Sortida Des De Les Terres De Ponent

Sortides mensuals de l'any 2013

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Sortida Des De Les Terres De Ponent

Entrada Autor: Unboncatala » dt. nov. 26, 2013 9:10 pm

Bé nois! Qui va al dinar de nadal des de Lleida o a prop?
Podríem quedar i fer el camí fins allà junts. La nostra idea és sortir d'aquí el diumenge mateix, a les 8.30h, per arribar allà a les 9:30-9.45h, és a dir, que s'ha de venir esmorzat.

Com ho veieu, s'anima algú?

Salut!
Unboncatala l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 26, 2013 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Sortida Des De Les Terres De Ponent

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 26, 2013 9:29 pm

[quote user="Unboncatala" post="247742"]........ per arribar allà a les 10............

[/quote]


Ep, al lloro amb això! A la Motocassolada ja ens vem tenir que esperar tots perquè emplenessis benzina .....a les 10, sortint 15' més tard del previst.

A les sortides mensuals s'ha d'estar al lloc a passar llista -si, passem llista- abans de 3/4 de 10, esmorzat i amb el dipòsit ple, sortint a les 10 en punt. Si en algo destaquem en les sortides és la puntualitat i no anular-ne mai cap per molt males condicions metereològiques que tinguem.

O sigui, que pel bé de tot el grup pregariem que fóssiu al l'hotel Amèrica abans de 3/4 de 10. :okcat

Fins diumenge. :birracat
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 26, 2013 9:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: Sortida Des De Les Terres De Ponent

Entrada Autor: Unboncatala » dt. nov. 26, 2013 9:33 pm

[quote user="Randy-650" post="247744"][quote user="Unboncatala" post="247742"]........ per arribar allà a les 10............

[/quote]


Ep, al lloro amb això! A la Motocassolada ja ens vem tenir que esperar tots perquè emplenessis benzina .....a les 10, sortint 15' més tard del previst.

A les sortides mensuals s'ha d'estar al lloc a passar llista -si, passem llista- abans de 3/4 de 10, esmorzat i amb el dipòsit ple, sortint a les 10 en punt. Si en algo destaquem en les sortides és la puntualitat i no anular-ne mai cap per molt males condicions metereològiques que tinguem.

O sigui, que pel bé de tot el grup pregariem que fóssiu al l'hotel Amèrica abans de 3/4 de 10. :okcat

Fins diumenge. :birracat[/quote]

Perfecte Randy, doncs edito el primer missatge :sorry
Unboncatala l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 26, 2013 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Sortida Des De Les Terres De Ponent

Entrada Autor: Geroni » dt. nov. 26, 2013 11:42 pm

[quote user="Unboncatala" post="247742"]Bé nois! Qui va al dinar de nadal des de Lleida o a prop?
Podríem quedar i fer el camí fins allà junts. La nostra idea és sortir d'aquí el diumenge mateix, a les 8.30h, per arribar allà a les 9:30-9.45h, és a dir, que s'ha de venir esmorzat.

Com ho veieu, s'anima algú?

Salut![/quote]
Em moro de ganes de anar.hi pero per obligacions de força major s'en fá imposible vindre i crec que en tinc per un temps... :( :(
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: Sortida Des De Les Terres De Ponent

Entrada Autor: Danielot » dc. nov. 27, 2013 10:33 am

Jo com sempre i gracies al "beneït" treball, aquest any tampoc puc asistir :picant
Rodar en moto es lo meu

Respon

Torna a “2013”