Consulta Sobre Lligar Be El Casc
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Consulta Sobre Lligar Be El Casc
l'altre dia,tornant de la nocturna,al canal Olimpic,hi havia un control dels Mossos,em van parar com ha tot bitxu vivent que hi passava.....fins aqui tot correcte....el Mosso em diu:
ha begut ??
dons miri....m'he mullat els llavis amb un pooooorronet de cava per fer baixar la coca,fa dues o tres hores........de la Voll no li vaig ni parlar.....
dons a bufar.....
bufo.....resultat.... 00
gracies,ja pot marxar.....
d'acord,gracies a vosaltres.....
pari un moment.....
penso (ja que amb l'autoritat mes val pensar i callar) collons que passa ara ?? jo,ja amb el casc lligat i modular tancat....
em diu...aixequi el cap......jo que aixeco el cap,magafa de la tanca i fum una estrevada....i em diu,.....aquest casc va fluix.....jo que de jove vaig veure la pel.licula el ''crimen de Cuenca'' dic,aaaah!!! com a tota resposta, sabent que el porto be,ell acava amb un...dons Voste mateix,circuli.....un voste mateix que va ser com un ....puc anar a la nocturna ??...a la nocturna ?? dons tu mateix (que no va ser el cas) pero perque m'entengueu .....
ara despres del missal ve la pregunta,la cinta de la tanca la porto un centimetre mes o menys suelta,no em toca la papada perque ens entenguem,ahir vaig intentar fer passar la cint per la barbeta pero ''ni por asomo'' es que potser es te que portar tocant la pell ??
p.d. disculpeu,pero aquell''voste mateix'' s'em va clavar a l'anima....... :picant :picant
ha begut ??
dons miri....m'he mullat els llavis amb un pooooorronet de cava per fer baixar la coca,fa dues o tres hores........de la Voll no li vaig ni parlar.....
dons a bufar.....
bufo.....resultat.... 00
gracies,ja pot marxar.....
d'acord,gracies a vosaltres.....
pari un moment.....
penso (ja que amb l'autoritat mes val pensar i callar) collons que passa ara ?? jo,ja amb el casc lligat i modular tancat....
em diu...aixequi el cap......jo que aixeco el cap,magafa de la tanca i fum una estrevada....i em diu,.....aquest casc va fluix.....jo que de jove vaig veure la pel.licula el ''crimen de Cuenca'' dic,aaaah!!! com a tota resposta, sabent que el porto be,ell acava amb un...dons Voste mateix,circuli.....un voste mateix que va ser com un ....puc anar a la nocturna ??...a la nocturna ?? dons tu mateix (que no va ser el cas) pero perque m'entengueu .....
ara despres del missal ve la pregunta,la cinta de la tanca la porto un centimetre mes o menys suelta,no em toca la papada perque ens entenguem,ahir vaig intentar fer passar la cint per la barbeta pero ''ni por asomo'' es que potser es te que portar tocant la pell ??
p.d. disculpeu,pero aquell''voste mateix'' s'em va clavar a l'anima....... :picant :picant
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4379
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Jo sí que porto la cinta que em toca la barbeta, imagino que el porto un xic més "collat" que tú.
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Anem a veure:
Hi ha els dos tipus de tanques, els de les dues anelles o "els de tota la vida" i els tipus cadell, que son els mes moderns, còmodes i INSEGURS.
Deixeu-me que us expliqui (de de la meva ignorància). Amb el sistema antic, cada vegada que et poses el casc, passes la cinta per ambdues argolles i el procediment correcte es fer una bona estrebada, amb la qual cosa garanteixes que el casc queda ben subjecte al cap.
En els sistemes actuals de corredera, quan el compres, ajustes a la botiga el tensor de la llargada de la cinta i aquesta qüestió ja no la tornes a tenir en compte. A partir d'aquells moments t'acostumes a enclavar la corredera sempre a la mateixa posició però no tens en compte que les escumes i els aïllants interiors del casc es van aixafant amb l'ús i les hores de conducció.
En definitiva: El sistema "antic" es el mes segur (sempre i quant facis l'estrebada). I el sistema de corredera requereix que tinguis molt present que, amb el temps, has d'anar ajustant la seva capacitat de tensió.
Per què us penseu que els cinturons de seguretat dels vehicles incorporen sistemes pirotècnics els quals, en cas d'impacte, estiven el cinturó entre set i deu centímetres??? Doncs per evitar que el conductor o altres ocupants puguin esmicolar-se per sota.
