12 - Collserola #133 - Canvis en ruta i punt de sortida...

Sortides mensuals de l'any 2016

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

12 - Collserola #133 - Canvis en ruta i punt de sortida...

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 28, 2016 10:47 am

Bon dia,

Ahir diumenge vàrem fer l'última prèvia de la sortida. Resultat: es inviable esmorzar a Cal Josetxo, 40 minuts esperant a que ens portessin 2 plats de callos i 2 botifarres que no eren fetes ni a la brasa, es una mica masa pero poder-hi esmorzar tots plegats.

Així que finalment el LLOC DE SORTIDA:

Cafeteria Restaurant El Lleó
Carrer 210, 3
08650 Sallent, Barcelona
Coordenades: 41.800395, 1.897983
Ubicació al google Maps


Imatge


D'altra banda, hem decidit escurçar la ruta: no baixarem cap a Sant Cugat i la Floresta. Pujarem igualment per la Carretera de Sant Cugat però ens desviarem cap el Tibidabo i Vallvidrera directament. El tall que deixem de fer, amb tot el trànsit que te els diumenges resultava una mica reiteratiu pel que fa a les vistes, i de conducció fins i tot avorrida.

Al llarg del dia d'avui actualitzarem les rutes penjades al fil de la sortida.

Moltes gràcies.


-thumbup
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 12 - Collserola #133 - Canvis en ruta i punt de sortida.

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 28, 2016 11:28 am

Una modificacio necesaria, sens dubte que arrivan a les 9 per esmorzar tranquilament al lloc en questio, sortir a 2/4 d' 11 a fer la previa atacats dels nervis, no tenia gaire sentit portar a 80 i picu persones ja que podriem haver anat directes al restaurant a dinar, les modificacions de la ruta em semblen molt correctes perque una cosa es preparar-la sol i anar passejant i l'altre es amb cua al d'arrere i un tros com el de la Floresta-Las Planas (ademes amb molt mal lloc per aparcar) era perfectament substituible.


p.d. El detall de anar per el lateral al arrivar a Barna ja se per on es.....sort d el'street view........per lo tant en aquesta ruta Nadalenca si tot surt be es cosa d'en Prony i si surt fatal d'en Jordi (aixo no ho oblideu) :riure :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 12 - Collserola #133 - Canvis en ruta i punt de sortida.

Entrada Autor: Xavier » dl. nov. 28, 2016 12:13 pm

Sou uns cracks.

Gràcies per fer atenció a tots aquests detalls que fan que les coses surtin bé.

Menció especial per en Jordi per ser-hi sempre.

Fins diumenge.

Enviat des del meu Aquaris E5 HD usant Tapatalk

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: 12 - Collserola #133 - Canvis en ruta i punt de sortida.

Entrada Autor: Napoleon » dl. nov. 28, 2016 12:18 pm

Així m'agrada!! :catok
Que feu els deures com cal!!! :aplaudiment :aplaudiment
Sort que el Jordi i l'Albert se n'ocupen, que si fos per en Kpeps..... :riure :riure
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 12 - Collserola #133 - Canvis en ruta i punt de sortida.

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. nov. 28, 2016 6:57 pm

Quin desastre....tornem a modificar la ruta, és que no us podeu estar quiets?

Això quan en Prony no hi era, no passava

...no ase falta desir nada más....

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: 12 - Collserola #133 - Canvis en ruta i punt de sortida.

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 28, 2016 8:04 pm

Alucinamaripili ha escrit:Quin desastre....tornem a modificar la ruta, és que no us podeu estar quiets?

Això quan en Prony no hi era, no passava

...no ase falta desir nada más....
siquehasefaltadesiralgomas,ahir vaig flipar,quedem per la previa (jo a disgust,tot s'ha de dir,pero be que farem) a mitg esmorsar l'antic Prony em treu un mapa d'Europa :catpensant :catpensant lo primer que em demana amb aquella veueta de bon noi que fa : on es el COLL SEROLA ?? EL COLL SEROLA ?? li responc,dons cap els Alps Suissos em sembla.....es queda pensatiu i ja comença amb les queixes...que si tindra que gastar amb la vinyeta...que si fara fred,que si el gat....etc,etc,etc.....al final li explico que es alrededor de Barcelona i ja queda mes conforme,seguim .....i t'ho dire que ho se de bona tinta.....em diu a mi follonero per quatre lletres .......un calvari et fa passar fins que no esta tot al seu gust,talla per aqui,pararem alla enlloc d'alli........no dire res mes per no liarla que s'acosta Nadal -giveup -giveup i em de tenir germanor........pero quan arrivi el gener que es calsi ben calsat ......entre ell i la Kinder et poden fer parar ben boig.......i callo que no vull dir lo de l' Albert que ......... en fi,fins diumenge :riure :riure :riure
p.d. del Pep1600 no dire res que es el que encen el foc a tots els altres (aixo si ,es el que arriva el primer per fer-te veure que arrives tard) quina previa nanu,quina previa,de traca i mocador.......sort en vaig tenir del VMAN i la MontseR que es nota la seva clase motorista i saber estar digna de gent del Bages ...... :Nadal :Nadal :Nadal
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 12 - Collserola #133 - Canvis en ruta i punt de sortida.

Entrada Autor: Jordi » dl. nov. 28, 2016 9:25 pm

Que es pot dir? Doncs que en aquesta ocasió es tracta d'una sortida "peculiar" en la que ens mourem per l'àrea amb un elevat rati de teixit vegetatiu. Molta gent en poc espai. Molts son els habitants de l'àrea metropolitana que tan sols poden sortir els diumenges, i això fa que hagem de suportar una mica més de trànsit. El fet de que pràcticament tots els trams propers a la ciutat siguin amb línia continua tampoc ajuda gaire a que la ruta es desenvolupi amb la agilitat que ens caracteritza. La recompensa a la nostra paciència serà poder-nos aturar en un indret ben bonic.
Ens veiem diumenge, quan, amb la vostra companyia, fruirem d'una fantàstica jornada.

Jordi "JORDI"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “2016”