Bateria Per La Meva GS

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Bateria Per La Meva GS

Entrada Autor: Jordi » dl. gen. 13, 2014 9:36 pm

Hola,

Necessito una bateria per la meva Adventure. Si, ja sé que la moto està en garantia però al ser d'ocasió no crec que me la canvíin.
El que m'estranya es que la vaig comprar amb tres anys i ja era la segona que duia (o la tercera), perquè no es tractava de la d'origen.
Que faig?? Cada vegada que la engego haig de creuar els dits.
Quina m'aconselleu? Val la pena gastar-me els diners en una d'aquestes que en diuen "AGM High Perfomace"?
He posat l'amperímetre i el consum en repós es zero, per altra banda, l'alternador i el rectificador funcionen perfectament. A que es deu aquesta debilitat de les bateries a les BMW's?? Algú ho sap?
Diumenge duré els cables, confio amb la vostra amistat per si m'heu de donar un cop de mà.

Moltes gràcies

Jordi "Prony no es el ninot de Duracell"

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Bateria Per La Meva GS

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 14, 2014 12:33 am

Jordi, disculpa, eh? Però és que m'has fet esclatar una rialla! :b9

PD: -Aviam si algú et pot ajudar. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Bateria Per La Meva GS

Entrada Autor: Kike Esteban » dt. gen. 14, 2014 12:39 am

Jordi, a la meva GS 1200 porto la bateria d'origen, és de l'octubre de 2011, he fet 43000 Km. i no he tingut cap problema fins ara. Crec que no et puc ajudar. Quan acabi el Dakar, tornarà el meu mecànic i li penso preguntar, per si em trobo en la teva situació. No sóc un expert en el tema.
Ànims. Salut.
Kike

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Bateria Per La Meva GS

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 14, 2014 8:21 am

les millors son les bateries de Gel (AGM) o pots provar una de Liti ( pesen molt poc i no tenen descàrrega ) a la meva anterior GS la vaig canviar per una Odyssey PC 535 :okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 14, 2014 8:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Bateria Per La Meva GS

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 14, 2014 8:57 am

pero tu has demanat :SOS si te la canvien en garantia...qui no plora :nonocat no mama..........ademes fa ben poc que la tens,oi ??? jo apretaria una mica :picant
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Bateria Per La Meva GS

Entrada Autor: Xavier » dt. gen. 14, 2014 10:10 am

Noi, no et puc ajudar en el consell. Porto la bateria d'orígen, 3 anys i mig i prop de 65000 km. No m'ha donat cap problema fins ara (creuem els dits).

Porta els cables que ja els enxufarem si ho necessites.

Fins diumenge.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 14, 2014 10:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Bateria Per La Meva GS

Entrada Autor: Minino » dt. gen. 14, 2014 1:29 pm

[quote user="Kpeps" post="250140"]pero tu has demanat :SOS si te la canvien en garantia...qui no plora :nonocat no mama..........ademes fa ben poc que la tens,oi ??? jo apretaria una mica :picant[/quote]

:okcat Cert per provar el "NO" ho tens assumit, si cola de conya :jajacat :jajacat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Bateria Per La Meva GS

Entrada Autor: Jordi » dt. gen. 14, 2014 3:41 pm

[quote user="Kpeps" post="250140"]pero tu has demanat :SOS si te la canvien en garantia...qui no plora :nonocat no mama..........ademes fa ben poc que la tens,oi ??? jo apretaria una mica :picant[/quote]
La veritat es que ni se'm ha passat pel cap preguntar-ho perquè com que encara s'engega, m'imagino que em diran "està todo OK". Tan sols que deixi el navegador connectat els quaranta-cinc segons que triga en cancelar-se la senyal auxiliar (cosa que em sembla bastant absurd, la veritat), ja n'hi ha prou perquè alhora d'arrencar faci "l'amago" de dir "ahí te quedas, muchacho".
Com que tinc que dur la moto al concessionari per tal que em mirin una cosa, els hi diré, al cap i a la fi, el no ja el tinc.

Moltes gràcies i, ens veiem diumenge. Fins llavors, passeu-ho bé.

Jordi "Prony"

Randy, ja pots riure, ja, si tu estàs content, jo també.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”