No sou capaços d'imaginar-vos la intensitat de la energia cinètica que es desprèn en cas d'una petita col.lisió. Hi han vehicles els quals, a cinquanta quilòmetres per hora, col·lisionant contra un objecte deformable, s'arriben a arrencar els retrovisors laterals per la seva pròpia inèrcia.
Així que, el casc, ben fort, i si les noies us negueu perquè heu anat a la "pelu", millor quedar-vos a casa.
Una abraçada
Jordi "Prony"
Hi ha els dos tipus de tanques, els de les dues anelles o "els de tota la vida" i els tipus cadell, que son els mes moderns, còmodes i INSEGURS.
Deixeu-me que us expliqui (de de la meva ignorància). Amb el sistema antic, cada vegada que et poses el casc, passes la cinta per ambdues argolles i el procediment correcte es fer una bona estrebada, amb la qual cosa garanteixes que el casc queda ben subjecte al cap.
En els sistemes actuals de corredera, quan el compres, ajustes a la botiga el tensor de la llargada de la cinta i aquesta qüestió ja no la tornes a tenir en compte. A partir d'aquells moments t'acostumes a enclavar la corredera sempre a la mateixa posició però no tens en compte que les escumes i els aïllants interiors del casc es van aixafant amb l'ús i les hores de conducció.
En definitiva: El sistema "antic" es el mes segur (sempre i quant facis l'estrebada). I el sistema de corredera requereix que tinguis molt present que, amb el temps, has d'anar ajustant la seva capacitat de tensió.
Per què us penseu que els cinturons de seguretat dels vehicles incorporen sistemes pirotècnics els quals, en cas d'impacte, estiven el cinturó entre set i deu centímetres??? Doncs per evitar que el conductor o altres ocupants puguin esmicolar-se per sota.
No sou capaços d'imaginar-vos la intensitat de la energia cinètica que es desprèn en cas d'una petita col.lisió. Hi han vehicles els quals, a cinquanta quilòmetres per hora, col·lisionant contra un objecte deformable, s'arriben a arrencar els retrovisors laterals per la seva pròpia inèrcia.
Així que, el casc, ben fort, i si les noies us negueu perquè heu anat a la "pelu", millor quedar-vos a casa.
Una abraçada
Jordi "Prony"
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
[quote user="Prony" post="239954"]Anem a veure:
Hi ha els dos tipus de tanques, els de les dues anelles o "els de tota la vida" i els tipus cadell, que son els mes moderns, còmodes i INSEGURS.
Deixeu-me que us expliqui (de de la meva ignorància). Amb el sistema antic, cada vegada que et poses el casc, passes la cinta per ambdues argolles i el procediment correcte es fer una bona estrebada, amb la qual cosa garanteixes que el casc queda ben subjecte al cap.
En els sistemes actuals de corredera, quan el compres, ajustes a la botiga el tensor de la llargada de la cinta i aquesta qüestió ja no la tornes a tenir en compte. A partir d'aquells moments t'acostumes a enclavar la corredera sempre a la mateixa posició però no tens en compte que les escumes i els aïllants interiors del casc es van aixafant amb l'ús i les hores de conducció.
En definitiva: El sistema "antic" es el mes segur (sempre i quant facis l'estrebada). I el sistema de corredera requereix que tinguis molt present que, amb el temps, has d'anar ajustant la seva capacitat de tensió.
Per què us penseu que els cinturons de seguretat dels vehicles incorporen sistemes pirotècnics els quals, en cas d'impacte, estiven el cinturó entre set i deu centímetres??? Doncs per evitar que el conductor o altres ocupants puguin esmicolar-se per sota.
No sou capaços d'imaginar-vos la intensitat de la energia cinètica que es desprèn en cas d'una petita col.lisió. Hi han vehicles els quals, a cinquanta quilòmetres per hora, col·lisionant contra un objecte deformable, s'arriben a arrencar els retrovisors laterals per la seva pròpia inèrcia.
Així que, el casc, ben fort, i si les noies us negueu perquè heu anat a la "pelu", millor quedar-vos a casa.
Una abraçada
Jordi "Prony"[/quote]
100% d'acord
Hi ha els dos tipus de tanques, els de les dues anelles o "els de tota la vida" i els tipus cadell, que son els mes moderns, còmodes i INSEGURS.
