07 - Sortida Juliol. diumenge 29 #20

Sortides mensuals de l'any 2007

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dj. jul. 19, 2007 10:53 pm

Randy-650 ha escrit:Ummm....... :roll:

¿Has arribat a pensar en la calor que fa a finals de juliol? Pot ser una aposta molt arriscada el després del dinar fer la visita al castell: la gent cansada de la ruta, cansada de patir calor, tipa......la veritat que no ho veig gaire clar això. :oops:

Aviam què n'opina la resta de la gent.
crec que tens rao despres de dinar, costa una mica aixeca el cul i sino pregunteuli al Randy, com em va fe la foto a la sortida del Penedes
Jo també ho veig així, després de dinar es difícil que tinguem ganes de fer moltes cabrioles.
Es veritat, a la sortida del Penedès només va quedar una grupet molt reduït per fer la ruta de la tarda.
La majoria de la gent te compromisos o coses que fer i no vol arribar massa tard a casa, crec que aquest serà el meu cas, i suposo que a altre gent, en aquesta sortida

Si, teniu raó. Però potser precisament perquè farà calor, a les sis de la tarda sembla un moment ideal per passejar-se per un castell (amb sostre i) amb les parets ben gruixudes, garantia d'estar més frescos dintre que fora.

És cert que les sobretaules s'allarguen força quan hom es troba a gust en la conversa i entre gent amb qui sempre hi ha algun tema interessant. I és veritat que molta gent voldrà ser a casa quan començi a fer-se fosc. Molt natural. És dificil conjugar tantes variables. Però també pot ser possible que a la una del migdia no ens vingui tampoc de gust, malgrat que sembli el millor per la progressió (diguem-ne) "lògica" de l'excursió.

Ja dic: ...a mi em va lograr convèncer la noieta que fa de guia, tot explicant-me que a última hora del matí ens podem trobar a la porta darrera d'un altre grup de japonesos o similar. Segurament és a ella a qui li aniria millor aquesta jugada. Així deu omplir el torn de tarda. Jo pensava que sobre quarts de sis ja ens començarien a fotre fora del restaurant i seria un moment òptim per a fer 3 kilòmetres, 3 i ana a visitar el castell com uns senyors. Això no dura més d'una horeta curta i després cada ovella al seu corral.

No sé. No sembla, tampoc, tan descabellat.

I si la gent s'escaqueja, doncs, mira, es perdran el millor; ...que podria ser el regal de fi de festa, per exemple, que s¡ es deixés pel final podria "obligar" una mica a més d'un.

A veure que passa. De totes maneres, Montsonís sempre hi serà i es pot visitar quan es vulgui -sigui amb els mototuristes sigui amb els propis sogres- que això sí va a gust del consumidor.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 19, 2007 11:22 pm

Francesc, a mi m'has de presentar la guia que et va convèncer :wink: :wink:


Es guapa ? :D


Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » dv. jul. 20, 2007 8:58 am

Vaig a provar d'enviar-vos el primer croquis que vaig improvisar mig de memòria quan vaig rebre aquest encàrrec.
Aquest és el resultat (la quadriculació és per l'escanejat). Espero que no us enredi. Vindria a ser la zona en que ens mourem; segurament, de sobres coneguda.
Imatge

Ei, James Bond; t'asseguro que per telèfon, és altament "convincent", la passarella. Però, això, ja ho tenim, també, tots aquells a qui ens agraden (quasi) totes: sóm altament susceptibles de ser "cony-vençuts".
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. jul. 20, 2007 8:30 pm

Ep nois, a una setmana vista, no se si podré vindre, perque he perdut els papers de la moto (permis de circulació i fitxa tecnica) a més dels papers de l'assegurança.

Això momés hem pot passar a mi.... :twisted: :twisted: :twisted:

Aviam si estic de sort i apareixen....


Salut.

Res no feu cas que ja els hi trobat tot queda igual :roll: :roll: :roll: :roll:
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Marder
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dg. maig 06, 2007 2:52 pm

Entrada Autor: Marder » dv. jul. 20, 2007 10:52 pm

Bueno va, que jo m'apunto, que tinc la bandit amb la revisio pasada d'avui mateix, que consti que soc el novato :oops: se que hem tractareu molt be, com al germà petit vamos... :P, no vaig puguer anar a la última, aquesta segona no s'escapa :o

Avatar de l’usuari
jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dv. jul. 20, 2007 10:57 pm

sharky ha escrit:Ep nois, a una setmana vista, no se si podré vindre, perque he perdut els papers de la moto (permis de circulació i fitxa tecnica) a més dels papers de l'assegurança.

Això momés hem pot passar a mi.... :twisted: :twisted: :twisted:

Aviam si estic de sort i apareixen....


Salut.

Res no feu cas que ja els hi trobat tot queda igual :roll: :roll: :roll: :roll:
Estaven sota el teclat, oi?? :D :D
M'alegro que els hagin trobat tan aviat

Salutacions

Avatar de l’usuari
Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dv. jul. 20, 2007 11:09 pm

jordi ha escrit:
sharky ha escrit:Ep nois, a una setmana vista, no se si podré vindre, perque he perdut els papers de la moto (permis de circulació i fitxa tecnica) a més dels papers de l'assegurança.

Això momés hem pot passar a mi.... :twisted: :twisted: :twisted:

Aviam si estic de sort i apareixen....


Salut.

Res no feu cas que ja els hi trobat tot queda igual :roll: :roll: :roll: :roll:
Estaven sota el teclat, oi?? :D :D
M'alegro que els hagin trobat tan aviat

Salutacions
pitjor encara, estaven al seu puesto :D :D :D

els anys, no passen de franc :lol: :lol:

salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. jul. 21, 2007 12:34 pm

Marder ha escrit:Bueno va, que jo m'apunto, que tinc la bandit amb la revisio pasada d'avui mateix, que consti que soc el novato :oops: se que hem tractareu molt be, com al germà petit vamos... :P, no vaig puguer anar a la última, aquesta segona no s'escapa :o
Benvingut siguis al teu bateig amb la colla. T'apuntem 1 pax, ¿ok? Ja m'explicaràs com va la Bandit, ¿oi? :P
sharky ha escrit:
Res no feu cas que ja els hi trobat tot queda igual :roll: :roll: :roll: :roll:
Aiaiaiiii.....sharky, no ens facis patir!! Ja els vas perdre l'any passat al dinar de Nadal. :lol: El diumenge et diré un petit truco, és elque faig jo. Que per cert, ara obro un fil per això.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » ds. jul. 21, 2007 3:29 pm

Be, nois.

Aquesta vegada és només per dir-vos que no cal donar per tancada la pre-inscripció fins a les 09:30 del diumenje 29, a Ca'l Baiona de La Panadella.
Perquè hem parlat amb el xicot del restaurant i ens ha dit que allà on jalen 30 en jalen 40. No problem at all.

Per a qui vingui només a dinar, direm que el grup estarà al restaurant sobre les 14:00 (si són les 14:30, podran fer el vermouth a la vora del riu Segre). Perquè el lloc no té pèrdua. I, m'explico.

Una vegada dins d'Artesa de Segre (direcció Nord): al mateix carrer major (que és la pròpia carretera) hi ha una indicació -a mà esquerra- on hi diu: BALDOMÀ-5, ALOS DE BALAGUER-12. Baixeu per aquell carrer i aneu seguint sense por, de manera que creuareu el riu pel pont de VERNET (d'on es diu que "tenen l'aigua als nassos i es moren de set"). A Baldomà no cal patir, perquè es tracta de passar de llarg i anar de pet a Alòs. A baix, a tocar del riu, hi ha el restaurant "EL MOLÍ". Són les primeres cases que es troben a l'arribar.

També es pot arribar a Alòs per FORADADA i RUBIÓ. Aquesta entrada és la més maca i et plantes a baix, a Alòs, després de passar un petit port d'uns 10 o 12 Km.
En fí. No és difícil. I menys per qualsevol de vosaltres.

Els telèfons de contacte (per a ulteriors aclariments) són: 654 639 937 i 617 744 816
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
lemansotarres
Presentats
Entrades: 119
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 8:58 am
Ubicació: Castellví de Rosanes

Entrada Autor: lemansotarres » ds. jul. 21, 2007 3:46 pm

Evidentment, com en tot esdeveniment de categoria, hi haurà motiu de fer els honors:

Al més novato.
A la la més novata.

Als més veterans i encurtits, (com a motarres i com a parella).

