Jaqueta hivern Hein-Gericke

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
PetitSuis
Presentats
Entrades: 35
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 1:20 pm

Jaqueta hivern Hein-Gericke

Entrada Autor: PetitSuis » dj. ago. 02, 2007 2:49 pm

Hola,

Bé, només comentar-vos que m'he comprat una jaqueta Hein-Gericke. La marca no es massa coneguda, i no té distribuidor per aqui aprop ...

La jaqueta es de molta qualitat i el més interessant es el preu : 199€ (per a la jaqueta amb color blau fosc/negre i beig/negre). La van rebaixar ara fa poc, abans valia 399€.
Té de tot, i les proteccions semblen de molt bona qualitat, aixi com el material, cremalleres, etc ... Porta obertures per ventilar al pit, al avantbraç i a l'esquena, proteccions als avant-braços, colzes, espatlla i esquena, gore-tex, dynatech, un coll q fà de buff fins a la barbeta (es pot treure amb una cremallera), ....
Podeu veure'n les caracteristiques a la pagina web:
[url]http://www.hein-
gericke.com/uk/product_info.php/cPath/1_15_7/products_id/2078 [/url]

Hi ha una pagina on els preus son en Euros, pero el texte en alemany :?
http://www.hein-gericke-store.com

Ara un parell de fotos:
Imatge
Imatge


Jo vaig anar fins a Toulouse a veure-la i emprovar-me-la, i aprofitar per fer una volta per el Coll de Puymorens, i una bonica carretera de corves fins a Foix.
Pero si feu alguna sortida per Europa hi han altres botigues a França, Italia, Austria, Alemanya, Belgica, Luxemburg, Turquia, ...
La llista de botigues les podeu trobar aqui :
http://www.hein-gericke-store.com/wShop ... index.php

Per últim comentar-vos que no m'emporto comissió :lol:
Només que trobo que si algú està buscant una jaqueta d'hivern es una molt bona opció ...
Jo ja la tenia mirada feia temps i la volia comprar (per 399€) i quan la vaig veure rebaixada 200€ no m'ho vaig pensar i dissabte al matí vaig fer cap a França ...

Au, salut,

Vssss
BMW GS1200
I, en acabat, que cadascú es vesteixi
com bonament li plagui, i via fora,
que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. ago. 03, 2007 4:01 pm

Fa molt bona pinat. El preu esta en la linia de la majoria quant busquem una jaqueta de calitat.


Ja ens aniras explicant com va a mida que vagis fent km's amb ella

Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
jjrecort
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 12:49 am
Ubicació: Terrassa
Contacta:

Entrada Autor: jjrecort » dj. ago. 09, 2007 12:13 am

Hola..

Hein Gerike es una marca molt coneguda a Alemania i tenen tendes propies (jo vaig estar a la de Freiburg) tenen molta roba i molt variada en qualitat i preus.. A Alemania on el mercat o l'afició (o les dues coses) es molt gran.. penseu que Freiburg es com Terrassa amb uns 200 mil habitants i esta a uns 200 Km d'una capital (Frankfurt) hi hi han mes tendes groses de coses de moto que a Barcelona!

jo fa molts anys vaig comprar una caçadora HG de cuir per dona, amb pell de cabra... finisima, molt flexible i no pesa gens.. pero abriga molt! de fet encara esta com nova... si trobes on la vaig guardar.. es clar!

Res a veure amb la meva Segura.. que s'aguanta dreta sola de lo gruixuda i rigida que es!

salut!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”