILITZAR-LOS AMB GUANTS GRUIXUTS, QUASI BE IMPOSSIBLE, ja que t'obliga a prémer molt endins els botons i això us restarà atenció a la carretera.

Els Llums de control de marxa/paro i de nivell de potència son impossibles de veure amb ulleres de sol. Mai saps si estan en marxa i a quin grau de potència.

Tot i que porta un control "intel·ligent" que fa que quan no hi ha càrrega de bateria, s'apaguin automàticament, ignoreu aquesta característica i connecteu-los després de la clau de contacte per evitar que, tard o d'hora, us quedareu sense bateria.

Penso que els models standart que porten una rodeta de posta en marxa i regulació de potència son mes fàcils d'utilitzar.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Perebi » dj. des. 13, 2012 8:17 pm

Excel.lent explicació i totalment d'acord amb el comandament, encara que jo tinc la "sort" de que el meu nou mecànic es molt "virguero", l'ha posat a la guantera i li fa ombra amb el que veig els "enlluernadors" leds, he, he.
Manipulació, sense guants, obligatori.

En això (i altres cosetes) trobo a faltar el gairebé perfecte botó integrat a la pinya de la BMW.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Steelman » dj. des. 13, 2012 8:55 pm

[quote user="Trencaferro" post="221752"]Aneu en compte al montar els punys d'aquesta marca, que ja he vist i llegit un bon grapat de casos d'accidents per no fer una correcte instal.lació, i la gent es queden al mig dels revolts amb el gas donat i se'ls queda enganxat amb el risc que això comporta.
I lo extrany es que a tothom qui li ha passat havien instal.lat ells mateixos els punys d'aquesta marca....[/quote]


Serà el tercer que he portat d´aquesta marca i mai m'ha passat res semblant!!!! :shock: :shock: :shock:


[quote user="Prony" post="221762"]
[...]
La posta en marxa i la regulació es fa amb polsadors massa petits i massa plans . MOLT COMPLICAT UTILITZAR-LOS AMB GUANTS GRUIXUTS, QUASI BE IMPOSSIBLE, ja que t'obliga a prémer molt endins els botons i això us restarà atenció a la carretera.

Els Llums de control de marxa/paro i de nivell de potència son impossibles de veure amb ulleres de sol. Mai saps si estan en marxa i a quin grau de potència.

[...][/quote]
Penso el mateix que tu. Pero donen molta escalfor i aixó ja equilibri els dos defectes...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Oferta Punys Calefactables Oxford Sports

Entrada Autor: Jordi » dv. des. 14, 2012 8:57 pm

[quote user="Steelman" post="221770"][quote user="Prony" post="221762"][...]La posta en marxa i la regulació es fa amb polsadors massa petits i massa plans . MOLT COMPLICAT UTILITZAR-LOS AMB GUANTS GRUIXUTS, QUASI BE IMPOSSIBLE, ja que t'obliga a prémer molt endins els botons i això us restarà atenció a la carretera. Els Llums de control de marxa/paro i de nivell de potència son impossibles de veure amb ulleres de sol. Mai saps si estan en marxa i a quin grau de potència.[...][/quote]Penso el mateix que tu. Peró donen molta escalfor i això ja equilibri els dos defectes...[/quote]Aquesta vegada no us fallaré (Com va passar en el cas del llum al termòmetre digital). Faré un parell de modificacions per optimitzar la funció dels botons i incrementar la intensitat dels leds indicadors. Aquest cap de setmana, que estaré mes avorrit que el Tampax de la Duquesa de Alba, m'hi poso.
Us ho prometo.

Jordi "Prony"

EDITO:

Ja he fet les modificacions exposades. Ara son molt mes fàcils de manipular i es veuen els llums. He fet fotos i tot. Ja penjaré el tutorial perquè el treball es a l'abast de qualsevol que vulgui fer-ho.
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 8:47 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”