Nou Garmin

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Nou Garmin

Entrada Autor: Geroni » dv. juny 08, 2012 2:45 pm

Ha sortit un nou navegador Garmin,us deixo la noticia:
http://www.actualidadgps.com/2012/06/08 ... tocicletas
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Boolean » dv. juny 08, 2012 6:51 pm

Interesant sobretot per lo de l'actualitzacio de mapes de per vida,... pero el preu,... pfffff 560€ tela.
Quan sem mori el ZUmo 500 potser faré un pensament per de moment que duri! :D

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Geroni » dv. juny 08, 2012 11:41 pm

Tinc entés que lo dels mapes es una opció per tots els garmin (crec) i no es massa car :roll:
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 08, 2012 11:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: J-C » ds. juny 09, 2012 9:36 am

[quote user="Geroni" post="202902"]Tinc entés que lo dels mapes es una opció per tots els garmin (crec) i no es massa car :roll:[/quote]

hola,tens rao,aqui teniu el enllaç:

https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=33380
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Albert G » ds. juny 09, 2012 9:40 am

Jo li tinc amb el Zumo 550, solen ser unes 3 actualitzacions al any, però això si, nomes es per aquella unitat, o sigui que quant es far mal be el GPS s'ha acabat. :cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: J-C » ds. juny 09, 2012 9:43 am

hola,jo de moment vaig tirant del pirateo :cool:
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Geroni » dg. juny 10, 2012 10:49 am

Un video promocional del garmin:

[youtube]vXO9em-vVd8&feature[/youtube]
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Garmin 350lm

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 10, 2013 8:06 pm

Algú de vosaltres te el nou Garmin 350lm? Estic pensant en comprar-lo, doncs el Rider Europa V3 també has de comprar la cuna activa (que no ve amb el V3) i això i els mapes de per vida ja fa que estiguin gairebé al mateix preu.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: JoanCG » dg. feb. 10, 2013 11:47 pm

El que no acabo d'entendre, és com pot ser que de tots els GPS que hi ha al mercat, només el TomTom Rider, i el Garmin Zumo 660, permeten quelcom des de el meu punt de vista imprescindible en un GPS: Que puguis enllaçar el telèfon amb el GPS, i aquest amb el casc.

Quin sentit té que tots els altres GPS, tot i tenir bluetooth (com aquest que parleu aquí, el Zumo 220, o el Twonav Delta), només es faci servir aquest bluetooth per comunicar el GPS amb el casc? Per què no l'aprofiten per connectar també amb el telèfon?

No ho entenc. :foracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 10, 2013 11:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 11, 2013 5:43 am

[quote user="JoanCG" post="227621"]El que no acabo d'entendre, és com pot ser que de tots els GPS que hi ha al mercat, només el TomTom Rider, i el Garmin Zumo 660, permeten quelcom des de el meu punt de vista imprescindible en un GPS: Que puguis enllaçar el telèfon amb el GPS, i aquest amb el casc.

Quin sentit té que tots els altres GPS, tot i tenir bluetooth (com aquest que parleu aquí, el Zumo 220, o el Twonav Delta), només es faci servir aquest bluetooth per comunicar el GPS amb el casc? Per què no l'aprofiten per connectar també amb el telèfon?

No ho entenc. :foracat[/quote]
Jo tinc entès que el 350lm sí que pot, però ja no em facis molt de cas, doncs he llegit tants que ara ja no estic segur. Però com dius, és quelcom del que no vull prescindir.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: JoanCG » dl. feb. 11, 2013 8:29 am

[quote user="Billy_Joe" post="227625"][quote user="JoanCG" post="227621"]El que no acabo d'entendre, és com pot ser que de tots els GPS que hi ha al mercat, només el TomTom Rider, i el Garmin Zumo 660, permeten quelcom des de el meu punt de vista imprescindible en un GPS: Que puguis enllaçar el telèfon amb el GPS, i aquest amb el casc.

