Inscripcions

KDD a Horta de Sant Joan

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
La Padrina
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
Ubicació: Vic

Re: Inscripcions

Entrada Autor: La Padrina » dg. oct. 16, 2016 8:37 pm

Jo tambe a casa.
Tot genial!!! gracies a tota la gent que fan posible que tot funcioni perfecte!! ho he passat molt be!!
Gracies!! :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Sergi3 » dg. oct. 16, 2016 8:44 pm

3 més a casa.... Gracies als Organitzadors!! :aplaudiment :aplaudiment

:catBirra
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Trencaferro » dg. oct. 16, 2016 8:57 pm

Nosaltres fa una estoneta que també som a casa, després de gairebé fer mil quilòmetres en els tres dies, cansats però molt contents, contents per l'organització, per retrobar cares conegudes i d'altres que hem conegut, contents per un fi de setmana genial com sempre amb tots vosaltres.
I com ja l'hi he dit en algú, sou collonuts! :catsalt :catsalt :catsalt
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Truc
Presentats
Entrades: 68
Membre des de: dl. des. 13, 2010 6:14 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Truc » dg. oct. 16, 2016 9:09 pm

Molt contents de compartir aquets dies de rutes i amistat.

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Inscripcions

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. oct. 16, 2016 9:14 pm

Ja fa estona que'm arribat, han sigut mes de 800 km de bona carretera i millor companyia. Només cal donar l'enhorabona a tots els els organitzadors i donar-vos les gracies per l'esforç gegantí de tirar endevant un esdeveniment tan collonut com ha sigut aquesta KDD.

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Cabirol » dg. oct. 16, 2016 9:59 pm

Un cap de semana cullunut , felicitar als organitsadors-es de la fantastica kkda que ens heu preparat moltisimes gracies.. :catsalt :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Xavier » dg. oct. 16, 2016 10:26 pm

Gràcies companys per organitzar-nos un cap de setmana magnífic.

Si us dic que no m'ho he passat bé, tampoc em creureu...




MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Fpardo » dl. oct. 17, 2016 10:40 am

Volem felicitar als organitzadors de la KDD per lo molt que hem disfrutat, tant de les rutes com dels apats i com no, de la companyia que de mica en mica aném ampliant i coneixent més gent.
També vull donar-li les gràcies al company Guifré "Trencaferro" per la seva paciencia i col·laboració a la meva tasca de "Romba" i per la classe particular rebuda de traçades de curves.
Amb moltes ganes de retrovar-nos de nou.

:aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

:CatVictoria
Montse i Francesc

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Jordi » dl. oct. 17, 2016 3:10 pm

Hola,
Jo també vaig arribar molt bé, tot i què les dues parelles de Manresa i el Pili600 (adventure blanca) em van voler fer donar una volta extra per Calaf, o ve-tú-a-saber-on. Ja m'havien advertit que els agradava enredar a la gent.......
Què dir de la sortida?
Doncs que si no ho he comentat vint cops, és que ho he comentat quaranta: Tarragona disposa de les millors carreteres per gaudir de la moto. Sempre pensant en el Pirineus i hauríem d'agafar la bona costum d'anar cap el sud.
La ruta: Molt bé, però és van fer curtes. Potser el que les va dissenyar no era gaire experimentat en aquestes qüestions.... Sort que el que anava al davant (Perdó per no saber el nom, duia barba blanca i anava amb una Pan) va allargar-la.
La organització: Excel·lent, no hi va faltar de res!!! Fins i tot una samarreta mooooooooolt gran. La navalla ja la he posat a la caixa d'eines, preparada per quan l'hagi de menester.
Menjar: Les tres B's. En sabeu molt d'escollir restaurants.
Hotel: A mi em va tocar una habitació nova, que sempre és d'agrair. Aquest lloc té molt bona fama
Companys: Em van quedar molts noms per recordar, però a alguns ja us començo a conèixer. Tan sols recordo els noms de les noies, serà que tinc memòria selectiva. jajajajajajaja

