ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Alex » dc. des. 09, 2015 9:58 pm

Bones, doncs un conegut va anar a un rentador de cotxes, va agafar una llança especial per llimpia les llantes, va pasar d'una roda a l'altra, acte seguit va treure un euro i va rentar la moto amb una altra llança.

en acabar va veure que tenia tot el motor com si li hagues caigut acid, i no li marxa. Te chorretones i taquetes per tot el que sigui d'alumini.

que pot fer per arreglar-ho i tambe via legal?
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Cabirol » dc. des. 09, 2015 10:36 pm

no soc cap expert, pero si es acid, tal com dius , crec que ho te futut, no se que diran els experts

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Dodo » dc. des. 09, 2015 11:24 pm

Sense ànims d'ofendre :catnono
Moltes vegades ja ho teniem i no ens hi haviem fixat, la bruticia no es veu, però quan netegem..........un desastre. -shock -shock
Dubto molt que sigui cosa del rentador, i si m'equivoco :catko
Per arreclar-ho jo i passaria una Scotch-britex si és alumini tal qual, però compte no sigui pintat de color alumini (com les meves llantes i la resta), podria ser tacat i primer que provi de netejar amb betzina o alcohol de cremar.

PD, que revisi la bateria si te fuites. :esperant

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Geroni » dj. des. 10, 2015 7:39 am

No se si te res a veure, però el que no es pot fer MAI es començar a rentar la moto amb aigua calenta, sempre es te que començar amb aigua freda pues si la moto ha quedat impregnada de la potassa que es llança per la carretera, fa una reacció quimica que ens pot desgraciar la moto per sempre.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Alex » dj. des. 10, 2015 7:44 am

No no. Es el liquid llimpiallantes que ha cremat totes les parts metaliques que estaven calentes. I ja us dic jo que ni amb gasoil ni amb res. Imagineuse un jersei esquitxat de lleixiu. Doncs el mateix
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 10, 2015 6:56 pm

aquests liquids ''limpiallantas'' son molt corrosius,es te que anar amb cura,he vist motors color alumini (el tipic de la GS 650 antiga) motors negres e inclus las botelles d'aurades de 800 GS quedar tacades per netejar amb aixo,tambe maletas d'alumini......no se legalment com sera ,pero si el rentador es d'aquests de ''sirvase usted mismo''...no tens gaire cosa a fer,encara que aquestas casas acostumen a tenir una asseguransa.
Imatge

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Alex » dj. des. 10, 2015 10:41 pm

reclamara al lavadero, pero poques esperances.

hem posat pulidot titanlux i sembla que faci alguna cosa, creiem que amb mes capes i temps ho aconseguirem
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Jordi » dv. des. 11, 2015 7:04 pm

Es estrany, perquè jo sempre gasto una ampolla sencera de "limpiallantas" cada cop que netejo la moto. I els que em coneixeu sabeu que no em deixo ni un raconet. He comprovat que el limpiallantas es molt més curós amb l'alumini que no pas els productes tipus "limpiamotores", els quals son molt més corrosius.
Sempre ho faig a mà, amb el motor fred i aigua freda, hi ha cops que abans de mullar ja li foto un xorro de limpiallantas i deixo que vagi fent efecte (el qual ajudo amb un raspall de pues plàstiques dels que s'utilitzen per buidar les restes de menjar dels plats).

Si a tu (o al teu amic) li ha passat això i jo vaig al darrera i netejo el meu cotxe amb llantes d'alumini que valen una pasta gansa i es taquen, truco a la policia i que facin un atestat "in situ" i omplin una ampolla amb el producte.

Es mooooooooooolt estrany que un producte per netejar llantes pugui cremar la laca, la puntura o el mateix alumini. Penso que van posar un producte mes corrosiu al dipòsit corresponent.

Ara bé, durant l'hivern, es convenient abans d'arribar a casa, esbandir amb aigua la moto, per eliminar les possibles restes de potassa que hagui esquitxat.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: ajuda! taques al motor despres d'anar a un rentador

Entrada Autor: Alex » dg. des. 13, 2015 9:30 pm

gracies per les respostes. el company no reclamara perque va posar la moto a la venda i li han comprat tal com estaba :catcrazy en dos dies

o sigui que no perdra el temps en reclamacions

pero tambe creu que el producte aquell tindria que estar diluit, o alguna cosa perque no es normal
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”