RIDER1000 2017

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Siono1000 » dc. feb. 22, 2017 11:15 pm

Jo també he quedat fora...renoi quines ganes que hi ha!!! -shock

Me apuntat a la 500 amb el nº 1397 i he enviat un email per si tenen llista d'espera a la 1000. M'han contestat que hi ha moltes peticions per fer el canvi però que m'apunten a la llista.
No sé, no sé...estic meditant altres opcions si no em deixen anar legalment a la 1000.
Tinc clar que la 500 no la faré ja que no em motiva el suficient. Ara!!! fer la 1000 amb el braçalet de la 500... -dirol

La llàstima és que amb el dorsal que tinc hauria de començar allà a les 11:00am. 2 hores i mitja més tard que l'ultim de la 1000, i potser ja son masses hores de diferència per poder trobar els responsables dels primers controls de pas al lloc. També per acabar-la a una hora més o menys "normal", que després hauré d'anar a casa i son uns 150 km més. A favor hi ha que els primers 500 km no em trobaré ningú a la carretera, però en els últims, ja de nit, potser un calvari de gent esgotada ja al límit i a una marxa molt lenta. També podria variar la ruta proposada i buscar carreteres més ràpides per guanyar temps, però perdria el sentit fer la Rider.
Segons els meus càlculs aquest any costarà de fer entre dues i tres hores més que l'any passat. Això vol dir que si ets l'ultim de la 1000 pots fer l'arribada a partir de les 24:00 i si surts dos hores més tard... a partir de les dues i mitja de la nit.
Si no en deixen, potser em colaré d'estranquis amb els últims participants de la 1000. No la faré per lliure, perquè ja he pagat, però no serà del tot legal. Igual no em voldran sellar el passaport i em negaran el pin al final, però això no em preocupa gaire.
Ja veurem. encara tinc temps per meditar-ho.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Albert » dl. feb. 27, 2017 10:48 am

Holaaaa,

Jordivfr[tab=44]dorsal 27

Toni Muntada[tab=10]dorsal 110

Angel[tab=58]T'has inscrit???

JordiPB[tab=47]fora

Cesc[tab=64]fora

Kpeps[tab=55]dorsal 65

Siono1000[tab=31]fora

Aquest any només n'hi ha 3 de mototurisme inscrits???


-ops
Sort,

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Angel » dl. feb. 27, 2017 7:23 pm

Si Albert, inscrit amb el número 584 darrere de tres membres mes de Mototurisme


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Angel » dl. feb. 27, 2017 7:27 pm

Imatge


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Rad » ds. març 04, 2017 5:18 pm

Jo també hi estic inscrit.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Albert » dl. març 06, 2017 10:13 am

Holaaa,
Rad ha escrit:Jo també hi estic inscrit.
Amb quin número??


-fisch
Sort,

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Siono1000 » dt. març 07, 2017 1:21 am

Jo també hi estic inscrit amb el nº 1397 de la RIDER 500...però vaja!!! que jo faré la 1000 també. -punk
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 08, 2017 12:06 pm

l'altre dia,vaig voler fer un tastet dels primers trams,al final em vaig liar i vaig acavar fent fins casi el de Capolat,al arrivar a Berga ja vaig tirar cap a casa,molta pista i camins rurals en mal estat,lent no,lo següent,en definitiva,380 km's fins el desviament de Avia i vaig acavar pitjor que si l'hagues fet sencera en qualsevol de les altres edicions,em sembla que aquest any la ''vella gloria'' descansara :cattimit :cattimit :cattimit els que no saben on es posen crec que fliparan -frustrated -frustrated

