divendres....anem cap a Huesca ??
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8187
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
divendres....anem cap a Huesca ??
bones a tots i totes,la questio es que per anar a Huesca he pensat fer una excursioneta amb tota la tranquilitat i parsimonia que dona el no tenir pressa,sortint a una hora a definir pel mati de divendres.
mirant el mapa he vist un tros que va per una carretereta que s'agafa entre Ainsa i Boltaña (la 2205) fins a la N-240 que pot ser la mar de divertida,aixo de collado de Eripol i coll de San Caprasio.mmmmmmm,mes que res per arrivar amb els pneumatics desquadrats que com a la KDD he vist els ITN que tot son autopistas i autovias....jajjajaja.
si algu s'apunta ja ho sap,el punt de sortida i el traçat fins alla es pura referencia,per lo que s'admenten idees,menys no passar per aquest tros descrit (jo,es clar,ningu te cap obligacio) salutacions cordials i blablablabla.......
P.D. tambe s'admeten suggerencies per el lloc de parar a dinar que se que molts coneixeu aquestes contrades :conversa
https://www.google.es/maps/dir/Ponts/42 ... !3e0?hl=ca
mirant el mapa he vist un tros que va per una carretereta que s'agafa entre Ainsa i Boltaña (la 2205) fins a la N-240 que pot ser la mar de divertida,aixo de collado de Eripol i coll de San Caprasio.mmmmmmm,mes que res per arrivar amb els pneumatics desquadrats que com a la KDD he vist els ITN que tot son autopistas i autovias....jajjajaja.
si algu s'apunta ja ho sap,el punt de sortida i el traçat fins alla es pura referencia,per lo que s'admenten idees,menys no passar per aquest tros descrit (jo,es clar,ningu te cap obligacio) salutacions cordials i blablablabla.......
P.D. tambe s'admeten suggerencies per el lloc de parar a dinar que se que molts coneixeu aquestes contrades :conversa
https://www.google.es/maps/dir/Ponts/42 ... !3e0?hl=ca
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 06, 2014 10:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14810
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: divendres....anem cap a Huesca ??
Compte amb aquesta carretera. Es preciosa i amb molts revolts però hi vaig passar fa un any en cotxe hi havia moolts trossos en obres. Vaig fer uns 15km en pista.
Ara no conec com està però , estaria bé que ho esbrinessis...
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
gracies Steelman ,mirare a veure si algu em pot dir si ja han acavat las obras o si esta minimament be,despres de passar amb la GTL per el Añisclo....pero de totes maneres val la pena no ficar-se en llibres de caballeria :Banda :Thanks1Steelman ha escrit:Compte amb aquesta carretera. Es preciosa i amb molts revolts però hi vaig passar fa un any en cotxe hi havia moolts trossos en obres. Vaig fer uns 15km en pista.
- VMan
- Presentats
- Entrades: 828
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Encara esta en obres :Gun i vem passar a finals de Juliol, esta molt bruta i deixada pel poc transit que hi passar, jo passaria per la A-1604 i baixes pel Port del Monrepós,tot depen del cavall que portis :help :help ,bona ruta
- Kpeps
- Presentats
gracies company,mirare aquesta que dius ,com he posat sera una excursio Manresa -Osca sense cap pressa i sense "sobresalts" per lo que s'agraeixen els advertiments i els consells :Thanks1VMan ha escrit:Encara esta en obres :Gun i vem passar a finals de Juliol, esta molt bruta i deixada pel poc transit que hi passar, jo passaria per la A-1604 i baixes pel Port del Monrepós,tot depen del cavall que portis :help :help ,bona ruta
- Kpeps
- Presentats
dons seguint las indicacions de Vman ja he modificat l'itinerari que per seguretat sera mes comode o sigui que qui li vingui de gust..... :Saludant
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1136
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
De moment no ho afirmo, peró pot ser una bona opció!! :run :Thanks1
- Nacho
- Presentats
- Entrades: 371
- Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
- Ubicació: Vilassar de Dalt
Bones
Nosaltres tenim intenció de sortir aviat i anar xino xano, veien los pajaritos, aixi que anem parlan
:Thanks1
Nosaltres tenim intenció de sortir aviat i anar xino xano, veien los pajaritos, aixi que anem parlan
:Thanks1
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3103
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
I per Portbou?? Allà no fan obres i la carretera està en molt bon estat.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4397
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Nosaltres hi passarem.Prony ha escrit:I per Portbou?? Allà no fan obres i la carretera està en molt bon estat.