Deixeu-me que us expliqui (de de la meva ignorància). Amb el sistema antic, cada vegada que et poses el casc, passes la cinta per ambdues argolles i el procediment correcte es fer una bona estrebada, amb la qual cosa garanteixes que el casc queda ben subjecte al cap.
En els sistemes actuals de corredera, quan el compres, ajustes a la botiga el tensor de la llargada de la cinta i aquesta qüestió ja no la tornes a tenir en compte. A partir d'aquells moments t'acostumes a enclavar la corredera sempre a la mateixa posició però no tens en compte que les escumes i els aïllants interiors del casc es van aixafant amb l'ús i les hores de conducció.
En definitiva: El sistema "antic" es el mes segur (sempre i quant facis l'estrebada). I el sistema de corredera requereix que tinguis molt present que, amb el temps, has d'anar ajustant la seva capacitat de tensió.
Per què us penseu que els cinturons de seguretat dels vehicles incorporen sistemes pirotècnics els quals, en cas d'impacte, estiven el cinturó entre set i deu centímetres??? Doncs per evitar que el conductor o altres ocupants puguin esmicolar-se per sota.
No sou capaços d'imaginar-vos la intensitat de la energia cinètica que es desprèn en cas d'una petita col.lisió. Hi han vehicles els quals, a cinquanta quilòmetres per hora, col·lisionant contra un objecte deformable, s'arriben a arrencar els retrovisors laterals per la seva pròpia inèrcia.
Així que, el casc, ben fort, i si les noies us negueu perquè heu anat a la "pelu", millor quedar-vos a casa.
Una abraçada
Jordi "Prony"[/quote]
100% d'acord
- MontseR
- Presentats
- Entrades: 511
- Membre des de: dt. març 27, 2012 1:03 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Doncs tot el que sigui seguretat és bo de saber-ho, crec que el porto ben lligat, ja que em toca la barbeta que fins i tot de vegades em molesta, però sabent que ha de ser així no m'ho tocaré pas. Moltes gràcies per la informació Jordi :okcat
Sort que no vas beure Josep :nonocat perquè si no :picant
Sort que no vas beure Josep :nonocat perquè si no :picant
A tota nació li correspon per naturalesa la seva sobirania. Ramon Llumà
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
[quote user="Prony" post="239954"]
En els sistemes actuals de corredera, quan el compres, ajustes a la botiga el tensor de la llargada de la cinta i aquesta qüestió ja no la tornes a tenir en compte. A partir d'aquells moments t'acostumes a enclavar la corredera sempre a la mateixa posició però no tens en compte que les escumes i els aïllants interiors del casc es van aixafant amb l'ús i les hores de conducció.
Jordi "Prony"[/quote]
tens tota la rao :okcat :okcat ,es una cosa que no havia tingut en conta i es molt important,he posat aquest escrit per veure que opinaveu,ja vaig veure per el to de veu de l'agent que no ho deia per fer-se el ''llest'' sino amb un to energic pero com si li hagues tocat alguna cosa desagradable d'aprop,encara que em molesti ja li treure aquest centimetre de joc,que pot no semblar res i pot ser molt :birracat :birracat
[quote user="MontseR" post="239961"]Sort que no vas beure Josep :nonocat perquè si no :picant[/quote]
i es clar que no Montse,beguda i conduccio,son 100 % incompatibles :nonocat :nonocat per aixo,ben tranquils :okcat :okcat
En els sistemes actuals de corredera, quan el compres, ajustes a la botiga el tensor de la llargada de la cinta i aquesta qüestió ja no la tornes a tenir en compte. A partir d'aquells moments t'acostumes a enclavar la corredera sempre a la mateixa posició però no tens en compte que les escumes i els aïllants interiors del casc es van aixafant amb l'ús i les hores de conducció.
Jordi "Prony"[/quote]
tens tota la rao :okcat :okcat ,es una cosa que no havia tingut en conta i es molt important,he posat aquest escrit per veure que opinaveu,ja vaig veure per el to de veu de l'agent que no ho deia per fer-se el ''llest'' sino amb un to energic pero com si li hagues tocat alguna cosa desagradable d'aprop,encara que em molesti ja li treure aquest centimetre de joc,que pot no semblar res i pot ser molt :birracat :birracat
[quote user="MontseR" post="239961"]Sort que no vas beure Josep :nonocat perquè si no :picant[/quote]
i es clar que no Montse,beguda i conduccio,son 100 % incompatibles :nonocat :nonocat per aixo,ben tranquils :okcat :okcat
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
De vegades, en accidents de cotxe, les sabates, tot i estar perfectament lligades surten dels peus.
