Propostes per el 2017

Calendaris anuals anteriors

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Propostes per el 2017

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 14, 2016 5:57 pm

bones a tots.
fa dies que em ronda pel cap fer un parell de propostes i ara que es dona d'alta el calendari del 2017 m'agradaria compartir-les amb vosaltres per si us sembla be.

1ª aquest any m'agradaria fer la Transpirenaica,com se que molts de vosaltres aixo es el ''patiodemicasa'' la proposicio seria anar fins el començament per la part Espanyola i tornar tot fent els col's,havia pensat fer quelcom divertit fins a França com el que varem fer amb els companys de la Navarider sense cap presa i gaudint dels paissatges i la ruta i de tornada que anes al davant un o altres companys que sapiguesisn uns camins e indrets macos per passar de volta.

2ª ara fa uns messos vem tenir la oportunitat de gaudir d'una estona de circuit,em va semblar que per alguns va ser una experiencia força positiva,no es tracta de anar a cremar motors ni de fer el broquil,amb un bon oubrier de pista crec que podem gaudir d'allo mes amb la seguretat que dona un traçat d'aquestes caracteristiques ,tinc la possibilitat de demanar a una persona que ja em va comentar que per una cosa aixi el circuit de Mora d' Ebre pot ser fantastic i la estona tot es parlar-ho ja que per lo que em va dir no cal estar rodant 2 horas per acavar ben ben cansats i fet pols.....

en fi que son idees per aquest 2017 que poden quedar en un no res o fer quelcom si es troba interesant.
p.d. ho escric que se que ho llegiu tot -harhar -harhar i si algu te alguna proposta mes, segur que els administardors moderadors estaran contents que fem coses plegats :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Rad » dl. nov. 14, 2016 6:10 pm

Molt interessant Sr Kpeps. :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Jl61 » dl. nov. 14, 2016 6:13 pm

Hola, Josep!!!
-La Tras, es muy seductora (algunos de bcn, hicimos
un simulacro de ella y estuvo genial) no me impirtaria
hacerla de nuevo. Fechas????
-Mora....(tengo muy malos recuerdos de ese circuito)
solo comentar que es muy pequeño y ratonero, a lo
mejor seria interesante buscar otro un poco mas largo
y ancho, mas acorde a los armarios que conducimos.
Salut!!!
ljl

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 14, 2016 6:26 pm

las datas per la transpirenaica han de ser que hi haigi bon temps i no se solapin amb cap altre cosa,estudiem-ho entre tots aquesta es la ideia i tant que si,del tema circuit tot es parlar i trobar el mes adient,jo no tinc ni ideia de trasats , a veure quin circuit es el millor per aquest cas i si ho tirem endevant -mu -mu ,la ideia es rodar amb seguretat sense anar a buscar voltes rapides,eh !! :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Albert » dt. nov. 15, 2016 11:29 am

Holaaaa,

Molt bones propostes Pep, i ara es un bon moment per plantejar-les i veure la millor manera de incloure-les al calendari.
Kpeps ha escrit: 2ª ara fa uns messos vem tenir la oportunitat de gaudir d'una estona de circuit,em va semblar que per alguns va ser una experiencia força positiva,no es tracta de anar a cremar motors ni de fer el broquil,amb un bon oubrier de pista crec que podem gaudir d'allo mes amb la seguretat que dona un traçat d'aquestes caracteristiques ,tinc la possibilitat de demanar a una persona que ja em va comentar que per una cosa aixi el circuit de Mora d' Ebre pot ser fantastic i la estona tot es parlar-ho ja que per lo que em va dir no cal estar rodant 2 horas per acavar ben ben cansats i fet pols.....
Jotaele ha escrit: -Mora....(tengo muy malos recuerdos de ese circuito) solo comentar que es muy pequeño y ratonero, a lo mejor seria interesante buscar otro un poco mas largo y ancho, mas acorde a los armarios que conducimos.
Es una proposta que segurament agradarà a mes de 4, que fa temps que mes o menys se'n parla. A veure si la podem concretar..

Efectivament el circuit de Mora es mes aviat petitet, no hi ha revolts ràpids i es tot molt enllaçat:

Imatge

Tot i així, si no hi ha altres opcions, no deixa de ser una proposta a tenir en compte. A veure si algun altre company ens pot facilitar algun contacte per estudiar en un altre circuit.

