comentaris a tenir en conte.

Sortides mensuals de l'any 2015

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 23, 2015 1:13 pm

bones a tots,potser va ser una sensacio meva i si es aixi,jo,muts i a la gabia,pero m'agradaria comentar unes coses de la que vaig tenir visio en primera persona i no vull que quedin a l'aire ja que quan alguna cosa no t'agrada mes val dir-la:

1º senyores i senyors,la distancia amb el de davant ,s'ha de respectar i mes anant un grup tan nombros,no hi havia manera de adelantar o de posar-se a lloc un cop o felles :catnono .
2º senyores i senyors,quan t'adelanten,no s'accelera,no es normal que arrivin dos persones a una corba juntes....ja no som criatures per fer tontades,vull pensar que segurament no t'en adones pero per alguna cosa estan els retrovisors,per adonar-ten i mes si el tens al costat :catko
3º senyores i senyors vaig fer una cruilla en una rotonda.....alguns tindrien que tornar a l'autoescola a que els ensenyesin a circular per dins d'una rotonda ja que els cotxes et poden fotre a terra -shock
4º i senyores i senyors ,per mi .....el mes penos en una sortida de MTC ......em va fer la sensacio que hi ha companys que fugen de fer cruilles alentint el pas i deixant passar gent quan arriven al d'arrera de la armilla de cap de colla,crec que es mes llogic quedar una mica d'avant de l'escombra hi haigi no es veu tan el ''plumero'' ningu esta obligat,pero be,es feina de tots -beg -beg o jo ho tenia entes aixi.

p.d 1. ja em coneixeu,no em refereixo a ningu en especial,jo segur que tambe foto cagades una rere l'altre,pero si algu es dona per al.ludit ja esta be si reacciona i si algu es molesta millor que millor,senyal de que sap que no ho esta fent del tot correctament.
p.d. 2 si no m'ho passes tan be amb vosaltres no us diria el que dic amb la confiança que ho faig !!!! -mu -mu -mu
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 23, 2015 1:48 pm

Tens tota la raó KPEPS.. ahir també vaig veure el mateix
I també males col.locacions en les cruïlles, gent que no baixava de la moto a ajudar a indicar la direcció de la cruïlla,...

Entre tots hem de millor per la seguretat de tots/es
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jl61 » dl. feb. 23, 2015 5:02 pm

Subscric tot el que s'ha dit.
ljl

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Trencaferro » dl. feb. 23, 2015 6:07 pm

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Molt bon fil Pep. Son coses que de tant en tant s'han d'anar posant, perquè tots ho sabem però amb el temps la gent ens relaxem.
I val mes un recordatori que no pas una desgràcia. :catok
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Xavier » dl. feb. 23, 2015 7:09 pm

Jo remarcaria la importància de facilitar els avançaments.

És cabdal entendre que el grup som TOTS i que cada un de nosaltres té la seva manera de conduir. Si veiem que ens atrapa un company és evident que porta un ritme més elevat que el nostre per tant no costa res deixar-li pas. El que va a un ritme més elevat, no vol dir que vagi com un boig, pot ser manté un ritme més alt als revolts que molts de nosaltres i a les rectes va com tots però si no facilitem que ens passi li podem estar amargant un tros de la ruta.

En general les carreteres que fem amb MTC no són autopistes (i que duri) per tant el no "deixar passar" pot significar que un company per poder-nos avançar hagi de posar la moto a velocitats estratosfèriques i arribar massa just al proper revolt.

Tenim un sistema ideat pels companys, administradors o no, que se les van veure de tots colors per fer que la nostra festa mototurística sigui un èxit una jornada darrera l'altra. Ens permet fer unes rutes collonudes, amb les cruïlles ningú es perd i ens dóna a tots una seguretat que fa que puguem gaudir sense preocupacions que no siguin les pròpies de la conducció. És un engranatge collonut però necessita oli. Aquest oli som nosaltres, els mateixos que en gaudim. Per tant, no ens podem amagar de fer cruïlles quan ens toca i si anem "en grupet" no passa res, ens trobem a les parades i a l'hora de dinar.

