Nou Tomtom Rider

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Billy_Joe » ds. feb. 16, 2013 10:54 pm

:nou El nou Rider pel que es veu, s'equipara en característiques al Garmin350lm, també en l'actualització de mapes de per vida.
Que en penseu?

Nou Tomtom Rider
Billy_Joe l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 16, 2013 10:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. feb. 17, 2013 9:09 am

Sembla utilitzar el mateix suport del Rider II , que es el que em fa patir a mi, que sempre falla per el suport.
I carregar directe del Tyre es una bona opcio. :okcat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 17, 2013 10:12 am

[quote user="STELVIO 00" post="228382"]Sembla utilitzar el mateix suport del Rider II , que es el que em fa patir a mi, que sempre falla per el suport.
I carregar directe del Tyre es una bona opcio. :okcat[/quote]
Falla el suport del tomtom? I què és això de carregar directe del tyre?
Estic pensant entre aquest i el Garmin 350lm i voldria no equivocar-me
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. feb. 17, 2013 10:19 am

[quote user="Billy_Joe" post="228383"][quote user="STELVIO 00" post="228382"]Sembla utilitzar el mateix suport del Rider II , que es el que em fa patir a mi, que sempre falla per el suport.
I carregar directe del Tyre es una bona opcio. :okcat[/quote]
Falla el suport del tomtom? I què és això de carregar directe del tyre?
Estic pensant entre aquest i el Garmin 350lm i voldria no equivocar-me[/quote]

Es que jo tinc el Rider I i sempre ha fallat el suport, amb el II , ja es va solucionar.
Respecte a carregar , fins ara ho feia amb el google maps i Tyre, si ara ho pots descarregar directe, estalvias un pas.
El que veig es que no porta tarjeta........
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. feb. 17, 2013 10:28 am

[quote user="STELVIO 00" post="228384"][quote user="Billy_Joe" post="228383"][quote user="STELVIO 00" post="228382"]Sembla utilitzar el mateix suport del Rider II , que es el que em fa patir a mi, que sempre falla per el suport.
I carregar directe del Tyre es una bona opcio. :okcat[/quote]
Falla el suport del tomtom? I què és això de carregar directe del tyre?
Estic pensant entre aquest i el Garmin 350lm i voldria no equivocar-me[/quote]

Es que jo tinc el Rider I i sempre ha fallat el suport, amb el II , ja es va solucionar.
Respecte a carregar , fins ara ho feia amb el google maps i Tyre, si ara ho pots descarregar directe, estalvias un pas.
El que veig es que no porta tarjeta........[/quote]

No portar targeta pot ser una pega d'importància ?
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. feb. 17, 2013 10:59 am

Depen la capacitat..................... haig de llegir en calma les caracteristicas tecnicas :picant :picant
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Geroni » dg. feb. 17, 2013 11:42 am

Ho he mirat i no possa en lloc la capacitat de la memoria pero casi segur que será de 2 G. :cat_vergonya com el ultim Urban.
Estarem a la espectativa de noticies.
Els navcores del Urban estaven molt capats i et donaven poques opcions.
Si trovo mes dades,jja informaré.....
Esperarem.... :picant :picant :picant
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 17, 2013 11:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Geroni » dg. feb. 17, 2013 11:46 am

El mes vergonyós es que el preu recomanat es de 224€ i a la pagina de Tomtom el venen a ..... :eyes :eyes... 399 €.
Segur que dintre de poc o a Andorra es podrá trovar bastant mès barat.

http://www.actualidadgps.com/2013/02/15 ... ocicletas/
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Rad » dj. maig 30, 2013 9:49 pm

Al Motocard d'Andorra a 339€

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: VMan » dj. maig 30, 2013 10:51 pm

Crec que la memoria interna es de 4 Gb

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: JoanCG » dj. maig 30, 2013 11:48 pm

La gran pega que sempre he trobat als TomTom (estic entre comprar aquest i el Twonav Delta amb software català), és que:

-TomTom només accepta 50 punts de ruta davant els infinits del twonav en format gpx (tot i que curiosament, el TomTom grava sobre el terreny en infinits punts GPX la ruta que fas).
-No permet navegació o plànols offroad

Per contra, el TomTom i el Delta permeten connectar el mòbil amb el GPS, i el GPS amb els Scala Rider, igual que el Garmin 660, i a diferència dels altres Garmin i navegadors (Garmin 350lm no permet això).

Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 30, 2013 11:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Albert » dv. maig 31, 2013 2:40 pm

Holaaa,

El suport no es pas el mateix que tenen el últims models de TomTom. No estic segur si la mida es la mateixa o no, però el nou Rider necessita 7 pins al darrera per connectar correctament amb la base, mentre que les bases actuals només en tenen 4.

El que si es cert es que, en principi, es un important salt endavant per part de TomTom, oferint als usuaris alguna de les reclamacions més habituals dels usuaris, però no puc entendre com ara deixen de portar una tarja externa.

