Garmin Zumo 590LM

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. nov. 23, 2014 8:32 pm

Al igual que els atres post d'els garmin, proposo un post dedicat a la nova generació de garmin.

Fa molt poc tornant d'irlanda el zumo 660 que tinc es va morir i com que reparar-lo era costòs i absurd em vaig decidir a comprar el 590LM.

Coses: el soport no és el mateix i els cables són un pel més llargs, o sia que tocarà passar cable per la moto alhora d'instalar-l'ho.
Podeu trobar-l'hi una funa per 11€ al mediamark a la secció d'informàtica, fundes per disc durs, la funda Hama va perfecte.

Les primeres impressions són genials, és ràpid, amb pantalla gran, els menus s'han reorganitzat i ara els trobo més eficients, intuitius. No et tornes histèric veien com actualitza el mapa linea a linea, pots moure't pel mapa a temps real, la busqueda de llocs és molt més intuitiva, recordo com m'havia exasperat intentant posar un nom de carrer i per no haber posat l'article "de" no m'el trobava.

La info de la pantalla principal és per primera vegada útil i organitzable, a la dreta de la pantalla amb una finestre amagable pots incorporar-hi el reproductor de so, el telefon, la info de tràfic.....
No té problemes amb el midland ni amb el telèfon mòbil. Via bluetooth obté dades del temps i de tràfic del mòbil (t'has d'instal·lar l'aplicació smartphone link al mobil)


Apa demà posaré fotos i més info.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 25, 2014 12:00 pm

Em sembla molt bé
Ja pots començar a fer-lo :P

:esperant :esperant
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Gurringo » dj. març 05, 2015 6:50 pm

Jo també he canviat fa poc al 590. Tenia un 550 i també en aquest cas la diferencia de prestacions es abismal.
Ara tot va ràpid: carregar tracks o rutes, re-dibuxar la pantalla, moure coses per la pantalla…. i els menús i tota la informació es molt mes complerta i a l'abast.

Tinc, però, un dubte. A veure si em podeu ajudar…. (gràcies per endavant!):
Quan creo una ruta (per anar per carreteres) en l'ordinador, i aquesta te alguns punts de pas obligats per forçar a anar per on jo vull, al bolcar aquesta ruta al Garmin i dir-li que, endavant, que anem a fer-la, m'apareix una finestra on m'obliga a escollir a quin destí vull anar, amb una llista amb els punts intermedis i el destí final, però sols puc triar un. I si trio el final, re-calcula la ruta i em porta per on vol. Si trio els intermedis, cada cop que arribo a un d'ells, haig de parar i seleccionar el següent. Això amb l'altre Garmin no passava…. o es que hi ha alguna opció en aquest 590 que no tinc ben activada….

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Dodo » dj. març 05, 2015 8:50 pm

Gurringo ha escrit:Jo també he canviat fa poc al 590. Tenia un 550 i també en aquest cas la diferencia de prestacions es abismal.
Ara tot va ràpid: carregar tracks o rutes, re-dibuxar la pantalla, moure coses per la pantalla…. i els menús i tota la informació es molt mes complerta i a l'abast.

Tinc, però, un dubte. A veure si em podeu ajudar…. (gràcies per endavant!):
Quan creo una ruta (per anar per carreteres) en l'ordinador, i aquesta te alguns punts de pas obligats per forçar a anar per on jo vull, al bolcar aquesta ruta al Garmin i dir-li que, endavant, que anem a fer-la, m'apareix una finestra on m'obliga a escollir a quin destí vull anar, amb una llista amb els punts intermedis i el destí final, però sols puc triar un. I si trio el final, re-calcula la ruta i em porta per on vol. Si trio els intermedis, cada cop que arribo a un d'ells, haig de parar i seleccionar el següent. Això amb l'altre Garmin no passava…. o es que hi ha alguna opció en aquest 590 que no tinc ben activada….

Siguent breu i amb els pocs coneixaments que ting jo.
Quan comences una ruta marca el primer destí.
Si la ruta ja la tens començada, marca el següent waipont (no punt) i el GPS recalcula amb la ruta que ell creu més correcta, a partir d'alli et segueix la ruta .
Si et vols saltar un Waipont, tria al menú "descartar" o quelcom similar (com que ja se el problema no m'enrecordo)


Amb els altres GPS t'incorporaves a mitja ruta i no pasaba res, amb aquest........ no es pot tenir tot!!!
Jo et recomano passar la ruta a track i a partir d'aqui si tens el GPS ben configurat no tindràs problema.
Espero que enviis la queixa a Garmin de la mateixa menera que jo ho he fet i així postser en la segúent versió ens ho corretgeixin
Salud

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Gurringo » dj. març 05, 2015 8:55 pm

Dodo ha escrit:
Gurringo ha escrit:Jo també he canviat fa poc al 590. Tenia un 550 i també en aquest cas la diferencia de prestacions es abismal.
Ara tot va ràpid: carregar tracks o rutes, re-dibuxar la pantalla, moure coses per la pantalla…. i els menús i tota la informació es molt mes complerta i a l'abast.

