colaboracio en sistema seguretat

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Kpeps » dj. oct. 22, 2015 12:41 pm

un acord entre tres grans fabricants per donar mes seguretat als nostres vehicles i a nosaltres.
font motos.net.

l'enllaç http://motos.coches.net/noticias/acuerd ... a-y-yamaha
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Xavier » dj. oct. 22, 2015 3:16 pm

A veure què hi diu el Randy...

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 22, 2015 5:29 pm

Sembla molt interessant i de fet van amb retard, atès a que en el camp dels automòbils i vehicles industrials ja fa una quinzena d'anys en que els principals fabricants van establir grups de treball per desenvolupar projectes per estandarditzar protocols d'interficie car-to-car i car-to-road.
Aquests serveis requereixen d'una ràpida i eficaç tecnologia de transferència de dades per l'èter (el que anomenen Wi-Fi). Fa anys tot això era molt complicat, atès a que l'espectre ràdio-elèctric era propietat exclusiva dels Governs, els quals anaven alliberant freqüències segons els seus interessos, i no els de la societat.
Avui en dia, tenim cobertura en gran part del territori europeu (gràcies a la iniciativa privada, això si) i la tecnologia ens permet transmetre un gran volum de dades a una velocitat considerable (i espereu-vos d'aquí cinc anys). Això ens permet ser molt optimistes en la efectivitat del serveis car-to-car, com per exemple advertir-nos de la proximitat d'un vehicle incorporant-se a la via, un vehicle aturat a poca distància de nosaltres o la presència d'un altre vehicle que s'està apropant al següent stop.
Però, malauradament, el servei car-to-road es avui en dia una quimera i les expectatives son tan dolentes com fa quinze anys. El nivell de desenvolupament de la infraestructura civil es zero i no hi ha esperances de que en el futur immediat això canvií. Tant Europa com la resta d'ens internacionals no disposen de capital (ni potser ganes) per poder fer avenços visibles. Ningú vol moure fitxa per invertir en una qüestió en la que encara no s'han establert estandars per tal d'unificar els protocols i poder iniciar un desenvolupament, el resultat del qual sigui operativament exportable al sistema.
No es possible obviar les administracions i iniciar projectes mitjançant "Joint Ventures" per part del sector privat (Fabricants de vehicles i empreses constructores d'obra civil), atès a que el propietari de les infraestructures es l'administració i d'ella depèn la implantació o no de sistemes auxiliars.
Posem un exemple:
Avui en dia, els vehicles disposen de la tecnologia de lectura de les senyals de trànsit, això permet limitar la velocitat del vehicle a la indicada en el senyal de velocitat màxima. El problema es presenta quan, com succeeix habitualment, no hi ha la placa de fi de limitació de velocitat. Per eliminar aquest handicap, és el conductor el que ha de manipular el sistema per permetre'l incrementar la velocitat.
Un altre cas: Els vehicles incorporen "detectors de canvi de carril". Es tracta ni mes ni menys d'uns lectors òptics situats a cada costat del parafang davanter que fan una lectura de les marques de pintura de l'asfalt. Tenint aquest sistema, hi ha algú que el porti activat? Tret de les autopistes de peatge (privades) on el propietari te cura de que estigui tot ben net i pintat, la resta de vies son un maremagnum de ratlles, absències...... que tornen boig el sistema. Si, en realitat existís un cable de coure sota l'asfalt (i no el robessin els gitanos), els vehicles podrien incorporar un sensor d'inducció i anar "filo-guiats).

En definitiva, si l'administració no es ni tan sols capaç d'actualitzar la informació dels panells lluminosos, per desídia del funcionari que està davant dels monitors i el teclat, que podem esperar??

Be, tot això m'ho acabo d'inventar però estava esperant a que es fes la pizza que tinc al forn.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Siono1000 » dj. nov. 05, 2015 10:27 pm

Doncs a mi la veritat es que tot aquest tema de la seguretat en cansa una mica, per no dir molt.
Sortir al carrer comporta riscos, ja ho sabem aixo. Però ara resulta que per minimitzar-los s'ha de reduir de forma total la voluntat del conductor, que la màquina pensi per nosaltres que ells ja s'encarregaran de de controlar-la segons els seus paràmetres. En cansa molt i molt tot això i en fa sentir satisfet de l'edat que tinc, amb una mica de sort quant el control total estigui desenvolupat del tot jo ja no hi seré. Que es fotin que com diu l'anunci "ME GUSTA CONDUCIR" -harhar

En un mon "normal" desenvoluparien tot això en el sistema públic, autobusos teledirigits, trens amb un 0/% de possibilitats d'accidents, avions segurs totals, que assegurin al 100/100% els seus transports i el que no vulgui cap risc tingui un mitjà a l'abast. Que avisin amb grans cartells i per la tele que el que surti de casa o fins hi tot a casa mateix, te risc de morir per errades seves o dels altres, que viure pot matar...que ens deixin tranquils d'un cop.