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
[quote user="Xavier_vf" post="239967"]De vegades, en accidents de cotxe, les sabates, tot i estar perfectament lligades surten dels peus.[/quote]Com aquest??? Apart de dur el casc un xic mal cordat, em sembla que l'últim en aterrar son les sabates. L'he vist mil vegades i no puc deixar de riure.
[youtube]MckX68R4WLQ[/youtube]
- Rad
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
- Ubicació: Penedès-Garraf
- Contacta:
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
[quote user="Prony" post="239968"][quote user="Xavier_vf" post="239967"]De vegades, en accidents de cotxe, les sabates, tot i estar perfectament lligades surten dels peus.[/quote]Com aquest??? Apart de dur el casc un xic mal cordat, em sembla que l'últim en aterrar son les sabates. L'he vist mil vegades i no puc deixar de riure.
Quin crack! :sonat
[youtube]MckX68R4WLQ[/youtube]
[/quote]Quin crack! :sonat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
El millor, el sistema de doble anella. Si en competició ho porten així és per alguna cosa. I sempre ben apretat!
He observat en alguna sortida que certa gent el porteu fluix, potser per no fer nosa. Penseu que el casc té que anar totalment encaixat al cap i no pot fer cap oscil•lació, doncs en cas de caiguda ens pot desnucar perfectament. I això sols pot ser possible portant els motllos adequats i amb la cibella ben apretada.
Amb la seguretat no jugueu.
Kpeps, el que et va dir això segurament ha fet cursets sobre el tema i sap que en cas de caiguda pot ser molt perillós. Sap de què parla.
He observat en alguna sortida que certa gent el porteu fluix, potser per no fer nosa. Penseu que el casc té que anar totalment encaixat al cap i no pot fer cap oscil•lació, doncs en cas de caiguda ens pot desnucar perfectament. I això sols pot ser possible portant els motllos adequats i amb la cibella ben apretada.
Amb la seguretat no jugueu.
Kpeps, el que et va dir això segurament ha fet cursets sobre el tema i sap que en cas de caiguda pot ser molt perillós. Sap de què parla.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Holaaa,
Sigui el sistema que sigui, la sivella sempre ha d’anar ben ajustada, apretant per evitat que es pugui bellugar el casc, encara que pugui resultar una mica incòmode al principi.
:???: :???:
Sigui el sistema que sigui, la sivella sempre ha d’anar ben ajustada, apretant per evitat que es pugui bellugar el casc, encara que pugui resultar una mica incòmode al principi.
:???: :???:
Sort,
-
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:19 pm
- Ubicació: Sant Salvador de Guardiola
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Amb competición nomes esta permes el de anella, i tambe portan un clic de seguratat. Els de anella son els mes segur sempre que els apretis .
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Una mica de rotllo personal: Sempre ha anat en moto de trial i cascs amb civelles ràpides, el primer cop (fa menys de 4 anys) que vaig veure cascs de 400/500€ amb dues anelles no m'ho creia, i amés vaig pensar que "quin rotllo". Ara que tinc dos BMW Enduro n'estic enamorat, tardo un plis-plas en possar o treure i veig com n'és de segura la tanca. Ahh, i estrabada no se, però sempre ben arrapadet a la papadeta.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2030
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
El casc sempre amb la cinta apretada (de fet, molts cops em queda la marca).
A més, com que porto casc obert, la llargada de la cinta ha de variar segons si porto braga o no, per tant el que faig és que "allibero" la cinta sobrant i tal com em cordo el casc foto una estrebada per ajustar-lo. Apart del tema seguretat (si el casc no està on ha d'estar en el moment d'un impacte, no et protegirà correctament), hi ha el tema comoditat, doncs si deixes que entri aire entre el casc i el teu cap portant-ne un d'obert, fa efecte vela i se't mou cap enrera i la cinta t'ofega.
A més, com que porto casc obert, la llargada de la cinta ha de variar segons si porto braga o no, per tant el que faig és que "allibero" la cinta sobrant i tal com em cordo el casc foto una estrebada per ajustar-lo. Apart del tema seguretat (si el casc no està on ha d'estar en el moment d'un impacte, no et protegirà correctament), hi ha el tema comoditat, doncs si deixes que entri aire entre el casc i el teu cap portant-ne un d'obert, fa efecte vela i se't mou cap enrera i la cinta t'ofega.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Hola
A veure 100% d'acord amb el tema de seguretat!
