comentaris a tenir en conte.

Sortides mensuals de l'any 2015

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 24, 2015 10:51 am

Jo ara fa dies que no surto, per les circumstàncies que siguin, però tot i això estic al corrent de tot el que feu i que deixeu de fer. Ara, no sé què va passar diumenge, clar...

Un/a d'habitual -o no- convida als amics. Els amics "saben anar en moto", per la qual cosa no se'ls hi ha d'explicar res. Van per aquí els tiros? Si? Doncs siusplau, per la gent que convida als amics:

-Una cosa és anar en moto i altre molt diferent és fer una sortida mensual amb Mototurisme. Mototurisme té el seu modus operandi, i qui hi surt ha de seguir les pautes que es van marcar en el seu dia. Si les sortides mensuals funcionen tan bé és per això, perquè la gent s'ha adaptat. Qui no s'adapta no torna a sortir amb Mototurisme.

Quan estigui en l'ordinador copiaré coses que he llegit en altres fòrums sobre la temàtica de sortir en grups nombrosos. Riureu una estona...
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Ximetric » dt. feb. 24, 2015 11:50 am

Bon dia.
Trobo aquest fil molt interessant i enriquidor, però em sembla que no pas tots el veuran.
Crec que estaria bé que a la propera sortida, o esdeveniment grupal, féssim un brifing complert de les normes, o si és el moment i lloc adient (com va ser la taula rodona de Huesca), un petit brifing i debat obert.
Ahh, tot i que sempre que puc miro darrera i deixo passar als que venen, m'he adonat de que anava molt (massa) enganxat al Josep, i això poder molesta a qui avança i "li va just", miraré de corregir-ho.
Salut i Mototurisme !!
Ximet Ric
P.D. Ostres, que bé que m'ho vaig passar diumenge, no se si pel ritme, les carreteres, o que li començo a agafar el "tranquillo" a la GS.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 24, 2015 12:20 pm

El breafing i tot això està de conya i les xerrades els nous també

Però qui no deix avançar, i qui no indica bé les cruïlles,i qui no deixa distància de seguretat... No son els Nous
Son/m els veterans!!! I això és el més preocupant

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Napoleon » dt. feb. 24, 2015 12:59 pm

A veure, companys. Deixeu-m’hi ficar cullerada. :catenfadao
Potser era jo qui us va molestar en algun avançament. -sorry Ho dic perquè en un parell de corbes em vaig trobar que algú m’estava avançant i es va ficar davant meu obligant-me a clavar els frens per a no menjar-me’l.
No sé si es que jo corria poc :cattimit o, al contrari, el company que m’avançava corria massa. No entraré en la discussió de la velocitat, ja que cada u es prou gran per saber a quina velocitat ha d’anar i quin ritme ha de portar.
El que vull comentar es que, si bé hem de mirar per el retrovisor i deixar passar a qui vulgui avançar, cal també mirar la carretera. Hem de ser conscients que la carretera es per a tothom i que no podem conduir, quan anem amb colla, de forma excessivament agressiva. Crec que qui vulgui fer rècords de velocitat, :CatVictoria hauria d’anar a un circuit. :catfirst
Tinguem present que si el company que duem al davant va més “lent” que nosaltres a les corbes, quan arribi a la recta, accelerarà i no hi anirà tant. Per tant, a l’hora d’avançar cal tenir-ho present i calcular si tindrem prou marge o no. I sobretot penseu que si algú ens molesta, es molt possible, que nosaltres també molestem a algú altre.
Tant mateix, si algú considera que, quan em vol avançar, no l’hi deixo prou marge, que toqui el clàxon -1 (per això el tenim) i, gustosament, el deixaré passar. -good
Pel tema de les cruïlles, en faré, amb molt d’orgull, tantes com em toqui, i si no en faig més es perquè no tinc temps. -road
Dit això, vaig (vinc) a les sortides de Mototurisme, ben content i orgullós de formar part d’un grup tant ben organitzat i amb una qualitat humana difícil de superar. :aplaudiment
Apa, Salut, Peles (eurus) i molts Quilòmetres per disfrutar!!! :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 24, 2015 1:02 pm

