NOVA TENDA BOTIGA MOTOCARD A ANDORRA

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

NOVA TENDA BOTIGA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Llagasta » dc. des. 11, 2013 10:39 am

Els de Motocard han obert una nova maxi[strike]tenda[/strike] Botiga al Centre d´Andorra

vegeu els detalls:

http://www.motocard.com/sp/help/tiendas ... l_motocard

:nou
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 12, 2013 12:39 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 11, 2013 11:26 am

no se el perque es una botiga que no m'ha agradat mai.......sempre que hi he anat el tracte m'ha semblat fred,tan a la de Barcelona com a la d'Andorra i ademes ara que veig que al web no tenen la traduccio al Catalá....encara menys.......i aixo que es l'idioma oficial del pais Andorrá :sonat :sonat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 11, 2013 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 11, 2013 11:53 am

[quote user="Kpeps" post="248800"]ademes ara que veig que al web no tenen la traduccio al Catalá....encara menys.......i aixo que es l'idioma oficial del pais Andorrá :sonat :sonat[/quote]
Bona apreciació...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Sergibuda » dc. des. 11, 2013 5:26 pm

De fet, a la configuració no pot posar Andorra com a país...
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 11, 2013 7:03 pm

[quote user="Sergibuda" post="248811"]De fet, a la configuració no pot posar Andorra com a país...[/quote]

aixo es molt extrany,els he enviat un meil a veure si em responen,en ''perfecto castellano'' aixo si,no vagi a ser cas que no m'entenguin i es pensin que soc el pilot del ave Fenix :b9 :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Alex » dc. des. 11, 2013 8:46 pm

la seu d'aquesta empresa es a solsona, i a mi sempre m'han tractat mes que be :okcat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Cunillaire
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm
Ubicació: Sant Martí Sarroca

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Cunillaire » dc. des. 11, 2013 10:21 pm

Nosaltres sempre anem al motocard del carrer Valencia, el tracte sempre a sigut bo.

Avatar de l’usuari
Unboncatala
Presentats
Entrades: 162
Membre des de: dv. oct. 11, 2013 7:06 pm
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Unboncatala » dc. des. 11, 2013 10:34 pm

Vaig anar-hi un dijous, el dia després de que l'obrissin. No sabíem que existia, i anant a dinar al Burger King la vam veure. Semblava que estigues tancada, perquè la part que dona a la zona del carrer és una façana amb els vidres que no és veu l'interior. La porta està a la part del darrera.
Ens va atendre un noi en català de primeres, i molt simpàtic el xaval.

També ens van dir que no tancaran cap botiga, que les mantindran totes.

Avatar de l’usuari
Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Canopus » dc. des. 11, 2013 10:52 pm

Ai aiai ... quin mal d'ulls fa aixó de veure escrit "TENDA" quan en català es diu BOTIGA.... :picant
IBA Member nr.48911
Per a un home amb imaginació , un mapa ès una finestra a l'aventura. (Sir Francis Chichester)[/b]

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. des. 12, 2013 10:33 am

[quote user="Kpeps" post="248800"]no se el perque es una botiga que no m'ha agradat mai.......sempre que hi he anat el tracte m'ha semblat fred,tan a la de Barcelona com a la d'Andorra i ademes ara que veig que al web no tenen la traduccio al Catalá....encara menys.......i aixo que es l'idioma oficial del pais Andorrá :sonat :sonat[/quote]

Coincideixo amb tu amb el tema de l'idioma, em va fotre molt quan van estrenar la nova web i van eliminar l'opció del català.
A la botigues de Barcelona he tingut diferents actituds en l'atenció, però en general bé. A Andorra no és el mateix, abans tenien un personal molt més preparat, ara és només un supermercat amb caixers per la botiga.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 12, 2013 4:13 pm

[quote user="Billy_Joe" post="248839"] A Andorra no és el mateix, abans tenien un personal molt més preparat, ara és només un supermercat amb caixers per la botiga.[/quote]

a aixo em referia,no pas que et tractin malament,pero et veuen remenant i si no els demanes que t'atenguin,com si fossis un turista per la rambla.....els que som de tenda ............... ,vull dir botiguers aixo no ho veiem normal :nonocat :nonocat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 12, 2013 4:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: NOVA TENDA BOTIGA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Llagasta » dj. des. 12, 2013 4:24 pm