Quin sentit té que tots els altres GPS, tot i tenir bluetooth (com aquest que parleu aquí, el Zumo 220, o el Twonav Delta), només es faci servir aquest bluetooth per comunicar el GPS amb el casc? Per què no l'aprofiten per connectar també amb el telèfon?

No ho entenc. :foracat[/quote]
Jo tinc entès que el 350lm sí que pot, però ja no em facis molt de cas, doncs he llegit tants que ara ja no estic segur. Però com dius, és quelcom del que no vull prescindir.[/quote]

Edito: [strike]Doncs segons la pròpia web de Garmin, així com deixen clar que amb el 660 es pot, amb aquest no diuen res, per tant entenc que no es pot. [/strike]

Tecnología inalámbrica zumo 350 y 340:
Y gracias a la tecnología Bluetooth® integrada, es posible hablar por teléfono de forma segura,
sin necesidad de quitarse los guantes o el casco. Para ello, tan sólo es necesario conectar el
dispositivo a unos auriculares o a un casco compatible con esta tecnología y asociarlos con el
teléfono móvil para poder realizar y recibir llamadas desde cualquier lugar.


Algú sap d'algún altre GPS, apart del zumo 660, (que ja té una anyets per la pasta que et cobren), del 350, o el TomTom Rider (que no és bò per offroad), que tingui aquesta caracfterística de poder rebre trucades i escoltar al GPS?

Si aquest GPS és pot utilitzar de forma fàcil per posar-hi topos off-road, pot ser una bona alternativa als altres dos.

El motiu principal pel que crec que és important això, és pel fet de que el GPS pugui avisar-te dels radars, sense deixar de poder rebre trucades. El utilitzar les"Indicaciones por voz", no ho faig servir mai, m'atabala.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 8:51 am, en total s’ha editat 12 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. feb. 11, 2013 9:14 am

Doncs jo tinc el Rider que si que te la opció de conectar el mobil........................................ però no ho faig :nonocat

Només faltava que quan vaig en moto tindre que respondre trucades de mobil :nonocat

Veig a la pantalla qui truca i ja trucare quan em sembli.......................... es a dir que si no responc quan em truqueu, es que vaig en moto :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. feb. 11, 2013 9:38 am

[quote user="STELVIO 00" post="227634"]Doncs jo tinc el Rider que si que te la opció de conectar el mobil........................................ però no ho faig :nonocat

Només faltava que quan vaig en moto tindre que respondre trucades de mobil :nonocat

Veig a la pantalla qui truca i ja trucare quan em sembli.......................... es a dir que si no responc quan em truqueu, es que vaig en moto :okcat[/quote]

JUST A LA FUSTA!!!!!!!!!!!!!!! ...o com dirien en castellà: ¡ahi le has "dao"! :bow :mestre
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Pedroguzzi » dl. feb. 11, 2013 1:08 pm

[quote user="STELVIO 00" post="227634"]Doncs jo tinc el Rider que si que te la opció de conectar el mobil........................................ però no ho faig :nonocat

Només faltava que quan vaig en moto tindre que respondre trucades de mobil :nonocat

Veig a la pantalla qui truca i ja trucare quan em sembli.......................... es a dir que si no responc quan em truqueu, es que vaig en moto :okcat[/quote]

Ni mes ni menys , a mes del perill que te el parlar mentres estas conduint. Jo faig el mateix :okcat
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 11, 2013 1:14 pm

El 500 i 550 també poden enllaçar el mobil
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. feb. 11, 2013 5:18 pm

[quote user="JoanCG" post="227630"][quote user="Billy_Joe" post="227625"][quote user="JoanCG" post="227621"]El que no acabo d'entendre, és com pot ser que de tots els GPS que hi ha al mercat, només el TomTom Rider, i el Garmin Zumo 660, permeten quelcom des de el meu punt de vista imprescindible en un GPS: Que puguis enllaçar el telèfon amb el GPS, i aquest amb el casc.

Quin sentit té que tots els altres GPS, tot i tenir bluetooth (com aquest que parleu aquí, el Zumo 220, o el Twonav Delta), només es faci servir aquest bluetooth per comunicar el GPS amb el casc? Per què no l'aprofiten per connectar també amb el telèfon?