Imatgeimag

Imatgesubir fotos a internet

Imatgeimagen

Imatgesubir fotos gratis

Imatgesubir fotos online

Imatgesubir imagenes gratis

Imatgesubir gif

Imatgesubir fotos gratis

Imatgesubir foto

Imatgesubir foto

Imatgehosting imagenes

Imatgehosting imagenes

Imatgehosting imagenes

Imatgehosting imagenes

Imatgehosting imagenes

fins aqui cansat pero anar fent,Galera que anteriorm,ent ja vaig fer explicacio,al arrivar a sant Miquel de Sau que e sanar fent,fins a Rupit cami rural trencadissim,el Torn es anar fent igual que fins Ollers,al sortir de Ollers uns km's de cami trencat pero no esta malament ,lo perillos de debo aquell dia sera pujar a Sta Maria del Munt i baixar,repeteixo aquell dia crec que sera moooolt perillos,la organitzacio crec que seria convenient que es replanteges pujar fins alla dalt,continuem un cop arrives al de Sant Miquel de Cavallera que a mi el navegador em va marcar 2 km's mes amunt ja cami de Ogassa vaig voler fer com diu la organitzacio,pero em va ser impossible i mes anant sol,vaig patir per no anar a terra,amb un tractor o un 4 * 4 encara pero la merda acumulada de casi un pam que la roda s'enfonsava.....no es gaire llogic la veritat,vaig girar quan vaig trobar un cotxe per si queia que m'ajudes un home que hi havia alla, el que fare aquell dia diguin sera aixo,ENRERA....igual que baixare jo port baixar un cotxe o sigui que cadascu per el seu costat per molt estret que sigui.

perque veieu que e sel que dic.

Imatgehosting imagenes

Imatgehosting imagenes

Imatgehosting imagenes

Imatgehosting imagenes

Imatgehosting imagenes
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Trencaferro » dc. març 08, 2017 2:47 pm

Tens raó Kepeps, si realment us fan pujar aquell dia al santuari del Munt, amb totes les motos que hi hauran de pujada i de baixada, jo no aniria gens tranquil, perquè amb aquella carretera com molt bé dius pot ser un suicidi.
Aquest és un dels motius de perquè no m'agraden les megaconcentraciins o símils.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 11, 2017 10:09 pm

be,si algu s'anima,aquest dijous farem una previa desde Peramea fins Manresa,sortirem a las 7 del mati de la Petrocat de sota l'eix transversal per anar cap a Solsona
https://www.google.es/maps/@41.7377598, ... 312!8i6656
o be a Peramea a les 8,30 si a algu li va millor,mes o menys on esmorzarem i començarem la ruta,no sera per estresarse ni per marcar la volta rapida, sino com bona previa per agafr apuntes i com temps en sobrara si fa falta pararem a algun lloc per dinar,salutacions cordials i blablabla....
Imatge

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Dodo » dc. abr. 12, 2017 10:50 pm

Kpeps ha escrit:................. ,lo perillos de debo aquell dia sera pujar a Sta Maria del Munt :catnono i baixar,repeteixo aquell dia crec que sera moooolt perillos,la organitzacio crec que seria convenient que es replanteges pujar fins alla dalt......................
El nom és Santuari de la Mare de Déu del Mont. http://www.marededeudelmont.com/ca/
Abans d'arribar aquí, teniu moltes pistes cimentades i aixó farà que es separi molt la gent. Peró tot i així tens tota la raó, son exactament 6,9 kilometres de perill en contra direcció d'una pista que un cotxe té prou feines a passar. :catko

Aquesta gent de la Ryder ja no sap per on passar per no repetir!! (massa pista per fer 1000 Km en un dia) -hypo Crec que ja és hora que tanquin barraca o canviin el punt de sortida per explorar noves contrades.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Trencaferro » dj. abr. 13, 2017 1:04 am

Dodo ha escrit:
Kpeps ha escrit:................. ,lo perillos de debo aquell dia sera pujar a Sta Maria del Munt :catnono i baixar,repeteixo aquell dia crec que sera moooolt perillos,la organitzacio crec que seria convenient que es replanteges pujar fins alla dalt......................
El nom és Santuari de la Mare de Déu del Mont. http://www.marededeudelmont.com/ca/
Abans d'arribar aquí, teniu moltes pistes cimentades i aixó farà que es separi molt la gent. Peró tot i així tens tota la raó, son exactament 6,9 kilometres de perill en contra direcció d'una pista que un cotxe té prou feines a passar. :catko

