02 Baix Empordà i La Selva #87

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Raymon
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 4:48 pm
Ubicació: Palau-solità i Plegamans

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Raymon » dv. feb. 22, 2013 10:29 am

Hola a tots, per un tema personal d'ultima hora no podré venir, ho sento molt, dessitjo que disfruteu a tope de la sortida, i sobre tot, sense cap incident.
Una forta abraçada

Raymon

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: 02 Baix Empordà i La Selva

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. feb. 22, 2013 11:29 am

El canvi de temps comença a fer estralls :SOS
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: 02 Baix Empordà i La Selva

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 22, 2013 11:29 am

A veure el restaurant com ho reben...
per que dilluns els hi varem dir la gent i ja han comprat el menjar.... :picant :picant :picant
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dv. feb. 22, 2013 12:06 pm

[quote user="STELVIO 00" post="228946"]El canvi de temps comença a fer estralls :SOS[/quote]

No ho entenc, el diumenge no està previst que plogui per els llocs on passem a les hores que hi passem.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2013 12:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Jl61 » dv. feb. 22, 2013 12:19 pm

Evaaaaa
Toniiiii
Quants dies falten?
:okcat
ljl

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Vendetta » dv. feb. 22, 2013 12:37 pm

Jo a veure si puc canviar neumatic avui o dema. I amb el temps k esta fent.. k si no.. Tampoc podrè venir. :cat_vergonya

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 22, 2013 1:00 pm

[quote user="Jl61" post="228953"]Evaaaaa
Toniiiii
Quants dies falten?
:okcat[/quote]

:picant :picant Falten.........2 diess :idea :idea :idea


:orquestra :orquestra


K-amara preparada
K-adenes preparades
K-preparada
K-falta mes ???

:idea ah k-e tinguem bon temps!!!! :viscat :viscat :viscat

La Mar s ha empenyat en fer una coca, o sigui que portarem coca per el cafe......
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2013 1:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dv. feb. 22, 2013 5:38 pm

[quote user="Jl61" post="228953"]Evaaaaa
Toniiiii
Quants dies falten?
:okcat[/quote]

Es que tantes "baixes" em "destrempen" una mica i reservo la "trempera" que em queda per el diumenge :okcat
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2013 8:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Eva » dv. feb. 22, 2013 8:35 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="228984"][quote user="Jl61" post="228953"]Evaaaaa
Toniiiii
Quants dies falten?
:okcat[/quote]

Es que tantes "baixes" em "destrempen" una mica :foracat i reservo la "trempera" que em queda per el diumenge :okcat[/quote]

Les previssions per diumenge son de bon temps... a veure no farà calor tropical , però tampoc estarem a la Siberia.... resumint... fred però sense mal temps.

Només és questió d´abrigar-se bé.. en lloc d´un polar .. dos .... en lloc de uns mitjons... dos.. en lloc de un buf.... dos buffffffffffffff

Mira que ésser jo qui ho hagi de dir ... jo que soc anti.... fred.... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2013 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dv. feb. 22, 2013 8:42 pm

[quote user="Eva" post="229001"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="228984"][quote user="Jl61" post="228953"]Evaaaaa
Toniiiii
Quants dies falten?
:okcat[/quote]

Es que tantes "baixes" em "destrempen" una mica :foracat i reservo la "trempera" que em queda per el diumenge :okcat[/quote]

Les previssions per diumenge son de bon temps... a veure no farà calor tropical , però tampoc estarem a la Siberia.... resumint... fred però sense mal temps.

Només és questió d´abrigar-se bé.. en lloc d´un polar .. dos .... en lloc de uns mitjons... dos.. en lloc de un buf.... dos buffffffffffffff

Mira que ésser jo qui ho hagi de dir ... jo que soc anti.... fred.... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya[/quote]

No em malinterpretis :nonocat , jo no tinc cap problema, el que em destrempa son les baixes, no el fred :viscat es més, em fa moltíssima mandra agafar la moto a l'agost, però al gener o al febrer? CAP PROBLEMA!!!!!!!!!
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2013 8:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Avatar de l’usuari
Lluis Solanas
Presentats
Entrades: 30
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 5:09 pm
Ubicació: Sant Julià de Vilatorta
Contacta:

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Lluis Solanas » dv. feb. 22, 2013 8:50 pm

Bon vespre a tothom
Escric aquest post en nom d'en Ton i meu
Tot i que el més sencill era dir que no veniem, vist el estat del temps.. també som conscients del que costa organitzar activitats i el que representa.
Certament que el temps sembla que no serà dolent diumenge, ara bé, una cosa és el que farà a Girona i l'altre el temps que tindrem a la comarca d'Osona, on com a mínim sabem que la temperatura serà probablement molt baixa.
Per tant si fa bo llavors vindrem a la ruta i dinar(això ho confirmarem com a molt tard demà a migdia)
-Si fa molt fred llavors sortirem més tard i sols vindrem a dinar, d'aquesta forma compartim taula amb tots vosaltres.
Un tercer suposit seria que aqui a la PLana nevi o faci realment mal temps, llavors confimariem tal vegada que no podem venir, no creiem que sigui aquest el cas.
Fins diumenge amics

Avatar de l’usuari
Narinan
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dl. nov. 05, 2012 6:51 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Narinan » dv. feb. 22, 2013 10:08 pm

[quote user="Kinder" post="228803"][quote user="Juan Mesa" post="228759"]Només confirmar la presència del meu amic, que vindrà amb mi a la moto.

