Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Boolean » dt. març 05, 2013 11:23 am

Algu els ha provat??

Els tenen d'oferta a 250€ (iva y montage incluido) i son temptadors..... tenen molt bona pinta

Imatge

Son els que monta de serie la nova GS?

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Trencaferro » dt. març 05, 2013 11:49 am

Jo no et puc ajudar, però amb aquest dibuix, vols dir que seran gaire fiables amb aigua???
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Boolean » dt. març 05, 2013 12:01 pm

[quote user="Trencaferro" post="230115"]Jo no et puc ajudar, però amb aquest dibuix, vols dir que seran gaire fiables amb aigua???[/quote]

precisament diuen des de Michelin que han millorat respecte als Anakee 2 tant en sec com amb mullat... he vist i llegit algunes resenyes pero res millor que una opinio personal per saber com van. Les vies d'evaquació d'aigua les té... el que pasa es que tenen un aspecte diferent al que estem acostumats i els veiem raros...

Ara amb els EXP estic molt content pero si aquests han de durar mes i poden millorar als Metzeler doncs crec que s'ha de valorar seriosament.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: 650X » dt. març 05, 2013 1:27 pm

A priori sense haver-los provat semblen tenir una estructura com els de 100% asfalt, el que hi veig mooolta goma... en sec ok, però en moll...no ho sé. Estarem a l'aguait a veure que tal van.

Crec que els de serie de la nova GS seràn Metzeler. Sempre ho han sigut. I es podria dir que els Tourance Next els han tret expresament.


Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 05, 2013 1:32 pm

[quote user="Boolean" post="230114"]

Son els que monta de serie la nova GS?[/quote]

No crec, al menys des del primer dia BMW I metzeler han dit que lee noves GS portaran de sèrie els nous Next, I les dues que he vist jo ja els portaven. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Steelman » dt. març 05, 2013 3:16 pm

Són els que estàn d´oferta a Motorbike a Reus no?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Boolean » dt. març 05, 2013 3:31 pm

[quote user="Steelman" post="230144"]Són els que estàn d´oferta a Motorbike a Reus no?[/quote]

si,... per aixo pregunto, m'ha semblat que estan força be de preu tranctant-se d'una novetat recent.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Boolean » dt. març 05, 2013 3:50 pm

[quote user="Trencaferro" post="230115"]Jo no et puc ajudar, però amb aquest dibuix, vols dir que seran gaire fiables amb aigua???[/quote]

Un resum de les caracteristiques que he trobat al foro de BMWmotos. El compost que han incorporat sembla que millora molt la conduccio en mullat.... Cada vegada em posen mes "palote" aquest neumatics :okcat :okcat :okcat

"- dura como mínimo un 25% más que un Metzeler tourance o Dunlop Trail Max TR91.
- disponde de un compuesto de goma con silice PURA, para conseguir un mejor compromiso entre adherencia en mojado y duración.
- los canales laterales permiten una mejor evacuación de agua y aportan más grip en condiciones de rodaje en mojado.

- en recorridos todo-terreno y salidas off-road, los canales laterales biselados permiten evacuar las piedras más facilmente.
- las ranuras indentadas proporcionan un mayor grip lateral cuando el neumático se va desgastando.
- tasa de ranurado del dibujo variable, para conseguir una mayor estabilidad tanto en curva como en línea recta (tasa de ranurado pequeña en los hombros del neumático y mayor superficie de contacto con el suelo en curva)."

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Sergibuda » dv. maig 10, 2013 2:42 pm

Imatge
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Trencaferro » dv. maig 10, 2013 4:08 pm

Boolean, els has montat al final?? Que jo en tindré de montar uns de nous per els alps i tinc de començar a valorar què compraré... :SOS
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Boolean » dv. maig 10, 2013 7:48 pm

[quote user="Trencaferro" post="234828"]Boolean, els has montat al final?? Que jo en tindré de montar uns de nous per els alps i tinc de començar a valorar què compraré... :SOS[/quote]

osti si,,... que us tenia oblidats.

Perfectes!! Son una lapa!
Els he provat en sec i en mullat,...

En sec son un "contentu" ja que et donen molta seguretat a l'hora de plegar-se, i no fan cap extrany a no ser clar que xafis alguna taca de gasofa/oli/pintura/... (com tots vaja). Els terrenys irregulars i gravilla potser m'esperava mes pero no pots demanar d'uns mixtes tan asfaltics com aquestos (90-10% segons diuen).

Amb els EXP poques vegades havia arribat al limit de la banda de rodadura del neumatic pero en aquests de primeres ja li he tret els pelillos del costat :okcat

En mullat, degut a un parell de caigudes recents per culpa de l'aigua no els he expremut, pero si michelin diu que van be pel mullat per no se que d'un compost amb silici, pos m'ho crec.

