Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 22, 2013 10:33 am

[quote user="Vini" post="225463"]Josep(kpeps) dons.........l'averia de la Hyosung....... :picant ,no era res mes que mal contacte del sensor de la ...............POTA de CABRA,que donava el suficient "ERROR",perque s'ensengues la llum vermella i s'incies el chekin (la moto no es paraba),per que l'error desaparexia abanç de ser causa de parada del motor.
La veritat que en la pota de cabra,no hi pensem mai i el sensor fá la seva funció .Pero reconec que no hi paro mai l'atenció deguda.Et desconcentra molt tenir un llum vermell devant de la cara.
Ara ja puc :orquestra .
Vini :" Un coreano,japones,media vuelta y al reves"[/quote]

molt millor aixi :birracat las averies electriques son molt empipadores,sort vem tenir que no es pares,que hagues pogut pasar.....entre aixo i que jo vaig arrivar ben just a la benzinera no vem necesitar el :SOS :SOS :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Pels Del Bages O Qui Hi Pasi !!!

Entrada Autor: Dodo » dt. gen. 22, 2013 3:34 pm

[quote user="Kpeps" post="225446"]

pero que i vas anar a fer a Salelles? ara venint de Girona i per anar a Vilafranca ja no hi has de pasar,han fet un desviament passat Sant Joan de Vilatorrada que guanyes 10 minuts........[/quote]
Kpeps, peró no veus que em sobre temps!!! si avanço els 10 minuts, són 10 minuts més que arribo aviat.
El pròxim dia quedem a Portbou!! i així segur que arribem puntuals!! :b9 :b9

Respon

Torna a “2013”