Aquesta gent de la Ryder ja no sap per on passar per no repetir!! (massa pista per fer 1000 Km en un dia) -hypo Crec que ja és hora que tanquin barraca o canviin el punt de sortida per explorar noves contrades.
+1, es pot dir més alt però no més clar, qui conegui o hagi pujat al santuari sap de sobres que un dia entre setmana que no hi ha ningú pujar i baixar té risc.
Un dia com aquell amb tantes motos serà perillós. Una cosa és anar a disfrutar i l'altre jugar-se el físic.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. abr. 13, 2017 8:47 am

Aquest any hem pogut fer poques prèvies, així que ens agafarem un cap de setmana per fer-la sencera i així amb calma veure-ho tot. Els punts que hem pogut fer fins ara em fan pensar que aquest any serà realment llarga la Rider1000 . Ens ho prendrem amb molta calma.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 14, 2017 11:25 am

Billy_Joe ha escrit:Aquest any hem pogut fer poques prèvies, així que ens agafarem un cap de setmana per fer-la sencera i així amb calma veure-ho tot. Els punts que hem pogut fer fins ara em fan pensar que aquest any serà realment llarga la Rider1000 . Ens ho prendrem amb molta calma.
vista ara desde la perspectiva de anar fent previas,he de dir que el traçat es precios,val la pena fer-la en dos dias,ahir vem anar uns quants companys a fer els segons 500 km's i vem gaudir molt i molt,ens ho varem agafar com la Nava Rider,esmorzar de PM i dinar un menu,per berenar una recepta dels que fan receptes quan et despistas,pero be,ja explicare,aconsello passar per Peramea als que els agradi els indrets bucolics i d'aqui a Senterada,PRECIOS !! en fi,un dia genial i ja dic,si es pot fer en dos dies sense estres :catBirra :catBirra :catBirra ja penjare la cronica
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. abr. 14, 2017 11:38 am

Kpeps ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:Aquest any hem pogut fer poques prèvies, així que ens agafarem un cap de setmana per fer-la sencera i així amb calma veure-ho tot. Els punts que hem pogut fer fins ara em fan pensar que aquest any serà realment llarga la Rider1000 . Ens ho prendrem amb molta calma.
vista ara desde la perspectiva de anar fent previas,he de dir que el traçat es precios,val la pena fer-la en dos dias,ahir vem anar uns quants companys a fer els segons 500 km's i vem gaudir molt i molt,ens ho varem agafar com la Nava Rider,esmorzar de PM i dinar un menu,per berenar una recepta dels que fan receptes quan et despistas,pero be,ja explicare,aconsello passar per Peramea als que els agradi els indrets bucolics i d'aqui a Senterada,PRECIOS !! en fi,un dia genial i ja dic,si es pot fer en dos dies sense estres :catBirra :catBirra :catBirra ja penjare la cronica
Fantàstic Kpeps, seguirem les teves cròniques i la primera setmana de maig anirem a fer la Pre-Rider1000 sencera.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 15, 2017 4:48 pm

Ruta dels ultims 500,que no 300 ja que erem 5 i tan sols 2..... ens varen guanyar la batalla sense pestanyejar,jajajaja.....

Varem quedar a les 7 a la Petrocat de Manresa tal i com vaig posar,al lloc habitual de les prèvies.
Imatge

Imatge
En direcció a Solsona i la Ribera Salada direccio Organya que es on arrivarem despres de
segellar el de Fonda Casanova a Cambrils

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

D’aqui ja cap a Adrall,carretera sense cap problema,paisatge maco i vorejant el pantà,anava sortint el sol,fresqueta però s’aguantava be,arrivem a la rotonda d’Adrall i começa el Canto en direcció a Sort
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Foto de rigor al coronar i en unes quantes corbes mes Sort,aquest port no es dels meus preferits,però te els seus fans..