Tens tota la raó Napoleó
Sembla, amb tot el que s'ha escrit fins ara que estigui prohibit anar més lent que alguns... I no es això
S'ha de facilitar el avançament, però no en qualsevol lloc
El avançat ha de deixar lloc per fer-ho quant sigui segur
I el avançador ha de ser pacient fins que hi hagi opció i seguretat per fer-ho


Entre tots ho millorarem .

Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jesus » dt. feb. 24, 2015 5:00 pm

Sacooooooooot on pares ????? ... quant vens tu, ja no calen més cruïllers ... -grin ... que no arribi la sang al riu noi@s ... jo crec que va anar prou bé la sortida de diumenge ... tot i que sempre s'han de polir detalls ( hi ha companys que haurien de mirar més sovint els miralls, ja que fan taps involuntàriament ) ... però crec que el briffing pels nous ES IMPRESCINDIBLE, tal com diu en Randy, hi han companys nous que saben anar molt bé eb mot, però per anar en grupamb grup han de saber les nostres normes per tal de que tot rutlli bé... i no crec que els veteranus ens haguem relaxat ... al menys és la sensació que tinc ... la majoria colabora prou bé. :catok

Salut !!! :cathola
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jl61 » dt. feb. 24, 2015 5:08 pm

Prony ha escrit:Per això diumenge em vau veure en dos ocasions fent-vos reduir la velocitat en trams on vaig descobrir que d'arrere una corba hi havia una cruilla o desviament. Aquests punts "delicats" els ha de preveure l'organitzador quan fa la prèvia.

Hola, Jordi.
Referent als punts conflictius, a la ruta del diumenge, havien (tres) i els tres estaven previstos.
El problema de la corba just abans de l'entrada a Castellet és que estava molt prop de l'anterior punt conflictiu i encara que al cap davant de ruta vam afluíxar el ritme, no li vam donar el suficient temps a Paco a arribar a temps, quan va arribar i al veure't a tu ja no es va aturar. Pero va fer el comentari a la resta de organitzadors.
Per la resta, estic totalment de acord, am Tu. :catok
ljl

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Albert » dt. feb. 24, 2015 6:18 pm

Holaaaa,

La veritat es que m'agrada que de tant en tant vagi sortint aquest tema de les sortides mensuals. Especialment quan hi veig un sentit de critica constructiva i debat entre els participants.
Tots els punts de vista dels participants son prou vàlids per a tenir-los en compte des dels organitzadors, i així ho entenem, tot i que no sempre està en les nostres mans o potser no es possible de controlar-ho tot prou bé.
M’agradaria que no us talléssiu pas gens a l’hora de donar el vostre parer sobre aquests temes.

Merci a tots per la col•laboració i les ganes que hi poseu.


-good -good -good
Sort,

Avatar de l’usuari
Joserra
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 11:21 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Joserra » dt. feb. 24, 2015 8:46 pm

La veritat es que es molt interessant aquest fil....
estic gairebe d'acord amb el que s'ha dit....pero tot es millorable...
nomes dir que amb voluntat tot surt casi perfecte -hi

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jsk » dt. feb. 24, 2015 10:51 pm

A veure....una questió que no ve al cas del tema.
Companys Mamut, Ximetric i Jesus, la paraula angesa -briefing- cal fer-la servir?
Podem dir fer una sessió informativa i ens entendrem tots millor.
Perdoneu la meva tonteria, però això de fer servir paraules angleses en el nostre vocabulari es una cosa que sempre m'ha fet mal d'ulls.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jesus » dt. feb. 24, 2015 11:12 pm

Jsk ha escrit:A veure....una questió que no ve al cas del tema.
Companys Mamut, Ximetric i Jesus, la paraula angesa -briefing- cal fer-la servir?
Podem dir fer una sessió informativa i ens entendrem tots millor.
Perdoneu la meva tonteria, però això de fer servir paraules angleses en el nostre vocabulari es una cosa que sempre m'ha fet mal d'ulls.
Doncs tens raó!!! :catok
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: CMB » dc. feb. 25, 2015 12:32 am

Hola

Interessant el tema!

