Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Entrada Autor: Ad_hoc » dt. maig 13, 2014 10:35 am

Bon dia mototuristes,

Com que estic encara convalescent d’una operació en un peu, m’he pogut entretenir en fer la crònica, una mica extensa, d’una escapada de deu dies en solitari que vaig fer en moto pel Marroc el passat setembre de 2013 (quasi coincidim, Bernat) com a petita contribució a les cròniques de viatges que molts de vosaltres heu fet i publicat i que tant bones estones m’han fet passar.

Si us ve de gust la podeu llegir a:
http://mirantelmirallambelsullstancats.blogspot.com.es/

Salut!

Xavier_A
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: ds. març 01, 2014 10:39 am
Ubicació: Terrassa

Re: Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Entrada Autor: Xavier_A » dt. maig 13, 2014 8:13 pm

Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Entrada Autor: PEPI600 » dt. maig 13, 2014 10:37 pm

Moltes gràcies per compartir-ho aquí, m´agradat molt llegir la crónica, molt ben explicat i amb detalls i curiositats molt ben explicades :Thanks1 :Thanks1
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Entrada Autor: Mamut » dt. maig 13, 2014 11:13 pm

Me l'he llegida de cap a peus la teva crónica. I m'ha agradat molt.
Conec alguns del llocs que expliques. D'altres, no. Es un país molt gran.
El "shock" de la teva passejada per Melilla, fantàstic!
Gràcies per compartir aquest viatge.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 14, 2014 9:48 am

quina cronica mes xula,jo vaig ser un dels turistes de ''la adelantada'' 10 messos de vacances pagadas,qui hi pogues tornar (per els 26 anys que em treuria de sobre de cop) jajajaja,mi has fet pensar en tot allo,gracies per compartir-ho que has fet unes fotos molt macas de llocs curiossos.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Entrada Autor: Ad_hoc » dc. maig 14, 2014 3:20 pm

Gràcies a vosaltres per llegir-la, què deu n'hi do lo llarga que m'ha quedat. posting.php?mode=edit&f=2&p=255534#
Si us he desvetllat bons records o us venen ganes d'anar-hi, em dono per ben pagat.
De fet, quan estàs de viatge cada dia passen coses si tens els ulls oberts, i anant al teu aire, encara pots enfocar millor. Suposo que es nota que vaig gaudir molt el viatge, i ara l'he tornat a gaudir recordant-lo per escriure'l.
El colofó de Melilla va ser flipant, sobre tot perquè vaig anar-hi per casualitat i sense conèixer res, però crec que va ser massa per tant poques hores. Sort de la travessia amb el ferri per descomprimir.
Kpeps, si vas ser un adelantat fa tants anys, allò encara deuria estar més en la seva salsa… Però mira si vas deixar bon record que t'han fet un monument, hahaha

(Per cert, com s'ha de fer per posar els emoticons? Jo els arrossego i en veuen com un enllaç, però no com a imatge)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 14, 2014 4:21 pm

dons si noi,a la plaça de l'ajuntament hi havia aixo del aguila pero a terra i era enorme,de totes maneres no vaig tenir mai problemes per parlar en Català amb els Catalans,no ens van dir mai res,la veritat es aquesta,mira que m'has fet venir anecdotes al cap,vas anar sol ?? m'he fixat que no vas fotografiar aquells arbres que las cabras es pujen per amunt per menjar,es un altre indret ??
p.d. els emoticonos els has de clickar a sobre i es posen sols.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Una crònica més de 10 dies al Marroc el 2013

Entrada Autor: Ad_hoc » dl. maig 19, 2014 2:56 pm

Kpeps ha escrit:dons si noi,a la plaça de l'ajuntament hi havia aixo del aguila pero a terra i era enorme,de totes maneres no vaig tenir mai problemes per parlar en Català amb els Catalans,no ens van dir mai res,la veritat es aquesta,mira que m'has fet venir anecdotes al cap,vas anar sol ?? m'he fixat que no vas fotografiar aquells arbres que las cabras es pujen per amunt per menjar,es un altre indret ??
p.d. els emoticonos els has de clickar a sobre i es posen sols.
No vaig anar a l'Ajuntament, només vaig fer un tomb escàs al voltant de l'hotel, per sota les muralles i una mica dins la fortalesa, o sia que no vaig veure les cabres que dius, ni moltes altres coses.

A Melilla, en les tres horetes escasses que vaig passegar-hi evidentment no em vaig poder formar cap opinió, però la impressió va ser com en una peli en què cada seqüència va "in crescendo" i que el poc que vaig veure i sentir allà era xocant i amb un tuf feixista que déu n'hi do.

Hi vaig anar sol i les fotografies estan totes fetes amb el telèfon i moltes se'm van esborrar. Una altra vegada m'enduré una càmara i un trípode petits.

Merci pel tema emoticons, jo els intentava arrossegar, i és més fàcil... :Thanks1 :Thanks1
:groupwave :groupwave

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”