Alps 2013. Inscripcions

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 25, 2013 11:34 am

Uns altres que ja som a casa, bé a la feina :P
Ens ho hem passat molt bé i hem pogut fer tota la ruta prevista.

A la tornada una mica d´aire , el Guifrè és un exagerat :P HAHAHAHAH


Fins la pròxima!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Xavier » dt. juny 25, 2013 12:15 pm

ALPS 2013, ja ho ha dit la Kinder: ES-PEC-TA-CU-LAR !!!!

Moltes gràcies als organitzadors per la gran feina que heu fet i a tots els companys de viatge pel bon rotllo.

Moto a dojo i riures... algú demana més?

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Cesc » dt. juny 25, 2013 4:27 pm

gracies a tots i en especial als organitzadors de Mototurisme per poguer gaudir d'uns dies d' Alps amb molt bone climatologia i bone companyia motera :D :D

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Jesus » dt. juny 25, 2013 5:18 pm

Bones,

Ahir vaig arriba a quarts d'una de la nit i estava molt cansat ... és per això que entro ara per agrair als organitzadors la bona tasca feta i dir-los que m'ho vaig passar de conya amb tots vosaltres ... com de costum. :okcat


PD:pels vídeos haure de tenir paciència, ja que com jo no tinc ni punyetera idea de com van els programes d'edició :cat_vergonya , un company s'ha ofert a fer-ho quant tingui temps lliure ... a veure si hi ha alguna cosa aprofitable de tot plegat!!!

Salut !!! :holacat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Jutge » dt. juny 25, 2013 6:23 pm

Hola a tothom, penjo les fotos ja, perquè si no passarà un any. Gràcies a tothom, fins a la propera. :holacat :holacat

https://plus.google.com/photos/10121448 ... fal-eqzjQE

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: JoanCG » dt. juny 25, 2013 6:50 pm

Quina meravella de fotos, quina pena no poder haver vingut amb vosaltres....us felicito :okcat

Amb el meu germà, repetirem la mateixa ruta que heu fet vosaltres, a mitjans d'Agost.

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 25, 2013 6:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Eusebi
Presentats
Entrades: 8
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 7:45 pm
Ubicació: Baix Camp

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Eusebi » dt. juny 25, 2013 7:22 pm

Hola:
Ha sigut fantàstica la meva estrena amb vosaltres.
Bona companyia, molta moto, amb el marc incomparable dels Alps.
Moltes gracies a tots per la acollida.

Per cert Gllm...tal com et vaig veure passar per "l'autopasta" de tornada, vaig comprovar que els "gabatxos" varen fer una bona reparacio de la Varadero... ;)

Salut.

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Ximetric » dt. juny 25, 2013 7:44 pm

Moltes felicitats i agraiments als organitzadors i companys de Mototurisme pels maravellosos dies que ens heu permès acompanyar-vos, tot i anar la major part del temps els últims, m'ho he passat d'allò més pipa !
Hem disfrutat de valent amb els paisatges i carreteres, i sobretot amb la vostra companyia, sou collonuts !!
Seguint l'exemple del Jutge he creat un àlbum amb les tomes que vaig fer amb l'iphone, són de caracter més personal, però hi sortiu alguns de vosaltres: https://picasaweb.google.com/1125063369 ... directlink
Gràcies un altre cop per aquesta fantàstica sortida.
Salut !!
Sònia i Ximet Ric.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Pep1200GS » dt. juny 25, 2013 7:58 pm

Hola..!!

Ahir ho vaig fer ras i curt ara ho faré millor:

Era la segona vegada que asistía a una trobada vostra, la primera fou Els Grans Viatgers Catalans a Besalú..

Ara m'estrenava en un viatge i he de dir que ha estat fantàstic tot plegat: organització,recorregut, ambient,companyia, etc..

He conegut nous companys que de segur podré gaudir de la seva amistat, si ells ho tenen a bé, i que procuraré en la mida del posible tal i com están les coses, a fer més sortides amb vosaltres.

Agraïr la confiança dipositada a l'hora de fer d'escombra i dir que va ser un gran plaer poder col.laborar en tot plegat.

Una encaixada a tots ells i fort petó a totes elles..!! :jajacat :jajacat

Pep

P.D. les fotos les pujaré aviat dins un enllaç de Picassa
Pep1200GS l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 25, 2013 8:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 25, 2013 8:28 pm

[quote user="Nuria Vs" post="237251"]Jo també a casa :viscat i sense incidents :callo (únicament el cable de l'embragatge que va dir prou) :cat_vergonya

Sort que tenim uns mecànics previsors i manetes (Gràcies CrossrRunner i Fredeluc) i uns companys fantàstics :birracat


Fins la propera :okcat[/quote]

Carais aquest cop un cable.. als pròxims alps hauràs de beneïr la moto per evitar mès incidents. :b9 Ara tots siguin com aquests.

