Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Llagasta » dj. gen. 16, 2014 6:19 pm

Hola:
Avui per casualitat m´hi emprovat aquest casc de fibra de carboni i m´hi quedat molt impressionat , es veu molta qualitat i el que el té ve d´un Schuberth C3 i diu que per soroll i per comoditat
l´hi passa la má per la cara.

A més porta Pinlock i pantalla fotocromàtica, també porta pre instal.lació Bluetooth i només pesa 1350 grs.

[youtube]FFFD1Mi2RPI#t=155[/youtube]

preu més o menys 350 €

:okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 16, 2014 6:37 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jaumeusart
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Jaumeusart » dj. gen. 16, 2014 6:58 pm

On el tenen aquest casc?

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 16, 2014 9:08 pm

Jo tinc el Schuber C3 de fibra de Carboni i per a mi és un 10.
Genial.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 17, 2014 7:23 am

Doncs 350€ es un bon preu (tenint en compte els preus que ens fan pagar)....
On n´has llegit bones crítiques?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: JosepM » dv. gen. 17, 2014 7:59 am

El de 350 € és el de fibra de vidre. El de carboni és uns 60-70 € més car.
Una opció interessant, tanmateix. Gràcies per donar-lo a conèixer. :okcat

Josep

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Llagasta » dv. gen. 17, 2014 8:25 am

el casc que m´hi emprovat es d´un xicot que el va comprar per internet
aqui l´importador es Jets Marivent

aqui hi ha una botiga alemanya on jo hi comprat moltes coses per internet i personalment i que son de fiar:

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/es_ ... zer-Monaco



hi ha un primer preu de 331 Euros amb fibra carboni.

També a Motorrad va sortir una clasificació dels principals casc modulars, pel que els hi agradin les comparatives:

Imatge

:okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 17, 2014 8:29 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 17, 2014 8:29 am

Doncs crec que
A) El Shubert ha de ser molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt,molt, .... però molt bò per tenir el preu que té en relació a la compètencia.
B) Doncs dels 331 als gairabé 800€ del Schuberth....(schuberth a Motorcard) és molta diferencia!!
En pots comprar dos del Lazer (conductor i passatger) i encara et queden 40€ per celebrar la compra amb un soparet................


PD: Amb tot cas si la compartavia és bona,En sononritat el Lazer (2/10) i el Shuberth C3 (8/10) - Es molta diferencia...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: JosepM » dv. gen. 17, 2014 9:27 am

Interessant la web alemanya aquesta.

Quant als Lazer, hi ha 68 € de diferència entre la versió "puro vidrio" i la "carbono puro".
També trobo interessant que el Lazer NO porti la segona pantalleta solar (en els meus Schuberth no l'he feta servir mai), i en canvi ofereixi en opció una visera que, com les ulleres que porto, s'enfosqueixen al sol.

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Jordi » dv. gen. 17, 2014 3:01 pm

Hola,

Sabeu quin es el meu parer, des d'un punt de vista una mica inexpert?
Doncs que tot i tractat-se d'una marca reconeguda, Lazer no es Schuberth, de la mateixa manera que una Honda no es una BMW, sabeu a que em refereixo?? I jo, que no tinc un forat a la butxaca, vaig amb una BMW i un casc Schuberth, m'ho haig de fer mirar, ja ho sé.

La veritat es que "El reduït index de sonoritat" del Schuberth té un secret: l'ús de materials fonoabsorbents. Quan el vaig estrenar, em va sorprendre la debilitat amb la qual sentia la meva pròpia veu (Si, parlo amb mi mateix, soc l'únic que em suporto). No és gràcies a l'aerodinàmica, sinó als materials interiors.
Segona qüestió, la protecció de la seva pantalla front les ratllades es realment minsa si la comparem amb la de Shoei o Arai, que mai havia hagut de canviar i que en el cas del meu C3 ja te marques d'impactes que en els altres cascs no haguessin aparegut.
Tercera qüestió, quan plou, en el meu C3 també plou per dins.
Quarta qüestió, el dissabte passat, aturat en un semàfor, un altre motorista em va avisar de que estava trepitjant una peça que m'acabava de caure del casc!!!! Era la tapa frontal, la qual acabava de caure per si sola.
I tingueu present que tinc mes cura del casc que de les meves relacions amb Hisenda.

Del Schubert m'agrada molt el seu tamany, mes reduït que els altres, això s'ha de remarcar i que no es gens aparatós, ni necessita spoilers ni alerons com si fos un cotxe garrulo.

Potser el proper serà un Lazer, o un Shoei, no crec que torni a comprar un Schuberth.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 17, 2014 3:52 pm

[quote user="Prony" post="250271"]Hola,

Sabeu quin es el meu parer, des d'un punt de vista una mica inexpert?
Doncs que tot i tractat-se d'una marca reconeguda, Lazer no es Schuberth, de la mateixa manera que una Honda no es una BMW, sabeu a que em refereixo?? I jo, que no tinc un forat a la butxaca, vaig amb una BMW i un casc Schuberth, m'ho haig de fer mirar, ja ho sé.

