Remolc Per Moto.....

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Kpeps » dl. set. 16, 2013 8:09 pm

es podria portar aixo aqui ?? segur que no....

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Alex » dl. set. 16, 2013 8:52 pm

doncs si esta homologat perque no? sols hauries de pasar la itv a la moto per la modificacio que faries a la moto per colocar l¡enganxament pel remolc.

ja fa anys que esta permes circular amb remolc, pero amb una serie de limitacions, 10 per hora menys del generic de la via, em sembla que prohibit per la nit.....
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Kpeps » dl. set. 16, 2013 9:35 pm

no en tenia ni ideia que es podia dur remolc ,bona solucio per viatges llargs :birracat :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Eva » dl. set. 16, 2013 10:15 pm

bona :idea .

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Joan XT » dt. set. 17, 2013 10:19 am

Jo diria que aqui lo del remolc... :nonocat
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
JuanAMB
Presentats
Entrades: 90
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: JuanAMB » dt. set. 17, 2013 10:50 am

I tant que si es legal!!
El codi de circulació indica clarament que SI es pot circula amb motocicletes amb remolc així com les seves limitacions, per exemple, només es pot circular entre la sortida i la posta de sol.

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Fiasco » dt. set. 17, 2013 3:51 pm

viam si puc aportar alguna cosa. Tots teniu raó: el codigo de circulación diu el que diu i ho permet, però.........sembla ser que la DGT i els responsables de les ITV's no es posen d'acord i no hi ha un criteri per a la homologació dels enganxalls per a motos, i la cosa està aturada. És a dir, el problema està en l'enganxall perquè no n'hi ha cap homologat aqui (per moto és clar) amb la qual cosa ningú el fabrica ni l'importa.

Jo és el que he pogut veure en aquesta web http://alserviciodelremolquecerrado.jim ... r-en-moto/

sembla que el tio està bén ratllat perque vol vendre enganxalls i remolcs i l'hi tenen el negoci aturat.

coses del ministerio.........per això ens hem de desfer d'aquesta gent !!! :sonat

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Alex » dt. set. 17, 2013 8:09 pm

jo fa uns 4 anys vaig probar un que era de fibra i anava de conya, es podia plegar sense problemes i ni es notava, aixo si, 3000 euros la broma :nonocat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Trencaferro » dt. set. 17, 2013 9:03 pm

A veure, evidentment que aquí es pot portar un remolc amb la moto, sempre hi quan es compleixi amb la normativa.

Si que és veritat, que l'article 9 del reglament general de vehicles ho prohibeix, però també surt al article 12,4 del reglament general de circulació.
Com que un es contradiu amb l'altre, segons la CE preval la més nova, per lo qual la que preval és la del RGC:

Aquí podeu veure la normativa vigent en el punt 4.

Imatge

Apa, ja ho tens sol.lucionat Kepeps!!! :birracat :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Albertfabregassola
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
Ubicació: Girona

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Albertfabregassola » dt. set. 17, 2013 9:36 pm

Salutacions a tothom. No estic acostumat a participar pero es un tema que m'interessa i crec que Fiasco te rao. Estic segur que si apareixes a la ITV de la meva zona amb aquest remolc s'arrenquem a corre.. No fa ni tres anys volia homologar uns llums de Touratech per posar-los a la RT1100, hi vaig anar amb el catàleg i em varen dir que no ho podia fer per que a Espanya no estaven homologats. En canvi, en una sortida que varem fer, varem trobar un noi frances amb un remolc enganxat a una R, ens va dir que s'ho havia fet tot ell, que anava de conya i que no li posaven cap problema ni la policia ni ningú. Les gomes ens va dir que eren per que el remolc no fes ziga zagues a alta velocitat. No se si ens va enredar pero ens va dir que ni hanava fins i tot a 170 i 180 per hora. Per mi el pImatge

Uploaded with ImageShack.usroblema gros es que no te fre de inèrcia i davant d'una emergència "salvese quien pueda".