Jo vaig treure una mica el tema en una de les KDD i vaig rebre pals! Ja no vaig dir res més al respecte...

Però últimament he vist i observat:

1. Massa afany de protagonisme en alguns integrants

2. Avançaments a cegues on es juga la vida un i la fa perillar als altres

3. Gent, nova i no tant nova, que passa de fer la cruïlla, quan li han indicat, i jo parar-me tot just darrera de manera forçada, pel bé del grup. En la última sortida que vaig venir, faig fer tres vegades de cruïller. Curiós quan no sóc dels que va més ràpid de tots.

4. No passa res per que t'avancin, jo en rebo alguns i en faig d'altres, tot depen del moment i de la sensació de la conducció, però miro de facilitar la maniobra si m'assabento, no tothom posa l'intermitent per realitzar la maniobra. Més aviat diria que molt pocs ho fan!

Dit això, crec que les sortides solen anar força bé i surt tot bastant rodat. Dona gust veure una tira tant llarga de motos en circulació.

Salut

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Mamut » dc. feb. 25, 2015 9:04 am

Jsk ha escrit:A veure....una questió que no ve al cas del tema.
Companys Mamut, Ximetric i Jesus, la paraula angesa -briefing- cal fer-la servir?
Podem dir fer una sessió informativa i ens entendrem tots millor.
Perdoneu la meva tonteria, però això de fer servir paraules angleses en el nostre vocabulari es una cosa que sempre m'ha fet mal d'ulls.
Et dono tota la raó del mon.
Gràcies pel toc d'atenció.

Però hi estem tan acostumats que ja res no ens fa mal d'orelles.
briefing es pot sustituir per alliçonament,
merchandisisng per marxandatge,
marketing per...,
spam...,
etc.
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. feb. 25, 2015 4:00 pm

Companys, està molt bé que vulguem el millor en les sortides i que ens exigim, però en la meva opinió, és el millor i més organitzat grup amb que mai he sortit. Ja se que em direu que això no vol dir molt perquè potser els altres eren uns cafres, però crec que a part de polir aquestes coses que parlem, els fonaments són molt bons. Tot just és la 3ª sortida en la que puc participar, i aquesta i l'anterior amb la meva dona. He anat especialment tranquil, però de veritat no m'he sentit incomodat per cap company i no crec haver-ho fet tampoc, tot i que sí que puc veure en el vídeo que vaig filmar, potser algun avançament just que no calia, pot ser, però segueixo pensant que és del millor que hi ha.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Sergibuda » dc. feb. 25, 2015 5:34 pm

Jo no he rodat gaire amb vosaltres i potser no sóc el més indicat per comentar res, però tot i així diré la meva (qui consideri que no hi tinc dret, que la ignori).

La filosofia està clara: circular cadascú al seu ritme. El que potser no queda tan clar és què cal fer quan un de més ràpid arriba al darrera d'algú més lent. Segons el meu punt de vista, el que cal és que el més lent deixi passar l'altre, no pas no li impedeixi, sinó que busqui on i freni si cal per tal que el passin. Exagerat? Crec que no, doncs facilitar l'avançament a qui ho intenta ho hem de fer amb tots els usuaris de la via, per tant amb els nostres companys hem de ser encara més generosos. Jo sempre ho he entès així i sempre he intentat fer-ho així.