I si els números de morts a les carreteres els segueixen trobant massa grans...doncs que posin tots els mitjans disponibles per erradicar el cancer, les guerres i la fam del mon i ja tenen la balança totalment compensada de sobres i amb un gran superàvit.

Fumar mata, la carn mata, la carretera mata, l'alcohol mata, el sucre mata, el sedentarisme mata, el sexe de moment encara no està demostrat que mati...però tot arribarà, temps al temps. Vaja que tot mata, unes coses lentament i altres de cop. Quina novetat, tu.

Doncs això, que de tantes normes, normatives i consells en començo a estar fart. -852
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Sergibuda » dv. nov. 06, 2015 8:39 am

Totalment d'acord!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 06, 2015 6:25 pm

Tingueu tots molt clara una cosa: El sistema de radar per trams serà aplicat al 100% de les carreteres fins i tot les de tercer ordre. Es el sistema mes senzill i que mes beneficis genera a les administracions. Ja s'ha demostrat que els radars no disminueixen la sinistralitat, però tampoc els preocupa gaire, cert?
En aproximadament deu anys serà completament impossible circular per sobre la velocitat màxima (en qualsevol via) sense passar per caixa.
I el que seguirà a posteriori serà l'obligatorietat de cedir la informació del nostre GPS a les administracions. Ja no els farà falta cap infraestructura ni mantenir-la. Això si, la majoria dels conductors seguiran circulant per l'esquerra, de manera erràtica, amb el antiboira del darrera encès durant dies i dies.......
Però això no genera guanys. No es prioritari.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 06, 2015 7:30 pm

Prony ha escrit:Tingueu tots molt clara una cosa: El sistema de radar per trams serà aplicat al 100% de les carreteres fins i tot les de tercer ordre. Es el sistema mes senzill i que mes beneficis genera a les administracions. Ja s'ha demostrat que els radars no disminueixen la sinistralitat, però tampoc els preocupa gaire, cert?
En aproximadament deu anys serà completament impossible circular per sobre la velocitat màxima (en qualsevol via) sense passar per caixa.
I el que seguirà a posteriori serà l'obligatorietat de cedir la informació del nostre GPS a les administracions. Ja no els farà falta cap infraestructura ni mantenir-la. Això si, la majoria dels conductors seguiran circulant per l'esquerra, de manera erràtica, amb el antiboira del darrera encès durant dies i dies.......
Però això no genera guanys. No es prioritari.

Jordi "Prony"
a mi em van dir i no se si es cert,que amb el mobil si vulguesin ja sabrian a la velocitat que vas,es veritat aixo Jordi ??
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 06, 2015 9:19 pm

No hi entenc, d'això, però suposo que si tenim la possibilitat de localitzar i bloquejar a distància el nostre telèfon en cas de robatori, ells també deuen poder fer-ho. El què no sé es, si tenint el GPS desactivat, seria possible localitzar-lo tot i que, si fos tan fàcil, els lladres el desactivarien just al prendre'l.

No hi entenc gaire, per no dir gens.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Siono1000 » dv. nov. 06, 2015 9:43 pm

Diria que la localització no va per GPS, ens poden localitzar per mitjà de les seves torres repetidores de senyals, no saben on som però si per la zona que ens movem. De totes formes no els hi costaria massa, sinó ho fan ja, d'entrar al nostre mòbil com si fosim nosaltres mateixos i descarregar-hi tota l'informació que hi ha.
Com que ara som xaiets dòcils només han de dir que és per la nostra seguretat i ja els hi donarem el permís directament.

En quant als radars de tram...jo conec alguna carretera que fer-li sortir una mitja de 50 km/h ja te mèrit. El problema que tenen és la distància entre els dos radars, si la fan curta només cal afluixar una estona i si és llarga segur que hi ha alguna escapatòria o com al fer inmersions algun aparatet ja ens dirà l'estona que hem de parar per no palmar. Hauran d'esforçar-se força per poder fer-los efectius a tot arreu.
El més fàcil seria posar-nos un xip sota la pell que donés les nostres dates als vigilants:
- Horaris en moviment.
- Llocs visitats i els minuts a cada lloc.
- Nivell d'alcohol i drogues a la sang.
- Nivell de sucre i hipertensió.
- Hores treballades i productivitat assolida.
- Velocitat de desplaçament. Etc Etc
Tot multat de forma automàtica retirant els diners de el compte (obligatori) del banc.
- Cops que fem l'amor a l'any...mira, potser la normativa diria que cal més quantitat i ens facilitarien d'alguna forma estar a dins la llei. No tot ha de ser tant dolent.