No ho entenc. :foracat[/quote]
Jo tinc entès que el 350lm sí que pot, però ja no em facis molt de cas, doncs he llegit tants que ara ja no estic segur. Però com dius, és quelcom del que no vull prescindir.[/quote]

Edito: [strike]Doncs segons la pròpia web de Garmin, així com deixen clar que amb el 660 es pot, amb aquest no diuen res, per tant entenc que no es pot. [/strike]

Tecnología inalámbrica zumo 350 y 340:
Y gracias a la tecnología Bluetooth® integrada, es posible hablar por teléfono de forma segura,
sin necesidad de quitarse los guantes o el casco. Para ello, tan sólo es necesario conectar el
dispositivo a unos auriculares o a un casco compatible con esta tecnología y asociarlos con el
teléfono móvil para poder realizar y recibir llamadas desde cualquier lugar.


Algú sap d'algún altre GPS, apart del zumo 660, (que ja té una anyets per la pasta que et cobren), del 350, o el TomTom Rider (que no és bò per offroad), que tingui aquesta caracfterística de poder rebre trucades i escoltar al GPS?

Si aquest GPS és pot utilitzar de forma fàcil per posar-hi topos off-road, pot ser una bona alternativa als altres dos.

El motiu principal pel que crec que és important això, és pel fet de que el GPS pugui avisar-te dels radars, sense deixar de poder rebre trucades. El utilitzar les"Indicaciones por voz", no ho faig servir mai, m'atabala.[/quote]

Així que és una bona opció de compra, no?
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: JoanCG » dl. feb. 11, 2013 6:38 pm

No ho sé; t'explico.

Aquest matí estava a Sabadell, així que he entrat al "Tall Britànic" a preguntar. Al no saber-ne res els dependents sobre si es podien posar en el zumo 340 i 350 topogràfics, ni saber si es podien posar i recuperar tracks en format GPX, Ni saber tampoc de l'enllaç amb telèfon, GPS i casc, he parlat des de allà amb la central de BCN.

La noia de BCN no en tenia ni idea, per tant, hem trucat al 902 de Garmin, i com podeu imaginar....molt atents però tampoc ho sabien. Per tant hem quedat que m’enviaràn un mail demà (en teoria), ja que ho volen provar.

Però no acaba aquí la pel•lícula. Resulta que per feina estava a prop de Arenys de Mar, i aquest cap de setmana, en la sortida trail 10 ermites, m’he carregat el meu estimat i català Twonav Sportiva. Total, que m’acosto a la central, on m’han atès com només la gent del país ho fa. Una meravella. Quina bona gent !!!

Després de quedar que de forma gratuïta m’arreglaran el Sportiva, els hi dic que quina llàstima que el seu fantàstic Twonav Delta no es pugui enllaçar amb telèfon i casc a la vegada, i la noia em diu: Si home, diria que sí, el que passa és que els medis de comunicació han dit que no es pot per que el procediment de enllaç és diferent; “Dom el mail que faig consulta no m’equivoqui i et confirmo”.

Per tant: to be continued....
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 6:42 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dl. feb. 11, 2013 6:57 pm

[quote user="JoanCG" post="227686"]No ho sé; t'explico.

Aquest matí estava a Sabadell, així que he entrat al "Tall Britànic" a preguntar. Al no saber-ne res els dependents sobre si es podien posar en el zumo 340 i 350 topogràfics, ni saber si es podien posar i recuperar tracks en format GPX, Ni saber tampoc de l'enllaç amb telèfon, GPS i casc, he parlat des de allà amb la central de BCN.

La noia de BCN no en tenia ni idea, per tant, hem trucat al 902 de Garmin, i com podeu imaginar....molt atents però tampoc ho sabien. Per tant hem quedat que m’enviaràn un mail demà (en teoria), ja que ho volen provar.

Però no acaba aquí la pel•lícula. Resulta que per feina estava a prop de Arenys de Mar, i aquest cap de setmana, en la sortida trail 10 ermites, m’he carregat el meu estimat i català Twonav Sportiva. Total, que m’acosto a la central, on m’han atès com només la gent del país ho fa. Una meravella. Quina bona gent !!!