Salut.

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jsk » dl. feb. 23, 2015 7:26 pm

En el tema de les cruilles i la gent que "s'esquequeja" suposo que si no li agrada, és perquè no ho ha provat mai, jo sempre miro d'anar per davant per aquest motiu i solo portar un promig de 2 ó 3 cruilles per sortida,...digueu-me raro...
Kpeps molt bé, segueix així.... :aplaudiment
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Xavier » dl. feb. 23, 2015 7:32 pm

Jsk ha escrit:...digueu-me raro...

Aquí ho tens: raro.










No me'n he pogut estar :cathola

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 23, 2015 7:43 pm

Jsk ha escrit: Kpeps molt bé, segueix així.... :aplaudiment
company,si ho he posat es perque espero que no es tingui que tornar a dir,a les normes o consells ho explica clarament,son coses que com han dit passan a la que tots baixem la guardia,pensem que en trams revirats si vaig ''anar fent'' puc anar enganxat al de davant i segur que no ens en adonem que no esta be,ho he dit en fi de be que quedi clar :catok
p.d. jo no m'atreveixo a dir.te ''raro''perque ets mes alt que jo iiii....... :riure :riure :riure pero conyes a part es per pensar-hi -thumbup
Imatge

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Kike Esteban » dl. feb. 23, 2015 8:04 pm

Moltes gràcies per tots aquests comentaris. El companyerisme també inclou la critica constructiva i ha de servir per a millorar tant la circulació com la convivència.
Ànims a tothom i millorem constantment la nostra aportació a MTC. :catok
Salut.
Kike

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Paco64 » dl. feb. 23, 2015 8:16 pm

Muy bien Josep! Alguien tenia que iniciar ésta conversación!
Yo sólo llevo algo mas de dos años con vosotros y es lo mejor que he visto desde que voy en moto.... (sin ñoñerias!). Como dice Xavier es un magnífico engranaje pero necesita engrasarlo...
Casi siempre son o somos los mismos los que hacemos cruillas. Unos las hacemos porque nos gusta rodar mas rápido e irremediablemente se alcanza la cabeza mas a menudo, pero no nos importa, si no no lo haríamos. Otros, y tienen mérito lo hacen porque no les importa salir de los primeros cuando el road leader arranca. Otros hacen cruillas esporadicamente porque les gusta o prefieren rodar de una manera mas tranquila, cosa perfectamente respetable . Hasta hace poco ,tanto los que rodaban rapido como los que lo hacian lento formabamos un conjunto que funcionaba perfectamente . Éste domingo parecia que no era un grupo heterogéneo, gente que almuerza en otro sitio, que no esta obligado a lo contrario, pero encima llega tarde o no llega, con la dificultad de cerrar la lista y coordinar con el rte, gente que rodaba en paralelo por vias estrechas (que bonita es la amistad! )....
A la salida de Santes Creus ,en la cabeza estuvimos rodando kms completamente solos salvo un par o tres compañeros que no les importó salir adelante. La gente se escaquea. En Salellas hubo un grupito que se esforzó por salir el último retrasando asi aun mas al compañero que hace de cierre de una manera voluntaria.
Por circunstancias de organización, en la carretera del pantano de Foix, Marta "Kinder" y un servidor debiamos alcanzar la cabeza del grupo y costó dios y ayuda adelantar a muchos bien porque no les gusta que le adelanten o porque no interpretan que un intermitente encendido significa algo. .. Como también ha dicho Xavier, si alguien llega a tu altura es que va mas rapido que tú, y no hay otra lectura diferente. Para poder adelantar tuve que cometer algunas infracciones, de las que pido disculpas por si molesté o asusté a alguien . Mi unica disculpa es que me habia tomado la responsabilidad de vigilar algunas cruillas complicadas. Evidentemente nadie me obligaba a tomar riesgos, llamadlo exceso de celo, pero para mí era importante que nadie se perdiera por una confusión y que la ruta acabara sin complicaciones.
Esto, con un poquito de engrase vuelve a funcionar a las mil maravillas! Creo que hay un grupo humano fantástico y un conjunto de moteros de todos los estilos de p.m.
Perdón por las molestias y por el tostón.

