Ajuda tub d'escapament

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Minino » ds. feb. 22, 2014 9:40 am

Bones, necessito ajuda dels experts.

Haig de passar la ITV a una Honda NX 650 Dominator del 89, i el tub d'escapament que porta està trencat i no es el de sèrie, es un 2 en 1.

Estic buscant si en trobo de segona ma originals i un altra opció que he vist es posar un Arrow 2 en 1, però no se si aquest l'accepten a la ITV.

Sabeu si el Arrow em passaria la ITV, o quin altre tub li podria posar.


Espero la vostra informació, gràcies.



P.D. En quin embolic m'he ficat.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Kpeps » dg. feb. 23, 2014 11:13 am

Quan dius el tub d'escapament suposso que et refereixes al final,oi ?segur que algu t'el pot deixar una estona,pero sino mira a milanuncios que ni han uns quants tirats de preu,amb l'arrow segur que el passas.
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Llagasta » dg. feb. 23, 2014 2:10 pm

Minino ha escrit:Bones, necessito ajuda dels experts.

Haig de passar la ITV a una Honda NX 650 Dominator del 89, i el tub d'escapament que porta està trencat i no es el de sèrie, es un 2 en 1.

Estic buscant si en trobo de segona ma originals i un altra opció que he vist es posar un Arrow 2 en 1, però no se si aquest l'accepten a la ITV.

Sabeu si el Arrow em passaria la ITV, o quin altre tub li podria posar.


Espero la vostra informació, gràcies.



P.D. En quin embolic m'he ficat.
el que valen son els decibels, no loa marca i la forma de l´escapement.... vaja crec jo ... :gosth
Imatge

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Rad » dl. feb. 24, 2014 10:08 pm

Ha d'estar homologat l'arrow, en algún lloc del silenciador ha de posar "e" i un numeret.
Tens un link amb el model de l'arrow en qüestió?

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Minina » dl. feb. 24, 2014 10:30 pm

De moment intentarà reparar el que porta a veure si cola i si no comprarà un arrow que si està homologat.

Moltes gràcies. :Thanks1

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Ximetric » dl. feb. 24, 2014 10:59 pm

Tot i passar els decibels ( a la 3a i per només 1), a mi a la XR400R m'hi varen buscar/comprobar el número d'homol.logació.
,,,ITV = reino taifas
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 24, 2014 11:35 pm

Cada model de cada marca té un límit de decibels. Les Harley, per exemple, el tenen altíssim. Les japoneses modernes no gaire alts. Les antigues -si no vaig equivocat- el tenen un pèl alt.

El que fa molta gent amb motos modernes i que han perdut el dbkiller és posar-hi a dins un fregall d'alumini, i al sortir de la ITV el treuen. Pots mirar això....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Minino » dt. feb. 25, 2014 9:41 pm

Gràcies a tots.
Després d'estar dos dies donant-li voltes al tema, veient els preus dels tubs decideixo provar d'arreglar el que tinc, que el no de la ITV ja el tinc i si em fan enrere pel soroll inventaré alguna cosa per reduir el soroll.
Aquest matí m'he llevat d'hora i a reparar el tub que, ja ho tenia gairebé tot mig muntat, peça de ferreteria tubs que hi ha per casa de metall, arandeles, que mai es tiren etc etc. El tub ja el tenia partit per la meitat, pel costat que estava malament pel pas dels anys, igual que els intermitents que els braços estaven malament però amb una mica de paciència i mànega de l'hort tot arreglat, uns punts de soldadura , altres tants "remaches", cargols rosca xapa, dues brides i un tros de xapa de metall i a córrer.

La ITV la ha passat bé sense cap incidència jo l'únic que em causava una mica de por era pels decibels (bon grup dels anys 80) però avui no tocaven.
Doncs aquí està la nova "Rojilla"

P.D. Quan l'he anat a provar a veure si tot estava en ordre, m'ha rebolcat a la porta del garatge i ja he trencat un mirall, menys mal que en tenia d'altres a casa si no tampoc puc anar a la ITV, bon començament. Però tot arreglat. En principi es per el nano però primer l'haig de provar jo uns dies. :groupwave Però tranquil nano :groupwave

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


:Thanks1 I moltes gracies Jesus GS per totes les gestions :Thanks1
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Trencaferro » dt. feb. 25, 2014 10:14 pm

Uauuuuu, que xula!!!

