Moderadors: 650X, Kinder, Minina
Prony ha escrit:M'ha dit un ocellet que a MTC ja n'hi ha una.
Jordi "Prony"
Sergibuda ha escrit:Jo la vaig provar ahir. La vaig trobar molt fàcil de conduir, però m'esperava més potència.
Com ja he dit en alguna altra ocasió, quan em faci gran i em costi portar motos de veritat, jo també m'acabaré passant a les trail.![]()
![]()
650X ha escrit:Bé, doncs ja que tothom hi diu la seva us n'explicaré què en penso, m'ha agradat molt, he provat la versió més lleugera sense abs ni dtc i també la versió més completa abs i dtc, durant dues proves completes amb pistes bones, carreteres de corbes ratoneres i vies ràpides, i les sensacions han sigut molt satisfactories realment és una gran moto unes mides correctes per gent d'estatura normal, imagino que per més alts de 1,85 la cosa ja queda un pel petita, igual que les regulacions de la maneta de frè,en la posició més ample, pels que tenim les mans grans queda una mica petita, em sembla recordar que la d'embragatge no tenia regulació possible i a més era de tiro mecànic (m'esperava un hidràulic), que el cavallet central sigui opcional és un atràs i en conjunt es nota molta qualitat als plastiquets que n'hi ha un bon munt. Contràriament al que m'esperava d'una 1000cc i llanta 21" la conducció és fluida i deixa anar rapidet en carreteres de corbes amples sense predre aplom a la traçada, comparativament és molt més aplomada aquesta crf1000 que la ktm 1050, que salvant les mides de llantes i suspencions seria el seu rival més directe en quan a potència i pès (una mica menor en ktm)
Quan la carretera es torna estreta revirada i la velocitat requereix abusar dels frens realment es nota un molt bon treball de les suspencions, és una alegria enorme trobar bones suspencions a les motos de sèrie, els frens els vaig trobar encertats (fluixos, però encertats... ja explicaré perquè) i del motor... doncs jo no soc fan dels motors tan lineals, el vaig trobar quan vols anar rapidet en carreteres sinuoses i has de canviar de marxa per retenir i tenir bona sortida de corba que se'm feia difícil encertar el punt ideal de canvi de marxa, cosa que em feia ullar repetidament el comptarevolucions, si es veritat que te una bona entrega de parell i fa que respongui molt bé als mitjos poguent estalviar canvis de marxa i seguint anant molt ràpid, però... l'empenta que trobes a les últimes 2.000 rev, en qualsevol motor (que no sigui honda) no hi és, i fà que et trobis més sovint del que voldries a la zona vermella sense tenir preparat el peu per canviar de marxa. La finura hi és, hi ha empenta, però li falta una mica de caràcter per els que de vegades ens engresquem una mica per asfalt, altre cosa diferent es per off, la majoria de defectes es tornen virtuts, fins i tot que no tingui cavallet central n'és una... els frens fluixets i dosificables, l'entrega lineal de potència, l'absència de "patada" a dalt, es converteixen en aliats donant la sensació que vas amb una moto de pés inferior i totalment adaptada al Off, casi... casi... des del meu punt de vista es més propera a una 40on/60off que a una 50/50, això si, respectant els 220 kg del conjunt, per mí es una gran moto que permet conduir per pistes a sac, sense miraments, pots entrar a les corbes al estil "enduro" posant pes a davant sense por de perdre la roda i sortir-ne donant gas i creuant la moto sense les fuetades que aquests animals solen donar, em vaig divertir molt, (ja que vaig vendre la ktm 690) feia temps que no gaudia tant de fer pistes i la conducció lliscant.
Altres coses a valorar, el seient es molt còmode i sembla adaptat a llargues jornades, el soroll ès molt bó, greu, net i al volum just i el panell sembla una punyetera nau espacial (aquí jo soc un clàssic, ho reconec)
Per tant en conclusió: si les meves sortides no incloguessin viatges per autopistes on s'agraeix un pes elevat i un confort extra, me la compraria. Només he trobat a faltar una mica de potència a dalt, amb 15cv ja fariem, i amb aquest augment de potència hauria de venir un selector de mapes per tenir diferents opcions en on i en off... i crec que ja ho tindriem.![]()
Petició a Honda... l'entrega de potència ha de generar alguna mena de sentiment (sigui respecte, por, adrenalina o el que sigui) però no indiferència! (per no dir riure) per el sistema DTC aquesta entrega és collonuda, allò va engranant marxes i casi no notes ni a la velocitat que vas... però per un canvi manual![]()
Del DTC no en dic res per no ferir sensibilitats
Salut i kms!