Tinc, però, un dubte. A veure si em podeu ajudar…. (gràcies per endavant!):
Quan creo una ruta (per anar per carreteres) en l'ordinador, i aquesta te alguns punts de pas obligats per forçar a anar per on jo vull, al bolcar aquesta ruta al Garmin i dir-li que, endavant, que anem a fer-la, m'apareix una finestra on m'obliga a escollir a quin destí vull anar, amb una llista amb els punts intermedis i el destí final, però sols puc triar un. I si trio el final, re-calcula la ruta i em porta per on vol. Si trio els intermedis, cada cop que arribo a un d'ells, haig de parar i seleccionar el següent. Això amb l'altre Garmin no passava…. o es que hi ha alguna opció en aquest 590 que no tinc ben activada….

Siguent breu i amb els pocs coneixaments que ting jo.
Quan comences una ruta marca el primer destí.
Si la ruta ja la tens començada, marca el següent waipont (no punt) i el GPS recalcula amb la ruta que ell creu més correcta, a partir d'alli et segueix la ruta .
Si et vols saltar un Waipont, tria al menú "descartar" o quelcom similar (com que ja se el problema no m'enrecordo)


Amb els altres GPS t'incorporaves a mitja ruta i no pasaba res, amb aquest........ no es pot tenir tot!!!
Jo et recomano passar la ruta a track i a partir d'aqui si tens el GPS ben configurat no tindràs problema.
Espero que enviis la queixa a Garmin de la mateixa menera que jo ho he fet i així postser en la segúent versió ens ho corretgeixin
Salud
Gracies Dodo!
Em reconforta saber que no es cosa meva, si no que al canviar tota la ergonomia del software aquests de Garmin han introduït aquesta nova modalitat d'anar pas a pas fins a on vols arribar finalment.
Be, per una banda enviaré la meva queixa-suggeriment als de Garmin, i per altre investigaré mes a fons a veure si es pot configurar d'alguna manera el 590 per que vagi com abans anava el 550.
Gracies un altre cop!

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Boolean » ds. març 07, 2015 8:16 pm

A mi no m'arribava per un 590 però fa res em vaig comprar el 340,... La gama básica dels Zumo que sincerament ja en tinc prou... Només trobo a faltar la connexió amb el telèfon que no la té... Pero vaja....

Al meu bloc (xavifabregas.com) hi ha un vídeo del un unboxing i un altre amb la instal·lació a la triumph.

Unboxing GARMIN ZUMO 340LM - kit Touratech:

Instalación del GARMIN ZUMO 340LM en la moto:

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Gurringo » dv. març 20, 2015 8:22 pm

Gurringo ha escrit:
Dodo ha escrit:
Gurringo ha escrit:Jo també he canviat fa poc al 590. Tenia un 550 i també en aquest cas la diferencia de prestacions es abismal.
Ara tot va ràpid: carregar tracks o rutes, re-dibuxar la pantalla, moure coses per la pantalla…. i els menús i tota la informació es molt mes complerta i a l'abast.

Tinc, però, un dubte. A veure si em podeu ajudar…. (gràcies per endavant!):
Quan creo una ruta (per anar per carreteres) en l'ordinador, i aquesta te alguns punts de pas obligats per forçar a anar per on jo vull, al bolcar aquesta ruta al Garmin i dir-li que, endavant, que anem a fer-la, m'apareix una finestra on m'obliga a escollir a quin destí vull anar, amb una llista amb els punts intermedis i el destí final, però sols puc triar un. I si trio el final, re-calcula la ruta i em porta per on vol. Si trio els intermedis, cada cop que arribo a un d'ells, haig de parar i seleccionar el següent. Això amb l'altre Garmin no passava…. o es que hi ha alguna opció en aquest 590 que no tinc ben activada….

Siguent breu i amb els pocs coneixaments que ting jo.
Quan comences una ruta marca el primer destí.
Si la ruta ja la tens començada, marca el següent waipont (no punt) i el GPS recalcula amb la ruta que ell creu més correcta, a partir d'alli et segueix la ruta .
Si et vols saltar un Waipont, tria al menú "descartar" o quelcom similar (com que ja se el problema no m'enrecordo)


Amb els altres GPS t'incorporaves a mitja ruta i no pasaba res, amb aquest........ no es pot tenir tot!!!
Jo et recomano passar la ruta a track i a partir d'aqui si tens el GPS ben configurat no tindràs problema.
Espero que enviis la queixa a Garmin de la mateixa menera que jo ho he fet i així postser en la segúent versió ens ho corretgeixin
Salud
Gracies Dodo!
Em reconforta saber que no es cosa meva, si no que al canviar tota la ergonomia del software aquests de Garmin han introduït aquesta nova modalitat d'anar pas a pas fins a on vols arribar finalment.
Be, per una banda enviaré la meva queixa-suggeriment als de Garmin, i per altre investigaré mes a fons a veure si es pot configurar d'alguna manera el 590 per que vagi com abans anava el 550.
Gracies un altre cop!
Be. Investigant una mica, he trobat que en el Garmin BaseCamp (que es el software que faig servir en l'ordinador por editar las rutes) quan ja en tens una de feta, pots eliminar els punts intermedis abans de bolcar-la al GPS. I d'aquesta manera arriba només amb el punt de sortida i el d'arribada però mantenint el traçat que jo he escollit.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Boolean » dv. març 20, 2015 8:56 pm

Bona aportació... Pero i si pel. Que sigui recalcula la ruta no t'ho descuajaringa tot?

