NAVA RIDER 2016

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dt. oct. 04, 2016 11:22 pm

Jo encara no sé com ho tindré, seguiré el fil.

Per cert, tant en una opció de ruta com en l'altra, us heu saltat un tram de l'N-240 entre Berdú i Yesa, crec que és molt millor que no pas l'autovia.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 05, 2016 3:45 pm

Sergibuda ha escrit:Jo encara no sé com ho tindré, seguiré el fil.

Per cert, tant en una opció de ruta com en l'altra, us heu saltat un tram de l'N-240 entre Berdú i Yesa, crec que és molt millor que no pas l'autovia.
Tens tota la raó del món, se'm va passar aquest tram. Ja l'he afegit tot i que, cap a la meitat trencarem cap el nord, vers Burgui.

Ara si què si, aquesta és la ruta de pujada definitiva, tot i que, segons el clima, el cansament i la nyonya que ens entri desprès de dinar, decidirem si aquests dos últims trams els fem o anem directament cap a Pamplona.

Ruta Google Maps:

https://goo.gl/maps/3YQqxz56Uu32
Mon&mon ha escrit:Nosaltres sortirem als voltants de les 2 d'Andorra, però quant passem per Puente la Reina, mirarem si encara esteu entaulats....
Seria un autèntic plaer trobar-nos i fer l'últim tram amb la vostra companyia, a veure si tenim sort de coincidir.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dc. oct. 05, 2016 11:41 pm

Demà us ho confirmo, però en principi podré unir-me a vosaltres a Tremp i fer la ruta plegats fins Puente la Reina, no em quedaria a dinar i tiraria cap a Pamplona perquè voldria aprofitat la tarda per anar a veure un amic que fa un mes i mig que el van operar del maluc.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dj. oct. 06, 2016 10:51 am

Sergibuda ha escrit:Demà us ho confirmo, però en principi podré unir-me a vosaltres a Tremp i fer la ruta plegats fins Puente la Reina, no em quedaria a dinar i tiraria cap a Pamplona perquè voldria aprofitat la tarda per anar a veure un amic que fa un mes i mig que el van operar del maluc.
Collonut!!!! Si tot va bé, ens veiem demà a Tremp.

Algú més?

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Mon&mon » dj. oct. 06, 2016 2:00 pm

Hola.

Alguna idea per quedar al vespre a Pamplona?
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dj. oct. 06, 2016 10:12 pm

Ens veiem a Tremp!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dg. oct. 09, 2016 9:48 pm

Hola nois,

Què us haig de dir d'aquesta experiència? Doncs què, en general ha estat genial. Hem gaudit d'unes carreteres, per mi noves, fantàstiques, a les quals els ha acompanyat uns paisatges i un entorn fabulosos. Si a tot això hi afegim una meteorologia que s'ha portat molt bé (quatre gotes mal comptades a Igualada), assolim el "pleno" en quant a satisfacció general.
Una organització magnífica, uns companys (tant de MTC com la resta dels 700 inscrits) fantàstics. Ho he passat molt rebé i espero repetir-ho el proper any.
Aquesta edició no m'ha sortit gaire bé el tema de la ruta, però pel 2017 us asseguro que faré els deures.

Només he fet aquestes fotos, en aquesta ocasió, els fotògrafs han estat els altres.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


En veiem a Horta de Sant Joan!!!!! :coets :coets

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 09, 2016 10:35 pm

Ojo...

http://m.noticiasdenavarra.com/2016/10/ ... arider-day

Enviat des del meu SM-G935F usant Tapatalk
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Albert » dl. oct. 10, 2016 8:16 am

Holaaaaa,


Gracies Prony per aquestes 4 fotos. Espero que no us hagi caçat el radars que ha posat l'Steelman


Segur que us jo heu passat mot re-bé!!!