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Un cop a Sort,anem cap a l’esquerra direccio Gerri de la Sal,aquí si ha de anar amb una mica de precaució ja que nomes arribar al poble hi ha un cartell que indica el desviament,força estret i amb corba per lo que es pot fer una mica de montonera,ara esta en obres,suposo que per alhesores ja no hi hauran .

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
La pujadeta fins Peramea no te complicacio,una estretor gens preocupant,però si trobes un cotxe o acamio pujant.....divertida i maca ,al arribar hi ha un bar,el propietari un aficionat, hem esmorzat i visitat el poble,molt maco,val la pena si vas sense pressas.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge

Aquí el poble,digne destí de turisme rural.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Areny
Al sortir , hi ha una carretereta que va en direccioa Senterada just a continuació del bar abans parem a fer fotos al pantà o estany,l’aigua brota subterranea com el de Banyoles,maco,seguim amb bones vistes i el asfalt per cert, sent rural i d’alta montanya immillorable i sense cap sot, al arribar a Senterada, creuem el poble pel mitg i anem cap el Coll de Creu de Perves i Viu, ense cap problema anem fent , a quest per mes que el faig no em cansa.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Vinga, cap a Pont de Suert,este Puerto , gaudeixo de valent,per cert han canviat el lloc del indicador del port i per fer la foto...ejem,ejem....al arribar a la Nacional anem en direcció Lleida,sense cap complicació anem fent i creunat pontsi arribem a la gasolinera,mentre els companys reposten jo pujo al poble,ni 200 m en qualsevol lloc ens faran segellar.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Continuara.........y dir que ja començava a fer caloret.......
Imatge

Avatar de l’usuari
Mon&mon
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: dg. març 01, 2015 9:19 am
Ubicació: Sant Julià de Lòria

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Mon&mon » ds. abr. 15, 2017 5:49 pm

Bona cronica.

Suposo que tindras descompte a la gasolinera...
Montse i Ramon

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Trencaferro » ds. abr. 15, 2017 7:58 pm

Carai Kepeps, te n'estas fent un fart de corves ultimament eeeh! :catfirst

Aneu amb compte quant feu el port de perves, ja veieu a les fotos lo estret que és i molt més sovint del què us penseu sol tenir un problema i gros.
Com veieu té nomenclatura de nacional N260, i això fa que camioners estrangers o que no ho conèixen fent ruta posen el GPS i els porta per aqui.
I ja us podeu imaginar un 40 tones per aquella carretera, ocupa de plè els dos carrils tallant la carretera totalment, i com que els revolts són tant enllaçats, a vegades te'ls troves de sobte. Això per no dir un parell de vegades que n'he trobat de mig enganxats al túnel de viu. Molt ull!

Merci per la crònica mister!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 15, 2017 8:41 pm

Trencaferro ha escrit:Carai Kepeps, te n'estas fent un fart de corves ultimament eeeh! :catfirst

Aneu amb compte quant feu el port de perves, ja veieu a les fotos lo estret que és i molt més sovint del què us penseu sol tenir un problema i gros.
Com veieu té nomenclatura de nacional N260, i això fa que camioners estrangers o que no ho conèixen fent ruta posen el GPS i els porta per aqui.
I ja us podeu imaginar un 40 tones per aquella carretera, ocupa de plè els dos carrils tallant la carretera totalment, i com que els revolts són tant enllaçats, a vegades te'ls troves de sobte. Això per no dir un parell de vegades que n'he trobat de mig enganxats al túnel de viu. Molt ull!

Merci per la crònica mister!
si,ja m'en vaig trobar un de troncs un cop realment es un port per camions un xic petit de via :catBirra :catBirra :catBirra
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: RIDER1000 2017

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 15, 2017 8:46 pm

Continuem cap a Tartareu.

