mundial de moto GP

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

mundial de moto GP

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 27, 2015 10:22 am

aquest cap de setmana comença el mundial i no m'havia ni enterat,com es que amb la de Catalans que hi han a la parrilla i tot un Campio del Mon TV3 dongui una nula e inexistent informacio ?? jo vaig dir que el mundial avorria i que no tenia cap interes,l'any pasat no vaig veure ni una cursa i aquest sera igual,pero ara si que veig que es el final,encara que Jerez s'ompli,una cobertura informativa de pena,no se si opineu igual :catpensant :catpensant
p.d ara del Sainz a F1 no para de ''taladrar'' :Spam :Spam
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Jordi » dv. març 27, 2015 10:53 am

Jo no tinc ni idea de si aquest any faran alguna cursa en obert. Tampoc en vaig veure cap cursa completa l'anterior temporada ni ho faré aquest any. Pel que fa la F1, tot apunta que aquesta temporada encara serà més soporífera que l'anterior atesa la insolent superioritat dels Mercedes. L'any que bé la F1 també serà de pagament i no m'importarà gens ni mica ja que el WRC el trobo molt més espectacular i la transmissió no dura tres interminables hores.
Pel que fa al Sainz, apunta amunt, just al contrari del "Sempre Malhumorat", que està en decadència i és un llast per qualsevol equip on vagi.

Fa anys que la tele en obert ha deixat de ser un element d'oci i distracció. Llàstima que encara facin partits de futbol i desenes de programes sobre el barça en obert i en "sessió contínua", tots aquests programes haurien de ser "de pago".

Soc del parer que a l'aparell televisor no li queden gaires anys de ser el protagonista de les sales d'estar.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 27, 2015 2:37 pm

Jo, que fa anys (parlo del Rainey, Schwantz, Freddye Spencer, etc) que m'apassionava el món de les curses. Mica en mica vaig anant perdent interès quan es va convertir en un Circ, on sols primen els interessos comercials/econòmics. Les teles vam començar a incloure-hi publicitat en mig de les curses, les motos van soles (electrònica), cada cop més joves els pilots....no sé, tot plegat ha fet que ja no tingui interès per mi.

Ara ho volen fer de pagament. Aquest any seria el primer. Recordeu què va passar amb la Liga ACB: en ple boom van fer-ho de pagament. Conseqüències? La gent no va voler pagar per veure partits a la tele. Els pavellons van deixar d'omplir-se. I, el més important, els espónsors es van anar retirant. Quan el mal estava fet, al cap de dos o tres anys tornen a fer els partits en obert. Però......ohhh....s'ho mira molt poca gent.

Aquest any el mundial de motos tenia que ser de pagament. Ja fa temps que ho vaig dir: -això serà el principi de la fi del Mundial. Doncs ara resulta que:

.... en 2015, Mediaset España ofrecerá ocho GP en directo y en 2016 la oferta se reducirá a cuatro, el resto en diferido....

Ja s'ha trobat la cadena que empreses fortes no volen anunciar-se a sols els que tinguin Movistar TV. Sol-lució? Allargar una mica més les curses en obert. Baixada de pantalons?

Tema spónsors d'equips:- A dos dies de començar el Mundial l'escuderia de l'Aspar es troba que es retira els seus dos spónsors, pel tema que ja coneixereu...

Pregunto:- va el Mundial de motos directe al fracás? Per MI, si.

Ojalà m'equivoqui!
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Geroni » dv. març 27, 2015 6:05 pm

Per els que tinguin parabòlica "de les que ho poden veure tot" aquest any és veurà moto GP per Eurosport alemà.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Storm » dg. març 29, 2015 8:46 pm

:catsalt :catsalt
La millor cursa de MotoGP que he vist en molts anys. BRUTAL!!!