Ja de petit sempre em feien girar el cap, i a dia d'avui encara la trovo super xula!

Espero que la disfruteu molt!! :aplau1
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Jesus » dt. feb. 25, 2014 10:36 pm

De res Andres...ja saps que sempre pots comptar amb els amics.

Espero que el nano la gaudeixi molts km's. :run

Salut!!! 8)
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 25, 2014 11:01 pm

Que xula,en vaig de tenir una igual,quants records,Andres ets un manetes :Banda :Banda :Banda
Imatge

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Minino » dc. feb. 26, 2014 6:09 pm

:Thanks1 Es per el nano, pero ara em fare una mica el nano jo, :girldevil :girldevil ja li donare :girldevil
:run :run He de mirar els consums i posar-la una mica a punt, que esta be pero ha estat molt de temps parada :run :run
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Albert » dj. feb. 27, 2014 9:35 am

Holaaaa,

Ets tot un crack Andrés!!!


Enhorabona al teu fill per la moto tan guapa que li deixaràs!!!


:groupwave
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 27, 2014 6:34 pm

Minino,m'has fet anar a arrancar la que tenia al garatge dels meus pares...ets el que no hi ha,a veure si un dia sortim a fer una trail tranquileta per aquests camins del senyor amb les mono :Arpa ja veig que el teu fill es quedara sense,jajajajaja.
Imatge

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Minino » dj. feb. 27, 2014 6:47 pm

Kpeps ha escrit:Minino,m'has fet anar a arrancar la que tenia al garatge dels meus pares...ets el que no hi ha,a veure si un dia sortim a fer una trail tranquileta per aquests camins del senyor amb les mono :Arpa ja veig que el teu fill es quedara sense,jajajajaja.
:conversa Seria bona idea, el dolent és que jo sóc molt dolent i abans d'anar a la itv ja em vaig haver de canviar un mirall a l'entrada del garatge, Em vaig baixar com vaig voler, sense assajar que és lo dolent :heat :rastres
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 27, 2014 7:15 pm

Minino ha escrit:
Kpeps ha escrit:Minino,m'has fet anar a arrancar la que tenia al garatge dels meus pares...ets el que no hi ha,a veure si un dia sortim a fer una trail tranquileta per aquests camins del senyor amb les mono :Arpa ja veig que el teu fill es quedara sense,jajajajaja.
:conversa Seria bona idea, el dolent és que jo sóc molt dolent i abans d'anar a la itv ja em vaig haver de canviar un mirall a l'entrada del garatge, Em vaig baixar com vaig voler, sense assajar que és lo dolent :heat :rastres
si tu ets dolent,jo soc lo següent :oops: :oops: pero per aixo aqui hi han masters que las saben aixecar de terra .... i pujar-las si hi han pujades amb pedres pel mitg,jajajajajja,ale,que nomes era un parlar home,quan la vegi la dona ja veuras lo rapid que desapareix del mapa :help :help (la moto,es clar)
Imatge

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Ajuda tub d'escapament

Entrada Autor: Minino » dv. feb. 28, 2014 9:06 am

Kpeps ha escrit:
si tu ets dolent,jo soc lo següent :oops: :oops: pero per aixo aqui hi han masters que las saben aixecar de terra .... i pujar-las si hi han pujades amb pedres pel mitg,jajajajajja,ale,que nomes era un parlar home,quan la vegi la dona ja veuras lo rapid que desapareix del mapa :help :help (la moto,es clar)


:conversa Peps quan l'hi digui al nen segur que sents el, "noooo" ho facis papa des de Manresa, és possible que arribi fins i tot al Vaticà, i serà per la moto, no per papa jijijijij :pegacul :pegacul :theking
:please De moment no l'he tret al carrer res més per a la ITV, fins que no tingui el vehicle al meu nom no m'agrada que estigui circulant, tampoc ha de tenir molta pressa el nen que li vaig dir al setembre que es tragués el carnet i s'ho ha tret al febrer el dia que va complir 21anys, té una altra de 125 que és la que fa servi :roll:
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”