Un altre tram dels guapos,al sortir d’Areny ens dirigirem cap a Puente de Montañana i de aquí cap a tremp amb el coll de Montllobar pel mitg i el d’Ager despres, tot abans de tartareu,un dels divertits del dia,en aquest punt mes o menys ja portarem uns 700 km’s per lo que ja durem cansament acumulat,anar fent es relaxat i també amb bones vistes

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al arrivar al desviament de Tartareu ,per una carretera arribem sense cap problema,primer de 2 carrils i rapida i despres un altre desviament d’uns 2-3 km’s ,mes estret però sense mes,al arribar es veu enseguida on segellarem que es el casal de la joventut,el senyor ens obre ja que era tancat i ens prenem previ posar a la caixeta 1 € i ens demana que diguem que aquell dia la gent porti suelto,jajajaja,un carck i molt amable.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Aquí pateixo una mica per el tema benzina,al sortir de Tartareu,creia que al passar el monestir de les Avellanes hi havia una benzinera,però no,em quedo baixant cap a Balaguer fora de reserva en ralletas i queden per arribar 12 km’s , penso que em quedaré pel camí però no,hi arrivo i omplo,he fet 340 km’s amb 19 ,5 l.

Seguim cap a Gimenells,aquí agafem un tram de autovia i amb força creuamnets fins el desviament de Raimat Gimenells,em marcava abans la baixada però als companys decideixen anar per aquí,es cert,es mes ràpid per la C 45,però es una veritable trampa per ``ocellets que volen ras’’ el dia de la Rider per aquí no aniré,despres explico.....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

I arribem a Gimenells,demanem per dina, però nomes fan plats convinats i seguim camí

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Seguim camí i parem a dinar,son les dues de la tarda i el rellotge marca 32º de temperatura mes que gana hi ha sed però també dinem...ja posats....

Imatge

Imatge

Imatge

Al sortir ja anem en direcció a la Torre de l’ Espanyol i tenim el disgust de la jornada,en una recta un ``trespatas’’ ens fa el selfie de la jornada,ens paran en una rotonda i dels 5 ens toca a 2 es clar perquè el radar,ens diu l'agent no dispara tan ràpid......la situació es surrealista ja que ha de anar mirant la matricula una per una dels quatre de radere del primer i encara que amb els dits creuats......en fi,tampoc es gaire però fot......a partir d’aqui s’em acava la bateria de la camara i nomes puc fer fotos dels punts de control.

Imatge

Sortim cap a Prades.
Aquí quan arribem al desviament de Cabaces ens separem en dos grups,uns pujen per Margalef i jo i un altre per Poboleda,es molt maco però molt mes revirat,ens diuen que han arribat casi amb 10 minuts de diferencia abans, era concell de l'organitzacio hi ho trobo un pel exagerat,per estar a dos controls del final i segur que ja serà de nit,el Navi ens porta a la plaça major.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

De aquí a la Guardia Lada , anem direcció a Vilanova de Prades,es el mes assenyat,serà de negre nit de ben segur i d’aqui cap a Bimvodi,al arrivar a la 240 anem cap a Montblanc i despres cap a Rocafort de Queralt, un error,per Conesa agafem una carretera en un estat deplorable, plena de gravilla que no ens fa caure de miracle i de brancas de pi ja que deuen estar netejant l’arbrat, terrible, he modificat la ruta i pujarem per la C 14 per Solivella a buscar la L 241 i per Guimerà anirem a La Guardia Lada, sincerament aquets punt de pas el que no esculli be el camí per pujar pot acabar dels nervis i ja es casi el final.

Imatge

Això ja s’acava, surts recte i ja per una carretera mes en ordre arrives fins a Cervera,vem parar a fer un refresc abans de anar a buscar la C 25 que ens portaria fins Manresa.

[url=https://postimg.org/image/8v0bssn1v/]Imatge

p.d una jornada fantàstica de moto i una bona ideia els que la feu en dos dies,es gaudeix i molt.
Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”