Triumph Tiger 800xc

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Xavils
Presentats
Entrades: 15
Membre des de: dv. març 01, 2013 1:59 pm
Ubicació: Badalona

Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Xavils » dl. març 24, 2014 7:24 pm

Hola bona nit,
No acostumo a participar gaire en aquest fòrum per falta de temps, però com que per aquí hi ha molta experiència doncs llenço una pregunta a veure si em podeu ajudar.
El dimecres em venc la meva f800gs, simplement perquè ja fa 6 anys que la tinc i em ve de gust un canvi. És una moto que m'ha anat molt bé, em cansa una mica a l'hora de fer autopista o autovia, però pel demés tot correcte. La moto que m'agrada és la 1200 gs però per l'ús que li faig actualment, mourem en el dia a dia per ciutat i desplaçament interurbans, crec que és massa moto, i a part no m'atreviria a fer-la servir per camins. L'alternativa que em plantejo és la Tiger 800 xc. Així que la pregunta és, si algú en té referències, si es una moto còmoda per autopista, i sobretot tema fiabilitat i recanvis d'aquesta marca. Fa 6 anys viag desencarregar una moto que tenia la paga i senyal feta perquè em vaig cansar d'esperar que m'arribes després de 4 mesos, i això em frena una mica. Que me'n dieu?

Gràcies.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Trencaferro » dl. març 24, 2014 7:48 pm

Pels recambis no hi tindràs cap problema, i de fiabilitat aquestes 800 ja fa temps que corren, no hi tens perquè tenir cap problema.

Jo la XC no l'he provat, però la normal l'he dut forces quilometres i de seient les trobo bastant més còmodes que les 800GS. Ara bé, per autopista jo m'hi posaria una pantalla més alta que la de sèrie.

Salut!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Cesc » dl. març 24, 2014 8:11 pm

jo en tinc una de fa poc mes de 2 anys pero nomes 16000 qm perque l'utilitzo poc, normalment surto amb una DRZ moto tipus-enduro. A mi m'agrada molt la Tiger, l'unic que porta de mes son unes alças orientables i una pantalla Givi. amb aquests pocs qm no he tingut cap problema i per mi es superior a la GS800 que he provat en diverses ocasions.
¿tens alguna pregunta concreta?

Xavils
Presentats
Entrades: 15
Membre des de: dv. març 01, 2013 1:59 pm
Ubicació: Badalona

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Xavils » dl. març 24, 2014 8:25 pm

Cesc ha escrit:jo en tinc una de fa poc mes de 2 anys pero nomes 16000 qm perque l'utilitzo poc, normalment surto amb una DRZ moto tipus-enduro. A mi m'agrada molt la Tiger, l'unic que porta de mes son unes alças orientables i una pantalla Givi. amb aquests pocs qm no he tingut cap problema i per mi es superior a la GS800 que he provat en diverses ocasions.
¿tens alguna pregunta concreta?
Jo també tinc una Drz, :lol:
Doncs aprofitant la teva experiència, la trobes una moto còmoda per trams rectes, autopistes. La f800gs amb el seient d'origen em cansa molt, potser és l'edat. Es a dir que tal va per fer tirades llargues? I en que la trobes superior que la Gs? I la última, has fet alguna sortideta per muntanya? Que tal va?

Gràcies per la informació

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 24, 2014 11:36 pm

I perquè no vas a un concessionari Triumph i els hi demanes si en tenen una de prova i ho tastes tu mateix? A vegades per algú una moto és còmoda per autopistes i per altres no. No tothom té el mateix concepte sobre comoditat. Jo mateix no concebeixo una trail per fer autopista o autovia.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Cesc » dt. març 25, 2014 12:53 am

Xavils ha escrit:
Cesc ha escrit:jo en tinc una de fa poc mes de 2 anys pero nomes 16000 qm perque l'utilitzo poc, normalment surto amb una DRZ moto tipus-enduro. A mi m'agrada molt la Tiger, l'unic que porta de mes son unes alças orientables i una pantalla Givi. amb aquests pocs qm no he tingut cap problema i per mi es superior a la GS800 que he provat en diverses ocasions.
¿tens alguna pregunta concreta?
Jo també tinc una Drz, :lol:
Doncs aprofitant la teva experiència, la trobes una moto còmoda per trams rectes, autopistes. La f800gs amb el seient d'origen em cansa molt, potser és l'edat. Es a dir que tal va per fer tirades llargues? I en que la trobes superior que la Gs? I la última, has fet alguna sortideta per muntanya? Que tal va?

Gràcies per la informació
per fer autopistes es molt mes comoda de seient i vibracions que la GS800 pero no tant com una Crosturer de Honda.
es superior en la finura de motor que quan la proves ennamora, te baixos-mitjos i alts, pots anar amb 6 marxa a 50 k/h donar gas i la moto surt be sensa fer "tirons"
es superior ens suspensions de major qualitat i molt important la GS no porta bieletas al darrera, aquesta si
es superior amb les llums, te doble optica
es superior amb el seient partit de doble alçada i un mullit millor etc etc etc tot son petites diferencies excepte en el motor on hi ha la gran diferencia.
per fer muntanya tinc la DRZ pero amb la Tiger tambe he fet alguna sortida combinada (poques) i es defensa molt be, pero es mes inportant el pneumatic que portis que no una GS o Tiger perque en qualsevolt de les dues estas limitat dins la muntanya.