Avatar de l’usuari
Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Gurringo » dv. març 20, 2015 10:34 pm

Boolean ha escrit:Bona aportació... Pero i si pel. Que sigui recalcula la ruta no t'ho descuajaringa tot?
Això encara ho haig de provar sobre la marxa, però tinc que creure que no, al menys pel que m'ensenya en pantalla el 590.

Informaré….

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: JordiPB » dt. set. 13, 2016 3:12 pm

Bones, :cathola
acabo d'encarregar el 590LM :catsalt :catsalt i tinc un dubte amb els suports amb clau de touratech o wunderlich. Si compro un d'aquests suports, ja porten la part que s'agafa a la moto (manillar o tornilleria de la tija)? o s'ha de comprar a part, o serveix el que vé amb el garmin?

Vosaltres quin teniu? Quin em recomaneu? La meva moto és una F800R.

Merci per avançat.

Jordi
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: Kinder » dt. set. 13, 2016 4:51 pm

JordiPB ha escrit:Bones, :cathola
acabo d'encarregar el 590LM :catsalt :catsalt i tinc un dubte amb els suports amb clau de touratech o wunderlich. Si compro un d'aquests suports, ja porten la part que s'agafa a la moto (manillar o tornilleria de la tija)? o s'ha de comprar a part, o serveix el que vé amb el garmin?

Vosaltres quin teniu? Quin em recomaneu? La meva moto és una F800R.

Merci per avançat.

Jordi
Jordi..... Jo porto el 590 i ja venia amb els suports, la teva moto i la meva... La única diferencia que hi ha es la marca..... Hahahahahhahahha

En serio.... jo primer em miraria el suport que ve amb el gps i si no et fa el pes.... Ja miraras alternatives, efectivament el porto sense clau i després d'un any de moment no he tingut cap ensurt


Enviat des de Tapatalk ;-)

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: JordiPB » dt. set. 13, 2016 5:43 pm

Kinder ha escrit:
Jordi..... Jo porto el 590 i ja venia amb els suports, la teva moto i la meva... La única diferencia que hi ha es la marca..... Hahahahahhahahha

En serio.... jo primer em miraria el suport que ve amb el gps i si no et fa el pes.... Ja miraras alternatives, efectivament el porto sense clau i després d'un any de moment no he tingut cap ensurt


Enviat des de Tapatalk ;-)
Hola Mònica,
estic segur que el suport que porta es collonut, el problema és que jo també ho sóc i me'n descuido de les coses, de les claus, de tancar casa... és a dir, que el segón dia que me'n vagi a dinar o a fer un vol, o a comprar, algú es firarà el meu gps perque me l'hauré descuidat posat al suport.
No t'imagines les vegades que el veí em truca per dir-me que tinc les claus posades al pany del top-case.
Almenys si te pany, els costarà més de firar-se'l.

Salut. I fins diumenge.




Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Avatar de l’usuari
JordiPB
Presentats
Entrades: 445
Membre des de: dc. jul. 13, 2016 11:35 pm
Ubicació: Flaçà

Re: Garmin Zumo 590LM

Entrada Autor: JordiPB » dt. set. 13, 2016 6:30 pm

JordiPB ha escrit:
Kinder ha escrit:
Jordi..... Jo porto el 590 i ja venia amb els suports, la teva moto i la meva... La única diferencia que hi ha es la marca..... Hahahahahhahahha

En serio.... jo primer em miraria el suport que ve amb el gps i si no et fa el pes.... Ja miraras alternatives, efectivament el porto sense clau i després d'un any de moment no he tingut cap ensurt


Enviat des de Tapatalk ;-)
Hola Mònica,
estic segur que el suport que porta es collonut, el problema és que jo també ho sóc i me'n descuido de les coses, de les claus, de tancar casa... és a dir, que el segón dia que me'n vagi a dinar o a fer un vol, o a comprar, algú es firarà el meu gps perque me l'hauré descuidat posat al suport.
No t'imagines les vegades que el veí em truca per dir-me que tinc les claus posades al pany del top-case.
Almenys si te pany, els costarà més de firar-se'l.

Salut. I fins diumenge.




Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Perdona Marta, com veus ja t'he batejat. Hehe ja t'he dit que sóc un despistat!



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
__________________________________
Honda Deuville NT650
F800R 2015
Vespa PX125Disco
R1200RT LC 2014 de moment...

Respon

Torna a “El Racó del GPS”