Calçotada 2017 ??

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon

Us apuntarieu a una Calçotada casolana ??

Si[tab=33]però NO a les terres dels calçots (comarques de Tarragona)
1
4%
Si[tab=33]fa temps que no vaig a una calçotada
2
8%
Si[tab=33]NO m'agraden els calçots, però per fer xerinola i estar amb la gent hi aniria
1
4%
No[tab=30]NO m'agraden els calçots
0
No hi ha cap vot
No ...
1
4%
Si [tab=30]en vull fer una amb els companys de MTC
20
80%
 
Vots totals: 25

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Mototurisme » dt. gen. 24, 2017 4:50 pm

Holaaa,

El company Kpeps ha fet una proposta/suggeriment, però abans de tirar-ho endavant volem saber la vostre opinió per poder organitzar aquest any una calçotada, així que esperem pogueu contestar sincerament aquesta enquesta:[
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Jl61 » dt. gen. 24, 2017 7:58 pm

Siiiii a la Calçotada!!!
I posats a demanar .... si fos en diumenge
-thumbup
ljl

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. gen. 24, 2017 11:24 pm

M'encanta la idea i els calçots!!!

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Napoleon » dt. gen. 24, 2017 11:28 pm

Si, a la calçotada (encara que sigui a casa l'Albert) :riure :riure
Salut i calçots :senyera
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 25, 2017 10:01 am

Holaaaa,

Doncs jo també la faria, encara que sigui a les comarques del sud!!!

Roger, si som tanta penya potser ni cabrem a casa meva!!!!


-good
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 25, 2017 10:40 am

a mi tambe em faria gracia i com diuen a l'anunciat es proposta ''Calçotada 2017 ?? '' ,en cas que hi hagi interes s'acava de concretar :catBirra :catBirra

p.d. ara que crec que falta en l'enquesta una pregunta que digui : si.........en vull fer una amb els companys de MTC :catpinya :catpinya :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Albert » dc. gen. 25, 2017 10:56 am

Holaaaa,
Kpeps ha escrit: p.d. ara que crec que falta en l'enquesta una pregunta que digui : si.........en vull fer una amb els companys de MTC :catpinya :catpinya :riure :riure

Ostres!!! En aquesta no hi havia pensat!!!!


-ops -sorry
Sort,

Avatar de l’usuari
Pirata
Presentats
Entrades: 271
Membre des de: dv. des. 14, 2012 5:47 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Contacta:

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Pirata » dc. gen. 25, 2017 11:33 am

:catsalt :catsalt
Hualaaa una calçotada , ens i apuntariem encara que a la Pirata no li agradin ... jejeje , pero com diu J que fos en diumengue.
-character07 -character07

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Dodo » dc. gen. 25, 2017 2:23 pm

Per gota que pugui m'apuntooooooo!!! :catsalt :catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Paco64 » dc. gen. 25, 2017 2:49 pm

Pues en mi caso, me apuntaría sólo por la compañía, porque los precios de los menús de calçots me parecen un atraco...

Enviado desde mi ALE-L21 mediante Tapatalk

Paco..... la propuesta es ...... CASOLANA !!! És decir invadir algún habitáculo y hacerte currar !!!!!

:riure :riure :riure

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Ximetric » dc. gen. 25, 2017 6:21 pm

Jo voto SI a la calçotada, i a Tarragona, on també trobarem molta oferta i preparada per acollir professionalment a un grup gran com el nostre.
Només a títol de proposta i tenint en compte que l'any passat ja li vàrem fer i la impressió va ser bona, el Camping Arc de Berà de Roda de Berà crec que és un (de molts) bon lloc: ben comunicat, amb benzineres a prop, vora mar, amb el Roc Sant Gaietà per donar un tomb i fer la cerveseta,...
Ah Paco, si, els preus són un atracament, però el de l'any passat, tenint en compte que va incloure tot el que detallo, em sembla acertat:
- Uns 25 calçots per persona aprox.
- Parrillada completa (xai, botifarra, morcilla, patata, arcaxofa)
- Pa Torrat amb alls, tomaquet i oli.
- Crema Catalana de postre
- 1 Beguda (vi, cervesa, refresc o aigua)
- Una copa de cava
- Cafè
Preu 25€ que poden ser 23€.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Mototurisme » dc. gen. 25, 2017 7:36 pm

[tab=30]

-ops -ops -ops

Hem tingut un petit error humà i de inexperiencia.... al afegir una resposta més a l'enquesta..... els vots s'han posat a 0

-sorry -sorry -sorry -sorry -sorry -sorry

Us agrairiem si poguessiu tornar a votar



-hk -hk -hk
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 25, 2017 7:50 pm

