Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Entrada Autor: Esparver » ds. maig 03, 2014 10:49 pm

Vist està que per la majoria això de fer km es tant i tant senzill i a naltres ens costa tant i tant..........seguim fent sortidetes per anar-nos adaptant a les nostres humils i velletes montures i de pas, fer repàs de per on hem arribat a passar en rallyes de regularitat!

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=6750757

L'enllaç al Wikiloc hi ha el mapa de la ruta i els detalls.......ara la crónica i les fotos!

Hem sortit de Taradell bastant aviat pel que estem acostumats ( hem sortit a les 9 del matí! ), hem pujat cap a Olost per la C-62 i fins a Gironella, per allà seguir fins a Berga per llavors agafar la C-26 fins a Solsona, tot parant a esmorzar al Forn de l'Aiguadora, abans de Navés, i perque no duia les alforges que sinò m'enduia un pa de 2kg d'aquells que duren una setmana.....
Imatge
Desde allí fins a Solsona, i allí hem agafat la C-26 per a un parell de km de solsona, girar al Veinat Cirera, i agafar la LV-4011, i anar fent.........parada al pont del Clop, ja que es espectacular l'engorjat del riu.
Imatge
I a Montpol, que hi ha una pista que et torna a la C-26, naltres seguim la LV-4011 fins a trobar la L-401, que ens portarà a Sant Llorenç dels Morunys. Una carretera, tant una com l'altra, amb unes vistes espectàculars!
Imatge
Desde Sant Llorenç dels Morunys, vist que avui estavem bé, hem seguit cap a Tuixent.........la baixada del coll de port, estava digne d'una GS........es a dir, asfalt trinxat i ple de craters.........slalom amb les nostres, precaució i anar fent.....
Imatge
Desde Tuixent, cap a Josa, Gòsol, Saldes.............ostia, el pedraforca!
Imatge

I desde allí, cap a Berga, Gironella i la C-62 i cap a Olost, C-25 i cap a Vic.........i cap a casa!

Ens surten uns 310km......a ritme fotogràfic, es a dir, ara em paro que, osti que guapo el paisatge........ara em torno a parar que mira, un monument, ara no apreto que el paisatge es genial..........ara he vist un mirador, genial, parem a fer la foto!
Imatge

De moment es la nostra sortida mes llarga.......310km i lo mes bó, el tros on hem patit mes, tots dos, a la C-16 i a la C-25 i C-17.............fariem un marder de km per carreteres revirades, però ens maten les autovies............patim mes en els enllaços que ens els trams..........en fi............tocarà practicar mes.......que sinò, a les sortides del forum de lluny, haurem de fer excursió tot marxant el dia abans i fent revolts........

Salutacions

Sam i Dolo

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1796
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Entrada Autor: Napoleon » dg. maig 04, 2014 12:02 am

Osti!!!!!! Quina ruta més xula!!!!! :aplau1 :aplau1
Gràcies per compartir-la. Si no us sap greu, me l'apunto per fer-la algún dia :Thanks1
Salut i quilòmetres :run
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Entrada Autor: Eva » dg. maig 04, 2014 4:19 pm

Que xulaaaa, gracies.

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. maig 04, 2014 7:43 pm

Gracies, aquesta me l'apunto. No sé si tindré mai temps de fer tantes rutes... :heat

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Entrada Autor: Randy-650 » dg. maig 04, 2014 9:36 pm

Mototurisme en estat pur!
Vosaltres si que en sabeu. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Entrada Autor: Esparver » dg. maig 04, 2014 11:38 pm

Recoi, naltres anem sortint, cap de setmana si, cap de setmana no...........i en un any totes les rutes en un radi de 100km de casa ja les tenim enllestides..........ara fem variacions, i ja hem d'anar allargant..........tot i així ens toca millorar en el tema de les carreteres ràpides que es on mes patim.

Imatge
Altres rutes potser mes conegudes:

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=6522696

Ruta que va combinar diferents trams fets en diferents proves de regularitat, el de Balsareny a Suria, de Suria a Castelladrall, cap a Viver i llavors cap a Puigreig, per pujar per la Riera de Merles fins al cobert de Puigcercós i tornar cap Alpens, el collet de Sant Agustí, cap a Sant Bartomeu del Grau i cap a casa. Molt, i molt xula i entretinguda.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5561154

Una altra de rallyes...........i això que no ens vam liar pels trams francesos..........jejeje, m'encanten! La volta desde Camprodon cap a Amelie Les Bains, per llavors marxar per Sant Llorenç de Cerdans, es genial.........llàstima que sembla que la carretera fins a Maçanet de Cabrenys, la fagin servir els RR per ensacar.........ideal un dia de poc fred a l'hivern.
http://en.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=5531565
La de Sant Llorenç dels Morunys típica............amb visita al cementiri d'Olius que es modernista.

Imatge

I d'aquesta no tinc la ruta al wikiloc, però l'he refeta amb el google maps
https://maps.google.es/maps?saddr=Av.+C ... 6&t=m&z=10

Durillo pujar la mare de Déu del Mont amb la VFR! Això si, molt recomanable en un dia que faci sol, les vistes son acollonants, tot i que la carretera es entre estreta i bruta, poc apte per circular-hi.

Nu se, si no us molesta, anirem penjant les rutilles que fem........jo buscava les de les anteriors sortides mensuals, per descobrir carreteres que no conec, i noi, o sóc poc apte per entendre'm-hi o no ho trobo pas els mapes de les sortides!

Apa, salutacions!

Sam i Dolo

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Entrada Autor: Pere29 » dc. maig 07, 2014 10:30 pm

Al veure aquestes fotos em sembla que us varem veure al panta de pons.

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Ruta pel Solsonés i el Berguedà

Entrada Autor: Minina » dc. maig 07, 2014 10:55 pm

Una ruta i fotos molt xules, moltes gràcies per compartir-ho.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”