Albertfabregassola
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
Ubicació: Girona

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Albertfabregassola » dt. set. 17, 2013 9:50 pm

Mes fotos.Imatge

Uploaded with ImageShack.us
Imatge

Uploaded with ImageShack.us

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 17, 2013 9:51 pm

Guifre moltes gracies per l'aportacio de la normativa,es clar que si es pot,el problema que i veig es si et paran i no esta tot homologat,suposso que pots tenir problemas,perque no crec que sigui tan senzill com nomes desmontar tot el ferratge a l'hora de la ITV,oi ??
Fiasco,un web força interessant :birracat :birracat
Albert,força curios e ilustratiu el montatge que te feta aquest Kawa :okcat :okcat com dius l'inercia que pot portar el pes a l'hora de frenar potser et pot dur problemes,ara que amb prudencia......
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 17, 2013 9:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Trencaferro » dt. set. 17, 2013 10:50 pm

[quote user="Kpeps" post="242569"]Guifre moltes gracies per l'aportacio de la normativa,es clar que si es pot,el problema que i veig es si et paran i no esta tot homologat,suposso que pots tenir problemas,perque no crec que sigui tan senzill com nomes desmontar tot el ferratge a l'hora de la ITV,oi ??
Fiasco,un web força interessant :birracat :birracat
Albert,força curios e ilustratiu el montatge que te feta aquest Kawa :okcat :okcat com dius l'inercia que pot portar el pes a l'hora de frenar potser et pot dur problemes,ara que amb prudencia......[/quote]

Cullo, m'has fet estar tot el dia mirant normativa i ara encara més??? :b9 :b9 :b9
Evidentment, com a qualsevol remolc ha de tenir documentació, però a diferència d'altres paisos, aqui són uns tocapilotes (només amb lo què no ho han de ser) amb el tema ITV's i homologacions, ara bé, si és posible fer-ho amb un side, perquè no amb un remolc?
Suposo que a la resta d'europa hi ha fabricants i si l'importes un cop passat i pagat l'enginyier de torn no hi veig el problema perquè no t'hi donguin papers. Ara bé, una altre cosa pot ser el cost.... :foracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 18, 2013 12:11 am

Precisament d'aquest remolc en parlavem a l'ultima sortida mensual que vaig fer, amb varis propietaris de GS. El veig molt pràctic per fer viatges molt llargs, podent portar tota mena de recanvis per la GS: ESA nous, bombetes, litres d'oli, etc.

Treballa molt bé aquesta casa romanesa. El model lider de vendes és l'especial per GW, que tots tard o d'hora hem vist en un moment o altre:

http://c-way.io.ua/album
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: JoanCG » dl. oct. 28, 2013 7:26 pm

És un Öhlins? :b9

Qué deu passar si fent off, derrapa la roda de darrera de la moto? :shock:

Suposo que el trasto ho estabilitza, o per contra l'acaba de fer derrapar i caure?

Si té tres rodes, cau? :viscat

Imatge


Fora conyes, per fer carretera Ok, però fer fer off (encara que sigui suau), no ho tinc clar...s'encalla la roda en una pedra, branca o un sot gran, i....

...a més, hi cap aprox el mateix en el bagul, que si la moto porta tres maletes i top-case. Per viatjar, encara que sigui lluny, fa falta això? :please


Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 28, 2013 7:32 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Albertfabregassola
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dl. set. 19, 2011 9:20 pm
Ubicació: Girona

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Albertfabregassola » dl. oct. 28, 2013 7:50 pm

Hola Joan GC.
Aixó ja ho tens o es una foto que has "pescat" de internet?. :okcat :okcat

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: JoanCG » dl. oct. 28, 2013 8:25 pm

[quote user="Albertfabregassola" post="244879"]Hola Joan GC.
Aixó ja ho tens o es una foto que has "pescat" de internet?. :okcat :okcat[/quote]

Quina fama tinc... :b9

Internet, d'internet....
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Remolc Per Moto.....

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 29, 2013 12:45 am

Holaaaa,

[quote user="JoanCG" post="244870"]

...a més, hi cap aprox el mateix en el bagul, que si la moto porta tres maletes i top-case. Per viatjar, encara que sigui lluny, fa falta això? :please


Salut !!![/quote]

En aquest cas estic segur que fa mes nosa que altre cosa, a la que surts del asfalt vull dir.

Però queda molt bonic i aventurer !!!



:sorry
Sort,

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”