2pax , 1 moto

2 entrecot
2mato amb mel

Fins diumenge :holacat :holacat :holacat[/quote]

Cap problema, afegit a la llista ;-)

[quote user="Carles Pou i Puig" post="228768"]

Hola, soc la Montse. Sería molt problema canviar el meu menu? :sorry

Habia demanat: Bacalla i gelat de torro i m'agradaría canviar-ho per: Entrecot i mel i mato.

Si no pot ser ja m'ho arreglaré amb en Carles.

Moltes gràcies.
:ksss[/quote]

Canviat !!!! Que estas de desitg???? :-)

[quote user="Steelman" post="228793"]No podrè venir a la sortida.
Problemes amb la feina que m´ho impadeixen :(

Em feia molta il.lussió, en fi a la pròxima. Espero!!![/quote]

Ohhhhhhhhhhhh !!!!! :-( [/quote]


Nooo, he començat règim. :okcat
Gràcies i fins diumenge.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 22, 2013 10:38 pm

no us preocupeu per el temps que fara bo....i jo sense moto :crys :crys amb las ganas que en tenia :form :form :form paseu.vos.ho molt i molt be i feu moltisimes fotos :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Jsk » dv. feb. 22, 2013 10:57 pm

[quote user="Kpeps" post="229014"]no us preocupeu per el temps que fara bo....i jo sense moto :crys :crys amb las ganas que en tenia :form :form :form paseu.vos.ho molt i molt be i feu moltisimes fotos :birracat :birracat[/quote]

Però tu Kpeps no teníes dues motos? :form :form (si no recordo malament) :birracat
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2013 10:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 22, 2013 11:04 pm

[quote user="Jsk" post="229018"][quote user="Kpeps" post="229014"]no us preocupeu per el temps que fara bo....i jo sense moto :crys :crys amb las ganas que en tenia :form :form :form paseu.vos.ho molt i molt be i feu moltisimes fotos :birracat :birracat[/quote]

Però tu Kpeps no teníes dues motos? :form :form (si no recordo malament) :birracat[/quote]

ara una...i al banc de treball......d'aqui poc ''dues'' altre cop per no patir per les sortides :birracat :birracat la GS vermella la he venut en espera.......... :callo :callo
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Kinder » dv. feb. 22, 2013 11:20 pm

[quote user="Vendetta" post="228957"]Jo a veure si puc canviar neumatic avui o dema. I amb el temps k esta fent.. k si no.. Tampoc podrè venir. :cat_vergonya[/quote]


Espero que hagis canviat el pneumàtic ja !!!!!!

L'Excel ja no em deixa borrar més files !!!!! :jajacat

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Josepmaria » ds. feb. 23, 2013 7:46 am

Hola nois. Espero que us vagi molt bé. Jo aquesta sortida no podre vindre tot hi que m'hauria fet gracia. Vaig a la fira de L'Aixada a Manresa, que ens han convidat. Pero ens veurem a Hostalric, ja he fet la inscripcio i la transferencia-


Ei, que vagi molt be, esperem que dema faci bon temps. ( ara mateix des de el finestral del menjador de casa estic veient un paisatge de neu precios je je je )


salutacions !!!


josepmaria

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Jordi » ds. feb. 23, 2013 8:48 am

[quote user="Eva" post="228913"][quote user="ErnesTDM" post="228911"]Eiiii Porteu cadenes !!!! :burrucat[/quote]
K-denes a punt :okcat[/quote]
Gràcies bonica per proporcionar-me el primer somriure de la jornada. Ens veiem demà, ploguin nevi o caiguin K-passos plens de meteorits.


ENTENC AQUELLS QUE NO S'ATREVEIXIN AMB EL FRED (NEU NO N'HI HAURÀ). TAMBÉ ES VERITAT QUE DARRERE DE CADASCÚ HI HA UNA FAMÍLIA QUE PATEIX QUAN ANEM AMB MOTO EN AQUESTES CONDICIONS, PERÒ EL QUE MES ARRISCA, EL QUE MES PATEIX, ES EL NOSTRE COMPANY QUE AMB TANTA BONA FE HA MUNTAT L'ESDEVENIMENT I DEMÀ HAURÀ DE POSAR LA CARA DAVANT DELS PROPIETARIS DEL RESTAURANT.

Si Mototurime hagués de cobrar per endavant els dinars mensuals, ja seria com els altres :nonocat :nonocat .

Aquells que no ho tenen clar, que vinguin en cotxe, tots hi guanyem.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 23, 2013 9:05 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: CMB » ds. feb. 23, 2013 9:18 am

Tranquils a la zona de la ruta de Girona, han caigut la impressionant xifra de 0 cm de neu. Potser a la part alta de les Gavarres, però d'un primer cop d'ull des de l'obervatori casolà, la finestra, no es veu blanc. A més no fa ni fred ni calor: 0ºC.

Salut

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 02 Baix Empordà I La Selva

Entrada Autor: Eva » ds. feb. 23, 2013 9:56 am

:okcat :okcat :okcat :okcat :okcat Vingaaaaaa falta 1 día

:orquestra :orquestra :orquestra

Ja estem en capilla......


Avui he comentat a la Mar si volia marxar més tard.. allà a les 8 que farà menys fred... i m´ha dit : " Mama la mateixa fred farà a les 7 que a les 8, per lo tant marxem a les 7 , així tindré temps de saludar als meus amics "

Així m´agrada.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 23, 2013 10:01 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Respon

Torna a “2013”