- Kpeps
- Presentats
Molt be,jo aquest cop per Portbou no passare pero quan hi aneu saludeu l'alcalde de la meva part que es un senyor molt amable :SaludantXavier ha escrit:Nosaltres hi passarem.Prony ha escrit:I per Portbou?? Allà no fan obres i la carretera està en molt bon estat.
properament posare a quina hora sortire i quin es el plan :conversa i qui vulgui...... :run
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1136
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Finalment pujaré pel meu compte.Dodo ha escrit:De moment no ho afirmo, peró pot ser una bona opció!! :run :Thanks1
Segurament marxaré ben d'hora per aprofitar a fer unes compres a Andorra. :smoke
Ens veiem allí. :groupwave
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Jo que esperava a saber el teu horari per veure si podíem coincidir!!!
No compris massa i ves al tanto amb les compres!!
Jo que esperava a saber el teu horari per veure si podíem coincidir!!!
No compris massa i ves al tanto amb les compres!!
Sort,
- VMan
- Presentats
- Entrades: 828
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Apa nois i noies passeu-vos molt be,gaudiu de la ruta, nosaltres aquest any no podrem venir :please :please :please
Josep Kpeps, si vas amb la k1600 casi es millor passar per la N-260,l'Alicia tu agrairà :groupwave ,si vas amb Gs els dos tramps estan força be
http://goo.gl/maps/pr0oI
Josep Kpeps, si vas amb la k1600 casi es millor passar per la N-260,l'Alicia tu agrairà :groupwave ,si vas amb Gs els dos tramps estan força be
- Kpeps
- Presentats
gracies Vman anirem fent i xino xano,farem parada a Ainsa per veure la poblacio i parar a dinar,llastima que no vingueu aquest any com molts altres que per una rao o altre tampoc poden venir,a la propera ens veiem.VMan ha escrit:Apa nois i noies passeu-vos molt be,gaudiu de la ruta, nosaltres aquest any no podrem venir :please :please :please
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 520
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Nosaltres passarem per les autovies. No és tan divertit però esperem fer-ne més via!
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 15, 2014 9:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Kpeps
- Presentats
lo meu te truc,sortir despres d'esmorzar i anar fent,pararem a Ainsa per dinar i visitar ....en acavat encara ens trobarem a l ultim moment,i si no a l'hotel :Banda :BandaRicmel ha escrit:Nosaltres passarem per les autovies. No és tan divertit però esperem fer-ne més avia!
- PepMar
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dt. maig 20, 2014 7:53 pm
- Ubicació: Altafulla. CAT
Hola Pep.
Hi ha lloc per una moto a l'anada de demà?
Vaig veure el teu fil aquí, però en principi estava fora i volia anar directe a Hosca. Els plans han canviat i em sembla fantàstic fer una mica de ruta i anar xino-xano.
Si et sembla bé, podriem quedar i compartir la ruta d'anada.
Salut!!
Pep
Vaig veure el teu fil aquí, però en principi estava fora i volia anar directe a Hosca. Els plans han canviat i em sembla fantàstic fer una mica de ruta i anar xino-xano.
Salut!!
Pep
- Kpeps
- Presentats
oi tant !! haviem pensat sortir de Manresa sobre las 10 ( em de deixar la canalla al col.legi ) del mati ,en acavat anirem cap a Ponts on farem una parada al Pedra negra de cortesia fins las 11 per si algu s'anima i vol venir,a partir d'aqui si et sembla be,podem quedar a les 10 o a l'hora que et vagi be,parlem.PepMar ha escrit:Hola Pep.
Salut!!
Pep
si vols podem quedar a la Petrocat de la rotonda ,t'envio per privat el meu nº de movil :Banda
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2024
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Bona ruta a tots! :run
Fins dissabte! :groupwave
Fins dissabte! :groupwave