Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 11, 2013 4:30 pm

Avui he anat a canviar el pneumàtic del darrera, i quan arribo a casa.... :callo




Imatge




Imatge







:orquestra








:viscat









:holacat









:burrucat







:b9





Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Ximetric » dt. juny 11, 2013 5:41 pm

Bé, els iphone's també es fan a Xina i son bons, i moltes altres coses.
El mercat demana preu econòmic i la competència apreta, no queda més remei que anar a parar a l'est.
Això si, coses com aquestes haurien de ser un toc d'atenció a la Merkel.
Salut !
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Kpeps » dt. juny 11, 2013 7:38 pm

jo ho trobo inadmissible !! que l'has comprat per internet ??
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Jordi » dt. juny 11, 2013 10:39 pm

Jo no em preocuparia pel rendiment ni la qualitat del pneumàtic. Segur que va perfectament.

El problema es que com que al primer mon anem tan de "guais", a mes de destruir la industria tèxtil del nostre país, els diem amén a tot el que fan i els deixem que facin això amb el nostre planeta:
Imatge

Però com al primer mon som tan "guais", els diem, pobrets....... deixem-los fer......

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 12, 2013 12:09 am

[quote user="Kpeps" post="236518"]jo ho trobo inadmissible !! que l'has comprat per internet ??[/quote]

No. L'he fet posar a la botiga on vaig últimament, a Hermanos Navarro de Terrassa.

I m'atrau molt el fet que aquest vespre he anat a mirar la data de fabricació -2013, correcte- i a l'entrar al garatge quasibé m'ofego de la pudor de petroli!

Sabeu les sabates xines de dona, el tufillo aquell que fan degut a la presència cada cop més alta de petroli en els tints i tot el que és de goma? Doncs igual...

Curiosament en els meus quasibé trenta anys anant en moto és la primera vegada que sento aquesta pudor.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Hook » dc. juny 12, 2013 11:57 am

He anat a mirar-ho per curiositat.
Als meus METZELER encara hi posa MADE IN GERMANY...
De totes formes ho tornaré a mirar no fos cas que poses "GELMANY" :callo

A mi ja em sembla bé que els xinesos fabriquin més econòmic. Jo, si no vull (o no puc) gastar-me massa €€€ trio xinès...
Se que la qualitat no pot ser la mateixa (per fer-ho curt perquè aquest ja seria un altre debat, no em poso en si es carreguen el planeta o si es trinxan els drets dels treballadors... que ho fan!)

Ara bé, el problema és quan volen fer-nos empessar gat per llebre. Això ja toca més el collons :foracat
Per què no fan una linea "METZELEL" a preus de xino???

Fotuda globalització!

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Storm » dc. juny 12, 2013 4:33 pm

Justament ahir em va picar la curiositat per aquest tema. Fa exactament 30 anys vaig comprar un anorak Adidas a Alemanya (encara em dura) i mai, fins ahir, m'havia interessat on estava fabricat. Ho vaig anar a mirar expressament: MADE IN CHINA. Fa 30 anys... :picant

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Hook » dc. juny 12, 2013 5:02 pm

I què me'n dieu de la GRAN MURALLA?... fixa't si en fa d'anys i encara està ben formosa! :gathering

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 12, 2013 6:11 pm

jo no crec que sigui una cosa per pendre-se-la a broma :nonocat :nonocat deixant de banda que siguin fabricats amb uns estandards de qualitat ''a la europea'' cosa mes que dubtossa (amb lo del olor a goma ho dius tot) a partir d'ara abans de montar els pneumatics,els voldre veure,per aixo pago en botiga i no compro per internet,si no son fets a Europa...''con su pan se los coman'' que es un producte amb el que ti va la seguretat.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 12, 2013 6:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Storm » dc. juny 12, 2013 6:51 pm

[quote user="Kpeps" post="236560"]jo no crec que sigui una cosa per pendre-se-la a broma :nonocat :nonocat deixant de banda que siguin fabricats amb uns estandards de qualitat ''a la europea'' cosa mes que dubtossa (amb lo del olor a goma ho dius tot) a partir d'ara abans de montar els pneumatics,els voldre veure,per aixo pago en botiga i no compro per internet,si no son fets a Europa...''con su pan se los coman'' que es un producte amb el que ti va la seguretat.[/quote]

+1

Avatar de l’usuari
Pirata
Presentats
Entrades: 271
Membre des de: dv. des. 14, 2012 5:47 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Contacta:

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Pirata » dc. juny 12, 2013 7:09 pm

Jo de tu controlaria els km. que et permet aquesta gomma.
Els pneumàtics anteriors que portava eran uns Metzeler Z6 i tant sols van durar 6500km.
No se si te alguna cosa a veure pero uns anteriors Z6 vaig arribar als 11.000Km.
Actual-ment portu uns Michelin P3 ja li mirare el lloc de fabricació.

http://mototurisme.cat/images/smiles/-skull.gif

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Hook » dc. juny 12, 2013 10:02 pm

[quote user="Storm" post="236562"][quote user="Kpeps" post="236560"]jo no crec que sigui una cosa per pendre-se-la a broma :nonocat :nonocat deixant de banda que siguin fabricats amb uns estandards de qualitat ''a la europea'' cosa mes que dubtossa (amb lo del olor a goma ho dius tot) a partir d'ara abans de montar els pneumatics,els voldre veure,per aixo pago en botiga i no compro per internet,si no son fets a Europa...''con su pan se los coman'' que es un producte amb el que ti va la seguretat.[/quote]

+1[/quote]

Certament, el tema de la olor és sospitós!
Bona aquesta de controlar la seva durada! Això ens posarà en alerta.