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Paco64 » dl. feb. 23, 2015 8:29 pm

Ups! Se me olvidaba y también se ha comentado, hay cruillers que por la información que facilitan lo mismo hubiera sido dejar allí un árbol de navidad! Por favor, hay que ser suficientemente ostensible con las señales que hacemos a los compañeros, que rodando se necesita la información con antelación para que el paso por la cruilla sea fluido y no haya que pararse ni dudar! !!!

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jordipm » dl. feb. 23, 2015 9:52 pm

Hola companys, jo personalment vaig elevar la bona organització que teniu, es molt provable que jo mateix o algú del meu grup per desconeixença o falta de practica no col.laboressim tal com cal, si ja estat així em sap greu i de bon segur que en altres ocasions ho farem mes be.
De totes maneres jo personalment porto un ritme alegre pero en molta precaució per carreteres estretes i de força corbes.
Comentant avui mateix amb els meus companys del club tots coincidien que en aquest tipus de carreteres es difícil estar pendent tota l'estona del retrovisor per si el que et precedeix et vol avançar, i de csp manera pots distingir si es tracte d'algú de la organització que pretén arribar en un punt o cruïlla per fer la tasca mes fàcil a la resta de componens del grup degut a que no van identificats com el de davant o el que tanca la comitiva.
Repeteixo si jo mateix o algú altre del meu grup no varem fer-ho del tot be em sap greu i de ben segur que en altres ocasions ho farem millor.


Enviat desde qui sap on ....

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Paco64 » dl. feb. 23, 2015 10:07 pm

Tienes razón, jordipm, no iba identificado, y fue error mío no pedir un peto para identificarme. Pido disculpas a todos aquellos a los que creé confusión. Agradezco el gesto tuyo de comentarlo que demuestra sentido común. Y a todos nos ha pasado lo de ir despistados las primeras salidas, pero gracias al buen hacer general y a la colaboración de éste grupo, en dos días te sentirás como en casa.

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Paco64 » dl. feb. 23, 2015 10:12 pm

Bueno, en lo de estar como en casa me refería al grupo que te acompañaba!

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jordipm » dl. feb. 23, 2015 10:16 pm

Paco digamos que de hecho en estas tierras estavamos nunca mejor dicho como en casa, y la vuestra por supuesto [WINKING FACE]


Enviat desde qui sap on ....

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Paco64 » dl. feb. 23, 2015 10:19 pm

Me he expresado mal Jordi, me referia como en casa a tus compañeros quw no son del grupo, no a ti que se que eres mucho más veterano que yo. Sorry !

Avatar de l’usuari
Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jordipm » dl. feb. 23, 2015 10:27 pm

Paco dejalo correr (deixa-ho córrer) mas que entendido jajajajaja


Enviat desde qui sap on ....

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Mamut » dt. feb. 24, 2015 1:48 am

Kpeps ha escrit:...3º senyores i senyors vaig fer una cruilla en una rotonda.....alguns tindrien que tornar a l'autoescola a que els ensenyesin a circular per dins d'una rotonda ja que els cotxes et poden fotre a terra
Les rotondes... uf. Tens raó, Kpeps. A molts conductors els cal un reciclatge per circular-hi.
Al meu parer, de tots el que he vist, aquest enllaç es on s'explica més clar:

