problema con el GPS

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

problema con el GPS

Entrada Autor: Lujoisla » dl. feb. 16, 2015 3:51 pm

Hola alguien me puede decir por que me tarda tanto el GPS en encontrarme los satélites
Ya que aveces tarda asta mas de dos horas. Dejándolo por inutil

Imatge
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 17, 2015 9:50 am

no sé quin GPS tens tú.
Jo el meu GARMIN ZUMO 550 últimament li costa bastant agafar cobertura.

Bastant és que igual són uns 10-15 minuts... Que ja és un merder. L'altre dia per sortir de BCN que no sabia on estavem ....anava improvisant per que el GPS... estava en modo LOCALIZANDO...


Dos hores, com dius tú es masa. has trucat al SAT?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Boolean » dt. feb. 17, 2015 12:03 pm

He tingut molts GPS de tot tipus i es cert que amb els anys d'us els "xips" es van desgastant i cada cop els costa mes trobar satelits.
El primer que vaig tenir, un GARMIN ETREX de senderisme va arribar el punt en que ni localitzava res. El ZUMO 500 fins el dia de la seva jubilació em va trobar sempre els satelits sense cap problema, si l'he canviat es perque em fallava mes de temes de memoria (perdua de tracklogs, etc,...) que no pas per recepció. Buenu i per que estava petat de totes bandes -laughing

Jordi, el tema que comentes del ZUMO 550 per barcelona, es normal que un GPOS li costi mes estona agafar satleits per dins de una gran ciutat i mes si estas en moviment. Per garantir que el GPS es posicioni be en una ciutat has d'esperar uns minuts parat per tal que faci la seva feina. A mi tambe em passava molt amb el meu quan sortia pitat sense esperar que es posicionés o be engegava el GPS estant en moviment.

Per cert Jordi,... no t'interessa pas un suport de Touratech per al ZUMO? el tinc a la venda -beg

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 17, 2015 12:05 pm

Boolean ha escrit:He tingut molts GPS de tot tipus i es cert que amb els anys d'us els "xips" es van desgastant i cada cop els costa mes trobar satelits.
El primer que vaig tenir, un GARMIN ETREX de senderisme va arribar el punt en que ni localitzava res. El ZUMO 500 fins el dia de la seva jubilació em va trobar sempre els satelits sense cap problema, si l'he canviat es perque em fallava mes de temes de memoria (perdua de tracklogs, etc,...) que no pas per recepció. Buenu i per que estava petat de totes bandes -laughing

Jordi, el tema que comentes del ZUMO 550 per barcelona, es normal que un GPOS li costi mes estona agafar satleits per dins de una gran ciutat i mes si estas en moviment. Per garantir que el GPS es posicioni be en una ciutat has d'esperar uns minuts parat per tal que faci la seva feina. A mi tambe em passava molt amb el meu quan sortia pitat sense esperar que es posicionés o be engegava el GPS estant en moviment.
A Reus també em pasa..... també és cert que Reus és una gran ciutat :senyera
Boolean ha escrit:Per cert Jordi,... no t'interessa pas un suport de Touratech per al ZUMO? el tinc a la venda -beg
Tengui :P
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Boolean » dt. feb. 17, 2015 12:09 pm

Steelman ha escrit:
Boolean ha escrit:Per cert Jordi,... no t'interessa pas un suport de Touratech per al ZUMO? el tinc a la venda -beg
Tengui :P
-ops -cray -cray -cray
Steelman ha escrit:A Reus també em pasa..... també és cert que Reus és una gran ciutat :senyera
O i tant que si :catok :catok

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 17, 2015 8:25 pm

Ja está el problema arreglat. Feia falta actualitzar-lo amb el Home i l'arxiu QuickGPSfix i ja agafa els sat.telits
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 17, 2015 8:55 pm

Ets el crack del Tom Tom

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Lujoisla » dc. feb. 18, 2015 8:00 pm

gracias jesus de momento funciona de maravilla :catok :CatVictoria
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Cabirol » dc. feb. 18, 2015 8:13 pm

[quote="Lujoisla"]gracias jesus de momento funciona de maravilla

es que en jesus te unes mans d'or per els tomtom

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Geroni » dj. feb. 19, 2015 8:01 am

Venga, venga, que no n'hi ha per tant. :catnono :cattimit
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: problema con el GPS

Entrada Autor: Jordi » dj. feb. 19, 2015 9:28 am

A mi, el meu rider1 em va començar a fallar, als pocs segons de mostrar la ruta apareixia un error: "Impossible accedir a la configuració del mapa".
Vaig entrar a TomTom Home i em va actualitzar un no-sé-què. Però seguia fallant. Vaig teclejar l'error al Google i només hi havia respostes frikis de com solucionar-ho. Quan dic friki em refereixo a procediments, instruccions i llenguatge inintel.ligible pels humans, i que generalment no serveixen per res. -chair -chair
Finalment vaig posar l'error en angles i desseguida vaig saber que hi havia un problema a la SD-Card i que la solució era fer una comprovació de la unitat (scandisk). Ho vaig fer i en pocs segons va tornar a funcionar perfectament.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “El Racó del GPS”