Ximetric ha escrit:Jo voto SI a la calçotada, i a Tarragona, on també trobarem molta oferta i preparada per acollir professionalment a un grup gran com el nostre.
Només a títol de proposta i tenint en compte que l'any passat ja li vàrem fer i la impressió va ser bona, el Camping Arc de Berà de Roda de Berà crec que és un (de molts) bon lloc: ben comunicat, amb benzineres a prop, vora mar, amb el Roc Sant Gaietà per donar un tomb i fer la cerveseta,...
Ah Paco, si, els preus són un atracament, però el de l'any passat, tenint en compte que va incloure tot el que detallo, em sembla acertat:
- Uns 25 calçots per persona aprox.
- Parrillada completa (xai, botifarra, morcilla, patata, arcaxofa)
- Pa Torrat amb alls, tomaquet i oli.
- Crema Catalana de postre
- 1 Beguda (vi, cervesa, refresc o aigua)
- Una copa de cava
- Cafè
Preu 25€ que poden ser 23€.
jo que soc un amant dels calçots i les calçotades aquesta me la vaig perdre per una grip i em consta que tothom va quedar content,en Paco no es referia a aquesta trobada sino als menus de 30-35 eurets que et cobren en alguns llocs,aixo no es car ni barat sencillament es un preu per un producte de temporada i un event que es fa i reuneix families i amics en uns messos concrets i ja esta,no cal donar-hi voltes,jo vaig tenir una ideia i la vaig proposar,com acavara es un altre historia :catBirra :catBirra pero espero estirar la pell (dels calçots) al vostre costat i sino tampoc passa res -mu -mu
Imatge

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Kinder » dc. gen. 25, 2017 7:56 pm

Paco64 ha escrit:Pues en mi caso, me apuntaría sólo por la compañía, porque los precios de los menús de calçots me parecen un atraco...

Enviado desde mi ALE-L21 mediante Tapatalk
Paco..... la propuesta es ...... CASOLANA !!! És decir invadir algún habitáculo y hacerte currar !!!!!

:riure :riure :riure




Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Paco64 » dc. gen. 25, 2017 8:29 pm

Kinder ha escrit:
Paco64 ha escrit:Pues en mi caso, me apuntaría sólo por la compañía, porque los precios de los menús de calçots me parecen un atraco...

Enviado desde mi ALE-L21 mediante Tapatalk
Paco..... la propuesta es ...... CASOLANA !!! És decir invadir algún habitáculo y hacerte currar !!!!!

:riure :riure :riure



Genial, Marta!!!
Pues ya me has vistoooo!

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Paco64 » dc. gen. 25, 2017 8:58 pm

Ahora en serio, como dice Josep me refería a los menús de calçots que todos conocemos, aunque no estoy de acuerdo en que no son ni caros ni baratos...
Como apunte te diré que siendo un artículo de temporada como bien dices, cuesta 8 céntimos la unidad, que se venden en paquetes de 25 (2 €) y como la carne que suelen poner no es precisamente solomillo, pues me dá un poquito de rabia...

La calçotada del año pasado estuvo muy bien. El lugar fué ideal, la ubicación, la comunicación, gasolineras, aparcamiento, etc, genial. Y la compañía fantástica, como siempre. Además creo recordar que fué una concentración muy numerosa...
Como dice Llorenç, el precio estuvo contenido para ser una calçotada. Pero todo y que yo estaría encantado de repetir con los ojos cerrados, tengo que desmitificarte un poco aquello. Desde el cariño, Llorens.
Ya te he comentado antes el coste de los calçots (casualmente se venden en paquetes de 25, con lo cual se ahorran la molestia de contarlos) y de la carne podemos comentar otro tanto. Además, no todos los restaurantes pueden contar con la colaboración amateur de unos chavalotes que, aunque le pusieron toda la voluntad y la buena intención del mundo, no consiguieron los pobres sacar adelante aquello de una manera muy airosa. Luego estaba el tema del vino... Recuerdo que unos meses antes, en la KDD de Huesca, la mesa redonda se abrió con una queja tuya sobre la calidad de los vinos que conseguíamos los que organizábamos mensuales. Como me sentí aludido, no podia menos que esperar con expectación un evento organizado por tí.
Dicho todo ésto, repito que volvería a ir, porque me lo pasé de coña y si se hace aquí en lugar de una cassolana estaría encantado de que fuera aquí.

:cathola :cathola :cathola :cathola :catsalt

Avatar de l’usuari
Jl61
Presentats
Entrades: 932
Membre des de: dv. des. 21, 2012 9:14 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Jl61 » dj. gen. 26, 2017 9:13 am

D'aquella calçotada vull recordar que,
van faltar calçots, carn, pa, salsa....
i va sobrar sobretot molt moltíssim temps
vam estar com 4 hores per dinar,
mentres algunes taules acabaven la carn altres
encara no teníem els calçots.
Per preu i ubicació es fantastic pero... s'haurien de
posar les piles per poder tornar a anar.
ljl

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Ximetric » dj. gen. 26, 2017 10:42 am

Hola de nou companys.
...doncs dues "propostes" més:

1a: Casa Fèlix de Vall, tot un clàssic on estan acostumats a servir bé a grups grans. Ben comunicat i fàcil aparcament. http://felixhotel.net/ca/restaurant-val ... ona/#cebes
El menú es pot veure a: http://felixhotel.net/wp-content/upload ... 5-2016.pdf
He trucat per demanar preu: per persona és de 35,20€, però preguntant per un grup confirmat de 50 o 60 ens ho deixarien a 30€ iva inclòs.

2a: Jo tinc una vinya amb espai per fer-nos-la nosaltres, però és clar, suposa el "sacrifici" voluntariós de 6 o 7 persones. pot semblar molta feina (que ho és), però és perfectament assumible, ben preparat des de primera hora del matí no hi ha problema. El preu cauria en picat i es podria escollir el menú i el vi.
El lloc és de fàcil accés (ara és pavimentat) i tot i estar al mig d'un camp, disposa d'aigua corrent, ombra (per 40 persones) i WC.

Anem dient...
Salut !
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 26, 2017 11:52 am

bones a tots,en vista que el assumpte que ens ocupa esta ''degenerant'' en una especie de semidiscusio d'una sortida que es va fer fa un any i no era la intencio d'aquest fil ,explico el tema, vaig tenir la ideia i demanar a un company que tenen seu de un motoclub en mitg del camp i de vegades fan dinars si seria possible fer quelcom per una colla,la meva ideia era fer un dinar campestre on mes o menys amb una petita colaboracio per part de tots i uns 15-18 € a tutti plen es clar podriem passar un bon dia amb algo tipic de Catalunya com son els calçots,la veritat es que si s'ha de seguir liant sense mes ni mes ja no tinc ganas de fer-ho,era per crear bon rotllo no per tenir malsdecaps i a un restaurant puc anar quan vulgui i no era lo que tenia pensat.
a partir d'aqui jo tanco la meva aportacio al fil i a otra cosa mariposa,sense mals rollos i si algu te ganas de proposar un restaurant i fer quelcom si em va be m'apunto i sino no :catBirra :catBirra ja se que la culpa es meva per no dir: organitzo aixo i es fa aixi per lo que demano disulpes als moderadors administradors per donar feina innecesaria.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Calçotada 2017 ??

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 26, 2017 12:28 pm

Holaaaa,
Kpeps ha escrit: .... ja se que la culpa es meva per no dir: organitzo aixo i es fa aixi per lo que demano disulpes als moderadors administradors per donar feina innecesaria.
Pep, tu no en tens la culpa de res, només faltaria que per aportar una idea haguessis de sentir-te responsable!!!!

Potser no s'ho han acabat de llegir prou bé. L'enquesta parla de una "Calçotada casolana", això vol dir que no estem pas parlant de un restaurant, per molt casolà que pugui ser!!!

La meva idea al obrir aquesta enquesta no era d'altra que saber per on podríem anar... Si érem no gaire gent interessada, fins i tot la podíem haber fet a casa meva, si érem uns quants més hauria parlat precisament amb Ximetric, per veure la possibilitat de fer-la a la seva vinya, i si encara haguéssim estat mes gent interessada, potser pagar per fer-la a un lloc o altre.

El que porta més "feina" en una calçotada es tenir al foc y les flames més apropiats per coure'ls, girar-los, i tornar a posar aquells que son mes gruixuts per que s'acabin de coure. Si son pocs els que has de fer es senzill, però quants mes n'has de fer mes s'embolica la troca. Per aquestes contrades, cada vegada hi ha mes llocs que te'ls couen... els encarregues per una hora concreta, els vas a recollir, els pagues, els portes a casa i te'ls menges. Jo ho he fet alguna vegada i surt bastant bé de preu (efectivament no a 8 cts. la peça). Recollits així i embolicats amb el corresponent paper de diari, no solament no es refreden encara que tardis en menjar-los, si no que la pròpia escalfor fa que s'acabin de coure. Es una solució veritablement molt còmode.

Potser ho hauria pogut explicar d'entrada? Potser si, però no vaig pensar en cap moment que el personal passes per alt la paraula "casolana" del encapçalament de l'enquesta. Només volia aprofitar el teu suggeriment, que vaig trobar mol encertat, i "fer recompte" per veure si ho podríem tirar endavant de una forma o altra.

Gràcies Kpeps per la teva aportació i especialment per fer-la públicament i voler-ho compartir amb tothom, i pensa que tu no en tens la culpa de res, en tot cas jo en tinc més culpa, per ser tan pobre en les explicacions de l'enquesta.
Sort,

Respon

Torna a “General”