Jo vaig a Motocard AND des de que van obrir, hi trobo l´avantatge del tema del aparcament i també en segons quins articles el millor preu del mercat amb diferència, el tema de l´atenció al client... jo vaig sabent el que vull i tampoc parlem massa, cerco, emprovo , pago i adeu .... :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 12, 2013 4:38 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Randy-650 » dv. des. 13, 2013 12:29 am

[quote user="Canopus" post="248826"]Ai aiai ... quin mal d'ulls fa aixó de veure escrit "TENDA" quan en català es diu BOTIGA.... :picant[/quote]

Doncs a mi em fa més mal llegir aixó que 'tenda'. A molts indrets de Catalunya encara s'anomena tenda a una botiga-botigueta-comerç. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: NOVA TENDA BOTIGA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Kinder » dv. des. 13, 2013 7:45 am

Dissabte passat la vaig veure fisicament passant per la carretera, està tot just abans d'arribar al Hotel Panorama i passat l'Andorra 2000 (abans hi havia un petit centre Comercial)

Personalment l'experiència que tinc amb Motocard no és gaire positiva, però he comprat més de 4 coses ja que per preu eren més competitius i tenen més assortiment amb roba de dona, no a tot arreu en tenen.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: NOVA TENDA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Steelman » dv. des. 13, 2013 7:52 am

[quote user="Randy-650" post="248876"][quote user="Canopus" post="248826"]Ai aiai ... quin mal d'ulls fa aixó de veure escrit "TENDA" quan en català es diu BOTIGA.... :picant[/quote]

Doncs a mi em fa més mal llegir aixó que 'tenda'. A molts indrets de Catalunya encara s'anomena tenda a una botiga-botigueta-comerç. :okcat[/quote]

Tots fem faltes.. jo el primer.
Però es veritat que en Català correcte Tenda no és correcte si ens referim a un establiment comercial.
És un castellanisme. Que sigui molt usat o no, és un alter història.
Ës com les hores molta gent diu les "set i mitja" i no dos quarts de vuit. QUe molta gent ho digui, no vol dir que sigui el correcte gramaticalment.

Mira..
http://www.xtec.cat/~jvilaro/arxius/apu ... usuals.pdf

Amb tot jo crec que aixó no és el tema important del fil.
Crec que era més referent a Motocard , la seva nova botiga i la seva falta de sensiblitat vers el territori on es troba.

:P


Jo a Motocard només hi vaig comprar una vegada... despres hi he entrat molts cops i poques vegades he comprat alguna cosa.
Bé oli o esprai per la cadena si, però equipament.... no.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: NOVA TENDA BOTIGA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Rad » ds. des. 14, 2013 1:03 pm

Parlant de Motocard a mi sempre m'han tractat bé, he trobat bons productes i a bons preus.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NOVA TENDA BOTIGA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 14, 2013 8:35 pm

despres de preguntar per que no hi havia Andorra al llistat,m'han contestat molt amablement,em diuen que a la llista de paissos no hi ha Andorra,perque els preus son per Espanya i la fiscalitat es diferent ¿? em pregunto quina es la fiscalitat de la llista de paissos que hi ha com Cabo Verde o las islas Cayman,en fi.
p.d. jo els vaig enviar el meil en castellá i m'han contestat en Andorrá....algu es algu .
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: NOVA TENDA BOTIGA MOTOCARD A ANDORRA

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. des. 14, 2013 9:59 pm

[quote user="Kpeps" post="248945"]despres de preguntar per que no hi havia Andorra al llistat,m'han contestat molt amablement,em diuen que a la llista de paissos no hi ha Andorra,perque els preus son per Espanya i la fiscalitat es diferent ¿? em pregunto quina es la fiscalitat de la llista de paissos que hi ha com Cabo Verde o las islas Cayman,en fi.
p.d. jo els vaig enviar el meil en castellá i m'han contestat en Andorrá....algu es algu .[/quote]

Tenen traductor :b9

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”