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Pep1200GS » dt. juny 25, 2013 10:07 pm

Hola..!!

Aquí us deixo la meva "visió" del cap de semana tant fantàstic que hem gaudit:

https://plus.google.com/photos/11819476 ... 8201834369

Pep

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Napoleon » dt. juny 25, 2013 11:16 pm

Hola companys :holacat
Ja us vaig dir que fariem el camí de tornada amb calma i tranquilitat. Veient la ventada que hi havía i un ensurt a prop d'Arles, varem decidir agafar l'autopista. A l'entrada d'Arles em vaig trobar el Llorenç i la Sonia que anaven molt lents i em va senyalar la roda del darrera com si tingués un problema. Al posar-me al seu davant per a esperar-lo, vaig veure que es ficava cap una sortida d'Arles. Vaig sortir a la seguent i vaig donar la volta, però va ser impossible trobar-los. Varem decidir fer nit a Arles i avui hem tornat xino-xano, amb la ventolera que continuava, però no tant violenta.
En fí, que acabem d'arribar i estem fets pols.
Una satisfacció compartir aquesta ruta amb tots vosaltres.:jajacat
Una gran felicitació :Cohets als organitzadors que, a més, ens han d'aguantar a tots nosaltres. :SOS
Demà, amb més calma, si tinc temps i m'en surto, intentaré penjar alguna foto.
Per cert, si algú ha trobat el dibuix de la meva roda, que m'el torni. Quan he arribat a casa, era totalment llisa.
Fins la propera :holacat

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Nuria Vs » dt. juny 25, 2013 11:18 pm

[quote user="Vendetta" post="237302"][quote user="Nuria Vs" post="237251"]Jo també a casa :viscat i sense incidents :callo (únicament el cable de l'embragatge que va dir prou) :cat_vergonya

Sort que tenim uns mecànics previsors i manetes (Gràcies CrossrRunner i Fredeluc) i uns companys fantàstics :birracat


Fins la propera :okcat[/quote]

Carais aquest cop un cable.. als pròxims alps hauràs de beneïr la moto per evitar mès incidents. :b9 Ara tots siguin com aquests.[/quote]

Potser si que ho hauré de fer Jordi, perquè algú ja m'ha insinuat que als Alps 3 :nonocat m'hi deixaran venir :crys :crys :crys :crys :crys
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Ximetric » dt. juny 25, 2013 11:25 pm

Ostres Napoleó !!, senyalava la roda perquè haviem tingut punxada i ens varen tardar més de 5 hores solucionar el problema, que per això encara anavem per allí. Us agraeixo molt el gest de mirar de trobar-nos, havíem parat a fer gasolina.
Gràcies un altre cop companys !
Estic content de que al final tots haguem arribat bé a casa, i que els petits problemes s'hagin anat solucionant.
Ja espero/rem amb delit la propera sortida, els caps de setmana els tenim força compromesos, però mirarem de fer el possible per compartir més experiències amb vosaltres.
Salutacions,
Llorenç
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Minina » dc. juny 26, 2013 3:42 pm

Han estat uns dies de molt bona companyia i paisatges espectaculars. :okcat :okcat

Moltes gràcies a tots! :birracat :birracat


P.D. No se quan penjaré les fotos haig de triar entre més de 1.300 :picant :picant

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Albert » dg. juny 30, 2013 11:14 am

Holaaa,

Ara que ja han passat uns dies des que vam tornar, i que ja he penjat fotos i tot, vull donar-vos a tots les gràcies per la confiança que ens heu fet i per les vostres mostres d’agraïment.
Muntar una ruta com la que hem fet no es molt difícil, el que es difícil es fer-la amb tantes motos com anàvem sense mes entrebancs que les mínimes anècdotes per a poder explicar-les fins i tot amb afecte.

Moltes gràcies a tots per les ganes que hi vàreu posar en que tot anés bé i disculpeu les errades que varem tenir.

Merci i fins la propera.


:birracat :birracat


Nota: FINS I TOT LA NURIA VS :holacat
Sort,

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Alps 2013. Inscripcions

Entrada Autor: Nuria Vs » dg. juny 30, 2013 7:20 pm

[quote user="Albert" post="237568"]Holaaa,

Ara que ja han passat uns dies des que vam tornar, i que ja he penjat fotos i tot, vull donar-vos a tots les gràcies per la confiança que ens heu fet i per les vostres mostres d’agraïment.
Muntar una ruta com la que hem fet no es molt difícil, el que es difícil es fer-la amb tantes motos com anàvem sense mes entrebancs que les mínimes anècdotes per a poder explicar-les fins i tot amb afecte.

Moltes gràcies a tots per les ganes que hi vàreu posar en que tot anés bé i disculpeu les errades que varem tenir.

Merci i fins la propera.


:birracat :birracat


Nota: FINS I TOT LA NURIA VS :holacat[/quote]


:sorry :burrucat

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Respon

Torna a “Alps 2013”