abans de començar dir que he agafat alguna foto de la Kinder
Doncs aquesta ni més ni menys va ser la meva-nostra Rider1000 2017.
subir imagenD'aquí encara falten 3 hores de parades diverses però amb el navegador apagat o sigui que la brometa va durar 21 hores, dir que m'ho vaig passar molt bé menys en el recorregut a partir de Prades que les parpelles ja s'enganxaven i ho vaig passari francament malament per la son.
Aquest es el Rider Famili team
hosting imagenesDir que no tinc cap queixa dels trams de la Mare de Déu del Mont ni de Capolat sobre els companys Rider 's que mes o menys anaven enganxats a la dreta i sense fer el ganso, de manera que en general bé.
Ens van passar alguns energúmens al principi abans del desviament de Galera uns tarats en una Hornet, una FZ6 i una Tmax blava de les antigues que abans d'arribar a Prades van repetir operació (no sé per què corrien tant per no avançar) i tres més en 2 adventure i una R 1200 R de les noves per les Lloses que semblava s'anés a tancar la carretera i no volien quedar-se dins, d'altra banda correcte, la calor m'estava matant i el sol de cara en gairebé tot el recorregut tampoc ajudava molt, la font de Peramea em va ajudar a referscar-me i disipar el fum que ja em sortia del cap i en les parades de bar comprava ampolles d'aigua de litre i mig per hidratar-me ja que els aquarius no m'ajudaven del tot, la ruta en fer-la tota de cop, no com en les prèvies que vas lligant caps em va semblar exquisida per el seu recorregut i la duresa del qual em va fer veure que aquest pin no havia de ser daurat sinó de platí pur, jajajaja.
A part d'això comentar que anar trobant companys durant el dia i en general veure que tothom anava circulant normal et donava tranquil·litat
L’Albert no surt perque nomes sortim els guapos,jajajaja
subefotos bé i aquests van ser les anècdotes.
1ª abans de Galera ... .Sortida de carretera per un recte sense conseqüències i mitja hora per pujar la moto a la carretera altra vegada
2ª un que es mareja entre Sau i Rupit i triga 15 minuts a arribar mes uns altres 15 abans d'arribar a la rotonda quan s'acaba el coll de Condreu cap a Olot
3ª un que es perd abans de Berga i altres 20 minuts
4a la maleïda benzinera de St Llorens de Morunys ¾ d'hora per repostar (fallada meva de no conèixer-amb la moto que anava) l'hi perdono perquè es va portar de meravella
5è parades llarguíssimes, ja dic que un grup tan nombrós és per prendre-s'ho amb calma
uns detalls
l'organització hauria de fotrels un cop de peu en els pebrots als del càtering no pot ser que arribes a les 4 del matí i et diguin que no queden mongetes i les botifarres s'han de fer, més quan a aquesta hora encara quedaven 300 motos per arribar.
Un altre punt és el dels controls quan s'ajunten amb la 500, senyors els de la 1000 no podem fer una cua del dimoni perquè hi hagi gent d'una altra categoria, això també s'hauria de mirar.
I per últim, l'arribada un cop segelles i vas a recollir el pin, una sola persona desbordada i una cua de nassos, perquè és el pin, perquè si fos una altra cosa no ho reculls.
Fora d'això, tot excel·lent i a esperar la 2018 que encara que ara digui que l'any que ve la 500 que ja esta bé ... ..arrivat el momento ja tornarem a estar liats ....
Una forta abraçada a tots i felicitats per aconseguir aquest pin que ens ho han fet suar
Al arribar a casa trobes aixo i es el millor regal,foto de rigor
imagen jpg p.d tema radars, no ens van parar en cap moment i els vam veure tots, espero no arribi cap recepta.
Fotos varias