D’altra banda no hi ha lloc on es pugui conèixer quina es la capacitat real de la memòria, ni les seves necessitats habituals.

Anirem veient si hi ha novetats.


:please
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Albert » dv. maig 31, 2013 2:44 pm

Holaaa,

[quote user="JoanCG" post="235812"]

Per contra, el TomTom i el Delta permeten connectar el mòbil amb el GPS, i el GPS amb els Scala Rider, igual que el Garmin 660, i a diferència dels altres Garmin i navegadors (Garmin 350lm no permet això).

Salut !![/quote]

Els Garmin 340 i 350 no els pots connectar amb el mòbil si el tens connectat al GPS ??

Això si que es un pas important enrere !!


:foracat :foracat
Sort,

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: JoanCG » dv. maig 31, 2013 4:57 pm

[quote user="Albert" post="235833"]Holaaa,

[quote user="JoanCG" post="235812"]

Per contra, el TomTom i el Delta permeten connectar el mòbil amb el GPS, i el GPS amb els Scala Rider, igual que el Garmin 660, i a diferència dels altres Garmin i navegadors (Garmin 350lm no permet això).

Salut !![/quote]

Els Garmin 340 i 350 no els pots connectar amb el mòbil si el tens connectat al GPS ??

Això si que es un pas important enrere !!


:foracat :foracat[/quote]


M'explico:

Al utilitzar sovint la moto per feina, m'interessa connectar el GPS als auriculars ( tinc els scala-rider), per tal de rebre els avisos de radar del GPS; i a l'hora, per tal de rebre trucades, el telèfon al GPS.

Això, el TomTom Rider Urban, l'antic, ja ho permetia. Entenc que aquest nou també. El Zumo 660 també ho permet, i segons els de CompeGPS (els he trucat), el TwoNav Delta, també.

Els Garmins 340 i 350 no. La única forma de poder parlar i tenir avisos en aquest cas, és prescindir del bluetooth del GPS, i utilitzar en el mòbil(mòbil amb GPS clar), un programa tipus Radardroid que t’avisi des de el mateix mòbil. Per tant el bluetooth fel GPS no es fa servir.

Salut.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 31, 2013 4:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Albert » ds. juny 01, 2013 8:16 am

Holaaaa,

Doncs no anem bé !!!

Jo que me’l estava mirant per substituir el meu antic TomTom Rider 2a edició !!!


:nonocat :nonocat
Sort,

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. gen. 28, 2014 1:00 pm

Fent reviure aquest tema, només comentar-vos que finalment (gairebé un any després) he optat per la compra d'un Tomtom Rider V, i avui l'estic muntant a la TMax.
He pogut veure que es poden compartir per bluetooth les rutes amb altres Rider i que es poden fer les rutes amb el Tyre, però poca cosa més.
Veurem que tal surt, el provaré per la Rider 1000 2014
:okcat

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 28, 2014 7:55 pm

també un incís:

Aixó que dieu del garmin 340-350, si que tenen conectivitat Bluetooth A2DP , o sigui que el pots enllaçar amb el telefón i veure la seva agenda i també sentir les indicacions de gir amb nom dels carrers i sentir-ho tot als auriculars dels casc.
També el Montana amb un accesori de 17 euros a la sortida d´audio del aparell, també enllaça amb el casc i sentir indicacions de carrers.

:okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 28, 2014 7:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Jordi » dt. ago. 05, 2014 11:48 am

Hola a tots.
Estic pensant en comprar-lo, ja que el meu rider ja es una mica vell i molt petitó.
Jo no necessito temes de connectivitat amb blutooth ni coses molt avançades.
Es un navegador que em recomaneu?? On el puc trobar que estigui a un preu competitiu??

Gràcies,
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Geroni » dt. ago. 05, 2014 12:48 pm

Hola Jordi, et primer que et recomano es que si el compres, miris si hi ha l'opció de mapes de per vida.Crec que val uns 50 € mes i t'en oblides de les actualitzacions de mapes.
Per google trobarás llocs amb preus bastant bons.
Tambè tens l'opció de comprar el Rider 3 i d'aquest si que hi ha ofertes bones de preu.
Si no busques massa sofistificacions, amb aquest, en tens mes que de sobres, encara que amb el 3 no hi ha les actualitzaciuons de per vida.
Valora les opcions que t'he dit i decedeix.te per el que creguis que t'anirá bè.
Aqui tens el Rider 5 Premium amb suport antirrobo i mapes de per vida a bon preu.
http://www.fnac.es/TomTom-Rider-Pack-Pr ... PS/a867865
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Nou Tomtom Rider

Entrada Autor: Jordi » dt. ago. 05, 2014 1:51 pm

Moltissimes gràcies, Geroni. Comprar el Rider II no m'acaba de convèncer ja que te la pantalleta petita.
Miraré els enllaços.
Merci
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “El Racó del GPS”