Controlats i ben manyacs, com els hi agrada a ells. Que és fotin. -punk
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Xavier » dv. nov. 06, 2015 11:11 pm

Siono1000 ha escrit:Doncs a mi la veritat es que tot aquest tema de la seguretat en cansa una mica, per no dir molt.
Sortir al carrer comporta riscos, ja ho sabem aixo. Però ara resulta que per minimitzar-los s'ha de reduir de forma total la voluntat del conductor, que la màquina pensi per nosaltres que ells ja s'encarregaran de de controlar-la segons els seus paràmetres. En cansa molt i molt tot això i en fa sentir satisfet de l'edat que tinc, amb una mica de sort quant el control total estigui desenvolupat del tot jo ja no hi seré. Que es fotin que com diu l'anunci "ME GUSTA CONDUCIR" -harhar

En un mon "normal" desenvoluparien tot això en el sistema públic, autobusos teledirigits, trens amb un 0/% de possibilitats d'accidents, avions segurs totals, que assegurin al 100/100% els seus transports i el que no vulgui cap risc tingui un mitjà a l'abast. Que avisin amb grans cartells i per la tele que el que surti de casa o fins hi tot a casa mateix, te risc de morir per errades seves o dels altres, que viure pot matar...que ens deixin tranquils d'un cop.

I si els números de morts a les carreteres els segueixen trobant massa grans...doncs que posin tots els mitjans disponibles per erradicar el cancer, les guerres i la fam del mon i ja tenen la balança totalment compensada de sobres i amb un gran superàvit.

Fumar mata, la carn mata, la carretera mata, l'alcohol mata, el sucre mata, el sedentarisme mata, el sexe de moment encara no està demostrat que mati...però tot arribarà, temps al temps. Vaja que tot mata, unes coses lentament i altres de cop. Quina novetat, tu.

Doncs això, que de tantes normes, normatives i consells en començo a estar fart. -852

Amen. :aplaudiment

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: ARBE » ds. nov. 07, 2015 9:34 am

Siono1000 ha escrit:Diria que la localització no va per GPS, ens poden localitzar per mitjà de les seves torres repetidores de senyals, no saben on som però si per la zona que ens movem. De totes formes no els hi costaria massa, sinó ho fan ja, d'entrar al nostre mòbil com si fosim nosaltres mateixos i descarregar-hi tota l'informació que hi ha.
Com que ara som xaiets dòcils només han de dir que és per la nostra seguretat i ja els hi donarem el permís directament.

En quant als radars de tram...jo conec alguna carretera que fer-li sortir una mitja de 50 km/h ja te mèrit. El problema que tenen és la distància entre els dos radars, si la fan curta només cal afluixar una estona i si és llarga segur que hi ha alguna escapatòria o com al fer inmersions algun aparatet ja ens dirà l'estona que hem de parar per no palmar. Hauran d'esforçar-se força per poder fer-los efectius a tot arreu.
El més fàcil seria posar-nos un xip sota la pell que donés les nostres dates als vigilants:
- Horaris en moviment.
- Llocs visitats i els minuts a cada lloc.
- Nivell d'alcohol i drogues a la sang.
- Nivell de sucre i hipertensió.
- Hores treballades i productivitat assolida.
- Velocitat de desplaçament. Etc Etc
Tot multat de forma automàtica retirant els diners de el compte (obligatori) del banc.
- Cops que fem l'amor a l'any...mira, potser la normativa diria que cal més quantitat i ens facilitarien d'alguna forma estar a dins la llei. No tot ha de ser tant dolent.

Controlats i ben manyacs, com els hi agrada a ells. Que és fotin. -punk
:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment i al final de tot seguirà passant que pensaves que era un pet i... Merda! :cattimit això ningú no hi posa remei -thumbup
-----------

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: colaboracio en sistema seguretat

Entrada Autor: Siono1000 » ds. nov. 07, 2015 5:31 pm

M'agrada veure que no soc l'únic que estic cansat de tanta hipocresia. :catBirra

-Diuen que el problema dels incendis son els boscos "bruts" de vegetació.
- De les inundacions, que cau massa aigua i les lleres estan plenes d'arbres.
- Dels terratrèmols d'escala 10 les males construccions que no aguanten res.
- De les erupcions volcàniques la vida massa propera. A qui se li acudeix viure allà.
- Dels tsunamis la poca previsió. Calen parets no de 10 m sinó de 100 m.
- De les carreteres els punt negres. Han de ser totes rectes i no s'ha t'acudeixi fumar, menjar, parlar per mòbil, tocar la ràdio, mirar cartells o fixar-te amb aquell bé de Deu que mou els malucs d'aquella forma tant sensual.
- De molts accidents les errades humanes i d'altres les errades mecàniques.
- De les emfermetats la mala alimentació, la genètica, la contaminació o els vicis.

C*ollons !!! Que ho volen controlar tot aquesta gent !!! Al final haurem d'estar a dins una bombolla totalment protegits i sense poder viure la vida, només per poder aguantar uns anys més de la vida de merda que ens oferiran.
Per mi ja s'ho poden confitar i endinyar-s'ho per on els hi entri. -hi

Tampoc cal rebentar-ho tot en dos dies...eh !!!

Però viure la vida de forma força assenyada i força prudent acceptant els riscos vitals, tampoc és tant mala vida. Crec.

Apa !!! ja m'he tornat a desfogar una estona, ara vaig a prendre la medicació que fa dies que me la salto. -grin
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “General”