Després de quedar que de forma gratuïta m’arreglaran el Sportiva, els hi dic que quina llàstima que el seu fantàstic Twonav Delta no es pugui enllaçar amb telèfon i casc a la vegada, i la noia em diu: Si home, diria que sí, el que passa és que els medis de comunicació han dit que no es pot per que el procediment de enllaç és diferent; “Dom el mail que faig consulta no m’equivoqui i et confirmo”.

Per tant: to be continued....[/quote]

He baixat el manual i a la pàgina 10 diu que pots fer dues coses amb un "Track" que hagis registrat, primera: Seguir lo en "track back", Segona: Guardar lo com a "route" (ruta).

Es a dir, sembla se que si, que es pot treballar amb tracks.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2013 6:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: JoanCG » dt. feb. 12, 2013 6:53 pm

Pendent encara de que m’enviïn el mail, tant els de Garmin com els de CompeGPS, he trucat de nou al 902 007 097 de GArmin, i m'han confirmat tot plegat: que es poden passar topogràfics i tracks des de el Basecamp, i que es pot enllaçar al el telèfon, però entro a la pàgina de Louis. de, i diuen del Garmin:

Garmin® zumo® 340 LM sat nav
Product features:
• Large, extra-bright 4.3 inch (10.9 cm) touchscreen display
• Preloaded road maps for 22 European countries with over 1.5 million POIs (Points of Interest), such as filling stations, places to stay, restaurants and sights
• nüMaps Lifetime with lifelong free map update*
• Watertight, vibration-protected and fuel-resistant housing (IPX-7 rating)
• 3D Junction View and Lane Assist for quick, easy and safe orientation on approaching complicated motorway and inner-city junctions
• Turn-by-turn instructions with spoken street names (text-to-speech)
• Alternative route preview with selection option (e.g. shorter distance, faster time) for personally optimised route selection
• Bluetooth interface - for transmission of spoken directions to a Bluetooth-enabled helmet or suitable Bluetooth-enabled headset, (Bluetooth link to mobile phone is not possible) :foracat



Avia’m que em diuen pel mail, però la veritat, és increïble que a aquestes alçades, webs de cert prestigi diguin una cosa, altes una altre diferent, i sobretot, que en els manuals de l’usuari de la pròpia Garmin (que també m’he baixat de la web), expliquin FATAL el tema del telèfon. No s’entén res:

Imatge




Barregen el concepte de auriculars, amb telèfon, amb dispositius bluetooth...en tot cas no queda clar (o jo no ho veig clar, vaja...).

Serà questió de demanarlo a una botiga (tot i que el volía comprar on-line), portar el casc amb el scala-rider, portar un PC amb el basecamp instal·lat, amb el telèfon, i allà al mostrador...provar-ho tot. :SOS
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 12, 2013 6:57 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nou Garmin

Entrada Autor: JoanCG » dj. feb. 14, 2013 3:25 pm

Resposta del servei tècnic del Compe GPS respecte a enllaçar telèfon, GPS i intercomunicadors (dels mapes no dic res, per que ja sé que NO HI HA CAP GPS, del meu punt de vista, millor ni més flexible en tot que CompeGPS per offroad. Brutal):

Resposta de CompeGPS (en català, clar :okcat ):



"Bona tarda Joan,

El tema del delta que em vas comentar, ho he consultat i si que és possible.
T'explico una mica el mecanisme que hem de fer:
En el cas que vagis en moto, primer has de conectar els auriculars amb el delta, i desprès el delta amb el telèfon, així quan et truquin sentiràs també les trucades i les indicacions del dispositiu.

Ja em diràs.
Salutacions


Jandira Rubio
Quality Control
After Sales Service and Return Material Department"

Qué li he contestat? Doncs que que me'n pot encarregar un.


Per cert, els de Garmin, ja fa 5 dies que m'haurien d'haver contestat... :foracat )


SAlut !! :birracat

--
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 14, 2013 3:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”