P.D. com diu en Randy-650 el millor es provar

Xavils
Presentats
Entrades: 15
Membre des de: dv. març 01, 2013 1:59 pm
Ubicació: Badalona

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Xavils » dc. març 26, 2014 9:14 pm

Doncs ús he fet cas i l'he anat a provar, i m'ha agradat tant que ja l'he comprat. :D
Realment he trobat algunes diferències cap a millor respecte a la gs en quant a comoditat i sobretot de motor, buff com estira. Crec que pel que necessito és una gran moto, espero que la pugui disfrutar tant com he disfrutat la gs.
Ara toca esperar una setmaneta sense moto, i a fer-li el rodatge ràpid.

Gràcies per les opinions.

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Minina » dc. març 26, 2014 9:18 pm

Xavils ha escrit:Doncs ús he fet cas i l'he anat a provar, i m'ha agradat tant que ja l'he comprat. :D
Realment he trobat algunes diferències cap a millor respecte a la gs en quant a comoditat i sobretot de motor, buff com estira. Crec que pel que necessito és una gran moto, espero que la pugui disfrutar tant com he disfrutat la gs.
Ara toca esperar una setmaneta sense moto, i a fer-li el rodatge ràpid.

Gràcies per les opinions.

Enhorabona, gaudeix-la molt i molt!

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Pere29 » dj. març 27, 2014 12:16 am

Felicitats per la compra segur que la disfrutaras molt.

Si jo em planteges cambiar la 800 gs segurament seria la primera opcio.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Trencaferro » dj. març 27, 2014 6:39 am

Enhorabona i benvingut al món "tri", que cada vegada anem essent més. :groupwave

El problema que hi ha, que a diferència de daltres, aquest va tant bé que enganxa, i després costa molt de deixar-lo... :girldevil
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 18, 2014 3:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Cesc » dj. març 27, 2014 9:57 am

Enhorabona, esperem fotos i quin son els accessoris que possaras?

Xavils
Presentats
Entrades: 15
Membre des de: dv. març 01, 2013 1:59 pm
Ubicació: Badalona

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Xavils » dj. març 27, 2014 6:22 pm

A veure que tal em va, ja tinc ganes de provar-la ben provada.

Del tema accessoris, amb el preu em posen els punys calefactables, pantalla alta regulable, el suport de la maleta Givi que tinc jo i el protector de motor. I mica en mica anar-hi fent coses. El que si que crec que és imprescindible pel que he llegit és pujar el manillar, i més endavant el protector de carter, el protector de llums i anar fent :lol: .

Amb això jo crec que ja la tindré preparada de moment. Ara a fer el rodatge ben ràpid.

Salut i gràcies a tots.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 28, 2014 12:06 am

Enhorabona per l'adquisició.

Una de les poques trails "autèntiques" del mercat. Quan la tinguis per ma ja ens explicaràs les diferencies amb la GS 800, oi? :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Molinenc » dv. abr. 04, 2014 8:56 pm

I no son molt semblants aquestes dues motos com per canviar una per l'altre.

Pregunto.

Si es per caprixo ho entenc, però penso que de cara a prestacions, son molt semblants, no?

Xavils
Presentats
Entrades: 15
Membre des de: dv. març 01, 2013 1:59 pm
Ubicació: Badalona

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Xavils » dv. abr. 04, 2014 9:54 pm

Molinenc ha escrit:I no son molt semblants aquestes dues motos com per canviar una per l'altre.

Pregunto.

Si es per caprixo ho entenc, però penso que de cara a prestacions, son molt semblants, no?
Si si, en gran part a sigut per capritxo, però tenia 6 anys i 65.000 km. Era vendre-la ara més o menys bé i comprar algo similar sense repetir, perquè és l'estil de moto que més m'agrada i molt important he guanyat en comoditat. La segona part és el que li he dit a la fona i a colat :groupwave

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Trencaferro » dv. abr. 04, 2014 10:23 pm

Amb quin color te l'has agafat al final? A veure si poses fotos, que ja tinc ganes de veure-la!!! :aplau1 :aplau1 :aplau1

Per cert, ull amb el protector de fars, només estan homologats per circular'hi per pistes ja que deformen el fux de llum, i si et paren et poden costar un disgust.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Xavils
Presentats
Entrades: 15
Membre des de: dv. març 01, 2013 1:59 pm
Ubicació: Badalona

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Xavils » dv. abr. 04, 2014 11:00 pm

Imatge
Doncs és bo saber això dels llums.

l'he agafat en negre perquè la tenien a la tenda i em van fer una bona oferta. Ara a fer-li una mica el rodatge i a provar-la per carretera a veure com es comport.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Trencaferro » dv. abr. 04, 2014 11:33 pm

Ummmm amb negre, molt xula, enhorabona!!! :aplau1

La vaig veure dies endarrera quan vaig portar l'explorer a un recall que tenia pendent, fa molt goig.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: CMB » ds. abr. 05, 2014 12:17 am

Enhorabona Xavier!

Que la disfrutis molt!

Certament és una moto similar a la GS 800, d'aqui a 6 anys tindras l'excusa de nou de tornar a comprar un GS900, o no?

:conversa

La veritat que els 3 cil van molt bé, si aixo li sumem que la moto és més suau que la GS, hauras fet un bon canvi!

Apa, ja la veurem algun dia online, esmorzant? :lol:

Salut

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Triumph Tiger 800xc

Entrada Autor: Pere29 » ds. abr. 05, 2014 12:39 am

Que maca, disfrutala molt

Respon

Torna a “Zona Trail”