-thumbup -thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 10, 2016 9:13 am

bones companys.
com be ha dit en Prony,un cap de setmana per enmarcar,ja penjare algunes d eles fotos que vaig fer,a tots els companys de MTC agrair-lis lo be que m'ho he passat desde el divendres al mati fins al mitgdia de diumenge :catBirra :catBirra :catBirra

Steelman ha escrit:Ojo...

http://m.noticiasdenavarra.com/2016/10/ ... arider-day

Enviat des del meu SM-G935F usant Tapatalk


aixo al mitgdia de dissabte ja corria per face's i wats i :catnono :catnono es clar que debia ser de dies anteriors,jo no vaig veure ni un policia de carretera en tota la ruta ni vaig sentir a ningu que l'haguesin parat ademes la gent no corria,algun als trams d ecorbas anava un xic valent,pero res de l'altre mon.
edito el posat,m'han dit que es cert que hi havia 3 trpodes petits en punts estrategics pero no van parara a ningu :catko tocara esperar a veure.
Imatge

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Sergibuda » dl. oct. 10, 2016 10:58 am

Jo vaig tenir la sort de compartir la ruta de Tremp a Puente la Reina amb uns companys magnífics. Merci a tots quatre! Un cop a Pamplona, una passejada gastronòmica també fantàstica amb més mototuristes.

A l'event no vam coincidir gaire, però també vaig gaudir-lo força.

Respecte a la notícia, el meu grup només va passar per un dels tres punt assenyalats, així que com a molt tindré un regalet, tot i qud se'm faria estrany rebre'l perquè en tot moment vam intentar respectar les normes de circulació excepte per motius de seguretat. -beg -beg -beg
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Albert » dl. oct. 10, 2016 11:19 am

Holaaaa,
Sergibuda ha escrit:
en tot moment vam intentar respectar les normes de circulació excepte per motius de seguretat. -beg -beg -beg
Estigues tanquil Sergi, tots sabem que tu y la teva moto sou prudents, respectuosos, i que mai no correu mes del compte.


-ops -ops
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 10, 2016 6:04 pm

a mi el que m'emprenya una mica es que es tingui que acavar fent propaganda d'aquests ''vigilantsdelalleiielordre'' que fan l'agost un octubre o be cada cop que es fa una cosa aixi,en fi,no crec que ens arrivi res de res perque anavem a un pas ben normal,ni poc a poc ni rapid :catnono :catnono

unes fotos,aquestes al punt de trobada que varem quedar la Cristina en Pep, en Sergi i jo.....a i en Prony tambe hi era -harhar aixo fins Pamplona,alla vem quedar i trobar mes companyes i companys :catBirra :catBirra ara amb uns a un lloc amb altres,ja som grandets i no tenim por de anar sols pel mon :riure :riure :riure en acavat i espero no deixar-me a ningu,pero ordre d'aparicio en Nukutawake i Sra , els Mon&Mon , l'Eva , la Merce Orriols i altres que no son de MTC pero varem fer una mica de colla dissabte nit.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

la ruta la varem fer fins Puente la Reina per la 260 que ens va agradar molt,paran crec a Boltaña que ho vem fer tornant de la KDD de Mtc de Osca,un cop varem sortir jo vaig demanar de parar als ports per fer foto pero en Prony va parar nomes al primer,despres ja no va parar mes i aixo que jo li demanava casi suplicant....nomes te cor amb el seu gat -tongue

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

i aixi vem anar tirant fins alla que vem dinar aconsellats per la Cristina,la veritat es que al tripadvisor diu una cosa i la realitat es una altre,per cert el cambrer te un humor angles que a mi m'agrada molt i enseguida ens vem fer amics.

image/oq2f3494j/]Imatge[/url]

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

en acavat de dinar i amb una mica de ''pesadez'' al cos,vem tornar a arrancar,en Sergi ja havia fet la seva perque l'esperaven uns amics seus i va sortir despres de fer un mos,varem seguir amb la ruta prevista,parant a una benzinera a l'estil matanza de Texas a la que hi hem de tornar prenent mesures,d'aqui fins el lloc de l'acreditacio que va ser força rapid el fet d erecullir la bossa.