Son força mes sorollosos que els EXP pero no molesta en exces, pero segons diuen no tant que els Anakee2 (que no he provat)

De moment repetiria convençut al 100% :viscat

Aprofiteu ara al maig perque michelin des de la seva web fan una promo que et retornen 30€ si ha canviat el joc de neumatic per uns de les noves games Pilotroad3, Anakee3 i l'altre mes racing que no se com es diu. jo per 6 dies de res que no men puc beneficiar ja que tinc la factura a dia de 25 d'abril :foracat
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 10, 2013 7:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Mussol
Presentats
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
Ubicació: Cardedeu

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Mussol » dl. des. 30, 2013 11:43 pm

Jo duia els Anakee II i al canviar.los no he dubtat a posar els Anekee III.
Tot i que no soc mes que un usuari normalet, us puc dir que es nota un millor control i seguretat tan en sec com en mullat.
Els recomano sense cap dubte. :okcat
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09
:senyera

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Llagasta » dt. des. 31, 2013 8:51 am

Jo els porto a la gs LC des del primer dia i la veritat estic esperant que es gastin per canviar-los pel nou Metzeler Next.
son sorollosos i no m´acaben de donar seguretat al davant en aquesta moto.
aixó si : diuen que van bé en mullat...

Al foro de BMWmotos.com hi ha un fil obert que hi han tota clase de comentaris sobre aquest pneumàtic:

http://www.bmwmotos.com/foro/modelos-of ... e-iii.html

:picant

:holacat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 31, 2013 9:11 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Kpeps » dt. des. 31, 2013 9:35 am

jo els porto en l'actual,a mi em van perfectes,no es mouen si trepitjes una ratlla blanca que els Metzeler eren terribles i aguantan la corba sense fer estridencies et permeten corretgir sense fer cap mostra de anar-sen ni res,en marxa fina van de coll....s ,com diu en Llagasta son sorollossos es l'unica pega que els veig ja que sembla que vagis a sobre d'un tractor,per lo demes per el meu gust de ''boina''
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Jordi » dt. des. 31, 2013 9:52 am

Jo, amb això dels pneumàtics he arribat a dues conclusions:

1era. Si hi ha mil respostes, hi ha mil opinions diferents.

2ona. Com que no tombo, ni vaig ràpid, ni necessito gaires prestacions, vull un pneumàtic que no se'm quadri en poc temps.

Bon any a tots.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 31, 2013 10:45 am

[quote user="Prony" post="249514"]

2ona. Com que no tombo, ni vaig ràpid, ni necessito gaires prestacions, vull un pneumàtic que no se'm quadri en poc temps.

[/quote]

Signat: Jordi "Prony" que-va-en-moto-comptant-papallones
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Jsk » dt. des. 31, 2013 10:46 am

Hola, jo els porto a la Varadero i em donen molta seguretat i confiança en tots els sentits, que és de lo que es tracta. Quan toqui cambiar-los crec que repetiré.
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 31, 2013 10:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Fredeluc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 1:46 pm
Ubicació: Osona

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Fredeluc » dt. des. 31, 2013 3:51 pm

Hola
Jo et puc ajudar
Amb la ST 1200 hi he fet 10000 km, es gasta molt be, en moll molt be, per pista quan es nou i si no hi ha fang es correcta.
No m'ha fet ni un sol estrany.
amb els neumàtics que hi havia fet mes km n'havia fets 6000 apurant.

Ja n'he muntat un altre joc.

l'única pega es que fa soroll

Espero que t'ajudi

Miquel

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Trencaferro » dc. gen. 01, 2014 5:10 am

A veure, no són la "panacea", però ja ho vaig dir en el seu dia, altres marques no m'havien passat dels 6000, aquests ja vaig pels 10.000 i encara duren.
Peroooooooò, en aigua, neu i carreteres gelades amb sal o sense, són infinitament superiors els TR91, i a sobre no fan ni la meitat de soroll. Si no fos per la durabilitat els Dunlop són molt millors en tot excepte en kiilometratge. Aqui ja cadascú valora les seves prioritats.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Algu Ha Provat Els Anakee 3?

Entrada Autor: Boolean » dt. gen. 07, 2014 2:54 pm

[quote user="Trencaferro" post="249566"]A veure, no són la "panacea", però ja ho vaig dir en el seu dia, altres marques no m'havien passat dels 6000, aquests ja vaig pels 10.000 i encara duren.
Peroooooooò, en aigua, neu i carreteres gelades amb sal o sense, són infinitament superiors els TR91, i a sobre no fan ni la meitat de soroll. Si no fos per la durabilitat els Dunlop són molt millors en tot excepte en kiilometratge. Aqui ja cadascú valora les seves prioritats.[/quote]

no ets el primer que em diu aixo dels Dunlop,.. quina duracio tenen aproximadament?
he de canviar el davaner i no tinc ganes de repetir amb els Anakee3,... o tourande Next o els Dunlop,.... estic valorant opcions.
Aixo si, de moment nomes canviaria el de davant pq el de darrere dels michelin encara tenen guerra per aguantar.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”