En aquest tema, les dates potser seria secundari, doncs quasi tot l'any hi ha possibilitat de fer-ho.


Gràcies Pep i José Luis.


-clapping
Sort,

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Ad_hoc » dt. nov. 15, 2016 11:40 am

Molt bones propostes.
El tema de rodar en circuit sense anar a fer crono em sembla molt interessant per polir la conducció, sense preocupació del trànsit de cara.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Albert » dt. nov. 15, 2016 11:46 am

Holaaaa,
Kpeps ha escrit: 1ª aquest any m'agradaria fer la Transpirenaica,com se que molts de vosaltres aixo es el ''patiodemicasa'' la proposicio seria anar fins el començament per la part Espanyola i tornar tot fent els col's,havia pensat fer quelcom divertit fins a França com el que varem fer amb els companys de la Navarider sense cap presa i gaudint dels paissatges i la ruta i de tornada que anes al davant un o altres companys que sapiguesisn uns camins e indrets macos per passar de volta.
Jotaele ha escrit: -La Tras, es muy seductora (algunos de bcn, hicimos un simulacro de ella y estuvo genial) no me impirtaria hacerla de nuevo. Fechas????

Aquí si que de veure bé el calendari i triar les dates amb mes carinyo. Per anar amb seguretat de no trobar els colls francesos tancats, no caldria mirar de fer-ho ni abans del Juny, ni mes enllà del setembre per tema de hores de sol.

Tampoc cal ser molt generós amb les dates escollides. Es una mena de sortida que millor que sigui amb poques motos, doncs si no, es fa molt complicat de trobar allotjament en alguns llocs. Jo seria partidari de que tu mateix fessis una proposta de dates, no fos cas que després en triesim alguna que tu no podessis venir!!! No he entès be si la vols fer d'aquí cap allà o del cantàbric al mediterrà. I explica'm una mica això de les coses divertides, per exemple??

A veure si en treiem quelcom de interessant i no es queda en un sol projecte.


Gràcies Pep i José Luis.


-clapping
Sort,

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Napoleon » dt. nov. 15, 2016 1:17 pm

Bones propostes, Pep :catok
Compteu amb mí per la traspirenaica (sigui d'esquerra a dreta o a l'inrevés). :catsalt
El tema de rodar en circuit, ni fú ni fà, però si s'arriba a organitzar...... quí sap.....
Per les dates, tal com diu l'Albert, m'anirà bé la teva proposta.
Salut i peles :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 15, 2016 4:08 pm

Albert ha escrit:
Tampoc cal ser molt generós amb les dates escollides. Es una mena de sortida que millor que sigui amb poques motos, doncs si no, es fa molt complicat de trobar allotjament en alguns llocs. Jo seria partidari de que tu mateix fessis una proposta de dates, no fos cas que després en triesim alguna que tu no podessis venir!!! No he entès be si la vols fer d'aquí cap allà o del cantàbric al mediterrà. I explica'm una mica això de les coses divertides, per exemple??g
las datas,es clar,miro a veure que ,lo altre m'explico,d'aqui per exemple sortir de cap de Creus per entendrens cap a Biarritz per Espanya i de allla per tornar per la part de França, lo de divertit em referia que no cal anar a fer una kilometrada cada dia com si ens perseguis l'aigua del tsunami i aixi poder sortir una estona de nit buscant per dormir llocs que hi hagi marxeta , i llevar-nos sense problema per continuar,es una ideia. :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Miquelc
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: dc. nov. 06, 2013 12:57 pm
Ubicació: les Masies de Voltregà

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Miquelc » dt. nov. 15, 2016 7:00 pm

Hola,

El tema del circuit a mi en principi m'agradaria, no hi he anat mai encara, sempre i quant no es dispari molt de preu i no m'hagi de comprar un mono de pell de camell !!

La Transpirenaica depèn de les dates i de quants dies sigui, però evidentment és una bona idea i una ruta molt guapa, estaré al cas.

Gràcies per les propostes Kpeps!

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Sergibuda » dt. nov. 15, 2016 7:54 pm

Són dues molt bones propostes!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Rad » dt. nov. 15, 2016 10:51 pm

Castellolí i Alcarràs poden ser interessants.

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Xgal » dc. nov. 16, 2016 8:17 am

Bones propostes!!

Estaré atent al post. :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Xavier » dc. nov. 16, 2016 10:47 am

Ja m'emprenya ja haver de dir-li al Kpeps que fa bones propostes... amb la mania que li tinc!