Fa uns quants dies, durant la ruta de la hivernal, he de dir que el comportament de tots els companys de ruta va ser magnífic en aquest sentit i això que va haver trams en els que uns eren més ràpids i trams en els que ho eren uns altres. Val a dir, també, que érem poquets i això ajuda.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Xavier » dc. feb. 25, 2015 6:19 pm

Sergi, subscric fil per randa el què has escrit:

La filosofia està clara: circular cadascú al seu ritme. El que potser no queda tan clar és què cal fer quan un de més ràpid arriba al darrera d'algú més lent. Segons el meu punt de vista, el que cal és que el més lent deixi passar l'altre, no pas no li impedeixi, sinó que busqui on i freni si cal per tal que el passin. Exagerat? Crec que no, doncs facilitar l'avançament a qui ho intenta ho hem de fer amb tots els usuaris de la via, per tant amb els nostres companys hem de ser encara més generosos. Jo sempre ho he entès així i sempre he intentat fer-ho així.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: PEPI600 » dc. feb. 25, 2015 9:57 pm

Xavier ha escrit:Sergi, subscric fil per randa el què has escrit:

La filosofia està clara: circular cadascú al seu ritme. El que potser no queda tan clar és què cal fer quan un de més ràpid arriba al darrera d'algú més lent. Segons el meu punt de vista, el que cal és que el més lent deixi passar l'altre, no pas no li impedeixi, sinó que busqui on i freni si cal per tal que el passin. Exagerat? Crec que no, doncs facilitar l'avançament a qui ho intenta ho hem de fer amb tots els usuaris de la via, per tant amb els nostres companys hem de ser encara més generosos. Jo sempre ho he entès així i sempre he intentat fer-ho així.
També dic el mateix, està clar que cadascú ha d´anar al ritme que es senti més a gust.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Jutge » dj. feb. 26, 2015 12:06 am

Completament d'acord amb Sergibuda, -good si ens basem en això no existirà el problema. -thumbup

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. feb. 28, 2015 1:22 am

Un fil molt interessant hi ha coses que hi estic d’acord i amb altres no tant, però deixem-ho per mes endavant.

El fet que m’ha dut a escriure es l’escrit d’en Paco64 i li voldria puntualitzar alguns aspectes al meu parer.

En Paco diu :

“Por circunstancias de organización, en la carretera del pantano de Foix, Marta "Kinder" y un la servidor debiamos alcanzar cabeza del grupo y costó dios y ayuda adelantar a muchos”

“Para poder adelantar tuve que cometer algunas infracciones,”

“Mi unica disculpa es que me habia tomado la responsabilidad de vigilar algunas cruillas complicadas”

Paco, en aquest moments tu eres l’organització de Mototurisme, la cara visible, tu eres Mototurisme, que diguis que vares cometre infraccions quina autoritat moral queda per exigir als altres que no les facin ?

Dius que tenies de vigilar cruïlles...... La responsabilitat de senyalitzar les cruïlles conflictives o perilloses es de qui va al davant i deixa els cruïllers, no hi ha d’haver ningú que vagi amunt i avall a altes velocitats, precisament aquest es un dels motius d’aquest sistema de Mototurisme, evitar això amb els riscos que comporta.

S’ha parlat també de no voler fer cruïlles, contesto perquè em sento al•ludit:

Havia arribat a la tercera posició del davant i em tocava fer la propera cruïlla, varen venir rectes i els dos road-liders varen agafar un ritme que no m’agrada, la majoria ja sabeu que a les rectes no m’agrada córrer, i em vaig anar distanciant, moment que va ser aprofitat per altres motos que també els agraden les altes velocitats per avançar-me, després ja varem parar i no vaig poguer fer cap cruïlla.

Els mes antics sabeu que no es que no vulgui fer cruïlles, sinó que m’agrada i a sobre m’ho passo bé i miro de fer molta conya i en cap moment en defujo

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: comentaris a tenir en conte.

Entrada Autor: Paco64 » ds. feb. 28, 2015 9:48 am

Tienes toda la razón, Ramón. Lo que hice y cómo lo hice no fue afortunado y vuelvo a pedir disculpas. Procuraré que no vuelva a ocurrir.

Respon

Torna a “2015”