Tot i que alguna vegada jo m'he relaxat!!!
Del tema que ens ocupa jo hi afegiria que la forma del cap de cada un també hi tindrà alguna cosa a veure, no?
Hi ha gent que té una barbeta poc prominent i val més que colli bé la civella sino sortirà ben fàcilment. En canvi si tens una barbeta ben prominent, estil Dalton, la civella tindrà més dificultat per sortir. També cada casc tindrà una forma i posició diferent.
Per tant, jo hi afegiria que a més d'anar ben apretada, caldria mirar si surt o no per la barbeta!
No sé, jo afageixo: I quins guants porteu a l'estiu?
:callo
A veure 100% d'acord amb el tema de seguretat!
Tot i que alguna vegada jo m'he relaxat!!!
Del tema que ens ocupa jo hi afegiria que la forma del cap de cada un també hi tindrà alguna cosa a veure, no?
Hi ha gent que té una barbeta poc prominent i val més que colli bé la civella sino sortirà ben fàcilment. En canvi si tens una barbeta ben prominent, estil Dalton, la civella tindrà més dificultat per sortir. També cada casc tindrà una forma i posició diferent.
Per tant, jo hi afegiria que a més d'anar ben apretada, caldria mirar si surt o no per la barbeta!
No sé, jo afageixo: I quins guants porteu a l'estiu?
:callo
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Una de les avantatges que, segons penso, tan sols incorpora el Schuberth C3 i posteriors, es el Sistema "Anti-Roll-Off", el qual consisteix en dues corretja addicional (color blau a la imatge) que rodeja el clatell (per aixo es s'hi veuen dos parells de reblons al darrera de la calota), els quals impedeixen en gran mesura que el casc pugui esmicolar-se per sota la barbeta.
Això es de gran ajuda i sento recordar un tema tan desagradable. Jo he perdut una amiga i la seva parella persona perquè al primer impacte amb un vehicle, ella va perdre el casc i quan va col·lisionar amb el terra, el casc ja estava donant voltes ven lluny d'on havia d'estar.
El casc, com el corset, ben apretat!!!
Jordi "Prony"
Això es de gran ajuda i sento recordar un tema tan desagradable. Jo he perdut una amiga i la seva parella persona perquè al primer impacte amb un vehicle, ella va perdre el casc i quan va col·lisionar amb el terra, el casc ja estava donant voltes ven lluny d'on havia d'estar.
El casc, com el corset, ben apretat!!!
Jordi "Prony"
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Obert aquest fil, vull dir QUE A TORROELLA DE MONTGRI-L´ESTARTIT hi han molta i molta gent: joves i no tant joves que porten el casc perque s´ha de portar i no els entra ( no al cap) ni a la seva pròpia consciencia que és per un bé per ells.
Més d´una vegada m´he parat per avisar-los de lo perillós que és portar el casc sense lligar .
De fet a Torroella aquest any es va matar un noi per topar contra un arbre ( malgrat el casc , va morir ipso-facto D.E.P.)
Fa 2 anys va morir un amic del meu fill, no portava el casc lligat ( integral però sense lligar ... era la moda ) va topar contra un cotxe i va quedar mort al acte (D.E.P.).
En els petits desplaçaments és quant hi ha un risc afegit que es el del RELAX.
Sortim en moto i anem 100*100 quipats i mentalitzats del que anem a fer, però en els petits desplaçaments no els donem importancia i això es un error GARRAFAL.
:sorry :sorry per la pallissa. :sorry :sorry
Més d´una vegada m´he parat per avisar-los de lo perillós que és portar el casc sense lligar .
De fet a Torroella aquest any es va matar un noi per topar contra un arbre ( malgrat el casc , va morir ipso-facto D.E.P.)
Fa 2 anys va morir un amic del meu fill, no portava el casc lligat ( integral però sense lligar ... era la moda ) va topar contra un cotxe i va quedar mort al acte (D.E.P.).
En els petits desplaçaments és quant hi ha un risc afegit que es el del RELAX.
Sortim en moto i anem 100*100 quipats i mentalitzats del que anem a fer, però en els petits desplaçaments no els donem importancia i això es un error GARRAFAL.
:sorry :sorry per la pallissa. :sorry :sorry
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: Consulta Sobre Lligar Be El Casc
Eva, no tens de disculparte per la "pallissa", tens tota la rao.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93