Imatge

Imatgesube fotos

Imatge

Imatge

lo que ve a partir d'aqui o posare dema que tindre alguna estoneta,Prony ja veus que t'ha tocat -harhar -harhar -harhar :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dl. oct. 10, 2016 9:45 pm

Ets un Megacrack, Josep!!!!!!
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 11, 2016 10:42 am

Un cop arrivats a lloc no era questio de perdre ocasio de coneixer tan maravellosa ciutat no es que no la coneguem pero es clar dir anem a menjar, beure i riure molt com que no queda de senyors….varem quedar a la plaça del ajuntament i alla va començar la nit

Imatge[/url]

Un cop retrobats foto de rigor.

Imatge[/url]

I au,a pendre alguna coseta,pensant que l’endema no era festa,jajaja.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Aquestes no se qui son pero al demanr-lis que ens fesin una foto,si van posar coses de jovent

Imatge

I a dormir per sortir descansadets que ni han alguns que tenen moooooolta pressa

El mati en questio quedem a la plaza Baluarte i ja i son casi tots per sortir….aiiii quins nerviiiiis


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Imatge

Imatge

Imatge

D’aquí teneim que anar fins els Arcos i la ruta va ser molt maca,no hi ha fotos ja que no varem parar,pero en Nukutawake despres de que els navegadors no ens fesin anar per on tocava amb un móvil va agfar el cami correcte,agrair-li les indicacions ja que menys en un tram tot el demes no era el que tocava i aixo que estaba posat amb punts de pas i tot.
Aquí ens van donar el primer entrepa i beguda del dia i ja ens vem trovar casi be tots els mototuristes.


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al sortir vem agafar la sierra de Urbasa , un tram precios amb 60 km’s de corbas i cavalls pel mitg , boira que no deixava veure el paisatge be pero es gaudia,aixo fins el proxim punt de pas,la organitzacio s’ho havia currat,bon sabor de boca,al arrivar un altre cop enmtrepa que va entrar molt be ja que el pa era tou tipus Frankfurt pero amb una xistorra,reagrupamnet general i trobada amb amics que feia una Nava Rider que no veia.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge[/url]

Imatge

Imatge

I vem continuar fins el proper punt de pas,el mes llarg fent un cami rural asfaltat un xic trencat entre Etxalar i Zugarramurdi que si es te que fer de nit i amb el rotllo d elo de les bruixes et tens que ‘’cagardepor’’…..on dinariem al restaurant la Koska,molt i molt be.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I al final el lloc d’arrivada amb un dinar molt bo,els que som de olla i cassola o vem agrair de debo.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En acavat vem estar a fora el pati una estona fent baixar el menjar ja que teniem un altre tros llarguet i molt curbero,aquí haig d’agrair a en Prony i als companys que quan em van veure cansat van fer una parada técnica i amb un Aquarius dels que sempre en ruta vaig carregadet em va refer.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La ruta va ser d’escandol,a algu li sortien ‘’pelotillas als pneumatics pero ja fins l’arrivada no tinc mes fotos,cap a les 18,30 h varem arrivar,una gran ruta i una bona experiencia,per el meu gust no i va haver cap incident i fins i tot diría que la genta nava poc a poc ens van pasar alguns pero no gaires i en cap momento vaig sentir agobio de motos excepte en alguns camins que degut als tractors es feien taps pero ho resoliem lo mes rapid posible,corrues de 20 motos sense deixar espai per pasar i tragant fang……en fi,molt i molt be.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I aixo s’ha acavat …..de moment,alguns havien arrivat abans i altres van nara arrivant a posteriori,a partir d’aquí la organitzacio donava tres vals amb cazuelicas i un concert ben xulo amb sorteig de regals,a un que es molt primmirat amb el menjar li va tocar un bon obsequi i aixi ja no va criticar mes el vi que li va agradar molt…...jajaja.continuara......
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Xavier » dt. oct. 11, 2016 12:25 pm

Gràcies per les fotos i per la crònica.