:catok

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. nov. 17, 2016 9:46 pm

La idea de la transpirenaica m'agrada força. Ja fa dos anys que fem la volta al Tourmalet, seria qüestió d'afegir-hi un parell de dies mes. Aquest anys vem sortir divendres a la tarda i vem tornar diumenge.

Si es fa al juliol s'ha d'anar amb compte amb el Tour.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 17, 2016 10:34 pm

segur que entre tots treiem una bona ruta per aixo de la transpirenaica,uns han fet una tros i uns altres un altre ,es questio de lligar.ho tot i surt uns dies fantastics,jo he mirat la ruta dels cols que esta tot planificat i em sembla molt correcte ,posen de Hendaye a Cervere,pero veig que es pot sortir d'un punt proper i tambe arrivar i anar on es vulgui,bon comentari aquest del Tour :catok
Xavier ha escrit:Ja m'emprenya ja haver de dir-li al Kpeps que fa bones propostes... amb la mania que li tinc! :catok
no se que contestar .....em començaves a caure be -harhar -harhar
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Trencaferro » dv. nov. 18, 2016 1:45 am

Kpeps ha escrit:
Albert ha escrit:
Tampoc cal ser molt generós amb les dates escollides. Es una mena de sortida que millor que sigui amb poques motos, doncs si no, es fa molt complicat de trobar allotjament en alguns llocs. Jo seria partidari de que tu mateix fessis una proposta de dates, no fos cas que després en triesim alguna que tu no podessis venir!!! No he entès be si la vols fer d'aquí cap allà o del cantàbric al mediterrà. I explica'm una mica això de les coses divertides, per exemple??g
las datas,es clar,miro a veure que ,lo altre m'explico,d'aqui per exemple sortir de cap de Creus per entendrens cap a Biarritz per Espanya i de allla per tornar per la part de França, lo de divertit em referia que no cal anar a fer una kilometrada cada dia com si ens perseguis l'aigua del tsunami i aixi poder sortir una estona de nit buscant per dormir llocs que hi hagi marxeta , i llevar-nos sense problema per continuar,es una ideia. :catBirra
Ara ja si que és una proposta excel.lent! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
P.D. Jo sé d'un lloc Andorra..... :riure :riure :riure
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: propostes per el 2017

Entrada Autor: Cristina » dv. nov. 18, 2016 12:32 pm

Trencaferro ha escrit:
Kpeps ha escrit:
Albert ha escrit:
Tampoc cal ser molt generós amb les dates escollides. Es una mena de sortida que millor que sigui amb poques motos, doncs si no, es fa molt complicat de trobar allotjament en alguns llocs. Jo seria partidari de que tu mateix fessis una proposta de dates, no fos cas que després en triesim alguna que tu no podessis venir!!! No he entès be si la vols fer d'aquí cap allà o del cantàbric al mediterrà. I explica'm una mica això de les coses divertides, per exemple??g
las datas,es clar,miro a veure que ,lo altre m'explico,d'aqui per exemple sortir de cap de Creus per entendrens cap a Biarritz per Espanya i de allla per tornar per la part de França, lo de divertit em referia que no cal anar a fer una kilometrada cada dia com si ens perseguis l'aigua del tsunami i aixi poder sortir una estona de nit buscant per dormir llocs que hi hagi marxeta , i llevar-nos sense problema per continuar,es una ideia. :catBirra
Ara ja si que és una proposta excel.lent! :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment
P.D. Jo sé d'un lloc Andorra..... :riure :riure :riure
Bones!
I jo sé d'un lloc a Broto... i d'un lloc a.... i a... D'aquesta proposta se'n pot dir "Ruta Baritima" :riure :riure :riure :riure

I seria recomanable fer la previa -tongue

-mu

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Xavier » dv. nov. 18, 2016 1:32 pm

Jo proposo que en Jordi (ex-Prony) proposi la nocturna que com que és ocell de nit prepara unes sortides a la fresca de colló de mico.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Propostes per el 2017

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. nov. 18, 2016 3:21 pm

Xavier ha escrit:Jo proposo que en Jordi (ex-Prony) proposi la nocturna que com que és ocell de nit prepara unes sortides a la fresca de colló de mico.

Aaaaaaaaara t'escolto!!!!

Respon

Torna a “Calendaris”