Kpeps ha escrit:...4º i senyores i senyors ,per mi .....el mes penos en una sortida de MTC ......em va fer la sensacio que hi ha companys que fugen de fer cruilles alentint el pas i deixant passar gent quan arriven al d'arrera de la armilla de cap de colla,crec que es mes llogic quedar una mica d'avant de l'escombra hi haigi no es veu tan el ''plumero'' ningu esta obligat,pero be,es feina de tots o jo ho tenia entes aixi.
Del que dius que a alguns els has vist "el plumero", no m'estranya.
A mi, la primera vegada que vaig sortir amb vosaltres, em vareu fer un briefing de un minut abans d'engegar, i no el vaig acabar d'entendre. Ara, després d'alguna sortida més i que he vist com funciona ja m'ha acabat d'entrar a la tupina. Crec que es un sistema collonut. Us felicito.
L'altra dia éreu vuitanta i pico de motos. I suposo que alguns venien per primera vegada i el sistema dels "cruilleros" els devia "anar gros", com a mi em va passar.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 24, 2015 9:19 am

Mamut ha escrit: Del que dius que a alguns els has vist "el plumero", no m'estranya.
A mi, la primera vegada que vaig sortir amb vosaltres, em vareu fer un briefing de un minut abans d'engegar, i no el vaig acabar d'entendre. Ara, després d'alguna sortida més i que he vist com funciona ja m'ha acabat d'entrar a la tupina. Crec que es un sistema collonut. Us felicito.
L'altra dia éreu vuitanta i pico de motos. I suposo que alguns venien per primera vegada i el sistema dels "cruilleros" els devia "anar gros", com a mi em va passar.
perfecte Jaume,segurament has donat al clau,jo el primer cop que vaig fer una sortida amb MTC ,NO VAN ESTAR UN MINUT !!! sincerament van estar molt mes,i varen ser varis els companys que m'ho van explicar abans d'arrancar,segurament es culpa diguem dels que portem mes temps sortint que s'ens ha oblidat d'explicar quan veus una cara nova el que s'ha de fer i estem mes per saludar als coneguts que no de fer una feina important a primera hora,per tenir en conte,gracies per l'aportacio :aplaudiment :aplaudiment
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jordi » dt. feb. 24, 2015 9:40 am

Hola,

Jo ja fa temps que vaig decidir no parlar del tema perquè ho vaig donar per impossible, però vull aportar les meves reflexions:

L'èxit de les rutes del grup depèn de tots i cadascún dels seus integrants, si funciona tan bé com ho fa es perquè la majoria hi posa interès, respecte, seny i voluntat.

Es una verdadera llàstima arribar a un tram de la ruta que a priori serà "divertit" i haver-lo de fer en caravana per la senzilla raó de que, al capdavant hi ha un o dos pilots irrespectuosos els quals, essent conscients de que estan provocant una cua al seu darrera, no tenen una actitud de grup i s'aparten o s'aturen si cal, per deixar passar als companys. A mi tots m'heu avançat alguna vegada, i sempre us indico amb la mà que podeu fer-ho amb tranquil·litat. Hi ha cops els quals decideixo anar més poc-a-poc, i no vull tenir motos llepant-me el cul.

Fer de cruiller és força divertit, jo no ho faig perquè "em toca", sinó perquè em sento part del grup i per això baixo de la moto, em situo on soc mes visible, em poso el guant fosforito i moc els braços per fer-ho de la millor manera possible. Per això diumenge em vau veure en dos ocasions fent-vos reduir la velocitat en trams on vaig descobrir que d'arrere una corba hi havia una cruilla o desviament. Aquests punts "delicats" els ha de preveure l'organitzador quan fa la prèvia.

Hi ha gent que no vol fer de cruïller perquè desprès els tocarà anar al darrera de tots i acabaran trobant-se amb la caravana que munten els "irrespectuosos". També entenc que els que son nous, els faci respecte fer de cruiller, atès a que la falta d'experiència els comporti fer-ho malament o be tenen por de no saber qui és l'escombra. TOTS haurien de saber qui es l'escombra.

Diumenge, com d'altres companys, no em vaig voler resignar a fer els trams divertits en caravana i, com que ningú prenia la iniciativa d'avançar, ho vaig fer jo. No crec que molestés a ningú perquè vaig anar al tanto, però si a algú vaig molestar, ho lamento.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “2015”