En resum, què va ser fantàstic i espero poder tornar a compartir ruta amb vosaltres i amb la resta de components de mototurista.com.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Inscripcions

Entrada Autor: Kinder » dl. oct. 17, 2016 3:23 pm

jordi ha escrit:Hola,
Jo també vaig arribar molt bé, tot i què les dues parelles de Manresa i el Pili600 (adventure blanca) em van voler fer donar una volta extra per Calaf, o ve-tú-a-saber-on. Ja m'havien advertit que els agradava enredar a la gent.......
Què dir de la sortida?
Doncs que si no ho he comentat vint cops, és que ho he comentat quaranta: Tarragona disposa de les millors carreteres per gaudir de la moto. Sempre pensant en el Pirineus i hauríem d'agafar la bona costum d'anar cap el sud.
La ruta: Molt bé, però és van fer curtes. Potser el que les va dissenyar no era gaire experimentat en aquestes qüestions.... Sort que el que anava al davant (Perdó per no saber el nom, duia barba blanca i anava amb una Pan) va allargar-la.
La organització: Excel·lent, no hi va faltar de res!!! Fins i tot una samarreta mooooooooolt gran.

Companys: Em van quedar molts noms per recordar, però a alguns ja us començo a conèixer. Tan sols recordo els noms de les noies, serà que tinc memòria selectiva. jajajajajajaja

En resum, què va ser fantàstic i espero poder tornar a compartir ruta amb vosaltres i amb la resta de components de mototurista.com.

Jordi
GUAITAAAAAAAAAAA

Si tenim un company nou que no estava pas a la llista i va venir, i va tenir samarreta, navalla i fins i tot Power Bank!!!!!!

Menys mal que s'ho va passar be, encara que les rutes se li fessin curtes

Fins la propera JORDI, el 13 de novembre Sant Torne-m'hi


P.D. No recordo haver llegit la teva presentació ;-)



Enviat des de Tapatalk ;-)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 17, 2016 6:03 pm

Kinder ha escrit:
jordi ha escrit:Hola,
Jo també vaig arribar molt bé, tot i què les dues parelles de Manresa i el Pili600 (adventure blanca) em van voler fer donar una volta extra per Calaf, o ve-tú-a-saber-on. Ja m'havien advertit que els agradava enredar a la gent.......
Què dir de la sortida?
Doncs que si no ho he comentat vint cops, és que ho he comentat quaranta: Tarragona disposa de les millors carreteres per gaudir de la moto. Sempre pensant en el Pirineus i hauríem d'agafar la bona costum d'anar cap el sud.
La ruta: Molt bé, però és van fer curtes. Potser el que les va dissenyar no era gaire experimentat en aquestes qüestions.... Sort que el que anava al davant (Perdó per no saber el nom, duia barba blanca i anava amb una Pan) va allargar-la.
La organització: Excel·lent, no hi va faltar de res!!! Fins i tot una samarreta mooooooooolt gran.

Companys: Em van quedar molts noms per recordar, però a alguns ja us començo a conèixer. Tan sols recordo els noms de les noies, serà que tinc memòria selectiva. jajajajajajaja

En resum, què va ser fantàstic i espero poder tornar a compartir ruta amb vosaltres i amb la resta de components de mototurista.com.

Jordi
GUAITAAAAAAAAAAA

Si tenim un company nou


P.D. No recordo haver llegit la teva presentació ;-)



Enviat des de Tapatalk ;-)
aixo es un robot segur ,expulsio inmediata :riure :riure :riure

Imatgeimagen jpg
Imatge

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Cristina » dl. oct. 17, 2016 8:56 pm

.
Bones!!

Jo també vaig arribar sencera a casa i contenta d'haver gaudit altre cop de la vostra companyia. :catsalt

Gràcies a tots!! :catok

PD: demano disculpes per haver marxat sense acomiadar-me -sorry

Fins aviat!

Respon

Torna a “2016”