Una bona experiència. Felicitats!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 11, 2016 2:40 pm

Continuarà????
Doncs tinc força curiositat, perquè jo vaig anar a dormir aviat, però em sembla que la festa devia seguir fins molt tard......
I si, em va tocar una jaqueta AXO "Brave" molt xula, però de la talla "M"....... Està a la venda.

Moltes gràcies Kpeps per publicar l'esdeveniment l'any passat. En l'instant en que ho vaig veure, tenia claríssim que aquest any hi aniria. I el 2017, si Déu vol, penso repetir. El què si que no penso tornar a tastar serà aquell líquid fosc que anomenaven "vino". Com tu encertadament vas dir, cada cop que s'obria una ampolla "d'allò", la capa d'ozó se'n ressentia.

Què em va agradar??

La ruta de pujada, trobar-nos a Tremp, amb aquella boira tan humida i tant fresqueta i veure que a mesura que pujàvem, el sol agafava protagonisme.
El dinar amb el menú infantil.
El fart de riure gràcies a la benzinera de "La matanza de Texas", amb el coix, la seva muller i la benzina. Aquell home es va venjar del que li havia fet la Cristina vint anys enrere.
L'arribada a Pamplona, les acreditacions i observar com tot estava fantàsticament organitzat.
Visitar Pamplona per primer cop, i estar al revolt on els pobres braus rellisquen i cauen cada San Fermin.
L'ambient del carrer
Els xuxes
La visita guiada a Pamplona per part d'en Sergibuda
L'esdeveniment del dissabte, la cordialitat dels participants, la ruta, el restaurant......
El bateria del concert de rock, aquell grup era boníssim
Que em toqués una cosa tan xula en un sorteig!!!!


Què no em va agradar?

El què va passar al circuit de Los Arcos amb els que havien pagat 12€ per humiliar-los un cop dins la pista
La pensió on em vaig allotjar
El vi
Què no vaig portar preparada la ruta i que ens va obligar a estar massa pendents en algunes cruïlles. L'any proper no ens passarà. Sort d'en Nukatawake, que fou l'únic que va fer els deures.
La Ertzaintza i la batuda que va fer, més de 100 multes en tres radars amagats.

I ja està. Ens veiem el proper any!!!!!

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Albert » dt. oct. 11, 2016 4:25 pm

Holaaaa,

Moltes gràcies nois per la crónica, les fotos i les opinions que ens esteu deixant aquí. Molta enveja de haver pogut acompanyar-vos.

Potser un altre any!!!


-wink -wink
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 11, 2016 7:50 pm

Per acabar la gresca motorista res millor que una mica de moviment,aqui ja ens varem juntar uns quants mes a gastar els vales de las cazuelicas,encara que algún es menjava gominoles que ell en deia xuxes i ja li vem dir que li sortirien cucs,jajajaja

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Un cop menjades las cazuelicas cap a la discoteca Zentral on ens van amenitzar la nit amb música clasica,clasicament rockera es clar.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En acavat de la Zentral vem anar a lo que es diu la ultima i au,cada mochuelo a su olivo

Imatge

Imatge

Imatge

Al dia següent ja s’havia acavat el broquil no sense el disgust de no trobar un company alguna coseta a la moto no per el seu valor pero si per lo que es valorava…… i ja cami cap a casa un per cada banda i jo i la Cristina fins a Lleida,passant de llarg d ela famosa benzinera on ens esperaba el ‘’cojomanteca’’ amb la serra eléctrica i trobant a Puente la Reina un colon del 15.

Imatge

Imatge

Imatge

I ale,ja no dono mes la tabarra ,nomes agarir als companys un cap de setmana dels bons i molta laegria de trobar companys i companyes a tort i dret per arreu,salut i fins la KDD
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: NAVA RIDER 2016

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 12, 2016 7:53 pm

Holaaaa,


Pep, amb unes fotos tant guapes, i unes explicacions tant bones, que dius de donar la tabarra???


Ja pots seguir per mi!!!!



-clapping -clapping
Sort,

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”