Si ha de ser tot l'any aixi ens ho passarem bé

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 29, 2015 11:29 pm

Mal començament pel Dani Pedrosa. Plega. Serà definitiu?

http://www.marca.com/2015/03/29/motor/m ... 63804.html
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Geroni » dl. març 30, 2015 7:51 am

Per els que ho poden veure per la "parabolica", ahir es va veure també per Eurosport francés HD. Ni un tall :catsalt
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. març 30, 2015 1:12 pm

jo les veig per r o j a d i r e c t a i sense problemes, en anglès, italià, francès, argentí o portugués...

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: VMan » dl. març 30, 2015 4:40 pm

Jo també les vaig veure per rojadirecta però ls qualitat d imatge no gaire bona :cry:

Enviat des de l'A0001

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Randy-650 » dl. març 30, 2015 10:44 pm

V-Man, mira-ho per aquí la propera cursa:

http://latelete.tv/
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 31, 2015 10:43 am

algu sap de que va aixo que la gent en parla maravelles ?? videopass de Dorna
p.d. que en Rossi encara guanyi curses....quin poc nivell general :catnono :catnono
Prony ha escrit: just al contrari del "Sempre Malhumorat", que està en decadència i és un llast per qualsevol equip on vagi.
Jordi "Prony"
a partir d'ara et dire ''brujalola'' :riure :riure ja han guanyat sense ell una cursa........
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 19, 2015 9:49 pm

Veient la cursa d'avui les meves sospites de fa molt de temps veig que són certes: en Marc Márquez no te cap. Si ha guanyat mundials és per tenir la millor moto i, sobretot, per no tenir rivals amb cert nivell.

Apreciació personal meva, eh???? :catok
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Jordi Pons » dl. abr. 20, 2015 10:56 am

Randy-650 ha escrit:Veient la cursa d'avui les meves sospites de fa molt de temps veig que són certes: en Marc Márquez no te cap. Si ha guanyat mundials és per tenir la millor moto i, sobretot, per no tenir rivals amb cert nivell.

Apreciació personal meva, eh???? :catok
amb tots els respectes i sense ànim d'ofendre, entendràs molt de motos com a usuari, però no hi entens gaire en competició. Son dos mons totalment diferents

referent a les dues afirmacions que fas, pel que fa a la primera, el coneixes ? jo si, i com que el conec des que era a la panxa de la seva mare, crec que puc parlar d'això, poques persones des de tant jovenet els he vist amb la maduresa que te en Marc. Referent a la seva moto, jo no sé si és millor u pitjor, només se que els altres 3 que duen una moto similar (que no son mai iguales, però això és un altre tema), només cal mirar les classificacions i veure on son i el que han fet......

resumint: si, va fer un greu error ahir, però és jove i te molt de crèdit pel que ens ha donat
i ho deixo aquí.........
............ ei, de bon rotllo eh ? :catok

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 20, 2015 3:30 pm

Jordi, jo dono el meu punt de vista com a 'aficionaillo' de les motos i de tot el que l'envolta. Tu que has estat dins el món de la competició ho veuràs d'una altre manera, potser amb més criteri, i no discuteixo que el teu té més fonament que el meu.

Jo ho veig tal i com ho explico. M'ho han vengut així. Massa Marc Márquez "el-millor-pilot-de-la-història ". I ell, tot ique és molt jove, crec que s'ho té massa cregut. Em recorda molt al Ronaldo.

No parlem més del tema. Si un dia coincidim ho acabem de parlar amb unes cerveses pel mig. Perquè jo no tinc res en contra del Marc, que quedi clar. :catok
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: mundial de moto GP

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 04, 2015 7:07 pm

avui m'he enterat que en Marquez va ser segon a la cursa d'ahir,nomes em puc treure el barret,jo em vaig fer mal en el mateix dit que aquest pilot i no vaig poder anar en moto en un mes i mitg ,diguem-li valent :catok llastima que hagi anat a caure en la pitjor epoca del motociclisme......
Imatge

Respon

Torna a “General”