Dubte amb pneumàtic continental

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: Trencaferro » dt. abr. 19, 2016 10:32 am

Hola a tothom.

Després de provar un bon grapat de marques i pneumàtics, vaig acabar per recomació de gent d'aqui el foro, i com que també els havia fet rodar moltissims quilometres amb la tractoreta RT, vaig decidir montar els Michelin pilot road 4, la veritat que el primer joc va anar força bé, quasibé em varen durar 8000 quilometres, però els segons.... amb 3000 ja estaben per cambiar, i ara amb 3900 ja han arribat als avisadors, amb lo que s'ha acabat la seva vida útil, per lo què trovo exageradament curta la seva vida útil, i he decidit cambiar de marca amb una que encara no habia provat.

M'estic mirant de momtar o bé els Contitrailattack 2:

http://www.continental-neumaticos.es/mo ... ailattack2

O bé els Continental TKC 70:

http://www.continental-neumaticos.es/mo ... uro/tkc-70

Algú que els hagi provat uns o altres, o si ha montat els dos millor, em pot donar opinions, pros i contres???


Moltes gràcies i salutacions :catBirra
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: JosepM » dc. abr. 20, 2016 6:31 pm

Els Conti TA són muntats d'origen en les KTM grosses, segons crec. En una versió especial, em sembla.

Jo vaig posar un Trail Attack al darrera una vegada a la Varadero.
I vaig decidir no repetir: casualitat o no vaig experimentar una derrapada inesperada sobre mullat (que figura que és una de les seves virtuts). Tampoc va destacat especialment quant a durada.
Pel que fa al TA al davant, sobre les Varaderos era molt controvertit: hi ha qui el troba el pneumàtic perfecte i hi ha qui el fa responsable d'un nivell intolerable de vibracions (un problema crònic de les maxi trail Honda amb alguns pneumàtics).

Bona sort amb la tria,

Josep

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: Jesus » dj. abr. 21, 2016 5:03 pm

Els Atack són molt esportius, a mi a la GS d' oli em duraven uns 5000km.
Els TKC70 em van durar més del doble a la LC ( els vaig muntar per baixar a Marroc), vibren una mica i aquesta vibració s' accentua a mesura que es van gastant, però son ideals per un us mixt.
Jo com ara només faig asfalt, prefereixo calçar els Metzeler tourance Next, que em duren uns 8000km
Espero haver- te ajudat nano.

V' sss :cathola
GeSus
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. abr. 21, 2016 8:57 pm

Jesus ha escrit: Jo com ara només faig asfalt, prefereixo calçar els Metzeler tourance Next, que em duren uns 8000km

GeSus
Hola Guifré, jo a la Superteneré, que també es vaca grossa, portava el Tourance Next i em duraven uns 10.000 km. S'ha de dir que amb una conducció moderada, però el 80% de km carregats i amb dos persones.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: Jordi » dv. abr. 22, 2016 8:45 am

Jo mai pregunto respecte pneumàtics. Pel que he obsevat quan la gent ho consulta als fòrums, si hi ha cent respostes, hi ha cent opinions completament diferents. Tret d'una roda que sigui tan dolenta que tothom en parli malament (com els Michelin Anakee, per exemple), mai dues respostes coincidiran en sensacions, adherència i duració.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Miquelc
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:57 pm
Ubicació: les Masies de Voltregà

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: Miquelc » dv. abr. 22, 2016 1:56 pm

Hola, jo vaig portar els conti trail attak2 a la Gs. Em van durar uns 6 mil kms inclosa una rider 1000, són tous i per fer curves van molt bé, l'única cosa és que en el meu cas s'em va acabar abans el neumàtic de davant que el de darrera... no m'ha passat cap altre vegada per altre banda només com a curiositat estèticament són "xulus" i desde el km 0 pots donar gas ja que no porten aquella capa protectora.

Apa bona sort.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: Trencaferro » dv. abr. 22, 2016 2:46 pm

Doncs moltes gràcies per totes les opinions, tot i que ja tenia demanats els TKC70, finalment i monto els metzeller Next que tampoc els he probat.

M'ha fet cambiar el Jesús, que ja no recordava que quant vaig comprar la moto anava amb els EXP, i i té raó que els tacs es van desgastant irregularment, i et dona una sensació d'inseguretat i poca seguretat amb moll, la veritat que en vaig quedar molt descontent, per lo què millor més asfalto s, que dic sempre que no, però després se m'escalfa el morro i vull que els pneumàtics responguin. A veure què em duraran aquests...
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: JosepM » dv. abr. 22, 2016 3:32 pm

Prony ha escrit:Jo mai pregunto respecte pneumàtics. Pel que he obsevat quan la gent ho consulta als fòrums, si hi ha cent respostes, hi ha cent opinions completament diferents. Tret d'una roda que sigui tan dolenta que tothom en parli malament (com els Michelin Anakee, per exemple), mai dues respostes coincidiran en sensacions, adherència i duració.

Jordi "Prony"
Ei, que després de provar-ne uns quants, el meu preferit és l'Anakee 2! :catpensant
Del que sí he llegit força comentaris negatius és l'Anakee 3.

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: Jordi » dv. abr. 22, 2016 5:42 pm

JosepM ha escrit:
Prony ha escrit:Jo mai pregunto respecte pneumàtics. Pel que he obsevat quan la gent ho consulta als fòrums, si hi ha cent respostes, hi ha cent opinions completament diferents. Tret d'una roda que sigui tan dolenta que tothom en parli malament (com els Michelin Anakee, per exemple), mai dues respostes coincidiran en sensacions, adherència i duració.
Jordi "Prony"
Ei, que després de provar-ne uns quants, el meu preferit és l'Anakee 2! :catpensant
Del que sí he llegit força comentaris negatius és l'Anakee 3.
Salut,
Josep
Em referia precisament a l'Anakee 3.
Miquelc ha escrit:Hola, jo vaig portar els conti trail attak2 a la Gs. Em van durar uns 6 mil kms inclosa una rider 1000, són tous i per fer curves van molt bé, l'única cosa és que en el meu cas s'em va acabar abans el neumàtic de davant que el de darrera... no m'ha passat cap altre vegada per altre banda només com a curiositat estèticament són "xulus" i des del km 0 pots donar gas ja que no porten aquella capa protectora.
Apa bona sort.
A mi, em van agradar bastant, potser els que més. A l'igual que tu i que jo, som molts els que ens hem queixat de que el pneumàtic davanter es va "triangular" en un tres-i-no-res. Avui en dia, els pneumàtics son "bicompost", la banda central és més dura que els laterals, això permet que tinguem força adherència als revolts sense patir per un ràpid desgast en rectes. Què passa? doncs que el Telelever ens autoritza a frenar "fort" en ple revolt i això suposa una càrrega enorme per la integritat de la goma, que al ser tan tova, es desgasta molt ràpidament. Aquest fenomen de les rodes triangulades tan sols ens passa a nosaltres, em sembla.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Dubte amb pneumàtic continental

Entrada Autor: Jesus » dg. abr. 24, 2016 12:25 am

Jordi, ja pot ser cert el que dius del telelever, ja que et permet frenar" fins a dins de la cuina"...sino recordo malament, els Atack els gastava abans del davant i ara ja se el motiu.

Trencaferro, ja diràs quines sensacions et donen els Next a la Tiger 1200.

V'sss :cathola
GeSus
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”