La veritat es que "El reduït index de sonoritat" del Schuberth té un secret: l'ús de materials fonoabsorbents. Quan el vaig estrenar, em va sorprendre la debilitat amb la qual sentia la meva pròpia veu (Si, parlo amb mi mateix, soc l'únic que em suporto). No és gràcies a l'aerodinàmica, sinó als materials interiors.
Segona qüestió, la protecció de la seva pantalla front les ratllades es realment minsa si la comparem amb la de Shoei o Arai, que mai havia hagut de canviar i que en el cas del meu C3 ja te marques d'impactes que en els altres cascs no haguessin aparegut.
Tercera qüestió, quan plou, en el meu C3 també plou per dins.
Quarta qüestió, el dissabte passat, aturat en un semàfor, un altre motorista em va avisar de que estava trepitjant una peça que m'acabava de caure del casc!!!! Era la tapa frontal, la qual acabava de caure per si sola.
I tingueu present que tinc mes cura del casc que de les meves relacions amb Hisenda.

Del Schubert m'agrada molt el seu tamany, mes reduït que els altres, això s'ha de remarcar i que no es gens aparatós, ni necessita spoilers ni alerons com si fos un cotxe garrulo.

Potser el proper serà un Lazer, o un Shoei, no crec que torni a comprar un Schuberth.[/quote]

Jorgito:

Has fet el clock al tancar el casc ???
Jo tambe em vaig pensar el mateix i resulta que has de sentir clock i es tenca molt però que molt bé i no entra aigua.
Segur !!!
Sinó el pots tornar i t´hi estaràn segur.
Jo ho vaig fer.

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: JosepM » dv. gen. 17, 2014 4:12 pm

Després de tenir un Schubert Concept, i ara un C2, puc dir que ha calgut que plogués molt, per a que se'm mullessin les esponges de la zona de les galtes...
També he de dir que, demanant-los-hi, m'han regalat un parell de viseres i un parell de jocs de peces d'aguantar la visera.

I és que aquest és el seu defecte més molest, al meu entendre. Que la peça que aguanta oberta la visera és d'un plàstic feble, i amb el temps només cal anar a 20 per hora per a que es tanqui, cosa que trobo molesta per anar per ciutat.

El primer Schuberth em va costar 27000 pessetes, el segon crec recordar que 300 i pocs €. Els preus que en demanen ara, crec, són excessius.

M'interessa molt doncs aquest fil, ja que quan canviï de casc, em penso que canviaré de marca, també.

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Jordi » dv. gen. 17, 2014 6:46 pm

[quote user="Eva" post="250272"][quote user="Prony" post="250271"]
Tercera qüestió, quan plou, en el meu C3 també plou per dins.
[/quote]Jorgito:

Has fet el clock al tancar el casc ???
Jo tambe em vaig pensar el mateix i resulta que has de sentir clock i es tenca molt però que molt bé i no entra aigua.
Segur !!!
Sinó el pots tornar i t´hi estaràn segur.
Jo ho vaig fer.[/quote] Vaig a fer la prova amb el "flush-flush" que tinc per humitejar les fulles de les plantes. Potser el problema ve d'aquí.

Jordi "Prony clock clock?"

Avatar de l’usuari
Mussol
Presentats
Entrades: 98
Membre des de: dv. gen. 20, 2012 8:57 pm
Ubicació: Cardedeu

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Mussol » dv. gen. 17, 2014 8:11 pm

Doncs després de veure la comparativa, encara n'estic mes content del meu Nolan 104, doncs el podeu trobar també per uns 350-380€ i el resultat es molt satisfactori.
No em convenç que tingui pantalla que enfosqueixi-aclari segons la llum, perquè mai queda prou clara.
Per mi la rel.laciò qualitat-preu-prestacions del N104 es molt bó.
Vespa 160, Sanglas Yamaha 400, Yamaha XJ 650, BMW K75T, BMW F800ST, BMW R1200GS, Triumph Tiger 800 XRX, KTM 790 Adventure S, Yamaha MT-09
:senyera

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Ride » ds. gen. 18, 2014 12:49 pm

Bones !!!

A veure de quin casc estem parlant ??? perque el video i vosaltres parleu del Lazer Monaco, el qual es troba al final de la comparativa amb una nota de pena. en canvi el segon i el que esta subratllat es un HJC !!!!!!!!
:SOS :SOS

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Avui M´hi Emprovat Aquest Casc I M´hi Quedat Acoll...

Entrada Autor: Jordi » ds. gen. 18, 2014 1:38 pm

[quote user="Ride" post="250295"]Bones !!!

A veure de quin casc estem parlant ??? perque el video i vosaltres parleu del Lazer Monaco, el qual es troba al final de la comparativa amb una nota de pena. en canvi el segon i el que esta subratllat es un HJC !!!!!!!!
:SOS :SOS[/quote]Glups :callo :callo !!! Sort que algú s'ha fixat en el petit detall. Jo sempre vaig metiendome de pies en el cubo. :burrucat :burrucat

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”