CMB ha escrit:650X ha escrit:Bé, doncs ja que tothom hi diu la seva us n'explicaré què en penso, m'ha agradat molt, he provat la versió més lleugera sense abs ni dtc i també la versió més completa abs i dtc, durant dues proves completes amb pistes bones, carreteres de corbes ratoneres i vies ràpides, i les sensacions han sigut molt satisfactories realment és una gran moto unes mides correctes per gent d'estatura normal, imagino que per més alts de 1,85 la cosa ja queda un pel petita, igual que les regulacions de la maneta de frè,en la posició més ample, pels que tenim les mans grans queda una mica petita, em sembla recordar que la d'embragatge no tenia regulació possible i a més era de tiro mecànic (m'esperava un hidràulic), que el cavallet central sigui opcional és un atràs i en conjunt es nota molta qualitat als plastiquets que n'hi ha un bon munt. Contràriament al que m'esperava d'una 1000cc i llanta 21" la conducció és fluida i deixa anar rapidet en carreteres de corbes amples sense predre aplom a la traçada, comparativament és molt més aplomada aquesta crf1000 que la ktm 1050, que salvant les mides de llantes i suspencions seria el seu rival més directe en quan a potència i pès (una mica menor en ktm)
Quan la carretera es torna estreta revirada i la velocitat requereix abusar dels frens realment es nota un molt bon treball de les suspencions, és una alegria enorme trobar bones suspencions a les motos de sèrie, els frens els vaig trobar encertats (fluixos, però encertats... ja explicaré perquè) i del motor... doncs jo no soc fan dels motors tan lineals, el vaig trobar quan vols anar rapidet en carreteres sinuoses i has de canviar de marxa per retenir i tenir bona sortida de corba que se'm feia difícil encertar el punt ideal de canvi de marxa, cosa que em feia ullar repetidament el comptarevolucions, si es veritat que te una bona entrega de parell i fa que respongui molt bé als mitjos poguent estalviar canvis de marxa i seguint anant molt ràpid, però... l'empenta que trobes a les últimes 2.000 rev, en qualsevol motor (que no sigui honda) no hi és, i fà que et trobis més sovint del que voldries a la zona vermella sense tenir preparat el peu per canviar de marxa. La finura hi és, hi ha empenta, però li falta una mica de caràcter per els que de vegades ens engresquem una mica per asfalt, altre cosa diferent es per off, la majoria de defectes es tornen virtuts, fins i tot que no tingui cavallet central n'és una... els frens fluixets i dosificables, l'entrega lineal de potència, l'absència de "patada" a dalt, es converteixen en aliats donant la sensació que vas amb una moto de pés inferior i totalment adaptada al Off, casi... casi... des del meu punt de vista es més propera a una 40on/60off que a una 50/50, això si, respectant els 220 kg del conjunt, per mí es una gran moto que permet conduir per pistes a sac, sense miraments, pots entrar a les corbes al estil "enduro" posant pes a davant sense por de perdre la roda i sortir-ne donant gas i creuant la moto sense les fuetades que aquests animals solen donar, em vaig divertir molt, (ja que vaig vendre la ktm 690) feia temps que no gaudia tant de fer pistes i la conducció lliscant.
Altres coses a valorar, el seient es molt còmode i sembla adaptat a llargues jornades, el soroll ès molt bó, greu, net i al volum just i el panell sembla una punyetera nau espacial (aquí jo soc un clàssic, ho reconec)
Per tant en conclusió: si les meves sortides no incloguessin viatges per autopistes on s'agraeix un pes elevat i un confort extra, me la compraria. Només he trobat a faltar una mica de potència a dalt, amb 15cv ja fariem, i amb aquest augment de potència hauria de venir un selector de mapes per tenir diferents opcions en on i en off... i crec que ja ho tindriem.![]()
Petició a Honda... l'entrega de potència ha de generar alguna mena de sentiment (sigui respecte, por, adrenalina o el que sigui) però no indiferència! (per no dir riure) per el sistema DTC aquesta entrega és collonuda, allò va engranant marxes i casi no notes ni a la velocitat que vas... però per un canvi manual![]()
Del DTC no en dic res per no ferir sensibilitats
Salut i kms!
Ummm Enric
Bona explicació la teva...
Veig que vas matisant una mica la opinió del principi... Està bé!
Sentir a parlar bé a tu de la moto, és bona cosa, senyals que han fet bé la feina aquesta gent. Estic d'acord amb el que comentes de maneta embrage, caballet central, potència justa però suficient, ... T'has deixat una cosa que havies criticat, el silenciador que no t'agradava. Podria ser que amb Akrapovic solucionem diverses coses?
El diumenge podries haver vingut amb una CRF 1000 L, vam parlar de tu.....![]()
Respecte al DCT, tot són opinions i circumstàncies... jejejeje Si no agrada no es compra i si agrada es compra! :D
Salut
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants