Pròximament: les millors carreteres catalanes

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Amotu
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. maig 15, 2011 12:05 am
Ubicació: Cornellà de Llobregat

Pròximament: les millors carreteres catalanes

Entrada Autor: Amotu » dj. feb. 02, 2017 10:01 am

Hola! fa molt que no passo per aquí.

Us volia comentar que estic posant fil a l'agulla per a fer videos de nivell professional estil Top Gear i mostrar les millors carreteres catalanes. Encara buscant sponsors i rebent pressupostos de productores, però la cosa està en marxa, és algo que fa 7 anys que he volgut dur a terme i que ho faig perque vull que estigui a la disponibilitat de tothom a través de Youtube i les xarxes socials.

Puc avançar que els protagonistes seran els paissatges i la carretera, el factor humà es deixarà de costat totalment. Els reportatges aniran per capitols, una carretera o zona, si dona temps, per capitol. Coll de la Creueta, Collada de Toses, Port del Canto, Montserrat, Collbató, Sant Llorenç del Munt i l'Obac, el Pantà de Foix, Vallgorguina, carretera de Begues a Avinyonet, Cadaquès, Sant Pere de Rodes a Vilajuïga, el Montseny, Sant Hilari a Anglés, Port de la Bonaigua, Tossa a Sant Feliu, costa Alt Empordà fins a Portbou, Port del Comte, Vall de Lord, Gósol a Tuixent, Campdevànol a La Pobla, Congost de Collegats i un llarg etc.
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Pròximament: les millors carreteres catalanes

Entrada Autor: Albert » dv. feb. 03, 2017 11:00 am

Holaaaa,

Doncs si que fea temps i temps que ens tenies abandonats!!!

Un projecte interessant, del que m'agradaria saber-ne mes detalls. Perqué sembla que estam parlant ja de un projecte profesional certa envergadura.


Ja ens ho aniràs explicant, i avisant-nos quan vagis tenint els vídeos.


-good
Sort,

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Pròximament: les millors carreteres catalanes

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. feb. 03, 2017 12:25 pm

Pinta molt bé, estaré atent... -good

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Pròximament: les millors carreteres catalanes

Entrada Autor: Kpeps » dv. feb. 03, 2017 12:43 pm

una bon ideia , aixi veurem alguna carretera que no hem fet i ens vindra salivera per lo que anirem a fer un tastet, segurie el fil i sort en el projecte :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Pròximament: les millors carreteres catalanes

Entrada Autor: JosepM » dv. feb. 03, 2017 4:59 pm

Pel que he vist dels recorreguts mensuals que heu fet pels meus verals (S de Catalunya), i com a bon coneixedor de la zona, afirmo que les rutes del MTC són, seguríssim, una tria excel.lent del bo i millor del país.

No sé si hi ha algun racó mig amagat (de l'estil de baixar a la Fontcalda o anar d'Àger a Alsamora), que no s'hagi visitat, però segur que són ben pocs. Vaja, que fer una superposició de totes les rutes mensuals del MTC donaria moltes carreteres repetides, però també un bon grapat de joies.

Sort amb la feina!

Josep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”