A qui vingui de més lluny. A qui vingui d'allà mateix.
A la moto més antiga. A la més nova.
A la moto més petita. A la més armari. A la més virolada i fosforitingui, a la més negrota i macabra. A la més neta i a la més "rata".

En total 13; que és un nombre bén bonic.
I, als demés, la consol.lació d'haver gravat el seu nick a la història del mototurisme català i universal.
Suc al ferro.

Avatar de l’usuari
Rickyii
Presentats
Entrades: 176
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » ds. jul. 21, 2007 10:39 pm

Ep !!

Doncs crec que finalment si que podré confirmar la meva assistència a tot. 1 pax.
Ja em podeu passar de pendent a confirmat.
Gracies.

Salut !!
Hola que tal? hola que tal...

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. jul. 23, 2007 8:52 am

hei hola, podeu apuntar 1 més , he convençut al meu veí a venir amb nosaltres, apa un mes per fer xerinola....


Vsssssssssss

Avatar de l’usuari
DAVID973
Presentats
Entrades: 154
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
Ubicació: Agramunt(Lleida)

Entrada Autor: DAVID973 » dl. jul. 23, 2007 9:23 am

Hola compis!!!
Doncs jo tambe m'apunto, jo sol ruta i dinar :D
SALUT I KILOMETRES!!!

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. jul. 23, 2007 9:31 am

Com que estem a la recta final, començem a posar punts de trobada.

Jo i el meu veí sortirem des de la benzinera del Petrocat de Manresa a les 8h45, si algú li ve de pas.......


Vssssssssss

Avatar de l’usuari
in1til
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
Ubicació: Manresa/Vic

Entrada Autor: in1til » dl. jul. 23, 2007 9:47 am

Ride ha escrit: Jo i el meu veí sortirem des de la benzinera del Petrocat de Manresa a les 8h45, si algú li ve de pas.......
Conteu amb mi

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. jul. 23, 2007 9:52 am

in1til ha escrit:
Ride ha escrit: Jo i el meu veí sortirem des de la benzinera del Petrocat de Manresa a les 8h45, si algú li ve de pas.......
Conteu amb mi

Ok t'esperarem

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. jul. 23, 2007 10:33 am

Per als del Vallès.

Ens podem trobar a l'Area de Bellaterra i passar per Martorell (no revolts)

O be a l'Area Km-17 de la C-58 i passem per Olesa (revolts)

Ja direu alguna cosa

Ah....per cert:

Imatge

Francesc !!!! jo aniré a on vulguis i per on vulguis, si fa falta visitaré el castell per la tarda, si fa falta invito a cerveses...... però si et plau, t'ho demano per lo que mes vulguis NO POSIS MES MAPES !!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssss

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dl. jul. 23, 2007 7:04 pm

QSC ha escrit:Per als del Vallès.

Ens podem trobar a l'Area de Bellaterra i passar per Martorell (no revolts)

O be a l'Area Km-17 de la C-58 i passem per Olesa (revolts)

Ja direu alguna cosa

Ah....per cert:

Imatge

Francesc !!!! jo aniré a on vulguis i per on vulguis, si fa falta visitaré el castell per la tarda, si fa falta invito a cerveses...... però si et plau, t'ho demano per lo que mes vulguis NO POSIS MES MAPES !!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssss
Jo m'apuntaria a l'Area Km-17, i quasi que podríem fer la carretera que va de l'aeri de Montserrat fins a Collbató, no cal passar per Olesa i és molt més maca.

Una bona alternativa a l'autovia, al menys un tros.... i sempre podem pujar a can Massana :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: i anar a parar als Brucs

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dl. jul. 23, 2007 7:23 pm

burruktala ha escrit:Jo m'apuntaria a l'Area Km-17, i quasi que podríem fer la carretera que va de l'aeri de Montserrat fins a Collbató, no cal passar per Olesa i és molt més maca.
Però no creus que donem massa volta ????

Avatar de l’usuari
josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dl. jul. 23, 2007 8:41 pm

jo m'apunto a la sortida desde el vallés, m'es igual per on anar, més que revolts o no, a mi em preocupa el temps, que soc molt mandrós i axò d'aixecar-s d'hora no ho porto massa bé... però compteu amb mi on digueu i a l'hora que digueu

Respon

Torna a “2007”