Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 04, 2014 10:26 am

Imatge

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 04, 2014 10:34 am

Imatge

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: JosepM » dt. nov. 04, 2014 10:42 am

Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Xavier » dt. nov. 04, 2014 12:52 pm

Home, pinta bé...

esperarem a què li passin un drap per mirar-la.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 04, 2014 1:34 pm

True Adventure - Episode 1 / The Dream:

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: JosepM » dt. nov. 04, 2014 1:39 pm

És un prototip????

True Adventure Prototype
The second prototype on display is the True Adventure Prototype. Inspired by both Honda’s fantastic heritage in adventure motorcycling and our recent Dakar programme, the True Adventure Prototype captures the product direction as Honda seeks to expand its presence in the Adventure segment. This prototype has been developed to deliver outstanding off-road capability, and could provide the basis of a true round-the-world motorcycle. It’s flanked by the current Team HRC CRF450 Rally and, paying respect to Honda’s competition legacy, the 1989 Paris-Dakar winning NXR Africa Twin ridden by Gilles Lalay.
No further technical details or information on either the road going RC213V-S Prototype or True Adventure prototype are available at this time.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: 650X » dt. nov. 04, 2014 2:47 pm

A verue si per una vegada fan les coses bé... al prototip hi han posat llantes 18 i 21 amb una clara orientació off... a veure si mantenen aquestes mides i byebye F800GS.

S'escolten rumors de 180kg 110cv i un bicilindric de 900 o 1.000cc a veure què.

Molt interessant

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 04, 2014 3:48 pm

Eiiii

Pinta bé. Certament!

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Llagasta » dt. nov. 04, 2014 4:42 pm

Diuen que aquest "vehicle" està encara en estudi.... suposo que han presentat aquest prototipus per tal de tantejar la premsa i el public la seva acceptació... :tobecontinuet

( el motor sembla totalment nou i molt elaborats els detall, sembla segur que sortirà a producció ) :Gun1
Imatge

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Straw man » dt. nov. 04, 2014 9:14 pm

si no la canvien gaire se'n faran un fart de vendre'n. Jo em poso a la cua.
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Trencaferro » dt. nov. 04, 2014 9:40 pm

Jo no em plantejo aquest tipus de moto ara per ara, però tinc de reconèixer, que si la cosa tira endavant i busqués una moto trail de veritat, segurament seria la primera opció.
La trobo d'allò més maca i complerta en general dins el seu segment.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 05, 2014 12:32 am

La veig massa 'maca', massa perfecte. Si realment és un bi (no Twin) en paral.lel de 1000 CC i d'uns 100 CV de potència potser estaríem parlant de LA MOTO. Veurem el pes, si fa menys dels 200 kg psicològics. I el preu, aviam...

PD:-Opinió meva, personal. Ja començo a sentir massa que la SuperTénéré 1200 té molts problemes i Yamaha està deixant de fabricar-les. Ara mateix si no la tenen a la botiga has d'esperar 8 mesos que la fabriquin! Penso que Yamaha se la vol treure de sobre, no ha donat el rendiment que esperaven. I mentre, van fent proves amb la MT-09 tri trail.

Què vull dir amb això? Qui vol una trail autèntica no busca una GS; busca una KTM o una ST, i si sols deixem la KTM, Honda pot emportar-se un bon troç del pastís.

Ho penso jo, no ho sé. Potser perquè són 2/4 d'una de la nit i no tinc el cap ben despert. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Llagasta » dc. nov. 05, 2014 8:11 am

es segur un prototipus molt avançat del que serà la nova Africa Twin. ja es coneixen dues dades més : 184 Kgs. i 104 Cv. :tobecontinuet




Ps.- Es nota a prop de Berlín un replegament de tropes per part de la Luftwaffe Bayerische Motoren Werke i la seva divisió 800GS per tal de fer front i atacar a la divisió imperial japonesa Afrika Tw-Korps per continuar amb el domini i defensar les seves posicions que es preveuen "dificils" ara que l´enemic ha fet pùblic el seu plà d´atac :P :P

Ai no que m´equivocat , que el Alemanys i els japonesos eren al.liats :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 05, 2014 9:22 am

es veu MOLT xula,pero sera massa endurera per uns i poc asfaltica per altres,no se perque sempre la voleu comparar amb BMW crec que aquest tipus de moto li fotara mes guerra a KTM i als seus tropeciontosmil cavalls en motos de ''camp'' ,a part que el preu influira molt,suposso que anira mes o menys sobre els 15000,menys no valdra,molt lluny d eles 800 de BMW i Triumph, per lo que estara entre mitg de dos segments,ademes un altre handycap es que no anira cap a tot tipus de publics ja que al passar de 96 cv la penalitza per els novells que encara que sembli una tonteria no ho es,ja que la gent ''adulta'' mira cap a altres bandas,ara si es aixi de vendres es vendra.
p.d ja era hora que Honda fes una maquina amb cara i ulls :groupwave
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Llagasta » dc. nov. 05, 2014 9:56 am

