Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Tot sobre el mon trail.
Novetats,equipament,sortides,rutes,...

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Entrada Autor: Xavier » dc. nov. 16, 2016 11:03 am

Cony! Em sembla molt maca.

Aquests de Ducati són capdavanters en disseny, per mi fan unes motos molt boniques. D'altres coses, no en puc parlar, no n'he portat mai cap.

Merci per les fotos.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Entrada Autor: Albert » ds. nov. 19, 2016 1:04 pm

Holaaaa,

Maca ja ho es aquesta, com quasi totes les Ducati, però potser sóc jo que no li acabo de veure gaire aspecte de Trail...

Tot i que no dubte gens que sigui una gran màquina.


-shock -shock
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 09, 2017 11:15 am

a mi m'agrada , el que jo en penso es que es important que el motor no passi de 1000 cc , a veure si hi ha alguna marca que fa amb l'aspecte de les maxi's com en aquesta un motor no tan potent que no fa falta per res (encara que las modas manen)
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 09, 2017 11:38 am

Holaaa,

La veritat es que aquesta te un aspecte de ser força pesada, potser només es l'aspecte, però ho sembla!!!


:esperant :esperant
Sort,

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Entrada Autor: Rad » dl. gen. 09, 2017 7:25 pm

A mi m'encanta aquesta Ducati!

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Entrada Autor: Fiasco » dl. abr. 24, 2017 5:51 pm

JoanCG ha escrit: amb uns neumàtics tipus Karoo3, va de conya per asfalt, e increïblement bé per offroad. I parlo de offroad de debò, no de passejadetes per pistes amples i prou.

Per tant, al marge de presentar-vos a la nova moto, us suggereixo que us animeu a provar offroad amb les vostres maxitrails. Creieu-me si us dic que m’ho passo millor amb la grossa per muntanya, que amb la petita (tot i que per suposat no passo pels mateixos llocs). I de debò, no és complicat ni perillós anar-hi. Únicament si es recomanable portar gomes com deia, tipus Karoo3, Mitas E09 o e10, TKC80, o fins i tot els TKC70.
Bona tarda joan. Només et vull demanar una precisió: aixó que dius que els tkc80 o els karoo3 van de conya per asfalt ho podríes desenvolupar amb una mica més de detall ? Vols dir que no es nota el soroll ?

evidentment no em plantejaría fer segons quines animalades amb la moto, però per anar per pistes més o menys trencades està clar que és millor una mica de tac. Però si de casa fins la Vall d'Aran he d'anar patint per la carretera doncs tampoc paga la pena.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Entrada Autor: JoanCG » dt. abr. 25, 2017 8:42 am

Hola!!

Sí, uns mixtes de tacs fan soroll i les inclinacions no son tant naturals com amb uns mixtes normals. Tot i que en realitat s'agafen, no donen confiança.

SI no hi ha fang, amb els mixtes que venen d'origen en les nostres trails es pot anar molt i molt ràpid fent off; ara, si hi ha gespa humida o fang...s'ha d'anar parat, però es passa per tot arreu igual.

Per tant des de la meva opinió d'usuari, si voleu fer un 90% on, 10%, ja es va bé amb les originals; si per contra feu un 70/30, jo posaria per exemple, com porto en la meva actual Africa Twin DCT, uns Pirelli MT90 (o Sahara 3, p.ex); i en cas de fer 50/50, qualsevol dels mixtes amb tacs: Heidenau K60 Scout, Metzeller KAroo 3, TKC80, etc.

Únicament NO recomano, des de que han canviat la duresa de la carcassa, els mitas E-09: Personalment n'estava encantat, només tenian la pega de que en mullat no s'agafaven, però ara tot i que s'agafen, es destrueixen "sols"...

Us recordo que surto cap de setmana sí, i cap de setmana també, per tant si a algú li ve de gust fer off...ja sabeu.

Salut!!!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: Animeu-vos a fer de les vostres maxi-trails, TRAILS

Entrada Autor: Straw man » dv. abr. 28, 2017 5:44 pm

Joan en breu et prenc la paraula ja parlarem...................................................................... :catfirst .............................
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Respon

Torna a “Zona Trail”