Moto Gairebé Nova

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Moto Gairebé Nova

Entrada Autor: GRUM » dt. oct. 01, 2013 3:03 pm

Per diversos motius, en els darrers temps, he pogut/hagut de fer alguns canvis a la moto que, tots junts, puc afirmar que tinc moto gairebé nova.
El primer de tots i que ja vaig comentar, va ser el seient, Vaig passar per X-sits tapissers a BCN i de moment el resultat sembla força positiu. De fet aquest canvi i el resultat favorable, va propiciar el següent.
El segon, va ser la cúpula. Ja feia temps que em rondava pel cap posar una cúpula més alta que la de origen, finalment, després de consultar per la xarxa, vaig acabar demanant la Givi específica per la Versys i, tot i que no he fet tirades llargues, la diferència en carretera oberta és més que notable!! Tot i que el ritme Grum és el que és, la veritat és que aquest és el canvi més significatiu que he notat en la moto de moment.
El darrer, bé. Vaig passar per Tallers Guzman per una possible punxada a la roda posterior i en vaig acabar sortint amb un parell de neumàtics Michelin Pilot Road 3, degut a l'irregular desgast dels anteriors Pirelli Scorpion Trail (que de trail res de res!!!). No tinc ni idea de la qualitat d'aquestes gomes, senzillament, em vaig deixar aconsellar per en Josep. Ja veurem que tal...

Disposo de fotos per documentar/ampliar la informació, però ara mateix no les puc pujar, així que pugui ja ho faré. :okcat
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Moto Gairebé Nova

Entrada Autor: Xavier » dc. oct. 02, 2013 12:31 am

Fa temps que porto els Pilot Road 3 i n'estic content.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto Gairebé Nova

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 02, 2013 8:48 am

com la moto de per si ja es comode,aquests petits canvis de seient i cupula l'han millorat,els pneumatics que has posat per el que tu fas son el millor,et duraran i en pluja i sec son correctissims,ara a gastar-los que voldra dir que ens penjaras fotos d'aquests llocs per on circules :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 02, 2013 8:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Magirus
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:56 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto Gairebé Nova

Entrada Autor: Magirus » dj. oct. 03, 2013 12:43 am

Jo vaig posar el Pilot Road 3 a la Bandit que tenia abans... va ser com si canvies la moto. També aconsellat per Pneumàtics Guzman. Has fet bona compra!!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Moto Gairebé Nova

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 03, 2013 12:13 pm

Sembla ser que vas millor amb aquesta que amb la Bandit. S'ensuma en les teves paraules.

A deixar-la al teu gust, que tu en saps. I recorda que tens motor per aburrir-te, doncs portes un dels motors que més joc ha donat a Kawa.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 03, 2013 12:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: Moto Gairebé Nova

Entrada Autor: Unboncatala » dg. oct. 13, 2013 12:41 am

Jo actualment també porto els Pilot Road 3 a la meva Versys, i n'estic encantadissim. Agafen, tan en sec com en mullat, una autèntica passada.

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Moto Gairebé Nova

Entrada Autor: GRUM » dg. oct. 13, 2013 7:22 pm

He fet una ullada al teu blog i ja m'ha semblat veure que portes els Pilot 3.
Per cert, el què no expliques al blog és la "transformació" a què has sotmès la teva Versys des que la vas comprar...
Vinga va...
Ah, interessant la teva estrena en llargues distàncies i ben documentada, gràcies.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: Moto Gairebé Nova

Entrada Autor: Unboncatala » dl. oct. 14, 2013 1:41 am

[quote user="GRUM" post="243931"]He fet una ullada al teu blog i ja m'ha semblat veure que portes els Pilot 3.
Per cert, el què no expliques al blog és la "transformació" a què has sotmès la teva Versys des que la vas comprar...
Vinga va...
Ah, interessant la teva estrena en llargues distàncies i ben documentada, gràcies.[/quote]

He fet un post sobre modificacions pensant en tu :birracat

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”