Kpeps ha escrit:es veu MOLT xula,pero sera massa endurera per uns i poc asfaltica per altres,no se perque sempre la voleu comparar amb BMW crec que aquest tipus de moto li fotara mes guerra a KTM i als seus tropeciontosmil cavalls en motos de ''camp'' ,a part que el preu influira molt,suposso que anira mes o menys sobre els 15000,menys no valdra,molt lluny d eles 800 de BMW i Triumph, per lo que estara entre mitg de dos segments,ademes un altre handycap es que no anira cap a tot tipus de publics ja que al passar de 96 cv la penalitza per els novells que encara que sembli una tonteria no ho es,ja que la gent ''adulta'' mira cap a altres bandas,ara si es aixi de vendres es vendra.
p.d ja era hora que Honda fes una maquina amb cara i ulls :groupwave
potser hi hauràn varies versions d'aquest model, una més adventuritzada i una altre més de carretera , a una inversió cal donar-li rendiment...
Imatge

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Ximetric » dc. nov. 05, 2014 10:03 am

Uuuiii, si molt maca, oohhh, és una Jonda, si, si...
...però és un mort !!, 200 Kg's ??? jo els he portat per muntanya (F800GS) i si, oh, què bé, però són 200 punyeteros Kg's !!!, m'és igual 85CV que 100CV, són poques les persones que els hi poden treure tot el suc.
Si vols anar a l'aventure (joc de paraules) portes una enduro grossa (com la d l'Enric) amb un "fardo" al darrera. Si vols aventure grossa (anar allí on no t'entenen ni tu a ells) has de portar "MALETES", i per possar-les en aquest mort... doncs les poso en un mort dels alemanys de dos perolos i faré el mateix: anar recte per una carretera, un camí o una pista... això si, carregat fins els dellonses, amb la mateixa poca manejabilitat, sigui Jonda, Yamy o Perolos.
Ja no es fan aventures com les d'abans: Africa per lliure, Nepal amb un xubarquero, sense GPS's, kit's antipunxades, SPOT's i tal?, qui ho fa?... ningú (que coneixem de a prop).
No se, és per pensar-hi. Jo la veig com moltes altres (Triumph, f800gs, i demés).
ah, i també penso que d'hereva de l'Africa Twin ja no ni haurà cap, per què aquell esperit ja mai més tornarà de la mateixa manera, els temps canvien... menys a vegades pels que venen motos.
Salut, peles i bon vi !!!
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Cesc » dj. nov. 06, 2014 10:47 am

segur que faran dos versions On i OffRoad, es el que esta de moda. i no crec que tingui 100cv ni 1000cc

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Straw man » dj. nov. 06, 2014 3:30 pm

Cesc ha escrit:segur que faran dos versions On i OffRoad, es el que esta de moda. i no crec que tingui 100cv ni 1000cc
ni falta que ens fa Cesc :smoke
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: 650X » dj. nov. 06, 2014 7:52 pm

Llagasta ha escrit:
Kpeps ha escrit:es veu MOLT xula,pero sera massa endurera per uns i poc asfaltica per altres,no se perque sempre la voleu comparar amb BMW crec que aquest tipus de moto li fotara mes guerra a KTM i als seus tropeciontosmil cavalls en motos de ''camp'' ,a part que el preu influira molt,suposso que anira mes o menys sobre els 15000,menys no valdra,molt lluny d eles 800 de BMW i Triumph, per lo que estara entre mitg de dos segments,ademes un altre handycap es que no anira cap a tot tipus de publics ja que al passar de 96 cv la penalitza per els novells que encara que sembli una tonteria no ho es,ja que la gent ''adulta'' mira cap a altres bandas,ara si es aixi de vendres es vendra.
p.d ja era hora que Honda fes una maquina amb cara i ulls :groupwave
potser hi hauràn varies versions d'aquest model, una més adventuritzada i una altre més de carretera , a una inversió cal donar-li rendiment...
No se on he llegit que hi hauria 3 versions de les quals una OFF, imagino la de la imatge.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Ara si, Honda ha presentat la nova Africa Twin

Entrada Autor: Trencaferro » dj. nov. 06, 2014 10:49 pm

Jo pel què he llegit i vist, aquesta que han presentat, no porta palanca de canvis, m'imagino que anirà amb el sistema DCT.

Què en penseu d'això els que feu off i l'heu provat a la crostourer?

Teoricament es mes ràpid i mes facil de cambiar que un manual, crieu que pot ser un gran pas per una moto endurera al 80%???
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “General”