Entenc però que és un producte "signat" per METZELER... així que la qualitat no l'hauriem de posar en dubte pel sol fet de que no estiguin produïts a Alemanya. Seria el cas d'un bavarès emprenyat amb AUDI perquè el seu cotxe està fabricat a Martorell... o el d'un Ducatista, perquè l'emblema italià ja no és italià, o aquell que llueix unes Ray-Bay pensant que porta unes ulleres nord-americanes, o el flamant propietari d'un Aston Martin quan sigui conscient que la flema britànica ha deixat pas al capital indi...

No hem preocupa tan l'origen (quantes peces de les nostres motos deuen ser xineses i no ho sabem) sinó la seva qualitat... que a fi de comptes, resulta ser la nostra garantia quan encarem revolts de forma confiada , un rera l'altre, per tornar a casa d'una sola peça.

Avatar de l’usuari
Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Fpardo » dc. juny 12, 2013 10:09 pm

M'apunto a lo que diu Josep.
Ja fa molt temps que em vaig proposar no entrar a cap botiga de xinessos per fer cap tipus de compra.

:okcat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 12, 2013 10:20 pm

be,espero que aquest pneumatic vagi molt be :birracat i sigui un exit de duracio i d'agarre,mes anant montat a la moto d'un company,tampoc vull dubtar del bon fer de las persones de la Xina,nomes faltaria,pero per lo que a mi respecta el que he dit ho fare,digueu-me desconfiat,pero de moment....si puc escullir.......
Imatge

Avatar de l’usuari
Jaumeusart
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Jaumeusart » dc. juny 12, 2013 10:27 pm

M'has fet mirar els que vaig posar fa 15 dies uns
Michelin. Posen made in spain

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Trencaferro » dj. juny 13, 2013 4:43 am

[quote user="Jaumeusart" post="236573"]M'has fet mirar els que vaig posar fa 15 dies uns
Michelin. Posen made in spain[/quote]

Ostres, de la manera que està tot aqui, ara no sabria dir-te si això és millor o pitjor..... :b9 :b9 :b9

Disculpeu-me per posar un toc d'humor al fil, però és que no ho he pogut evitar. :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Danielot » dj. juny 13, 2013 7:02 am

Aixó que parleu de la qualitat "a la Europea".

Moltes de les fabriques que estan a Europa, EEUU, etc... Son fabriques prou antigues, algunes la seva situació geografica, per exemple aprop de les ciutats, no les permet creixer i s'han quedat "antigues".

Per aixó totes aquestes altres fabriques que s'han montat a països com la Xina son mes modernes, amb maquinaria mes nova.

Jo no crec que un producte, en aquest cas Metzeler, sigui pitjor un que esta fabricat a la Xina, que el que esta fabricat al costat de casa.

Ja no em poso en aspectes com el medi ambient o les condicions laborals, sino en la qualitat del producte.
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 13, 2013 6:43 pm

mireu aixo que es curios,amb el seu permis vaig penjar las fotos d'en Randy en un altre foro,a veure que n'opinavan i tambe han anat a veure els seus,tots sorpressos de que hi hagin Michelins Anakees de Tailandia....ja sortiran coses ja,algu a penjat aixo i ho he trobat interessant.

http://www.ars-legalconsulting.es/blog/ ... os/05/2010
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 14, 2013 6:00 pm

Una pregunta? quin problema hi ha amb que sigui fabricat a la xina?

Un altre història son les botigues de xinesos de material de dubtosa calitat. Però un producte, que tampoc està fabricat a casa nostra, que estigui fabricat a la xina,mèxic,alemanya,australia,....amb que ens afecta?

Els Iphones, empresa dels USA , fabriquen tots els dispositius a la Xina. No crec que ningu el torni o es queixi per que està fet a la xina oi?
I així podriem seguir...

Que algú dubti d´un pneumatic xines (marca i fabricació) és una altre història, però d´un pneumatic de marca??? Que el fabriquin on vulguin, la calitat haurà de ser sempre la mateixa.



PD: Vaig mirar-ho ahir al meu, que justament ahir el vaig canviar, made in germany
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Jo Ja Porto Un Pneumàtic Xinès

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 14, 2013 6:38 pm

[quote user="Steelman" post="236651"]Una pregunta? quin problema hi ha amb que sigui fabricat a la xina?
PD: Vaig mirar-ho ahir al meu, que justament ahir el vaig canviar, made in germany[/quote]

el problema es que no crec que la qualitat sigui la mateixa,els materials de fabricacio no poden ser els mateixos,jo em pregunto si la materia prima es la mateixa que es fa servir en una fabrica Europea ?? o Americana ?? no ho crec,en transport de materials sortiria mes car l'ou que la gallina,a part,el preu.....si diuen que els costos de fabricacio son un 80 % mes economics,que el producte tambe ho sigui.....si ha de ser nomes un 5 % o un 10 % mes barat a mi que em perdonin,pero exigire lo que compri fet aqui,ja que poses l'exemple,lo dels Iphones,es vergonyos.....en un programa del 30 minuts es va veure com el feien i sincerament no pot valdre mes de 25 euros l'aparell....pero la demanda es la que mana i marca el preu.
p.d. tambe has anat a mirar on era fet el pneumatic,oi ?? segur que ja et començavas a preocupar abans d'hora :b9 :b9
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”